Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh wat shit! En als je haar er anders in legt?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Vish, mail op je Yahoo.
quote:Vishnu schreef op 28 oktober 2009 @ 11:49:

Oh wat shit! En als je haar er anders in legt?Ondersteboven? Dan hoor ik haar iig niet
Deze stickers vind ik ook leuk

quote:Star schreef op 28 oktober 2009 @ 11:50:

[...]

Ondersteboven? Dan hoor ik haar iig niet
quote:Star schreef op 28 oktober 2009 @ 11:49:

Vish, mail op je Yahoo.mail terug
Ha, dank voor de uitleg! Dat verklaart het een en ander en ook waarom losweken van Eetje niet lukt vandaag

Die theedoeksticker is leuk!
Peas on earth!
Erwtelien kun je ons nog zien?

Ja, ik zie jullie nog! Oogarts heeft geen enge dingen gedaan en gezegd, maar weet nu eigenlijk niet wat ik ervan moet vinden. Hij wil (nog?) niet snijden. Zegt dat bultje mogelijk nog vanzelf wegtrekt. Hij geeft alleen wel erg wazige antwoorden op mijn (herhaaldelijke) vraag waar mijn geirriteerde ogen nou door komen. Hij zegt niet zeker te weten of dat nou wel of niet door dat bultje komt . Ik kan ook geen makeup verdragen (althans: één dag en dan moet ik dat bezuren met een halve dag rode ogen), maar dat vond hij verder niet zo boeiend geloof ik, want 'er zijn heel veel mensen die geen makeup kunnen verdragen'. Dat snap ik ook wel, maar ik vind het wel een teken dat er dus íets niet goed is met mijn ogen.

Maar goed: ik moet het gewoon voorlopig aanzien. Als dat bultje echt groter wordt óf als ik het over een aantal maanden écht storend vind om te zien, kan ik opnieuw langskomen en bepaalt hij of het weggehaald kan worden. Tsja.
Peas on earth!
Hoest met inpakken?
Peas on earth!
Hmmm, kan het misschien ook komen door je dag/nachtcreme? Dat dat zich langzaam in je ogen werkt ofzo? Ik zeg maar wat.

Heb je er altijd last van en soms erger of hele tijd niks en dan ineens last?

Inpakken stond even stil, zijn de stad in geweest, zag allemaal leuke interieurmeukjes bij de Hema maar heb me ingehouden.
Tot maart dit jaar was er niets aan de hand. Toen kreeg ik opeenvolgend een hoornvliesontsteking, andere oogontsteking en nog meer ontstekingen. Vanaf augustus zit dat bultje er ineens. Ik denk dus niet dat het door die creme kan komen, want die gebruik ik al langer dan de oogproblemen....

Wel lief dat je meedenkt

Interieurmeukjes bij de Hema zijn altijd leuk

Al bij de Ikea geweest?
Peas on earth!
quote:Vishnu schreef op 28 oktober 2009 @ 11:47:

Maar plassen is wel heel belangrijk! Ik deed dat gewoon met kind in draagdoek

check

Vandaag nog in Naturalis, waar ik met Chica en Mier heen was

Was leuk, moet vaker heel actieve dingen doen met Chica, wordt het een veel leuker kind van
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Star schreef op 28 oktober 2009 @ 11:30:

Ja. Durf haar niet neer te leggen want dan gaan die babybjorn-ogen automatisch weer open.

Hehe

Hier ook vaak, en Chica had dat destijds al helemaal
Leuk Inad, die actieve dingen
Peas on earth!
quote:Star schreef op 28 oktober 2009 @ 11:42:

Inad heeft het regelstokje hier heen gegooid denk ik.

Sorry

Sterkte, t gaat weer over
quote:Star schreef op 28 oktober 2009 @ 11:48:

[...]

Die haat ze tot nu toe.Hier eerst ook, maar nu godzijdank niet meer, wat een uitvinding
Mier wilde net ook alleen op me slapen dus die ligt nu weer op mijn benen

Gek hoor, Erwt, van ogen. Wat zou het kunnen zijn? Misschien inderdaad ander product? Andere bril? Lenzen? Lenzenvloeistof?

Fijn van niet snijden.
Lenzen zijn al tijijijijden uit den boze... ik neem aan dat mijn ogen niet allergisch zijn voor mijn bril
Peas on earth!
Leuk Inad! Toevallig vroeg Nemo net wat een museum ookalweer was en heb ik hem beloofd dat we daar binnenkort heengaan. Nu nog even verzinnen welk.

Lenzen dacht ik al dat je niet meer zou hebben dus vandaar dat ik andere producten zat te bedenken die in oog zouden kunnen komen.
Ja, snapte ik, dat je andere oorzaken probeert te bedenken. Wel slim trouwens, want ik had daar niet eens over nagedacht (die gezichtscreme). Nu ik erover nadenk, denk ik niet dat dat het is (want nooit eerder een probleem), maar het is wel een goeie. Misschien sowieso iets minder dicht bij ogen smeren....
Peas on earth!
Hmmm lekker vaag wel die oogarts.

Make-up van de Bodyshop die je toen had uiteindelijk ook niks dus?
quote:Inad schreef op 28 oktober 2009 @ 19:07:

[...]

check

Vandaag nog in Naturalis, waar ik met Chica en Mier heen was

Was leuk, moet vaker heel actieve dingen doen met Chica, wordt het een veel leuker kind van Herkenbaar! Maar hier in het dorp helaas niet veel te doen dus moet altijd met auto en vind ik niet altijd leuk.
quote:Vishnu schreef op 28 oktober 2009 @ 19:21:

Leuk Inad! Toevallig vroeg Nemo net wat een museum ookalweer was en heb ik hem beloofd dat we daar binnenkort heengaan. Nu nog even verzinnen welk.

Lenzen dacht ik al dat je niet meer zou hebben dus vandaar dat ik andere producten zat te bedenken die in oog zouden kunnen komen.Naar NEMO!!
quote:Star schreef op 28 oktober 2009 @ 21:59:

Hmmm lekker vaag wel die oogarts.

Make-up van de Bodyshop die je toen had uiteindelijk ook niks dus?

Oogarts is een sukkel!

Bodyshop-makeup veroorzaakt wel minder klachten dan gewone, maar helpt niet helemaal. Stomme Erwt trapte ook nog in klantenkaartgedoe a la 10 euro van de bodyshop. Heb ik nu dus ook niets aan
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven