Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
quote:desteny schreef op 29 oktober 2009 @ 11:22:

Snjo morgen jarig????????

dankje Steph, nog 11 saaie papiertjes te gaan Nee, ben jarig op de dag dat Lys op vakantie gaat en MissMara er 40 dagen zonder forum op heeft zitten.
Saai hoor, groene stroom van wind.
Vraagt zich wel in alle saaiheid af wanneer Snjo jarig is.
3 november is de dag die je niet vergeten mag
Ik ga lekker hèèl vervelend eten met vrienden, lator.
Known to cause insanity in laboratory mice
Ik heb nieuws, ik heb nieuws....
Het rozewitgestippelde pakje heeft het dorp bereikt, weet ook al waar ik woon alleen was ik niet thuis toen het langs kwam. Morgen ga ik het ophalen.
quote:Lys schreef op 29 oktober 2009 @ 17:04:

Ik ga lekker hèèl vervelend eten met vrienden, lator.Goh wat vervelend voor je zeg dat je met vrienden moet gaan eten. Ik hoop dat het heel saai word enzo.
Jeetje Lys dat kondig je wel saai aan zeg. Geniet vooral niet, hou het saai en eet vooral ook saaie dingen. En geen, ik herhaal geen lekkere toetjes!

Jippie pakje is er. Nu nog in de handen van Snjookje en dan is zij ook weer blij!
yeaahhhhhhh tis dr (bijna)
Heb me trouwens op het register van bel me niet geregisteerd. Wordt nooit (nou ja een keer per jaar) gebeld om ergens lid van te worden, naar over te stappen. Nou ja het bekende call center werk dus. Word ik dus zelden door gebeld. Maar deze week (inclus vandaag dus) 2 keer door zelfde bedrijf. En ik haat het. Ik bel zelf wel als ik iets wil weten en nog goedkoper: ik zoek het zelf wel op op internet. Dus het bel me niet register ingeschakeld en als het meezit ben ik over een maandje helemaal vrij van dit soort telefoontjes.
Een paar jaar geleden vond ik het nog leuk, vooral als ze iets van boeken probeerden aan te smeren: eerst het hele verhaal aanhoren en pas op het einde zeggen "sorry, ik ben niet ijslands...." of de telefoon/mobiel aanbieders vragen stellen over telefoontjes naar NL enzo....Weten ze vaak het antwoord niet op (en als ze het wel weten en de aanbieding is goed, stap ik wel over hoor).

Het is inderdaad irritant.
M'n collega had vandaag fukital nodig. Heb haar maar even onze pagina 13 laten zien. Ze vond het wel grappig.
Ik ben weer thuis en rol meteen door het bedje in, denk ik.

Snjo, morgen als ze het pakje ontvangt:
quote:snjokorn schreef op 29 oktober 2009 @ 21:42:

Een paar jaar geleden vond ik het nog leuk, vooral als ze iets van boeken probeerden aan te smeren: eerst het hele verhaal aanhoren en pas op het einde zeggen "sorry, ik ben niet ijslands...." hoor).

.You are evil
Oh, en het was niets aan vanavond natuurlijk, heb niet genoten, het eten was verschrikkelijk, de gesprekken ook, we hebben niet één keer gelachen.

Zelfs niet geglimlacht...

Het was zeg maar... eh... best saai.
quote:Lys schreef op 29 oktober 2009 @ 23:18:

[...]

You are evil Nee joh, dat heet nu humor maar dat werkt tegenwoordig niet meer omdat ik te veel ijslands kan...
quote:Lys schreef op 29 oktober 2009 @ 23:20:

Oh, en het was niets aan vanavond natuurlijk, heb niet genoten, het eten was verschrikkelijk, de gesprekken ook, we hebben niet één keer gelachen.

Zelfs niet geglimlacht...

Het was zeg maar... eh... best saai.Jeetje Lys, dat je je avond daarvoor hebt opgeofferd. You're a saint.
Ik ga vandaag maar met toet-toet naar het werk zodat ik tussen de middag even rozewitgestippeld pakketje kan ophalen. Ik weet namelijk niet of ik na werktijd genoeg tijd heb....
quote:Lys schreef op 29 oktober 2009 @ 23:17:

Ik ben weer thuis en rol meteen door het bedje in, denk ik.

Snjo, morgen als ze het pakje ontvangt:[afbeelding]Hoe weet je dat?? Heb jij het pakje gesabboteerd??
Lys hhhhh dat plaatje met het pakje. Jij weet precies wat er is gebeurd met het pakje he.

En wat een saaie avond zeg. Moet vast een hele zit geweest zijn. Tergend langzaam, waardeloze gesprekken en vooral niet lachen. Waar je maar zin in hebt!
Kan natuurlijk ook dat er één grote MEGAspruit in zit.

gniffel gniffel
Was echt bagger gisteravond, maar ja, iémand moet het doen, hè.
Heb het pakje net opgehaald. Het is zwaar, moet wel een heeele grote spruit zijn he. Het ligt nu in de auto, heb het nog niet opengemaakt. Doe ik straks als ik thuiskom. Lekker op de bank en dan saai uitpakken.
hihihi eindelijk!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven