Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Vaste producten zijn minimaal 14 maanden houdbaar (jelly's, bodybutters, zepen, shampoobars)

De rest staat een houdbaarheidsdatum op maar bijvoorbeeld toner en showergel kan vele malen langer bewaard worden.

Ik zeg altijd: zolang er geen schimmel op staat of het vanzelf wegloopt, kan het nog gebruikt worden.
quote:lola68 schreef op 21 oktober 2009 @ 07:55:

Als je in een stad woont met meer Lush winkels (goh waar zou dat toch zijn )

Dan ga je toch even in de winkel snuffelen! Dat lijkt me een stuk betrouwbaarder dan hier vragen hoe het ruikt. Want wat ik lekker vind kun jij wel smerig vinden.

Ik persoonlijk vind geen van beide sugar scrubs wat. Maar kijk eens op het lush forum, en daar kan je met andere lushies dingen ruilen. Kan je het uitproberen.

Mij loslaten in een Lush winkel is levensgevaarlijk, dan kom ik niet alleen maar om te snuffelen. Ik word er zo hebberig van, zelfs al laat ik mijn portemonnee thuis. Dan ben ik in staat mijn jas, die ik aan heb te verkopen, om toch met iets thuis te komen.

Lush is bijna de enige winkel, waar het woord zelfbeheersing wat mij betreft niet bestaat.
quote:kaatje_85 schreef op 21 oktober 2009 @ 08:41:

[...]

- Gentle Lentil ruikt lekker vanille achtig. Die kun je vinden onder ''Retro'' -> Haircare. Het is een shampooblok.

- Jungle ruikt eigenlijk naar ''buiten'' zeg maar, fris en groenig. Ik word er altijd heel blij van.

- Karma is een heel warme geur, met patchoeli. Heerlijk. karmakream is goddelijk.

- Ikzelf vind de witte suikerscrubs het fijnst, omdat ik nu al een paar keer groene suikerscrubs heb gehad die zo hard waren dat ik ze met een hamer nog niet kapot kreeg....

Maar eigenlijk kunnen die suikerscrubs tot nog niet tippen aan Buffy. I love, love, love Buffy!

Buffy is ook heerlijk, wel uitglij gevaar in de douche na gebruik. Ik ga eens de Gentil Lentil proberen, dank voor de tip!

Jij veel shop plezier met de Kerst vip avond, klinkt goed!
Ik lees hier iets over een kerst-gezichtsmasker, waar kan ik hier meer info over vinden? Ook over de kerst-vip avond kan ik niets vinden op de Lush site.
Klopt, daarvoor moet je op het forum zijn.

Vip-avonden zijn er regelmatig en daarvoor moet je je aanmelden bij de winkel van jouw keuze. Bij zo'n avond kun je eerder dan normaal nieuwe producten kopen.

De kerstproducten zijn pas vanaf 23 oktober te vinden op de Nederlandse Lush site en in de winkels. Wel kun je alvast kijken op www.lush.co.uk voor de kerstspullen.
Volgens mij kun je daarover (de VIP avond) meer vinden op het Lush forum, en op de NL lush site staat daarvoor een link.

Op de engelse Lush site staan de kerst produkten: lush.co.uk
Lekker suf van mij, Kaatje antwoordde al!
Ik kon het weer niet laten....bestelling geplaatst!

Mijn lijstje;

AOBS

Ghost douchegel

I should coco

Vanilla in de mist

King of Skin

Ring of Roses (buttercream)

Fever massagebar
OOOOHHHH wat zijn de kerstproducten HEERLIJK!

Heb gisteren weer een klein fortuin uitgegeven op de VIP avond...

- 150 gram Father Frost (mijn nieuwe favo zeep!! Dat wordt flink inslaan)

- 120 gram Snowcake zeep

- 140 gram SnowShowers jelly

- 140 gram Sweety Pie jelly

- Fairy Tail Suger scrub

- Sexy boy massagebar (jummy jummy jummy, daar ga ik er nog veel meer van kopen!)

- 130 gram Trichomania shampoo

- Santa Rice porridge mask (gratis in ruil voor voor 5 zwarte lege potjes)

- Grote pot UltraBland

Verder nog een goodiebag gekregen met een enorm stuk Noubar zeep, een The Comforter Solid Perfume en een Sunny Side bad-ding.

Ik bedenk me nu dat ik me toch wel een beetje heb laten gaan gisteravond...
Father Frost ruikt overigens naar You Wash my Back soap, maar dan net wat bloemiger. I love it! Zo zonde dat YWMB eruit is gegaan, ik moet dus gewoon Father Frost gaan sprokkelen ben ik bang...
Ik was net op de site van Lush om mijn voorraad yogi-hi ballen aan te vullen, maar WAAAAAR ZIJN ZE!

Ik ben al zo lang niet op de site geweest en ik zie ze nergens staan!

Ze zijn er toch niet uit?
Youki-Hi is er inderdaad uit gegaan.
Zo, net het Santa Rice Porridge masker opgesmeerd. Ruikt heerlijk! Voelt ook heerlijk. Love it!

Verder nog gedouched met Snowcake en gescrubt met Fairy Tail. Die is trouwens ook al op, wel jammer, maargoed hij was ook zo zacht dat hij uit elkaar viel. Wel een heerlijk zacht velletje met een zachte, zoete geur. Vervolgens nog met Sexy Boy ingesmeerd, als bodylotion, ruikt ook heerlijk..... i'm hooked!

Binnenkort maar eens wat FairyTails bestellen in de UK aangezien de pond zowat gelijk staat aan de euro....
Hee dames,

ik breek even in en hoop dat ik niet al een te veel gestelde vraag stel:

ik ben op zoek naar een nieuwe dagcrème en evt. ook een nieuwe gezichtsreiniger (en misschien ooook nog wel een masker, maar misschien wordt het me dan wat te duur).

Ik heb zowel last van puistjes (vooral kin en af en toe neus) en mee-eters (neus vooral). Maar nu het weer iets guurder wordt, ook last van droge plekjes op m'n gezicht.

Kunnen jullie me een product (of producten) aanraden (heb al een beetje gespiekt op de site)?
Hallo Astair,

Ik heb zelf een vochtarme huid met pukkeltjes en qua masker zou ik zeker voor Catastrophe Cosmetic gaan.

Qua dagcreme heb ik nu een tijdje Vanishing Cream geprobeerd, mijn huid kreeg wel minder pukkeltjes maar ik vind hem niet voedend genoeg waardoor ik nu Dream Cream (eigenlijk een bodylotion) en Paradise Regained gebruik. Die laatste is wel vet, dus niet te dik smeren! Ik gebruik dit nog te kort om een goed oordeel te kunnen vellen.

Qua gezichtsreiniger heb ik Fresh Farmacie (te agressief voor mijn huid, ik gebruik het nu alleen soms lokaal op pukkeltjes) , Aqua Marina (doet niet veel) en Angels on Bare Skin (deze reinigt zonder goed zonder schade aan te richten) geprobeerd. De laatste gebruik ik nog steeds, al wil ik nog wel een keer coalface uitproberen.
Dankjewel, Naomi! Ik ga dan in elk geval even naar Catastrophe Cosmetic koekeloeren!
Ik breek ook even in met een vraagje:

Ik heb net de soak 'n float gekocht, een shampoobar tegen roos. Zou echt goed moeten werken en ik heb ook goede ervaring met Lush-producten voor mijn huid (die is ook snel geïrriteerd', alleen stinkt ´ie echt enorm.

Heeft iemand een idee hoe ik kan voorkomen dat de hele badkamer ernaar ruikt? Je schrikt er nu van als je binnenkomt..
Weggooien. Net als de rest van die stink-Lush-zooi

*Ainne rent snel weg voor ze zeep naar haar hoofd gesmeten krijgt*
quote:Ainne schreef op 29 oktober 2009 @ 18:30:

*Ainne rent snel weg voor ze zeep naar haar hoofd gesmeten krijgt*Hahaha, maar misschien wérkt ´ie wel... ook zo zonde dan
quote:Bells schreef op 29 oktober 2009 @ 18:29:

Ik breek ook even in met een vraagje:

Ik heb net de soak 'n float gekocht, een shampoobar tegen roos. Zou echt goed moeten werken en ik heb ook goede ervaring met Lush-producten voor mijn huid (die is ook snel geïrriteerd', alleen stinkt ´ie echt enorm.

Heeft iemand een idee hoe ik kan voorkomen dat de hele badkamer ernaar ruikt? Je schrikt er nu van als je binnenkomt..

Hoi,

Mijn man gebruikt ook S&F, en het meurt verschrikkelijk, maar het helpt echt wel.

Ik bewaar het in het tinnetje, en zo gauw het blok droog is het deksel erop, echt dan valt het wel mee

In het begin had ik echt zo iets van, dit komt niet in de badkamer, maar nu ligt het er gewoon.(wel met deksel erop dus)
Joepie, pakje binnen!

Met maar liefst 4 tinnetjes erbij (was een actie);

- Skin Shangri La

- Paradise regained

- Lemony flutter

- Ultra bland

Verder 2 proefjes, nl. een stukje karma zeep (had ik om gevraagd) en een stukje vanilla in the mist -zeep. Doe laatste verbaasde me een beetje, aangezien ik die ook al gewoon bij mijn bestelling had....maar zal best opkomen!
quote:Ainne schreef op 29 oktober 2009 @ 18:30:

*Ainne rent snel weg voor ze zeep naar haar hoofd gesmeten krijgt*

*werpt een fles shampoo van een onbekend merk*

Was het raak?
Dan kan jij weer ff vooruit Bergkristal!
Ja, alleen weet je wat ik me wel soms afvraag.........

Bij Lush zijn ze voor zuinig met energie enzo, maar ondertussen wil je met al die lekkere dingen wel uren onder de douche blijven!
quote:elleinspe schreef op 29 oktober 2009 @ 18:43:

[...]

Hoi,

Mijn man gebruikt ook S&F, en het meurt verschrikkelijk, maar het helpt echt wel.

Ik bewaar het in het tinnetje, en zo gauw het blok droog is het deksel erop, echt dan valt het wel mee

In het begin had ik echt zo iets van, dit komt niet in de badkamer, maar nu ligt het er gewoon.(wel met deksel erop dus) Bedankt! Ik had het in een gewoon doosje gedaan, maar daar gaat het gewoon doorheen. Natuurlijk werkt het alleen met hun eigen tinnetje, slim van Lush

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven