Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Ratatouille was inderdaad ook het idee!
Livre, je wordt gezocht op de 'overige' pijler! Er maken mensen zich zorgen over je daar dus misschien even melden?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vandaag gebeld door mijn moeder. Meave is op weg naar huis (waar ze als het goed is ieder moment aan kunnen komen). Het gaat niet goed met de moeder van Mav en daarom komen ze versneld naar huis. Vannacht hebben ze op de terugweg een ongeluk gehad. Ze maken het allemaal godzijdank goed, maar de auto is waarschijnlijk totalloss. Mijn vader is ze op gaan halen.

Het verven met Mims was gezellig. Mims heeft nu een hele blauwe muur in de keuken. Het ziet er wel erg gaaf uit.
Tjemig, Heeft Meave een ongeluk gehad? met al die ventjes in de auto? Schrikken zeg! En wat sneu dat het met Mav's moeder zo slecht gaat. Bah......

Man moet weer werken, ik ben al weg!
quote:madootje schreef op 08 augustus 2007 @ 22:43:

Ik ben vandaag gebeld door mijn moeder. Meave is op weg naar huis (waar ze als het goed is ieder moment aan kunnen komen). Het gaat niet goed met de moeder van Mav en daarom komen ze versneld naar huis. Vannacht hebben ze op de terugweg een ongeluk gehad. Ze maken het allemaal godzijdank goed, maar de auto is waarschijnlijk totalloss. Mijn vader is ze op gaan halen.

Het verven met Mims was gezellig. Mims heeft nu een hele blauwe muur in de keuken. Het ziet er wel erg gaaf uit.

Ach arme Meave, Mav en jongens... Al eerder naar huis door naar bericht en dan óók nog een ongeluk... Wat een ellende zeg. Gatverdamme. Wat een kuteinde van de vakantie.

(En dan, tot overmaat van ramp, ook nog een forum waar je nix van snapt. )

Bam, natuuuuurlijk vinden de kinders dat leuk!!

We moeten trouwens (weer) ff bellen over hoe en wat. En ik hoop dat het goed gaat met Lientje. Zij heeft van de week bij mijn vriendin gelogeerd en zou 2 nachtjes, eerste nachtje vond ze helemaal super, hebben ook allemaal leuke dingen gedaan enzo. Maar gisteravond belde vriendin ze had een heeeel verdrietige Lientje op de bank, die wilde alleen nog maar naar mama... arm schaap. (zowel vriendin als Lientje) dus Pompel heeft haar opgehaald. Bij thuiskomst moest ze ook nog spugen. Dacht dus eerst dat ze ziek was en daarom naar huis wilde, maar vandaag was er nix aan de hand! Heel apart. Heb haar nu dus uitgelegd dat als ze 2 nachtjes bij jullie is dat ze dan niet zomaar naar huis kan, omdat dat veel verder is, maar volgens haar kan/ wil/ durft ze bij jullie wel 2 nachtjes en is het natuurlijk ook heel anders als Loentje erbij is. Nou ja... ehm... tja. Dus.

Ik durf ook niet alleen met 3 kinderen te zwemmen hoor. Maar mijn nichtje is 14, dus die kon ook prima meehelpen en vindt dat uiteraard ook reuzeinteressant. Pompel was vandaag thuis (heeft het in zijn rug) dus ik kon Leentje bij hem laten. Zwemmen was superleuk.

Nu net nog even met nichtje naar zomerfeesten geweest, was leuk. Maar heel anders. Nichtje ziet mij als volwassen en moeder enzo, dus kon helemaal niet lekker slettebakken. Volgende week beter.

Gaan nu filmpje kijken. Pompel is inmiddels naar de stad vertrokken. Met vrienden, hij kan dus wel lekker slettebakken.

Jakkes, heb zo met Meave te doen.
Oh bah, dat is wel heel erg sneu en verdrietig voor Meave :( Dit moet ongetwijfeld de grootste kutvakantie voor hen zijn geweest. Bah :(

Bammel, we kunnen ook separaat eens gaan meeten hoor - want ik wil ook zo graag eens met jou IRL kleppen!!

Mims, komt klushulp jou zaterdag of zondag beter uit? Ik ben beide dagen nog vrij, maar kan niet beide dagen komen omdat we hier thuis ook nog aan het klussen zijn (plafond eindelijk eens aan het vernieuwen). Maar je mag wel de dag uitkiezen
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Trouwens, de 'wie hier' hier rechts naast me; zijn dat Cheersmeelezers, of zijn dat de mensen die op 'kinderen' ronddwalen?
Ik zou zaterdag wel fijn vinden, geloof ik.... Als dat lukt, dan.

Even kijken..dan gaat het zaterdag waarschijnlijk écht helemaal af raken!

Schildergewijs dan!

Madootje kan trouwens móói schilderen. En mooie jongens baren!

Allemachtig, wat is Bink een charmeur, wat een stralend bekkie. En slápen. Slápen.

Chipita sliep ook al heerlijk van de week bij ons; als dat aan het Nieuwehuis ligt dan gaan we ideale tijden tegemoet met Mopsey!

(néé, Madootje, het lag niet aan de amoniakdampen....Enneh, had je niet kunnen melden dat jij mijn kwasten en rollers doodnormaal uitgestald vond?).

Jakkes van Meave, zo schrikken.

Ik hoop dat ze snel veilig thuis zijn, want dit is echt een Nachtmerrie volgens mij.

Jakkes, jakkes.

Gelukkig hebben ze niets, maar allemachtig wat zullen ze geschrokken zijn.

Wat wilde ik nou toch typen?
Dat klopt nog niet helemaal, geloof ik Alex. Ik keek even op een andere pijler welke namen daar dan bij stonden onder kopje 'Wie Hier' en dat waren exact dezelfde nicks.

OOooh, die Meave en co.. hopelijk was de vakantie ansich wel leuk en fijn, want dit is allemaal waardeloos..

Ja, dat zou een heel strak plan zijn, Lex, (Bammel.. Ik vind 'm leuk!) maar tot het slempweekend zitten al m'n weekenden volgeboekt (en daar moet ik 't van hebben ivm werk, kiddo's en ziekenhuis) Dus het slempweekend dan maar, heb er zin in!

Eens kijken of hier nog een leuke borrel op de bar kan toveren..

Ooooh, bierrrr. Net nu ik lekker aan de Martini zat.

Dan wordt het het slempweekend, Bammel

Zaterdag it is, Mims! Ik bel je vrijdag even op je nulzes om de details even door te spreken, goed? Zal ik de muziek meenemen?
Zou ik trouwens nu ook plaatjes kunnen plakken? Daar had ik op het oude forum zoveel problemen mee.

Lekker man
Als jij jouw...euh...muziek op cassettebandjes hebt, want iets anders kan mijn "geluidsinstallatie" (oftewel jaren 80 draagbaartje) niet aan!
Nee, de muziek die ik nog op tape heb, is zo, eh, 80s
Leuk!

LOL! En waarschijnlijk niet afspeelbaar, want flinke laag stof. Als ik ze überhaupt al kan vinden, want op zolder. Ergens tussen andere lagen stof.
Nee hoor, ik wil geen stof in mijn Nieuwehuis!

Pfffff.....
quote:Alex schreef op 09 augustus 2007 @ 00:06:

Zou ik trouwens nu ook plaatjes kunnen plakken? Daar had ik op het oude forum zoveel problemen mee.

[afbeelding]

Oeeeh..

Eddie, my dear, come to mamma...
quote:Bambi schreef op 09 augustus 2007 @ 00:23:

[...]

Oeeeh..

Eddie, my dear, come to mamma...Oh, ik heb hier trouwens nog wat voor je liggen, Bam
Jajaja, die ken ik al.. Eddie ligt op jouw bed op je te wachten zeker, he? En hij heeft net geroepen dat-ie er he-le-maal klaar voor is?

Tssk.

Misschien moet ik maar overstappen op Gavin Rossdale..
Tssssk, alsof ik zo'n kreng zou zijn. Nee, wat anders dat ik best wel met je wil delen, hoor. Al is het alleen maar om wat passie over te brengen.

Ik stuur het van de week even naar je op.

Rossdale sucks, btw.
Met mijn pootje gaat het stukken beter (ik had een fietsongeluk, dat ging lekker die week; Lief fietst tegen een paaltje, later die week mijn vader ook (met alweer meis achterop, mar die had deze keer niks) en ik kwam in botsing met iemand die fiets uit stalling haalde terwijl ik er langs reed; au!). Ik loop al weer rond, maar heb spierpijn op allerlei plaatsen.

Ik wilde zaterdag komen schilderen, maar kreeg vandaag te horen dat degene die wij in Den haag vervangen zich vergist hadden en niet zondag, maar zaterdagochtend vroeg al wegvliegen, dus moet nu zaterdag in DH werken... Heb je zondag wat aan me Mims???

Wat ik vervelend en handig tegelijk vind aan forum is dat ik op knopje kan drukken waar ik (nou ja, toetje2002 eigenlijk) nog meer heeft gereageerd. handig voor mezelf, maar ik vind het helemaal niet leuk dat tout la forum kan zien waar la toet uithangt......

Vandaag viel BJ in de supermarkt en had opeens een neus en mond vol bloed. Arm bekkie.. vreesde even dat ook hij, net als zijn moeder en zus, voortanden door ongelukje was kwijt geraakt, maar ze zitten er gelukkig nog in. Wel heel dikke lip en heel zielig ventje. Och arme...

Wie of wat is Rossdale en wie is die meneer die hier aan de bar al het bier zit op te drinken trouwens??
Fijn dat het zo lekker opschiet, Mims.

Wil je mij nou ook nog even laten weten wat je wil? Zaterdag kan ik echt niet, want dan wordt mijn nichtje 1. Kan ik niet missen natuurlijk.

En leuk dat je nu al én Bink én Chipita hebt kunnen bewonderen.

Wil ze ook heul graag zien!
Gaat lekker, Toet! Arme jij en arme BJ..

Rossdale is (was?) zanger van Bush (kutband) en getrouwd met Gwen Stefani. Die meneer is Eddie Vedder van Pearl Jam en helemaal van mij. Nou ja, en een beetje van Bam.

'k Ga slapen. Morgen weer fris en fruitig naar de tandarts. Blegh, zoooo geen zin erin.
Tjemig, nichtje al weer 1? Dat kind is net geboren man!

Succes bij de tandarts Alex. brrrr!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven