Bezemtopic deel 4
donderdag 29 oktober 2009 om 22:08
Zo, weer zo'n wezenloos lange dag voorbij!
Boro, gefeliciteerd!
Miss M, geniet van je dagen 'rust'!
En verder weet ik het niet meer.
Ik heb wel bijgelezen vanavond onder het eten, maar kan niet meer inloggen op mijn mobiel.
Morgen nog 1 dag werken en dan 1 dag vrij.
Nu nog even een boodschappenlijst maken, kan Sportman morgen boodschappen doen.
En dan slapen...................................................
Boro, gefeliciteerd!
Miss M, geniet van je dagen 'rust'!
En verder weet ik het niet meer.
Ik heb wel bijgelezen vanavond onder het eten, maar kan niet meer inloggen op mijn mobiel.
Morgen nog 1 dag werken en dan 1 dag vrij.
Nu nog even een boodschappenlijst maken, kan Sportman morgen boodschappen doen.
En dan slapen...................................................
Erik is de Mol en HPL de Lul.
donderdag 29 oktober 2009 om 22:15
Moeder is geweest..
En het was me toch gezellig ....
Ze is gewoon Echt niet aardig. Hoe hard ik ook probeer om haar aardig te vinden. Ze is het niet.
Mijn haakwerken zijn stom
Ik ben te dik
Vriend is te dik
Wij zijn stom
Mijn toekomstplannen zijn om te lachen ( webwinkel en over een paar jaar "iets" pedagogisch ) en kan ik niet aan.
Vriend is een paar keer bij de naam van mijn exman genoemd. Na ruim 5 jaar zou je toch wel denken dat ze het verschil weet.... oh ja "hahaha"het verschil is dat Vriend veeeeel dikker is.
Ik ben dik
En vriend is dik.
Ik voed mijn kinderen niet zo goed op.
En ik zie er slecht uit.
Dat was de avond in een notendop
Gezellie.
Nu een fiks glas rode wijn , en denken aan morgen. Als er leuke verjaarsvisite komt ( )
En het was me toch gezellig ....
Ze is gewoon Echt niet aardig. Hoe hard ik ook probeer om haar aardig te vinden. Ze is het niet.
Mijn haakwerken zijn stom
Ik ben te dik
Vriend is te dik
Wij zijn stom
Mijn toekomstplannen zijn om te lachen ( webwinkel en over een paar jaar "iets" pedagogisch ) en kan ik niet aan.
Vriend is een paar keer bij de naam van mijn exman genoemd. Na ruim 5 jaar zou je toch wel denken dat ze het verschil weet.... oh ja "hahaha"het verschil is dat Vriend veeeeel dikker is.
Ik ben dik
En vriend is dik.
Ik voed mijn kinderen niet zo goed op.
En ik zie er slecht uit.
Dat was de avond in een notendop
Gezellie.
Nu een fiks glas rode wijn , en denken aan morgen. Als er leuke verjaarsvisite komt ( )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 29 oktober 2009 om 22:16
( en nou zijn vriend en ik ook niet slank hoor, verre van. Maar om daar nou heel de tijd steken onder water over te geven gaat me wat te ver. Een grapje kan best. Ik ben ook niet vies van wat zelfspot. Maar dit was gewoon gemeen. Niet grappig )
donderdag 29 oktober 2009 om 22:22
Ik durf of kan dat niet Zus.
Heb wel even een discussie gehad over muziek en de dood. Was wel grappig. Zij vindt mijn muziek smaak op sommige vlakken niet kunnen. Death metal luister je niet, want dat is verweven met dood en verdoemenis en dan roep je van alles over jezelf en anderen af. Dat kan natuurlijk niet....
10 minuten later verteld ze dat ze wilde dat KarstT de koningin en familie goed geraakt had zodat ze allemaal dood waren
Toen wees ik haar wel op het hypocriete ofzo. Dat ik met mijn muziek verdorven ben, maar ik wens niemand dood. Verre van zelfs.
Maar goed, wat assertiever worden zou wel mogen tegen mijn moeder. Maar ik kan dat gewoon niet zo goed. Weet niet hoe dat komt.
@ mamz, daar heb je dan wel weer gelijk in
Heb wel even een discussie gehad over muziek en de dood. Was wel grappig. Zij vindt mijn muziek smaak op sommige vlakken niet kunnen. Death metal luister je niet, want dat is verweven met dood en verdoemenis en dan roep je van alles over jezelf en anderen af. Dat kan natuurlijk niet....
10 minuten later verteld ze dat ze wilde dat KarstT de koningin en familie goed geraakt had zodat ze allemaal dood waren
Toen wees ik haar wel op het hypocriete ofzo. Dat ik met mijn muziek verdorven ben, maar ik wens niemand dood. Verre van zelfs.
Maar goed, wat assertiever worden zou wel mogen tegen mijn moeder. Maar ik kan dat gewoon niet zo goed. Weet niet hoe dat komt.
@ mamz, daar heb je dan wel weer gelijk in
donderdag 29 oktober 2009 om 22:24
Oh, als ik boos word word ik meestal hysterisch. dwz ik ga dan heel hoog piepend huilen. Inc lange uithalen en veel snot en stotteren
Dat schiet niet echt op dus.
Ik hou me maar vast aan het idee dat ze in maart weer terug gaat naar RO voor 6 maanden Tot die tijd zo weinig mogelijk intensief contact. Af en toe een bakkie voor de (klein)kinderen , prima maar ik wil het niet meer over persoonlijke dingen hebben met haar.
Dat schiet niet echt op dus.
Ik hou me maar vast aan het idee dat ze in maart weer terug gaat naar RO voor 6 maanden Tot die tijd zo weinig mogelijk intensief contact. Af en toe een bakkie voor de (klein)kinderen , prima maar ik wil het niet meer over persoonlijke dingen hebben met haar.