Moderator Overig

15-04-2009 22:41 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
De nieuwe IBI!

Cool, IBI. En heel positief.
You go girl!

Ik heb je oude account op non-actief gezet.
Wow, dat is een mooie metamorfose!!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 29 oktober 2009 @ 14:16:

[...]

Nou hier ben ik dan! Spannend hoor.

Wow, ikbenikenbenertrotsop!! (ik schrijf nu je naam eens een keer voluit!)

Goed bezig jij!
Oh wat mooi Ikbenikenbenertrotsop !!! ( ws de eerste en laatste keer dat ik hem helemaal schrijf )

Gefeliciteerd ! Je mag er zijn
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Goehoed Ikbenikenberertrotsop!!

Ik weet nog dat je in de chat eens uitlegde hoe je bij je vorige nick kwam.

Deze nieuwe staat je super
Mooi Ibi!
Dank jullie wel!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 29 oktober 2009 @ 14:16:

[...]

Nou hier ben ik dan! Spannend hoor.Goed zo!
Ik wil hierbij graag mijn excuses aanbieden aan de Angels en aan iedereen van het 3000+ topic voor de manier waarop ik gisterenavond reageerde. Ik raakte in paniek door de komst van Hanna en ik begon wild om me heen te slaan. Dat had niet mogen gebeuren, sorry daarvoor.

liefs,

Iris
Misschien kan je dat beter op het 3000+ topic zetten Iris Dat is voor de betrokkenen die je, naar alle waarschijnlijkheid, persoonlijk hebt geraakt, ook wel zo prettig...
Heb ik al gedaan 5, deze was voor jullie (voor de zekerheid).
Wouw, IBI, wat mooi!
Slotje voor het 3000 topic van Janjulius aub 5, bedankt
Vanavond Zus, zoals gemeld eerder vandaag.
Ok ook goed...
quote:Viva Angel5 schreef op 30 oktober 2009 @ 14:49:

Vanavond Zus, zoals gemeld eerder vandaag.

Het slotje was al aangekondigd. Wat is er mis mee om het eerder te doen, op een moment waar posters zich prettig bij voelen? Waarom het heft zo heel erg in eigen hand willen houden?

Ik snap het niet hoor! En waarom wordt de discussie op het DS... enz topic verschoven naar 3000+ ?
Op een moment waar posters zich prettig bij voelen? Wie bepaald dat? Bovendien wilde ik iedereen nog de kans geven om op de discussie te reageren, of dingen uit te praten, zonder dat er in het nieuwe topic offtopic gegaan zou worden. Niets mis mee lijkt me.

De posts van het bdsm topic zijn verplaatst, omdat ik het bdsm topic graag verschoond wil houden van offtopic posts. Bovendien was het 3000+topic het topic waar het zich afspeelde. Niet zo raar dus als daar ook de verdere discussie gevoerd wordt.

Heb je verder problemen met mijn modereeracties, dan raad ik je aan om je beklag te doen in het beleidtopic dan kan Naomi er op reageren.
5,

Je weet best waar ik je heb zitten als moderator,namelijk heel hoog. Ik heb doorgaans respect voor je beslissingen, maar nu ga ik ff volop in de steigers.

Ik ben het zo verschrikkelijk oneens met je!

3000+ was inderdaad het topic waar het zich afspeelde, maar als je een beetje hebt opgelet weet je ook dat de commotie zich heeft afgespeeld tussen slechts twee personen. De rest was, wellicht terughoudend, wel respectvol en stonden open voor contact. Waarom hebben jullie je niet beperkt tot een persoonlijke mail?

En waarom wil je het BDSM topic wel verschoond houden van off-topics en het 3000+ niet?

Ik ben benieuwd naar het verschil!

Floor.
Sorry A5, maar als jij je post niet in het 3000+ topic gezet had was er weinig tot niets meer aan de hand geweest want het was alweer vrij rustig daar.

Zoals ik zei: iedereen had haar zegje wel gedaan, en dan kom jij met je post die alles weer op doet laaien.

Ik vind dat je je positie wel een beetje doordrijft nu.
Ik heb de moeite genomen en mijn best gedaan mij aan je regels te houden vief5, reageren in het oude 3000+ toic ipv de boel elders (bdsm of nieuw 3000+) vervuilen met mijn emoties.

Ik wist dat ie vanavond op slot zou gaan, dat ík mij laat leiden dor mijn emoties vind ik dom van mezelf, maar deels begrijpelijk, omdat ik mij geraakt voel.

Dat jij direct na de posting van Bianca die (haar kennende) bedoeld was als relativeer grapje naar mij toe,om me niet zo boos te maken.En niet naar jou toe. de boel op slot gooit vind ik toch flauw en had ik niet van je verwacht.

Ik snap je motivatie die ik hier lees dat de discussie uit 3000+ kwam en niet uit bdsm en daar dus ook gevoerd moest worden.

Ik blijf over met het rottige gevoel dat er met 2 maten gemeten wordt waarover ik niet in gesprek kan gaan met de betrokkenen.

Ik weet dat waarsch niemand meer reageert, maar had wel de behoefte mijn gevoelens te uiten, dat kon vanavond nog daar.

Ik betreur het dat je het abrubt dichtgooit na een opm die duidelijk voor mij bedoelt was en niet kwetsend naar jou toe.
En wat floor zegt: waarom het bdsm topic wel opschonen om gewoon mee door te gaan en het 3000+ topic niet?
Je wilde ons de kans geven zeg je in posting hier van 21.46u daar was ik blij mee, voel me nu aan de kant gezet.

Dan ben ik maar huillie, ik heb er last van.
Wat bubbles zegt.

Ik heb je als angel hoog zitten vief5, nu ben ik echt teleurgesteld.

Vermoed dat er belangen,emoties,gevoelens meespelen.
Peet kom je gezellig naar 3000+ 5 en een half zo?

Je wordt echt gemist hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven