Moderator Overig

15-04-2009 22:41 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
Dat eerste topic had toch best open kunnen blijven? Hadden we daar alle reacties kunnen schrijven die we in het tweede topic kwijt zouden willen maar niet mogen?
Do something nice for someone today. Leave them alone.
Week 18 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Zwieber schreef op 19 september 2009 @ 16:55:

[...]

Je staat nu wel mooi in de OP vermeld als relnicht hoor... Whoehahaha, zusenzo en ik als relnichten. Zwieb, je haalt het slechtste in mij naar boven.
Do something nice for someone today. Leave them alone.
Week 18 van de Extremely Demotivational Calendar
Eindelijk!!

Mijn dank is groot
Je hebt weer een mailtje 5
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Dat zeg ik, zat er iets in de soep of zo?
You too Pips.

Hela, bij mij zat er kip in vandaag!
Bij mij ballen. Ik ga eens kijken, want ik mailde vanaf mijn werkemail Thnx voor de reactie in ieder geval
En weer mail voor 5. Twee zelfs.
Het toppunt van achterlijkheid, wil je daar even een kijkje nemen.

Ik vertrouw het zaakje niet, nu zeker haar vriend er ineens bij is om haar verhaal te onderbouwen.

(ik weet dat je niet zo snel trol mag roepen, maar ik geloof dat ik het toch liever moest melden, bij wantrouwen)
Saar, kan je als je tijd hebt even Morrigana op 1 posting zetten, mijn telling is weer ondermijnd
Oh en ook Meds heeft zich nogmaals gemeld...
Ik heb het topic gesloten, zie mijn melding aldaar, Zus&Zo.

Zwieber, ik heb ze verwijderd!
Dank je Saar Angel Saar5
Angel weet niet of ik het hier moet plaatsen maar ik had problemen met inloggen en toen kwam ik erachter dat als ik een willekeurige naam pak en WW verzin in zo op die persoon zijn account in kan loggen. Ik denk dat er iets niet goed zit in jullie systeem. Wilde dat even melden
quote:mika65 schreef op 22 september 2009 @ 12:46:

Angel weet niet of ik het hier moet plaatsen maar ik had problemen met inloggen en toen kwam ik erachter dat als ik een willekeurige naam pak en WW verzin in zo op die persoon zijn account in kan loggen. Ik denk dat er iets niet goed zit in jullie systeem. Wilde dat even meldenIk weet niet hoe jij dat voor elkaar krijgt maar dit lukt toch echt niet, niet zoals jij het hier beschrijft.
Dat lijkt mij ook sterk, maar ik geef het door Mika!
Overigens, als ik in je gegevens kijk, zie ik ook niet dat je als iemand anders ingelogd bent geweest...
Hoi Mika,

Ik kan dit niet reproduceren, als ik in het wilde weg probeer in te loggen op andermans account krijg ik een foutmelding. Bovendien, zoals Five zegt: vanaf jouw ip-adres is alleen ingelogd op jouw eigen account. Was je daadwerkelijk ingelogd geweest als iemand anders, dan zouden wij dat moeten kunnen zien. Kreeg je daadwerkelijk bovenaan de pagina te zien 'welkom' en dan een andere forumnaam?

grtjs, Naomi
Five, ik weet niet of je me terug gemaild hebt, want Hotmail doet vervelend. Ik kan dus even niet op die manier antwoorden, mocht dat nodig zijn.
Ja dat had ik! Maar ik heb zelf ook al antwoord op mijn vraag Mocht het nodig zijn dan licht ik de rest wel even in (maar ik vermoed dat het niet nodig is)
Hoi Angel 5,

Horekaatje heeft dubbel gepost op het teltopic, zal morgen even kijken op welke pagina, dacht het al bij het overnemen van de namen, maar bij het op alphabet zetten werd t echt duidelijk.

p40 en p58 zijn t. Soms is die undo-functie in office echt handig ;)
anoniem_65848 wijzigde dit bericht op 23-09-2009 01:09
Reden: gevonden
% gewijzigd
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
quote:Vivamod schreef op 22 september 2009 @ 14:14:

Hoi Mika,

Ik kan dit niet reproduceren, als ik in het wilde weg probeer in te loggen op andermans account krijg ik een foutmelding. Bovendien, zoals Five zegt: vanaf jouw ip-adres is alleen ingelogd op jouw eigen account. Was je daadwerkelijk ingelogd geweest als iemand anders, dan zouden wij dat moeten kunnen zien. Kreeg je daadwerkelijk bovenaan de pagina te zien 'welkom' en dan een andere forumnaam?

grtjs, Naomi

Hai Angel

Ik was daadwerkelijk op een ander zijn account. Kon ook in "mijn laatste" kijken enzo. Heb er verder niets mee gedaan hoor. Mijn pc of jullie website was ff op de hobbel. Ik kreeg steeds een foutmelding als ik wilde inloggen, toen lukte het wel en dan moest ik weer opnieuw inloggen. Dus ik denk probeer het eens met een naam en zomaar een WW en dat lukte. Waarom jullie dat dan niet kunnen zien dat weet ik niet. Maar later was alles weer normaal.

Gr Mika
Noanne, ik zal er 1 verwijderen, dank!
Hoi Angel5,

MMR zit ook ergens dubbel in het teltopic... En er staat nu een hele lijst met namen geplaatst door iemand die er al tussen staat.

Op pag 17 en op pag 35

groetjes!
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Ik stel voor dat het rellen/drama topic weg wordt gegooid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven