Mode & Beauty alle pijlers

DR. Martens

18-10-2009 17:38 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Je vind ze mooi of juist niet!

Ik vind ze mooi..heb 2 paar laarsen en een stel schoenen, je betaald er wel wat voor, maar je hebt er ook wat voor.

Elk jaar komen mijn stampertjes weer tevoorschijn...ze lopen heerlijk en staan lekker stoer.
quote:wuiles schreef op 18 oktober 2009 @ 18:55:

[...]

Hoe oud ben je nu?37, hoezo?
Echt waar ceci, heb de mijn al 5 jaar en zool is nog steed goed, moet alleen wel een keer de achterkant een nieuw stuk zool op laten zetten.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 oktober 2009 @ 18:24:

[...]

Grappig, want ik overweeg ze te kopen! Lopen dus prima. Ik heb ze ook en ze lopen heeeeeeerlijk!
quote:Scarlet72 schreef op 18 oktober 2009 @ 19:00:

[...]

37, hoezo?Dat bevestigt mijn theorie over dragers die al circa twintig jaar dezelfde stoere schoenen dragen. Ik ben dus niet zo'n fan van die dingen.
Die pumps die Erwt plakte leken me dus ideaal maar ze zitten mij niet lekker :( Ze volgen de 'holte' onder mijn voet niet, daardoor krijg je er nog moeie voeten in.
quote:wuiles schreef op 18 oktober 2009 @ 19:04:

[...]

Dat bevestigt mijn theorie over dragers die al circa twintig jaar dezelfde stoere schoenen dragen. Ik ben dus niet zo'n fan van die dingen.

Haha ik draag ook nog andere schoenen hoor :D Maar waarom afstappen van een schoenmerk die lekker loopt en duurzaam is?

En jouw theorie over de dragers heb ik blijkbaar gemist.
Vroeger had ik deze: met stalen neuzen, handig voor alle concerten waar ik heenging. In het groen. En zwarte heb ik zowel mat als glanzend gehad.

En deze heb ik nu:

Toch iets van stijl verandert. Maar het blijft jammer. Afgelopen zomer naar een festival geweest en dan neem ik mijn bergschoenen mee voor als het weer slecht wordt. Dan zijn die echte docs toch een leukere optie.
PodE: Erg mooie heb je geknipt en geplakt. Die paarse laarzen!
Ik ben verzot op dr Martens.Heb 5 paar.. ballerina's, hakken, met veters, met rits..

Alles beter dan ugly UGGS.
Ik heb laatst een soort replica gehaald. Van die knalroze, bij de van Haren. Kostte me maar drie tientjes. Ik wandel veel, en de schattige schoentjes die ik normaal draag naar werk en school doen daarbij pijn aan mijn voeten (door het bos op hakken is niet slim). In het bos loop ik dus rond op knalroze nep Doc. Martens. Wandelschoenen vind ik zo lelijk, ik hou niet van bruin. Dit was een prima oplossing voor mij.
Ik heb deze.

Oh dr zitten best veel leuke Dr Martens bij. Die gewone net iets over de enkel vind ik niet leuk, maar als ze tot net onder de knie zijn vind ik ze wel leuk.

Loopt het lekker?
Je moet de laarzen tot aan de knie net als de 'normale' Dr. Martins inlopen. In het begin zitten ze niet zo lekker maar als ze eenmaal ingelopen zijn dan kan je er km op lopen!
Als ze ingelopen zijn, lopen ze echt zalig.
Ha, de theorie van Wuiles heb ik ook gemist, maar ik ben nu wel benieuwd, natuurlijk.

Ik ben ook een grote Dr Martensfan: In mijn kast staan 11 paar (de standaard Docs in de kleuren: grijs, blauw, paars, groen, zwart en geel. 1 paar pumps, 2 paar ballerina's, 1 paar kisterigere blauwe en 1 paar laarzen).

Tsja... :D

En ik draag ze allemaal nog
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 oktober 2009 @ 18:16:

Deze vinnik wél leuk!

[afbeelding]

Die heb ik! Helaas waren de blauwe uitverkocht, dus nu heb ik ze in het zwart.

Onverslijtbaar ideaal als je moeite hebt met passende laarzen te vinden. En ja, ik vind het belangrijk dat laarzen lekker lopen. Ziet er toch ook niet uit als ik op stilleto killer heels door het leven ga zonder erop te kunnen lopen... Ik heb serieus het idee dat ik op deze docs eleganter en sexier door het leven ga dan al enkel verzwikkend op een andere laars met seksie hak.
Heej leuk dat je daar nog op reageert. Iemand anders in dit topic was ook al erg enthousiast over die laarzen, misschien ga ik ze bestellen
Peas on earth!

Dit is er ook een. Ik vind hem wel mooi, maar past niet.
Ja, die kwam ik ook tegen. Vind het wel grappig dat de rits aan de buitenkant zit. Wat past er bij jou niet dan?
Peas on earth!
Rits? Niet gezien. Meestal kan ik zonder dat ding te gebruiken de laars uit doen... Er is ook een zwarte die er op lijkt. Ik kan alleen JJ.
Die laatste paar laarzen is voor vrij smalle kuiten geschikt. Ik vind het wel de meest elegante Dr. Martens en de mooiste.
Ja mooi, ik heb ze namelijk zelf, maar dan in een hele mooie warme kleur rood/paars.
quote:Dana schreef op 18 oktober 2009 @ 18:03:

Bij van die Miss Etam en Gaastratypes vind ik het ook niks. Maar zo vind ik ze bijvoorbeeld wel weer leuk:

[afbeelding]

Het hangt van het totaalplaatje af, zoals zo vaak. Bij H&M hebben ze nu ook dat soort schoenen liggen..

Dus ook dit wordt weer mode? Dat loopt wel lekker.

Alleen de bobbel op de teen vind ik niet mooi.
de herenschoen met hak zie je al een tijdje, Die zijn best mooi en zullen vast lekker lopen, maar vind de mijne van de van haren mooier.

Als het om dr. martens gaat heb ik over het algemeen toch het iefst een variatie op het originele model.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven