Moderator Overig

15-04-2009 22:41 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
Is de humor weer afgeschaft?
Yep nijn,helaas pindakaas.

Had net zo'n mooi plaatje daar staan van jou als lekker wijf konijn.
Lekker wijf, lekker konijn, whats the difference.
Waarom is het topic jammerdebammer gesloten? Ik wil een tegenstem geven tegen het eindeloos afscheidnemen, omdat ik daar niet goed van word. Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.
Volgens mij kun je dat gewoon ook posten in het bestaande afscheidstopic Ganats. Daar is het tenslotte ook voor.
Ganats, omdat jouw OP nogal provocerend geschreven was; daar heb ik dan weer mijn buik van vol. En omdat je het zelf al aangaf; forumvervuiling enzo heb ik jouw topic gesloten want het was dubbel. Je kan verder in dit topic; Het Grote "IK BLIJF!" Topic!
Dát mag ook idd Dushi.
quote:Ganats schreef op 25 september 2009 @ 22:20:

Waarom is het topic jammerdebammer gesloten? Ik wil een tegenstem geven tegen het eindeloos afscheidnemen, omdat ik daar niet goed van word. Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.Is waarschijnlijk gesloten omdat de OP nogal afzeikerig, negatief en rellerig is. Maar dat is/was vast niet je bedoeling?
Mosterd...sjorry!
Mijn topic was er eerder dan het "ik blijf" topic. Maar goed, whatever.

Ik ben het er niet mee eens. Vooral niet dat er "weer" geprovoceerd zou worden.

Jaschena, echt sfeerverhogende opmerkingen.
Ik vond het topic Ik blijf wat vriendelijker en positiever geformuleerd, iets wat het forum best kan gebruiken.
Ganats, niet echt slim om juist nu zo'n openingszin neer te zetten he. hoezo olie op het vuur gooien?

lekker belangrijk trouwens dat jou topic er eerder was
Mijn topic was eerder hoor, ik ben al 6 hoor, alleen was het het zo zuper slceht gekozen met een beetje fuur en oli enzo.
quote:Viva Angel5 schreef op 25 september 2009 @ 22:29:

Ik vond het topic Ik blijf wat vriendelijker en positiever geformuleerd, iets wat het forum best kan gebruiken.
quote:Ganats schreef op 25 september 2009 @ 22:26:

Mijn topic was er eerder dan het "ik blijf" topic. Maar goed, whatever.

Ik ben het er niet mee eens. Vooral niet dat er "weer" geprovoceerd zou worden.

Jaschena, echt sfeerverhogende opmerkingen.Kan iemand deze nick even doorlichten. Het riekt me naar een dubbelnicker of iemand die geband is.
Nee Dush. Already done.
Thanks
Ik vind het bijzonder vervelend dat er "weer" gebruikt werd, juist omdat ik geen provocatiegeschiedenis heb- en valt gelijk iedereen over me heen. Want dat is verdacht, en moet doorgelicht worden.

Een keer een wat pittiger reactie schijnt ineens niet te kunnen. Prima hoor dat het topic gesloten is, maar dat behalve de angel opeens iedereen zich er mee gaat bemoeien, blegh.

Nee, je zal boven het maaiveld uitsteken.
quote:Viva Angel5 schreef op 25 september 2009 @ 22:29:

Maar jammerdebammer dat is toch een term uit een schattig prentenboek over een nog schattiger hondje?

Maar je hebt gelijk natuurlijk.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Nou dan weet je direct toch wat je fout gedaan hebt?

Ik bedoel als je geen voorgschiedenis hebt, dan is het toch de toon van je titel geweest.

Nou das duidelijk.
quote:tonkje schreef op 25 september 2009 @ 22:46:

[...]

Maar jammerdebammer dat is toch een term uit een schattig prentenboek over een nog schattiger hondje?

Maar je hebt gelijk natuurlijk.Dit hondje!

Klaar weer?
quote:Viva Angel5 schreef op 25 september 2009 @ 22:51:

Klaar weer?

Nee, nu heb ik ineens een hondje dat uitgelaten moet worden.

(sorry)
Afscheid nemen jammerdebammer? Welnee!! Ga lekker weg, joh.

Tjonge jonge nr. 5, kinderachtig om dit topic te sluiten!!! Als je ziet wat voor bagger er soms maar blijft dooremmeren.
Excuse me?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven