Moderator Overig
woensdag 15 april 2009 om 22:41
Lieve forummers,
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
vrijdag 25 september 2009 om 22:22
vrijdag 25 september 2009 om 22:23
quote:Ganats schreef op 25 september 2009 @ 22:20:
Waarom is het topic jammerdebammer gesloten? Ik wil een tegenstem geven tegen het eindeloos afscheidnemen, omdat ik daar niet goed van word. Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.Is waarschijnlijk gesloten omdat de OP nogal afzeikerig, negatief en rellerig is. Maar dat is/was vast niet je bedoeling?
Waarom is het topic jammerdebammer gesloten? Ik wil een tegenstem geven tegen het eindeloos afscheidnemen, omdat ik daar niet goed van word. Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.Is waarschijnlijk gesloten omdat de OP nogal afzeikerig, negatief en rellerig is. Maar dat is/was vast niet je bedoeling?
vrijdag 25 september 2009 om 22:39
quote:Ganats schreef op 25 september 2009 @ 22:26:
Mijn topic was er eerder dan het "ik blijf" topic. Maar goed, whatever.
Ik ben het er niet mee eens. Vooral niet dat er "weer" geprovoceerd zou worden.
Jaschena, echt sfeerverhogende opmerkingen.Kan iemand deze nick even doorlichten. Het riekt me naar een dubbelnicker of iemand die geband is.
Mijn topic was er eerder dan het "ik blijf" topic. Maar goed, whatever.
Ik ben het er niet mee eens. Vooral niet dat er "weer" geprovoceerd zou worden.
Jaschena, echt sfeerverhogende opmerkingen.Kan iemand deze nick even doorlichten. Het riekt me naar een dubbelnicker of iemand die geband is.
vrijdag 25 september 2009 om 22:45
Ik vind het bijzonder vervelend dat er "weer" gebruikt werd, juist omdat ik geen provocatiegeschiedenis heb- en valt gelijk iedereen over me heen. Want dat is verdacht, en moet doorgelicht worden.
Een keer een wat pittiger reactie schijnt ineens niet te kunnen. Prima hoor dat het topic gesloten is, maar dat behalve de angel opeens iedereen zich er mee gaat bemoeien, blegh.
Nee, je zal boven het maaiveld uitsteken.
Een keer een wat pittiger reactie schijnt ineens niet te kunnen. Prima hoor dat het topic gesloten is, maar dat behalve de angel opeens iedereen zich er mee gaat bemoeien, blegh.
Nee, je zal boven het maaiveld uitsteken.
vrijdag 25 september 2009 om 22:46
quote:Viva Angel5 schreef op 25 september 2009 @ 22:29:
Ik vond het topic Ik blijf wat vriendelijker en positiever geformuleerd, iets wat het forum best kan gebruiken.
Maar jammerdebammer dat is toch een term uit een schattig prentenboek over een nog schattiger hondje?
Maar je hebt gelijk natuurlijk.
Ik vond het topic Ik blijf wat vriendelijker en positiever geformuleerd, iets wat het forum best kan gebruiken.
Maar jammerdebammer dat is toch een term uit een schattig prentenboek over een nog schattiger hondje?
Maar je hebt gelijk natuurlijk.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
vrijdag 25 september 2009 om 22:50