Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Passie in mijn brievenbus, da's cool!

Zeg, letten jullie een beetje op jezelf, Toet (en la familia), boem is ho.

Niks mis met 'sucks'.

Oh ik word flauw..

Truste, morgen weer een dag vol uitdagingen.. Hoeveel weken nog, tot zomervakantie is afgelopen? Begin het koekjes bakken/speeltuinen/fietsen/spelletjes spelen/lego-en/barbies aan en uitkleden een beetje beu te worden. Eigenlijk.

Alle reacties Link kopieren
quote:mimsey schreef op 07 augustus 2007 @ 14:35:

Hahaha, arme Lys

Je bent nu op kinderen, voorheen baby's.... Maar dan wel gelijk in de kroeg, dat doe je dan wel weer goed!

Haha, eindelijk weet ik waar mijn allereerste posting op die zwarte dag is gebleven! In de kroeg!

Oh, wat baalde ik. Ik had reuzeletters, html-codes her en der, alles liep naar links weg, kon wel janken.

Nu ben ik inmiddels gewend, ging vrij vlot.

Ik ben zelf bewust kinderloos, heb deze pijlert zelfs van mijn actieve topiclijst geweerd, maar wil me wel even bedanken voor de goede ontvangst!

Alvast wat lekkers voor straks.

Fijne dag allemaal.
Known to cause insanity in laboratory mice
Ego-alarm:

De Bloesjes komen morgenavond al thuis! Ben zo blijhijhij! Liep net gisterenavond met mijn ziel onder mijn arm. Te bedenken dat ik van puur Bloezegemis maar weer eens een keer moest toegeven aan een fikse huilbui. En toen kwam er een sms-je van de Aso, of ze vrijdagavond al terug konden. Mims gebeld en Alex gemaild want ik had nét even iets anders afgesproken maar die zijn gelukkig een en al begrip. Kom ik een week later, Mims. Als alles af is en ik alleen nog maar "oh wat mooi! hoef te roepen"

~zoeft naar werk~
OH Bloes, wat heerlijk voor je!!!!

En Meave, al thuis? Wat een schrik zeg, een ongeluk krijgen en auto totallos, dat is ook niet zomaar een ongeluk En ook de reden van vroeger thuis (moeten) komen is niet fijn, uiteraard. Hopelijk was de vakantie dan nog wel geslaagd.

Ik zit weer op het werk. Collega was zó blij dat ik terugben, dat hij koffiekoeken, een doos bonbons en een fles wijn voor me gekocht heeft. Leuk gewaardeerd te worden :-) (maar ik zou net weer aan 't werk om wat extra kilo's kwijt te raken, achnouja, dat kan ná de bonbons ook wel en de koek was lekker)

6 weken vakantie zijn ook extra lang, wanneer je steeds met je kinderen thuisbent lijkt me, Bambi. Schoonzus had hier ook al last van.

Toedels
Later is nu
je kunt trouwens bij je eigen viva of zoiets, aangeven of je hiernaast gezien mag worden. Heb ik gedaan, maar toch sta ik er nooit bij. Ben benieuwd of dat wel werkt.
Later is nu
Lekker dat de meiden morgen al weer komen Bloes!

ALs het goed is heb ik de boel nu zo ingesteld dat ik van nieuw naar oud kan lezen. Dat zou fijn zijn.

Verder vind ik de pijleroverzichten nog niet lekker lezen. Ik vind het zoeken naar een topic of door de lijst scrollen niet lekker. Ziet er onoverzichtelijk en onduidelijk uit. Niet lekker leesbaar....
Ik vind het zoeken in een pijler idd ook onduidlijk nog

prettig dat het beter gaat met je pootje, trouwens. Wie fietst er dan ook tegen een pááltje op (JA, ik weet het, ik onder andere )
Later is nu
Net Meave gesproken. Die meld zich net zelf aan, dus komt het misschien zelf al vertellen. Ongeluk viel gelukkig mee en de schade aan de auto ook. Volgens Meave hebben ze de auto vooral te strak langs de vangrail geparkeerd. Ze hebben bij vrij lage snelheid een schuivert tegen de vangrail gemaakt. De auto is provosorisch gerepareerd en wordt vrijdag door mijn vader opgehaald. Die kan dan hier gewoon gerepareerd worden. Met de moeer van Mav ging het gisterenavond ook redelijk.
(néé, Madootje, het lag niet aan de amoniakdampen....Enneh, had je niet kunnen melden dat jij mijn kwasten en rollers doodnormaal uitgestald vond?).

De kwasten en rollers van Mims lagen heel normaal uitgestald hoor. Had ik zo zelf kunnen doen.
Dan heb je mazzel gehad, Dreamer, want die 'mijn viva' functie komt geloof ik vandaag pas echt beschikbaar. Ik las net dat er sowieso nog het 1 en ander wordt aangepast.
Als amoniakdampen zouden helpen voor slapende babys, zou dat dan een gat in de markt zjin? Niet heel veel natuurlijk, dat is slecht, maar gewoon, een wolkje, zeg maar? Als 't bij Mims zó goed werkt...

Ja, ik vroeg me al af, Bambi, of mijn wijziging (jeetje, dat schreef ik even met 'ei' ) nou wel of niet doorgekomen was.

Gelukkig dat het wel meevalt bij Meave, toch blijft het natuurlijk een enorme schrik. We hebben ook weer enge resultaten gezien, van ongelukken (uitgebrande touringbus ) en dan word je vervolgens met zo'n 200+ km/h ingehaald. Oh oh, wat stoer
Later is nu
Whopper, bedankt voor het melden.

Bloes, wat heerlijk dat je meiden weer komen. Geniet ervan!
Heb net wat tags geplaatst hier.. Zie bovenaan Kroeg. Vullen jullie even aan? (oftewel, sleutelwoorden, passend bij onderwerp topic)
ik ben aan 't kijken wat voor tags je dan hebt geplaatst (kon niet alles lezen) maar rechts van het forum zie je ook tags die geplaatst zijn, bij kinderen. E.e.a. resulteert in dit rijtje

borstvoeding drank dries eind2006begin2007 heulen kroeg ons paaldansen roelvink topic
Later is nu
Ja, Kroeg/heulen/Dries Roelvink heb ik als tag bij Cheers geplaatst, en iemand anders heeft dat kennelijk aangevuld met Paaldansen. En al die tags van al die topics bij elkaar, komen dan op pagina Kinderen te staan.
Maar het staat dus ook door elkaar, want Dries en Roelvink staat voor en achteraan. NU is het nóg meer een zootje, trouwens.

pf

halve dag werken zit eral weer op

zomerreces
Later is nu
quote:Bambi schreef op 09 augustus 2007 @ 12:28:

Ja, Kroeg/heulen/Dries Roelvink heb ik als tag bij Cheers geplaatst, en iemand anders heeft dat kennelijk aangevuld met Paaldansen. En al die tags van al die topics bij elkaar, komen dan op pagina Kinderen te staan.Guilty
Alles leuk en wel maar ik weet nog niet hoe ik een plaatje kan plakken.

Ben wel bij dat Max niet meer voor de deur staat, hoop dat dit een beetje degelijker is.

Morgenavond komt Oudste Bloesje thuis, Jongste wilde een dag langer blijven. Moest ik even om slikken maar heb me even verplaatst in het moppie en bedacht dat dat wel moest kunnen.

Klote zeg, dat ongeluk en gedoe met Mav-moeder. Hoop dat de rest van de vakantie enorm fijn was en dat ze wel mooie herinneringen hebben gemaakt met zijn allen.

Ik ben mijn Big Smile-emoticonnetje kwijt, zie ik. Mijn want het was echt mijn lach die model heeft gestaan voor dat ding. Dan deze maar, bij gebrek aan beter.

Toet, ik vind dat jullie deze week niet meer de straat op mogen! Hup in je hok blijven, hoeken van tafels afplakken met kussens, grindtegels in de tuin omdraaien, schommels eraf, welja meteen de hoofdschakelaar van de elektriciteit omzetten om electrocutie te voorkomen, kussens onder de trap, keukentrap op Marktplaats. Manman, wat staan de sterren beroerd voor jullie zeg....

Wel een beetje jammer dat glas bier en glas wijn en kopje koffie niet meer bij de smileus staan.....

Snap dit forum nog niet hoor...

Heb geprobeerd bij te lezen, maar het is zo veel en ik ben zo brak dat dat niet gaat lukken.

Ongeluk was ontzettend eng (donker, regen, vangrail (mét afgrond aan de andere zijde) en flinke klap, maar op blauwe plek na en sterk verhoogde hartslag en enge dromen over vangrailsen, afgronden en bloed enzo, alleen blikschade). Was wel ontzettend balen omdat schoonmoeder elk moment kon/kan overlijden. We waren dus erg bang te laat te komen en waren al vliegtuigen aan het charteren enzo. Gelukkig dus op tijd terug. Schoonmams heeft nu haar Zoon gezien en de kleinkinderen en heeft er volgens mij vrede mee dat ze gaat overlijden. Mav heeft dat nog niet. Hij zit nu in een versneld acceptatieproces ofzo (koudegrondpsych), want op vakantie - die heerlijk was - heeft hij fijn zijn kop in het zand gestoken. En die kop is nu met bruut geweld uit dat zand gerukt.

Hmpf, nu nog op zoek naar het Vrolijke topic en vroeg naar bed vanavond...
Toch fijn dat je er weer bent, Meave... Heelhuids!

Wat een belevenis weer, en wat stress en heftigheid. Die nachtmerries kan ik me dan ook goed voorstellen. Kindjes ook erg geschrokken, of kunnen die de ernst van de situatie nog niet overzien?

Hoe dan ook, rustig aan...denken aan je!

Pfff, ik heb net mijn eerste topic geopend... Op Wonen, hoe kan het ook anders. Je zou toch haast denken dat ik al gewend ben aan het Forum- Nieuwe Stijl, maar nee. Het is nog niet eigen.

Dit topic heeft trouwens 2 keer heulen in zijn taglist staan... Mmmm, waar het hart van vol is...

Bloesesnoesje, wat fijn dat je in ieder geval 1 van je meiden weer ultraspoedig in je armen kunt sluiten. En goed van je dat je Jongste de ruimte geeft voor haar eigen beslissingen, hoeveel pijn ze ook moge doen.

(Mansey belt regelmatig hoe het met Mopsey gaat, daar in het verre Italië...maar Mops zelf "wil niet met mamma belluh, hoohr". Auw. En in plaats van afgelopen maandag komt ze aanstaande zondag pas thuis. Vond ik oké, ze heeft het daar zo naar haar zin. Maar een beetje pijn doet het wel, al heb ik het nu te druk om dat echt te voelen... )
mimsey wijzigde dit bericht op 09-08-2007 21:04
Reden: oops
% gewijzigd
Wat wilde ik nou toch typen?
Ach Meave meis, wat een ellende. Ik kan me voorstellen dat het een nachtmerrie is om de vangrail in te gaan met alles wat je lief is in de auto. (Wáár is de knuffelsmiley???)
Huh? dát was niet de bedoeling; ik was nog niet klaar....

En sterkte met het 'proces' met je schoonmoeder. Ik durf het beestje eigenlijk niet bij de naam te noemen omdat ik bang ben dat uitspreken... nou ja, je snapt het wel?

Sterkte in ieder geval!
Meave, toch welkom terug; Gelukkig heelhuids

Schoonmoederverhaal gaat nu wel erg snel zeg! Moeilijk!

En wat goed dat jullie je meisjes vrijlaten bij hun vaders te blijven. Misschien heel normaal, als het andersom was, zou je dat ook vinden (of hij dat andersom ook goed zou vinden, is misschien een ander verhaal) maar dapper.

Ik heb m'n eerste onenigheid op het werk al gehad. Zit er over te denken om, wáár dan ook, op te gaan reageren. Heb m'n irritatiefiguur vandaag een leuke vacature voor hém laten zien, maar hij wilde niet. Jammer

Volgens mij kan hij zichzelf zo verkopen, hij kan namelijk ontzettend goed (in zijn straatje) praten. Lullig als je zelf een andere route in gedachten had, of je eigen route door hem geblokkerd ziet, of wat voor beeldspraak dan ook. EN nu ging het om iets 'simpels' dat hij, door zomerreces dus, te veel tijd heeft voor andere zaken en is gaan opruimen. Is hartstikke goed, maar blijf dan van mijn spullen af!

Zo

ben ik het hier toch nog kwijt.

Ben nog moe ook

ga maar naar bed

morgen weer vroeg wekker

Later is nu
ik zie trouwens maar 1x heulen bij onze tags. Leest hier iemand dubbel?
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven