Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag er toevallig vandaag bij de achterdeur van de (nieuwe) buren ook eentje liggen, zo'n beschilderde dakpan. Denk dat ze die nog moeten ophangen
Peas on earth!
Ach sorry! Dat was jij helemaal niet van die dakpannen! Jij had theezakzakjeskerstkaartenfrobelen gedaan!!!

Ik zou echt een moord doen voor een dakpan met Winnie de Schijtbeer.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Oh kind wakker, ik ga lekker met hem in bed liggen met het lappie.
Wat wordt er weer lekker geplakt hier. Dacht jeeeu wat moet ik veel bijlezen maar t viel erg mee

Bomenthema is leuk, Vish!

Ik wil weer alleenstaand zijn heb ik besloten want dan kan ik ook los met mijn eigen smaak of wansmaak. Nu moet alles in overleg blegh bah saai stom
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Hier ook overleg... nooit meer gele en oranje muren en rode barokachtige banken
Peas on earth!
Ik ga ook echt nooit meer samenwonen hoor
Gutemorgen madeln!
Nemo vraagt net waar de medelijder is.

Het meetlint.

Nemo is grappig
Peas on earth!
Goedemorgen!

Denk dat ik ook nog wel verschillende restjes servetten heb. Zal zo even kijken Vish.
Loretta is De Mol. Punt.
Jeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjj wat een rust hier!

Zou echt leuk zijn met jullie servetjes dan vernoemen we de vogeltjes naar jullie

Zijn bij kringloop in oude Erwtenstad geweest en 1 in dorp ernaast. hele goede score van boeken en puzzels en ook wat kleren.

Vanochtend nog 3 bijzettafeltjes (van die oranje vierkanten met afgeronde hoeken) opgehaald dus was een topdag! Heb de hele buurt weer gezien vandaag.

Bij de Leen Bakker (of all places) nog een heel leuk bureautje met stoel voor Nemo gekocht, zal zo een fotootje zoeken.
Wow, schattig bureau, Vish! Wij zoeken nog bureau voor Chica. Moet even overleggen godverkutgrotedikkevettebleghzooi maar misschien want tja overleggenbleghbahkutstom gaan we ook wel voor die, if ye dont mind

Opbrengst klinkt goed

Wij hebben de hele dag ingepakt en uitgezocht en puingeruimd. Zijn nauwelijks buiten geweest. Chica lekker wel want die was met haar pa de hort op en heeft friet gegeten bij de Mac. Tsssk
Ha leuk bureautje Vish!

vanwege overleg-aversie van Inad

De belastingdienst is stóm! Wil ik éindelijk eens mijn belastingaangifte over 2008 doen (omdat dat volgens de brief van de belastingdienst moet), zoek ik alles uit, zoek ik alles bij elkaar, download ik programmaatje, wil ik beginnen.... is mijn DigiD verlopen . Nu dus eerst nieuwe aanvragen en afwachten tot die binnen is

Oh trouwens Inad.... we zijn volgend weekend dus op zondag in jouw buurt, maar is daten nog wel handig gezien verhuisvoorbereidingen? (had het geloof ik al een keer gevraagd, maar misschien over antwoord heengelezen). Kan me voorstellen dat je misschien druk bent, want week voor verhuizen enzo?
Peas on earth!
Jaaa, gewoon komen hoor!! De 8e he? Ik heb het al helemaal genoteerd in hoofd en gedachten

En vanwege digiD. Heb je em zeker nooit gebruikt?
Hoppa 70 euro rijker! I MP

Ja hij is lief he!

Ja overleggen lijkt me heel kutvergrotedikkebleghhie

Ja PATAT bij de Mac dat was een goed plan.

Er was ook nog een andere versie:

Maar ik vond de bovenkant juist zo leuk met die vakjes.

Er zitten ook 2 lades in onder werkblad trouwens.
Oh Erwtr wat goed dat je het zegt! Ik moet voor vorig jaar ook nog belastingdingetje doen!!

Pffff nou dat komt wel als ik in huis zit trouwens.
Okee Inadje, leuk!

Ik vind overleggen momenteel ook vrij stomgateverbleghbahbalen, want vandaag nieuwe banken gekeken, maar heb daardoor allerlei euhm... interessante ideeën over andere kleur muur, lampen, kleuren etc
Peas on earth!
Hahaha, we leven in de wereld van de middelmatige compromis gewoon.

IEr vindt dat ze helemaal geen bureau nodig heeft en we beter iets kunnen kiezen waar ze met vriendinnetjes aan kan zitten, wat op zich wel zo is, want ze gaat graag met beste vriendinnetje en neefje en nichtje en zo naar haar eigen kamer. Dus nu opzoek naar leuke tafel met paar stoeltjes erbij. Alles is alleen zo lelijk. Iemand nog een leuke tip?

Ja, die eerste is stuk leuker Vish
En jaaa, gaan we elkaar eindelijk weer eens irl zien
Tafel met stoeltjes zou ik gewoon van Ikea/mp/kringloop halen en dan lekker schilderen. Dan de tafel opleuken door een collage op het werkblad te maken en daarover te lakken of plakfolie eroverheen.
Jaaa we gaan elkaar eindelijk weer zien

(is wel écht lang geleden he? )

Tafel met stoeltjes ook wel een leuk idee inderdaad. Zou leuke kringloopstoeltjes kopen en die samen met Chica versieren
Peas on earth!
Wat vertellen jullie over doodgaan? Terwijl Nemo naast me kroop vanochtend was het eerste wat hij vroeg wanneer en waarom en hoe je dood gaat.

Ik zei half slaperig dat mensen die heel erg oud zijn of heel erg ziek zijn dood kunnen gaan.

Dat was niet het goede antwoord.

Want toen ging hij iedereen opnoemen die al oud was (including me)
Daar is nog niet zo lang geleden een topic over geweest Vish, van Eleonora. Volgens mij schreef Inad daar ook nog dat ze er wel iets aan gehad had, dus wellicht helpt het jou ook
Peas on earth!
Deze denk ik

Mijn dochter houdt maar niet op over doodgaan
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven