December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Hee Marloes, dat klinkt een beetje als voedselvergiftiging, zo'n plotselinge koorts met braken! Hoe is het vandaag? Hopelijk geen beden staan verschonen bij nacht en ontij?

Over braken: met de kat gaat het prima! Ik weet niet of het door de dure Gourmet mousse komt of doordat we nu nog wat voorzichtiger zijn met haar (te veel) eten geven of de combi met de medicijnen, maar geen kots meer te zien. Nog even de kattenbak controleren op dunne ontlasting.. sorry, vieze praat voor de ochtend.

Tinus, o fijn dat hij de schoenen meteen aan wilde! Dat is een goed teken merk ik, M wilde ze na het passen meteen uit. Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe ze staan, als je zin hebt, wil je dan een foto maken?

Als jij het oke vindt, verrekenen we het gewoon, maak ik tzt (wanneer eigenlijk, als het bestand definitief naar de drukker is gestuurd na de drukproef?) 75,- naar je over.

Gisteravond lekker relaxed drie afleveringen House gekeken met H en mijn broer en zo meteen de stad in en een taartje eten (we zijn vandaag 12 jaar getrouwd!). Ik moet natuurlijk gewoon verder met de conclusie, maar eigenlijk is dat vooral denkwerk, zorgen dat alle lijntjes bij elkaar komen. Ik ben banger voor het commentaar van mijn begeleiders, dat ik weeeeeer moet gaan zitten verbeteren (bweh, ik ben het wel zat hoor).

Haha, ja sommige mensen komen niet verder dan het woord vooraf . Ik hou het vrij zakelijk, zoveel hulp heb ik namelijk niet gehad, haha. Tot dit jaar hebben familie en vrienden er ook absoluut niet onder hoeven lijden. H en M pas dit jaar, doordat ik een korter lontje heb en minder aandacht/rust. Dat noem ik dan wel, maar ik vind het een onzin idee dat het zonder hun niet tot stand zou zijn gekomen, zoals je soms wel eens leest. Ik las laatst zelfs een dankwoord van een man, die schreef dat zijn partner (vrouw) de afgelopen jaren alles in dienst van zijn grote werk had gesteld, om te kotsen toch? Dat je dat schaamteloos opschrijft ook nog.

Nou, fijne dag allemaal!
Sannie heerlijk zeg, weekendje in Drenthe/Overijssel? En KM ook al. Geniet ervan!
O Oef, ik lees nu pas jouw bericht, wat EEEERRG zo ziek allemaal. Wat ben je dan ellendig he, je kunt nauwelijks op je benen staan met griep. Ik hoop dat je snel opknapt!
En Mette, wat een boel informatie en nieuwe dingen te verstouwen, een virus, plastraining.. nou, een voor een maar aanpakken. Grappig dat Stef zo hard groeit. Hopelijk zijn zijn luchtwegen snel schoon.
Zoooo....eindelijk even tijd om te posten....(kleine meid ligt te slapen, Joeri kijkt De Leeuwenkoning, vriendlief is aan het werk)

Hopleijk slaapt Meike nog even door!!

Heb een heeeeeele drukke week achter de rug... Pfffft...

In het kort:

Ik: 4 dagen cursus, 5e dag examen, geslaagd! Afbouwen borstvoeding, vrijdag ongesteld, nu weer borstvoeding opvoeren...

Vriendlief: 3 dagen pakwerk, trainen met honden, vrijdag sollicitatiegesprek, resultaat: aangenomen!

Joeri: bij opa en oma gelogeerd, maandag op de foto geweest op het kinderdagverblijf, gister ineens koorts, halloweenfeestje op kinderdagverblijf

Meike: maandag koorts, toch logeren bij opa en oma, spugen, diarree, bijna niet meer plassen, donderdagmiddag naar de huisarts, waarschijnlijk kan ze niet tegen de Nutrilon. Nu weer op alleen borstvoeding. Erg onrustige nachten en dagen achter de rug...

Kortom, t ging lekker....

Ik las dat er hier en daar ook al wat zieken bij anderen zijn, beterschap!!!

Heb nog steeds alleen maar een trage pc, een oude mac, en mijn gsm dus kan wel makkelijk bijlezen, maar posten wordt iets minder makkelijk... (kan op de een of andere vage manier niet inloggen op viva op mijn gsm om te posten! grmbl!)

Dikke knuffels..... Misschien tot later, Joeri wil aandacht....zucht....
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Wat raden jullie trouwens aan? Meike spuugt hele flessen kunstvoeding eruit (en in het begin van het weer terug op volledig borst ook die nog)

Nu lijkt ze wel weer wat rustiger maar ik wil toch wel weer op kunstvoeding weer overgaan. Ik heb niet zo heel erg veel voorraad meer en was dus al bezig met afbouwen en heb nu ong 180 op een dag aan kolven (en de laatste dagen zelfs nog minder vanwege ongesteldheid).

Ik probeer het wel weer op te krikken, maar ja, ik was er eigenlijk wel klaar mee...

Ik wil nu dus wel weer op Nutrilon overgaan maar zouden jullie omneo of pepti kiezen?

Of voor iets heel anders?

Zucht....Joeri was wel een heeeel stuk makkelijker hoor....
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Knor ik ook ff via gsm dat is drama zeg. Ik zou overgaan op friso hypo of andere variant. Geen nutrilon meer iig
Oef: Oei dat klinkt serieus bij jullie. Vervelend joh, wel heel fijn dat je zoveel hulp krijgt. Hoop dat jullie snel allemaal beter zijn.

En ja ik ga die griepprik wel halen. Of de baby dan ook beschermd is weet ik eigenlijk niet. Goede vraag, ga ik wel even uitzoeken of ter plekke vragen.

Knor: Joh wat vervelend dat Meike de Nutrilon niet kan verdragen. Ik zou inderdaad eerst een ander merk proberen, Friso ofzo. En de hypo variant daarvan eerst proberen, als dat goed gaat misschien later overgaan op gewone Friso.

Sannie en Klets: Veel plezier met jullie weekendjes weg! Heerlijk hoor. Het was vanmorgen erg zonnig hier, nu helaas wat minder.

Falcon: Is goed, ik zal binnenkort even een foto maken van Manu met de schoentjes aan!

Goed om te verrekenen hoor. Wanneer moet het bestand ook alweer naar de drukker? Prima als je het dan overmaakt.

Wanneer moet je conclusie af zijn? Heb je alleen dit weekend nog? En wat ga je doen als je klaar bent eigenlijk?

Hier een rustig dagje. Vanmorgen pompoensoep gemaakt, samen met Manu - tenminste die at alle ingrediënten op voordat ze de pan ingingen, inclusief wit brood zo uit de vriezer! Verder beetje in de tuin gerommeld, in het zonnetje een koppie thee gedronken, toen Manu in bed gegooid en zelf naar de kapper geweest. Was wel nodig, ik had echt pluis met klitten! Nu weer netjes dus. En nu is Jp even met Manu samen naar de suup op de fiets en heb ik lekker een half uurtje alleen.

Vanavond komen de kindjes aan de deur. Leuk, Manu mag snoep uitdelen dus die staat de hele dag al op rantsoen haha!
G*dver Stef ziek, en ja hoor weer een longontsteking.

Vind het zo sneu voor hem, en ik ben het zelf ook zo beu; steeds maar zieke kinderen..

Nu weer thuis, en afwachten hoe het verder met hem gaat. Z'n koorts is al in rap tempo hoger geworden (nu 39.9) dus ik gok erop dat we vanavond weer langs moeten. Hij eet ook slecht.

Nou ja, sorry voor het klagen, kom later weer.
Mette dikke knuffel ik weet hoe kauutee het is een longontsteking. Hopelijk krijgt hij nu de goede ab. Duurde bij b ook 3 kuren. Sterkte ermee
ik kwam nog even kijken of Mette al nieuws had over Stef. Ik hoop maar dat ie niet in het zh moet worden opgenomen. Maar de kans is wel groot denk ik.
Hoi meiden,

Ik heb de laatste paar berichten gelezen. Allemaal even heel veel sterkte gewenst met de zieken.

Hier gaat alles goed. In de herfstvakantie zijn we een week in Winterberg (duitsland) geweest met mijn ouders, broers, neef en ons gezin. We hebben het prachtig gehad! Eize heeft de hele week gelachen, en Boyd praat nu de oren van je hoofd.

Toen we eenmaal weer thuis waren, zag ik pas hoeveel wijzer de jongens waren geworden. En ze hebben samen ook zoveel lol met elkaar. Eize is een echte lachebek, die zo heerlijk kan schaterlachen.

Op mijn werk heb ik het prima naar mijn zin, voor de 3e week dat ik nu voor 4 dagen werk en dat gaat best wel goed. Ik kom veel uitgeruster thuis van mijn werk dan toen ik de huurincasso deed. Nu heb ik zin om 's avonds nog wat in huis te gaan doen. Daarvoor dus helemaal niet. Het is een minder hectische afdeling, bij mijn vorige functie had ik nogal een energievretend typje tegenover me zitten.

Zo, dat was het weer even kort. Hier dus alles tip top in orde.
Mette, wat erg! Veel sterkte, wat naar voor jullie allemaal, kan me voorstellen dat je het helemaal hebt gehad (al kan ik niet helemaal voorstellen hoe het moet zijn omdat het hier nog nooit aan de orde is geweest, zoveel ziekte). Dikke dikke knuffel!

Joni, wat leuk om van je te horen! Blij dat je het zo leuk hebt op je werk. Het was echt een hele goede stap!

Oef, goh meid dat jij met je ziekenboeg thuis (ben je zelf eigenlijk wel opgeknapt?) er ook nog aan denkt om te vragen hoe het hier gaat (en op HM), wat attent. Hoe gaat het bij jullie?
Nou ik zit even in de internetcorner... nog 2 minuten

Mette": heel veel sterkte. Het is ook altijd wat bij jou met de kinderen! Zó vaak ziek.

Ik ben blij dat Y. nooit ziek is lijkt me heel zwaar! voor mij en voor haar... *klopt eens flink op hout hier*
Mette; hoe is het nu ? Heb al op je www gereageerd. Ik vind het zo sneu voor jullie allemaal !!! Knuffel !!

Kwam alleen even kijken eigenlijk. Ben gister naar Brothers geweest is Bunnik. Een ouwemutsenfeest met jaren 70 en 80 muziek. Was leuk !! Heb lekker gedanst. Vanmorgen beetje uitgeslapen. Daarna lekker met P en de kindjes en hond naar het A'damse bos geweest gewandeld en naar de geitenboerderij geweest. Leuk leuk.Nu is P even op stap met zwager. Dus ik zit voetbalvrouwen te kijken (hh) en zo lekker naar bed. Want zo'n avondje is natuuuuurlijk erug vermoeiend :-)
oh mette, beterschap met stef..

hier heerlijk in Drente. Helaas is Renske ook nog ziek geworden.. hoewel de klachten klinken als een voedselvergiftiging (braken) denk ik toch aan een griep oid: maandag casper, donderdag man en vrijdag Renske.. schiet wel op zo... gelukkig is ze nu weer fit...

KM, hoe ouder ze worden, hoe makkelijker ze ziek zijn...Renske spuugt al zelf in haar bak, casper gewoon nog overal heen...
Oh Mette, wat erg, een longontsteking. Veel sterkte lieverd
Mette, dikke knuf voor jullie!

Hoe is het nu?

Wij genieten van een heerlijk weekendje met z'n 2-tjes!

Gister de kids naar mijn ouders gebracht en toen Leiden in gedoken om alvast te shoppen voor Amber d'r verjaardag en de sint.

's avonds heerlijk uit eten geweest en daarna nog bij vrienden langs geweest en een gezellig avondje gehad.

Vanmorgen uitgeslapen en net boodschappen gedaan.

Nu tot 16:00 lekker aanrommelen, dan hebben we een etentje met H z'n familie.

Mijn ouders brengen de kids dan thuis en eventueel naar bed.

Mette:

Heel veel sterkte meis Jullie hebben het niet makkelijk...

Verder niet veel gelezen,

Ik ga op de bank... heb twee nachten achter elkaar gemaakt van maar 4 uur (waarvan 1tje nog onderbroken voor een voeding)

Ben nu zo gaar als een tientje

Trouwens helemaal mn eigen schuld, de kinderen slapen goed, ik ben 2 nachten weze stappen tot in de vroege uurtjes

Kuss!
Mette: Aaaah nee hè?!! Wat ontzettend klote! Hoop dat je snel even kan komen vertellen hoe het nu gaat.

Wij zijn vanmorgen wezen zwemmen. Manu was in het begin weer een beetje angstig, maar na een kwartiertje kwam hij los en hij heeft zich uitstekend vermaakt! Erg genoten dus.
Mette wat ontzettend balen zeg! Hele dikke knuffel voor jullie.

Onze zondagmorgen begon ook goed op de hapost. Davina had mij een kopstoot gegeven en ik voelde het zo kraken en schuiven in mijn neus. Ik had prompt ook een lekkere bloedneus terwijl ik dus echt NOOIT een bloedneus heb. Dus had maar ff gebeld en ze zeiden dat ik even langs moest komen. Was ook helemaal misselijk en flink hoofdpijn. Maar gelukkig was het bot nog heel. Schijnbaar kan het kraakbeen verschuiven als de klap hard genoeg is en dat had een vaatje geraakt. Heb nu 2000 mg paracetamol op, maar heb nog steeds pijn in mijn neus en hoofd. Davina had natuurlijk helemaal niks met dr harde knar. Foei zo'n harde klap heb ik nog nooit meegemaakt, heb wel vaker dat de tranen in mijn ogen springen maar niet zoals dit.
Leuke actie van Davina dan zeg!

Pff, wij hebben voor een weeshuis Chinees gehaald en ik heb teveel gegeten... burp... Niet handig want de laatste paar dagen voel ik de baby zo'n beetje in mijn keel zitten, zo hoog...

Morgen maar een berg rennies inslaan.

Hebben jullie het topic gelezen over inenten tegen de griep bij kleine kindjes? Wat is jullie mening?

Ik zou zelf Manuel wel laten inenten als de mogelijkheid er straks is. Ik vind het overlijden van een gezonde peuter al reden genoeg. Het idee dat er hele schoolklassen ziek thuis zijn en dat er misschien een kindje bij Manuel op het kdv die enge griep krijgt... dan heeft volgens mij binnen de kortste keren het hele kdv inclusief alle papa's en mama's de griep. En als ik hem daarin kan beschermen dan doe ik dat.
He meiden,

Hier lijkt het weer wat beter te gaan, de koorts gaat op en neer. Vanavond weer pittige koorts, dus we zouden weer naar de huisartsenpost, maar we konden pas anderhalfuur later terecht. BIj het wakker maken, was zijn koorts weer wat gezakt en was hij weer rustiger met ademen door de puffer.

Dus toch besloten om het nog even aan te kijken hoe het straks gaat. We gaan iig morgen weer naar de eigen huisarts.

Ik ben iig wel geschrokken van die peuter die dood in haar bedje gevonden werd, terwijl de huisarts haar naar huis had gestuurd om uit te zieken. Brrr ik vind het wel eng worden. Vooral omdat die van mij al zo vatbaar zijn voor van alles en nog wat. Ik laat dus zeker inenten.

Ik ga een fles maken, en temp. meten. Dan maar kijken of we nog even langs de hap moeten.

Fijne avond lieverds!

Sorry voor mijn egobericht..
Over het algemeen vertrouw ik het advies van artsen en RIVM, ben niet zo van de alternatieve therapie en ga al helemaal niet mee in allerlei 'conspiracy theories', maar door de steeds wisselende berichtgeving weet ik het niet meer zo goed met het RIVM. Als er heel duidelijk en eenduidig voor het vaccin voor kleine kinderen wordt gekozen (geadviseerd), zou/zal ik dat aannemen.

Goh Mainecoon, dat is niet de eerste keer dat jij een klap van Davina krijgt he?! Sjonge.. hoe gaat het met je neus? Ben je nog misselijk ervan geworden?

M is vanavond heel hard en eng gevallen. Stond op zijn triptrap, die een eindje van de tafel afstond, en leunde op de tafel, gleed toen weg en viel achterover met zijn hoofd op de triptrap... jaja... gelukkig was het na een paar minuten heel hard huilen weer over. Ik kwam net binnen toen het gebeurde.

Verder wel een leuke dag gehad, naar de kinderboerderij geweest (het regende hier pas laat op de dag en daarvoor was het heerlijk door de droge herfstbladeren heen banjeren.)

Mette, hoe gaat het?

En Oef, hoe is het met jouw zieken?

Nurse: zwaai!

Marloes, lekker zeg je weekend even met z'n tweeen!
O Mette, hopelijk is de koorts nog steeds wat gezakt. Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven