Thuis
vrijdag 30 oktober 2009 om 22:20
Wat wordt er weer lekker geplakt hier. Dacht jeeeu wat moet ik veel bijlezen maar t viel erg mee
Bomenthema is leuk, Vish!
Ik wil weer alleenstaand zijn heb ik besloten want dan kan ik ook los met mijn eigen smaak of wansmaak. Nu moet alles in overleg blegh bah saai stom
Bomenthema is leuk, Vish!
Ik wil weer alleenstaand zijn heb ik besloten want dan kan ik ook los met mijn eigen smaak of wansmaak. Nu moet alles in overleg blegh bah saai stom
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zaterdag 31 oktober 2009 om 16:40
Jeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjj wat een rust hier!
Zou echt leuk zijn met jullie servetjes dan vernoemen we de vogeltjes naar jullie
Zijn bij kringloop in oude Erwtenstad geweest en 1 in dorp ernaast. hele goede score van boeken en puzzels en ook wat kleren.
Vanochtend nog 3 bijzettafeltjes (van die oranje vierkanten met afgeronde hoeken) opgehaald dus was een topdag! Heb de hele buurt weer gezien vandaag.
Bij de Leen Bakker (of all places) nog een heel leuk bureautje met stoel voor Nemo gekocht, zal zo een fotootje zoeken.
Zou echt leuk zijn met jullie servetjes dan vernoemen we de vogeltjes naar jullie
Zijn bij kringloop in oude Erwtenstad geweest en 1 in dorp ernaast. hele goede score van boeken en puzzels en ook wat kleren.
Vanochtend nog 3 bijzettafeltjes (van die oranje vierkanten met afgeronde hoeken) opgehaald dus was een topdag! Heb de hele buurt weer gezien vandaag.
Bij de Leen Bakker (of all places) nog een heel leuk bureautje met stoel voor Nemo gekocht, zal zo een fotootje zoeken.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
zaterdag 31 oktober 2009 om 17:59
Wow, schattig bureau, Vish! Wij zoeken nog bureau voor Chica. Moet even overleggen godverkutgrotedikkevettebleghzooi maar misschien want tja overleggenbleghbahkutstom gaan we ook wel voor die, if ye dont mind
Opbrengst klinkt goed
Wij hebben de hele dag ingepakt en uitgezocht en puingeruimd. Zijn nauwelijks buiten geweest. Chica lekker wel want die was met haar pa de hort op en heeft friet gegeten bij de Mac. Tsssk
Opbrengst klinkt goed
Wij hebben de hele dag ingepakt en uitgezocht en puingeruimd. Zijn nauwelijks buiten geweest. Chica lekker wel want die was met haar pa de hort op en heeft friet gegeten bij de Mac. Tsssk
zaterdag 31 oktober 2009 om 18:03
Ha leuk bureautje Vish!
vanwege overleg-aversie van Inad
De belastingdienst is stóm! Wil ik éindelijk eens mijn belastingaangifte over 2008 doen (omdat dat volgens de brief van de belastingdienst moet), zoek ik alles uit, zoek ik alles bij elkaar, download ik programmaatje, wil ik beginnen.... is mijn DigiD verlopen . Nu dus eerst nieuwe aanvragen en afwachten tot die binnen is
Oh trouwens Inad.... we zijn volgend weekend dus op zondag in jouw buurt, maar is daten nog wel handig gezien verhuisvoorbereidingen? (had het geloof ik al een keer gevraagd, maar misschien over antwoord heengelezen). Kan me voorstellen dat je misschien druk bent, want week voor verhuizen enzo?
vanwege overleg-aversie van Inad
De belastingdienst is stóm! Wil ik éindelijk eens mijn belastingaangifte over 2008 doen (omdat dat volgens de brief van de belastingdienst moet), zoek ik alles uit, zoek ik alles bij elkaar, download ik programmaatje, wil ik beginnen.... is mijn DigiD verlopen . Nu dus eerst nieuwe aanvragen en afwachten tot die binnen is
Oh trouwens Inad.... we zijn volgend weekend dus op zondag in jouw buurt, maar is daten nog wel handig gezien verhuisvoorbereidingen? (had het geloof ik al een keer gevraagd, maar misschien over antwoord heengelezen). Kan me voorstellen dat je misschien druk bent, want week voor verhuizen enzo?
Peas on earth!
zaterdag 31 oktober 2009 om 18:16
Hoppa 70 euro rijker! I MP
Ja hij is lief he!
Ja overleggen lijkt me heel kutvergrotedikkebleghhie
Ja PATAT bij de Mac dat was een goed plan.
Er was ook nog een andere versie:
Maar ik vond de bovenkant juist zo leuk met die vakjes.
Er zitten ook 2 lades in onder werkblad trouwens.
Ja hij is lief he!
Ja overleggen lijkt me heel kutvergrotedikkebleghhie
Ja PATAT bij de Mac dat was een goed plan.
Er was ook nog een andere versie:
Maar ik vond de bovenkant juist zo leuk met die vakjes.
Er zitten ook 2 lades in onder werkblad trouwens.
zaterdag 31 oktober 2009 om 19:21
Hahaha, we leven in de wereld van de middelmatige compromis gewoon.
IEr vindt dat ze helemaal geen bureau nodig heeft en we beter iets kunnen kiezen waar ze met vriendinnetjes aan kan zitten, wat op zich wel zo is, want ze gaat graag met beste vriendinnetje en neefje en nichtje en zo naar haar eigen kamer. Dus nu opzoek naar leuke tafel met paar stoeltjes erbij. Alles is alleen zo lelijk. Iemand nog een leuke tip?
Ja, die eerste is stuk leuker Vish
IEr vindt dat ze helemaal geen bureau nodig heeft en we beter iets kunnen kiezen waar ze met vriendinnetjes aan kan zitten, wat op zich wel zo is, want ze gaat graag met beste vriendinnetje en neefje en nichtje en zo naar haar eigen kamer. Dus nu opzoek naar leuke tafel met paar stoeltjes erbij. Alles is alleen zo lelijk. Iemand nog een leuke tip?
Ja, die eerste is stuk leuker Vish
zaterdag 31 oktober 2009 om 22:02
zondag 1 november 2009 om 08:45
Wat vertellen jullie over doodgaan? Terwijl Nemo naast me kroop vanochtend was het eerste wat hij vroeg wanneer en waarom en hoe je dood gaat.
Ik zei half slaperig dat mensen die heel erg oud zijn of heel erg ziek zijn dood kunnen gaan.
Dat was niet het goede antwoord.
Want toen ging hij iedereen opnoemen die al oud was (including me)
Ik zei half slaperig dat mensen die heel erg oud zijn of heel erg ziek zijn dood kunnen gaan.
Dat was niet het goede antwoord.
Want toen ging hij iedereen opnoemen die al oud was (including me)