3000+ 5-en een half, The one and Only!!

30-10-2009 14:38 1503 berichten
3000+ 5-en een half, The one and Only!!...

Lieve meiden van 3000 topic.. hier gaan we verder... wat Floor en Bam ooit begonnen is een onwijs leuk, lief, gezellig ´groepje´ geworden. Een groepje waarin iedereen welkom is en over alles gekletst wordt, mits je een beetje rekening houdt met elkaar.

In het vorige topic zijn we geeindigd met bericht nr 1500 dus op dit topic komt na 1500 berichten een slot , waarna we kunnen beginnen aan een echt deel 6.

Nog even ter opfrissing:

Er is slechts 1 regel. Persoonlijke berichten niet quoten zodat de schrijfster deze altijd weer zelf weg kan halen.

En verder gaan we gewoon door met ons leuke, lieve, hilarische, serieueze en minder-serieuze overloze gekeuvel.

Over tot de orde van de dag!
Lieve meiden,

Ik ga ff een filmpie kijken wat lekkere kaasjes en stokbrood op tafel gooien, dat, tezamen met een portje, gaat prima smaken!!

Tot laterrrr
Hoe gaan we het doen Thee?

Nieuw topic openen zoals Floor doorgegeven heeft aan Freak, en dan hier morgen samen O&N vieren. Of pas nieuw topic openen als deze vol zit?

Ik vind het eigenlijk niet eerlijk... zij willen EN O&N EN mieten.
Alle reacties Link kopieren
Kijk en smul ze Bi!
Bi !!! ADvies graag!!!!
quote:appeltjesgroen25 schreef op 31 oktober 2009 @ 18:26:

Hoe gaan we het doen Thee?

Nieuw topic openen zoals Floor doorgegeven heeft aan Freak, en dan hier morgen samen O&N vieren. Of pas nieuw topic openen als deze vol zit?

Ik vind het eigenlijk niet eerlijk... zij willen EN O&N EN mieten.

Nieuw topic. Mieters wachten maar op volgende O&N (devil grinn)(

maar ik ben geen vast meubilair dus onthoud me van officiële stemming. Al vind ik nog steeds een plaatje als 1e posting, zoals ik van de week als voorbeelden gaf, nog steeds een goed begin van een nieuw topic.

Zie ons Perfect Day topic.
Oh, ik heb mezelf wel getrakteerd op klein stukje rambol noot. Ben niet zo van de (sterke) kaasjes, maar rambol, port salut etc. lust ik wel.

Lekker wat rambol noot met plakje uitgebakken (parma)ham op stokbroodje, of nootkaas op een tucje/toastje. Mmm.
Denk zelfs dat er al een O&N is voor ik weer terugben hier!
Denk het niet Thee.

Iedereen is weg.
O&N gewoon nu en dan bij het volgende O&N zijn de mieters er ook weer bij, mieters kunnen nu eenmaal niet van twee walletjes eten *mieters, ben jullie maar aan t plagen, stiekem natuurlijk ontzettend jaloers*
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
quote:noanne schreef op 31 oktober 2009 @ 18:33:

O&N gewoon nu en dan bij het volgende O&N zijn de mieters er ook weer bij, mieters kunnen nu eenmaal niet van twee walletjes eten *mieters, ben jullie maar aan t plagen, stiekem natuurlijk ontzettend jaloers*Zo is het maar net No! (krijg bijna, lees BIJNA, spijt dat ik niet gegaan ben...)
Ik heb geen spijt, vind het doodeng!

*zwaait naar NO*
En ze doen aan een live verslag!
Nog 39 berichten tot O&N
38
37
36
Ja lees ook het live verslag.

En nee, eng is meeten zéker niet.
35
Hooguit wat gezonde/nieuwsgierige spanning!
Ik vind van wel Thee!
Ik heb een paar weken terug voor het eerst een forummer IRL ontmoet.

Was echt zenuwachtig..

Maar bleek helemaal niet nodig te zijn. Klikte hartstikke goed, en het was erg gezellig!
Nu ik terug denk... vond het toen niet echt eng nee.

Eerder gewoon spannend.
Heb je toch gelijk Thee.
Wie opent het nieuwe topic?
Jij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven