Mode & Beauty alle pijlers

DPL Light Therapy, ervaringen?

27-10-2009 21:22 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat er enkele dames zijn op het forum die de DPL nu al een enkele tijd gebuiken!

Ben je nog steeds tevreden?

En hoe zijn de resultaten??

Ik denk er over om er een aan te schaffen, maar omdat het niet goedkoop is, graag de meningen van de dames die het al een tijd gebruiken!!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Niet bekend mee maar geloof er wel in. De zonnebank werkt bij mij ook al tegen mijn depressie.
ik ben eigenlijk ook wel erg benieuwd naar de resultaten van enkele diva"s. ik heb er zelf ook een maar ik weet het eigenlijk niet of mijn huid mooier is geworden!!!dus dames als jullie nog tips of de resultaten van de conditie van je huid hebben of speciale creme"s alles is welkom!!Saar jij misschien???
Hallo! ik ben nieuw op het forum en ik ben ook zeer benieuwd en geintereseerd in de DPL.

Hoe lang gebruik jij de DPL al Elyssa? vreemd dat je niet weet of je huid mooier is geworden of niet.Ik wil hem gebruiken zodat mijn gezicht wat steviger en er wat strakker uit gaat zien.Ik ben 40 en ik heb nog niet zo veel rimpels maar mijn huid is wel wat slapper aan het worden..:-(
hallo Presnya ik gebruik de DPL 6 maanden maar mijn huid is al vrij stevig klinkt een beetje dom,maar ik zie niet dat het mooier is geworden!!maar misschien dat het mij zelf niet opvalt?
Hoi Elyssa, waarschijnlijk heb jij het niet echt nodig als je al zegt dat je huid stevig is en waarschijnlijk heb je dan ook nog niet zo vel last van rimpeltjes. jammer, nu weet ik het nog niet..:-(
wel jammer dat er niemand op reageerd er zijn volgens mij best wel dames die er veel over kunnen schrijven.misschien dat ze willen reageren!!!zou wel leuk zijn dat er ook aandacht is voor nieuwe vragen!!daar is dit forum voor toch???
Ja ik vind het ook jammer ,

zou graag de meningen van anderen willen horen, die de DPL nu al een tijd hebben gebruikt!

Ik wil er ook een aanschaffen, maar ben nog een beetje huiverig.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
even een up voor diaantje
Ik zag dat je dezelfde led lamp die je bij ncn kan kopen nu ook in nederland kan bestellen.Jammer dat er weinig ervaring mee is, ik wil hem ook bestellen maar wilde ook weten of mensen er al resultaat mee hebben.Hij kost hier trouwens 297,95 ¤ dat is goedkoper dan als je hem in US besteld en er komen nog allerlei bijkomde kosten bij .
Momodoe.. Welke site is dat?

Sarah was er altijd wel erg enthousiast over. Zij heeft hem nu een tijdje niet gebruikt, maar daarvoor heeft hem regelmatig gebruikt. Zij deed dit met oa emu oil.

Op het topic... fruitzuren, cooper peptide, enz. staat meer info (wel even zoeken....)
hoi, ik heb inderdaad ook gezien dat de DPL nu te koop is in NL, maar de prijs is volgens mij hetzelfde als in de US.Ze verkopen hem daar voor 349 USD en omgerekend naar euros kom je met de kosten hetzelfde uit als in NL. Ik wil hem ook graag kopen maar ik moet nog even sparen..Ik heb trouwens gezien dat ze ook op de Jaarbeurs in Utrecht komen te staan (in Januari 2010) met een DPL stand.Is misschien ook handig om er naar toe te gaan en zelf te zien hoe het werkt :-)
ik heb de DPL ook in nederland gekocht voor de prijs 349 euro's.

kijk eens op www.lichtvoorjegezicht.nl
de DPL is nu inderdaad te koop voor 279.95.

nu voel ik mij toch wel een beetje belazerd.een half jaar later maar ja dat heb je ook wel eens met de uitverkoop.gewoon een beetje pech(te vroeg gekocht.)
@ goudvis ik las het op deze site http://www.eaccosmetics.n ... n&parent=6421&varpag=5757[/url]

Hij is mss net zo duur als in amerika maar hier heb je geen gezeur met vertraging bij de douane enzo...

het is echt de exacte als bij ncn.

ik ga het toch aanschaffen...stel dat het niet tegen rimpels werkt het schijnt ook goed te zijn tegen stijve spieren en aangezien ik al snel last van mijn nek krijg lijkt het me wel handig.
ja, daar heb je gelijk in Momodoe, als ik hem koop zou ik het ook hier in NL doen, je hebt hem ook veel sneller.Volgens de site is de DPL ook wel echt goed tegen de rimpels, als ik de fotos bekijk van voor en na dan ziet het er best wel goed uit.Maar hij is zo ie zo voor heel veel dingen goed.Jammer dat er nog zo weinig te lezen is over mensen met ervaringen...
Ik heb de DPL light op het moment weer in bestelling indien mensen geinteresseerd zijn stuur me dan even een berichtje ze kosten 269,-
quote:puck38 schreef op 26 november 2009 @ 11:58:

Ik heb de DPL light op het moment weer in bestelling indien mensen geinteresseerd zijn stuur me dan even een berichtje ze kosten 269,-is dit excact dezelfde als die van de site? en komen er dan nog verzend kosten bij, want op de site is het inclusief verzenden...
@momodoe Het is exact dezelfde als op de site en is incl. verzendkosten.
Ik heb op de Margrietbeurs DPL Therapy Europe gesproken. Klonk zeer positief. Puck38; hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Heb je dezelfde voorwaarden als DPL, garantie etc..?
Nanci geeft nu 10% korting.
Wie is nanci en waar kan ik deze info vinden?quote:goudvis30 schreef op 01 december 2009 @ 21:07:

Nanci geeft nu 10% korting.
quote:Gumpie schreef op 06 december 2009 @ 20:23:

Wie is nanci en waar kan ik deze info vinden?

[...]

http://www.ncnproskincare.com

Een site in Amerika.

Dit is de code, geldig heel december:

Peace On Earth
Ik heb de site bekeken. Omgerekend incl. adapter is het iets goedkoper maar wat als het apparaat kapot gaat? Natuurlijk moet hij teruggestuurd worden (extra kosten) en afwachten wat er dan gebeurd.

Bedankt, maar ik denk dat ik het apparaat hier aanschaf.

Zijn er mensen die ervaring hebben met het DPL systeem?

quote:goudvis30 schreef op 06 december 2009 @ 20:41:

[...]

http://www.ncnproskincare.com

Een site in Amerika.

Dit is de code, geldig heel december:

Peace On Earth
Als je pech hebt moet je ook nog belasting betalen vanuit

Amerika. Via hier heeft dan meer voordelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven