3000+ deel 6 al hier, met ieder veel plezier!
zaterdag 31 oktober 2009 om 19:23
zaterdag 31 oktober 2009 om 19:25
quote:bosbloemen schreef op 31 oktober 2009 @ 19:21:
Dag dames!
Ik wacht tot mijn was schoon is, dan kan ik het ophangen. Nuttig dagje zo nog.
ja, klinkt wel zo. Neem aan dat je wacht tot de machine klaar is, want wachten tot ie schoon is kan anders laaaaaaang duren.
Hier draait ook de laatste was van de dag. Lekker hè, alles weer schoon.
Dag dames!
Ik wacht tot mijn was schoon is, dan kan ik het ophangen. Nuttig dagje zo nog.
ja, klinkt wel zo. Neem aan dat je wacht tot de machine klaar is, want wachten tot ie schoon is kan anders laaaaaaang duren.
Hier draait ook de laatste was van de dag. Lekker hè, alles weer schoon.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
zaterdag 31 oktober 2009 om 19:26

zaterdag 31 oktober 2009 om 19:36

zaterdag 31 oktober 2009 om 20:05
Vanavond wilde ik eigenlijk even naar een sportevenement van mijn cluppie hier in het durrup. Maar daar kan ik zelf niet komen en ben dus afhankelijk van de welwillendheid van mijn echtgenoot. En laat hij nu geen zin hebben om taxichauffeur te spelen dus........ ben ik ongezellig en blijf ik lekker voor mijn beelscherm van alles doen
zaterdag 31 oktober 2009 om 20:16
Tnx appeltje.
Hoe gaat het met je viervoetertje nu? Las dat het wel ietsie beter ging maar dat ie nog niet helemaal topfit was.
Is hij nu weer helemaal de oude?
Wij hebben nu nog ffies Jurassic Parc erop staan tot de visite er is.
Toch best goede/spannende films zijn dat (ik ben zóóóóóó kritisch als het om films gaat. echt niet leuk meer soms (in de zin van dat er weinig goeds/spannends/engs aan mijn stalen zenuwen kan voldoen haha ).
Wat is Legally Blonde voor film No?
Hoe gaat het met je viervoetertje nu? Las dat het wel ietsie beter ging maar dat ie nog niet helemaal topfit was.
Is hij nu weer helemaal de oude?
Wij hebben nu nog ffies Jurassic Parc erop staan tot de visite er is.
Toch best goede/spannende films zijn dat (ik ben zóóóóóó kritisch als het om films gaat. echt niet leuk meer soms (in de zin van dat er weinig goeds/spannends/engs aan mijn stalen zenuwen kan voldoen haha ).
Wat is Legally Blonde voor film No?