Is deze man de moeite van het wachten waard?

31-10-2009 20:39 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op een feestje heb ik een man leren kennen (beter leren kennen, had hem daarvoor 1 keer gezien/gesproken). Erg leuk contact gehad die avond, gezoend, nummers uitgewisseld, gesmst.. Top avond!

De dag erna wilde hij het toch bij deze ene avond laten aangezien hij nog niet over zijn vorige relatie heen was.

Contact blijven houden via sms, hyves e.d. Uiteindelijk besloten om nog een keer af te spreken. Gister een super avond gehad tot het afscheid. Alles kwam toch wel dichtbij en meneer werd onzeker.

Hij ging weg, ik voelde me gekwetst. Heb hem daarom gebeld, waarna we nog 3 uur gebeld hebben. Vanmorgen kreeg ik weer gewoon doodleuk een berichtje alsof er niets aan de hand was.

Wat moet ik nu doen? Hopen dat hij op een gegeven moment zich wel open wil stellen vor iets nieuws? Of gewoon laten gaan omdat het toch geen zin heeft?
Nee, nooit wachten. Doorgaan met je leven voorkomt een hoop verdriet om niets. Tegen de tijd dat hij wil merk je het vanzelf. Onzekere heren die je kwetsen en een beetje met je spelen zou ik uit de weg gaan als ik jou was.
Wat Muts zegt. Niet op wachten. Als hij nu al begint te miepen....
Eensch met DNM, nooit wachten op een man

Daar komen tranen van.

Deze dates gewoon zien zoals ze zijn....twee leuke dates

Niets van verwachten, kan je ook niet teleurgesteld worden

Als een man namelijk aangeeft niet toe te zijn aan een relatie dan is dat 9 van de 10 gevallen....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
nou... waarom bevestigen jullie nu waar ik al bang voor was??

Ik wilde juist die verhalen horen die zeggen dat het wel goed komt...
Ow in dat geval.....

Tuurlijk Golfmeisje, ik denk zeker dat hij voor jou alles opzij zal zetten

Na twee dates weet hij nu al dat je de liefde van zijn leven bent en JIJ het meisje zal zijn wat hem zijn ex zal doen vergeten

(zo beter)
Gaat niet gebeuren, sorry
If you are not a priority, don't be an option.

Mannen die roepen dat ze nog niet aan een andere relatie toe zijn, zijn niet toe aan een relaite met jou. Komen ze morgen 'dé' vrouw tegen, dan gaan ze er in met boter en suiker. Wat nou er niet aan toe....
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Golfmeisje schreef op 31 oktober 2009 @ 20:39:

Op een feestje heb ik een man leren kennen (beter leren kennen, had hem daarvoor 1 keer gezien/gesproken). Erg leuk contact gehad die avond, gezoend, nummers uitgewisseld, gesmst.. Top avond!

De dag erna wilde hij het toch bij deze ene avond laten aangezien hij nog niet over zijn vorige relatie heen was.

Contact blijven houden via sms, hyves e.d. Uiteindelijk besloten om nog een keer af te spreken. Gister een super avond gehad tot het afscheid. Alles kwam toch wel dichtbij en meneer werd onzeker.

Hij ging weg, ik voelde me gekwetst. Heb hem daarom gebeld, waarna we nog 3 uur gebeld hebben. Vanmorgen kreeg ik weer gewoon doodleuk een berichtje alsof er niets aan de hand was.

Wat moet ik nu doen? Hopen dat hij op een gegeven moment zich wel open wil stellen vor iets nieuws? Of gewoon laten gaan omdat het toch geen zin heeft?Hij wil niet en daarmee houdt het op. Vanwaar overigens die therapeutische sessie? Gekwetste gevoelens kun je beter met vriendinnen bespreken lijkt me.
quote:Golfmeisje schreef op 31 oktober 2009 @ 20:45:

nou... waarom bevestigen jullie nu waar ik al bang voor was??

Ik wilde juist die verhalen horen die zeggen dat het wel goed komt...Het KAN alleen een keertje goed komen als jij hem nu loslaat En vervolgens niet te snel toehapt!
Only dead fish go with the flow
Eens met Wuiles, je maakt jezelf nu al vreselijk afhankelijk en geeft bijvoorbaat al aan of geen partij te zijn voor een serieuze man, of prooi te zijn voor iemand die graag spelletjes speelt.
nee is niet de moeite waard...

als hij je echt leuk vind , komt ie vanzelf bij je.. dan neemt hij wel contact op met je..

Tot die tijd geen contact opnemen met hem
Summerdance, dat klinkt al een stuk beter :-)

Wuiles, in eerste instantie omdat ik boos was. Heb hier op het forum geleerd dat je moet bellen ipv smsen, dus dat heb ik gedaan. Na paar minuten boosheid hebben we vooral gewoon veel lol gehad aan de telefoon.. We matchen namelijk super goed en dat maakt het zo moeilijk te accepteren..

Maar ik weet ook wel dat als hij morgen die geweldige vrouw tegenkomt dat ie dan opeens wel klaar is voor een relatie. Had denk ik alleen even nog een extra bevestiging nodig.. Zit nu nl te bedenken wat ik moet reageren op zijn laatste smsje, maar denk dat ik gewoon maar helemaal niet meer reageer...
En lees mijn Motto !!
Wat vervelend voor je dat het zo loopt. Maar laat het vooral wat het is. Trekken aan iemand die niet wil (of niet 100% wil) heeft geen zin en uiteindelijk krijg jij de deksel op je neus. Kies voor jezelf en laat hem los.
Dreamglasses, ik denk ook dat jij gelijk hebt. Loslaten, niet meer aan denken enzo..

Maar stiekem blijf ik dan toch hopen ofzo.. Moet ik nog even leren om dat te laten gaan...
quote:Golfmeisje schreef op 31 oktober 2009 @ 20:51:

Wuiles, in eerste instantie omdat ik boos was. Heb hier op het forum geleerd dat je moet bellen ipv smsen, dus dat heb ik gedaan. Na paar minuten boosheid hebben we vooral gewoon veel lol gehad aan de telefoon.. We matchen namelijk super goed en dat maakt het zo moeilijk te accepteren..

Maar ik weet ook wel dat als hij morgen die geweldige vrouw tegenkomt dat ie dan opeens wel klaar is voor een relatie. Had denk ik alleen even nog een extra bevestiging nodig.. Zit nu nl te bedenken wat ik moet reageren op zijn laatste smsje, maar denk dat ik gewoon maar helemaal niet meer reageer...

Ahá, het ligt aan het forum. Duidelijk.

Het minste wat je overigens van de juiste match zou mogen verwachten is toch dat hij jou ook leuk vindt?
Maar bedenk wel... het is ontzettend veel makkelijker gezegd dat gedaan...... ik kan het weten ;)

Zespri69 heeft ontzettend gelijk. Het komt erop neer dat als je nu je grenzen stelt , je in de toekomst de vruchten daarvan plukt!

Succes!
het komt ook wel goed hoor, op een of andere manier.

misschien heeft hij gewoon echt wat tijd nodig en is het over een tijdje bij gedraait.

misschien is het wel een hele moeilijke lastige relatie geweest.

ik zelf heb meestal ook wel wat tijd nodig voor dat ik aan iets nieuws kan beginnen.

dat hij de volgende dag gewoon normaal doet alsof er niks aan de hand is, is misschien omdat hij je toch heel erg leuk vind maar toch nog even wil wachten en jou dan weer niet wil kwijt raken op die manier.

ik zou als ik jou was er ook gewoon niet te veel over na denken, toch doen wat je normaal altijd doet.

zeg maar toch verder met je leven maar toch met hem in je achter hoofd.

klinkt heel moeilijk maar ik denk wel een goeie oplossing op deze manier.
Wuiles, ik bedoelde dat ik veel reacties heb gezien over: waarom niet de telefoon gebruiken waarvoor die bedoeld is, nl bellen :-)

Maar hij vindt me ook leuk.. Alleen niet leuk genoeg.. I know..

en Zespri, geweldig motto!! Die ga ik onthouden!!!!
anoniem_14796 wijzigde dit bericht op 31-10-2009 20:56
Reden: typo
% gewijzigd
quote:Golfmeisje schreef op 31 oktober 2009 @ 20:51:

Pfffffff wat ben jij makkelijk beinvloedbaar, zeg!

En na 2 dates ga je niet gelijk bellen als je teleurgesteld/ boos/ verdrietig bent!! Leer eerst eens daten! En een beetje hard-to-get mag wel hoor!
Only dead fish go with the flow
Dreamglasses, dat van dat bellen ipv smsen was gewoon een grapje..

Hard to get spelen is iets dat nog niet echt in mijn woordenboek voorkomt.. Dat is waar. Moet daar echt op letten
Ik zou hem dan ook niet proberen in mijn achterhoofd te houdenb hoor. erg vermoeiend lijkt me dat.
Kijk en das nou de reden dat ik telefoonnummers van dates altijd weggooi na een date'.

Kan ik ook niet in de verleiding komen tragische/moeilijke telefoongesprekken te gaan voeren...

Werkt heel rustgevend hoor Golfmeisje

De beste meneer hoeft namelijk helemaal geen tekst en uitleg te geven na twee dates.

Moet wel eerlijk zeggen dat mijn verse lief van een paar weken net echt van zijn stoel viel toen ik hem zomaar belde vanavond

"huh meisje, wat leuk dat je belt, dat heb je nog nooit gedaan"

Heb nu dan ook maar zijn nummer eens opgeslagen in mijn telefoon.

Ik wil er dus mee zeggen

Als een man je de moeite waard vind en echt wat in je ziet hoef je er niet achteraan te lopen en te bellen, dan zoeken zij jou wel op.....
quote:Dreamglasses schreef op 31 oktober 2009 @ 20:55:

[...]

Pfffffff wat ben jij makkelijk beinvloedbaar, zeg!

En na 2 dates ga je niet gelijk bellen als je teleurgesteld/ boos/ verdrietig bent!! Leer eerst eens daten! En een beetje hard-to-get mag wel hoor!Hou jij je eens in zeg. Beetje gefrustreerd ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven