3000+ deel 6 al hier, met ieder veel plezier!
zaterdag 31 oktober 2009 om 23:28

zaterdag 31 oktober 2009 om 23:31
zaterdag 31 oktober 2009 om 23:33
zaterdag 31 oktober 2009 om 23:35
maar laten we het maar niet over hele zware onderwerpen hebben als die k*tbrief die ik heb ontvangen, ik ga er tegen vechten trouwens, heeft een vriendin van me ook gedaan, omdat er nog een heel verhaal achter hangt.
Ik vind het super dat ik het heb kunnen volgen dat je op het laatste moment toch nog bent gegaan.
Ik vind het super dat ik het heb kunnen volgen dat je op het laatste moment toch nog bent gegaan.
zaterdag 31 oktober 2009 om 23:40
Muts.. ik wilde alleen even liveverslag gaan lezen... heb jij dat al gedaan?
Ben zo weer terug hoor schat.. en nee zware onderwerpen moeten we maar niet doen.. maar we kunnen hier wel same UWV shit gaan delen.. daar ben ik dan wel weer een soort van blij om...dat ik daar dan niet alleen in sta enzo
Ben zo weer terug hoor schat.. en nee zware onderwerpen moeten we maar niet doen.. maar we kunnen hier wel same UWV shit gaan delen.. daar ben ik dan wel weer een soort van blij om...dat ik daar dan niet alleen in sta enzo
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zaterdag 31 oktober 2009 om 23:48
quote:vivafreak1 schreef op 31 oktober 2009 @ 23:23:
Ja nou eh meiden ik ben heel eenkennig.. heb bijna de hele middag/ avond met Floor door gebracht en met mamma lief ( duh dat is echt een basassmom )
Oh en mevrouwtje kees heeft humor... woeha... dubbel gelegen om dat mens.....
Oh en de verhalen van Djoels...echt hilarisch! Ik dacht, ik kom effe aanwaaien. Moet ik nog verder teruglezen of kan ik gewoon inspringen?
Ja nou eh meiden ik ben heel eenkennig.. heb bijna de hele middag/ avond met Floor door gebracht en met mamma lief ( duh dat is echt een basassmom )
Oh en mevrouwtje kees heeft humor... woeha... dubbel gelegen om dat mens.....
Oh en de verhalen van Djoels...echt hilarisch! Ik dacht, ik kom effe aanwaaien. Moet ik nog verder teruglezen of kan ik gewoon inspringen?