3000+ deel 6 al hier, met ieder veel plezier!

31-10-2009 19:02 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren

deel 6 alweer......

Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe![/b]
quote:vivafreak1 schreef op 31 oktober 2009 @ 23:40:

Muts.. ik wilde alleen even liveverslag gaan lezen... heb jij dat al gedaan?

Ben zo weer terug hoor schat.. en nee zware onderwerpen moeten we maar niet doen.. maar we kunnen hier wel same UWV shit gaan delen.. daar ben ik dan wel weer een soort van blij om...dat ik daar dan niet alleen in sta enzo

volgens mij is quoten nu overbodig, hahaha, zoo stil hier.

ja ik heb al wat gelezen van het live verslag, ben ook nieuwsgierig hoor, en niet een heel klein beetje ook.

ik zou wensen dat ik me had kunnen veranderen in een vlieg ofzo, zodat ik het allemaal had kunnen meemaken, hihihi

de voorpret moet ook wel imens zijn geweest.

en tja, het CWI, is jou ook al verteld dat je MOET reageren op de vakatures die ze je toemailen, anders kun je ook daardoor gekort worden,..nouja, hier althans. Je kunt ook zeggen dat je niet weet wat een meeladres isX-D
quote:Mevrouwdekees schreef op 31 oktober 2009 @ 23:48:

[...]

Ik dacht, ik kom effe aanwaaien. Moet ik nog verder teruglezen of kan ik gewoon inspringen?Eerst je huiswerk doen, is dus alles lezen,,,,
Zout op, alle 6 zeker! Haha, neee hoor ik kijk gewoon ff naar je tieten de stickertjes* en lul zo een eind weg.

* van de miet he..
quote:Mevrouwdekees schreef op 31 oktober 2009 @ 23:53:

Zout op, alle 6 zeker! Haha, neee hoor ik kijk gewoon ff naar je tieten de stickertjes* en lul zo een eind weg.

* van de miet he..Miet , de nietjes,....lig ik er nu alweer uit? :( *pruil*
Neu zulke:

Altijd een goed excuus om elkaar eens diep in de ogen het decolletee te kijken. Maar het was zo gezellig aan de 3000 tafel met BAM, Floor en Vivafreak dat ik dacht, nou dan digitaal maar ff buurten. Ik was bezig kerel te vertellen hoe leuk het was, maar aangezien stem nu toch echt naar z'n grootje is ben ik maar weer overgestapt op tikken.
Hoi kees * zwaait*
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
pfff liveverslag bijgelezen.. staat eigenlijk niets he... maar ja duh gewoon nieuwschierig
Mag niet naar bed van Floor....pFFFFFFF
@ kees... iedereen mag binnenwaaien hier.. das juist zo leuk... en iedereen noemt me freak hoor.. das toch niet zo gek na vanavond
duh..mits respect getoond word he... wel OP lezen
Duh...4 op een rij is echt appeltje eitje!
Ik ben ook liveverslag aan het lezen, maar das wel echt anders. Ik heb echt een bult op m'n harses van die malloten-actie daarstraks trouwens!
Echt waar .... en hoest met vinger
Normaal zei ik als het rustig was...effe roken.. maar rook nu binnen... geen mini en ex woont hier niet meer dus wat let me
het enige lekkere (mannelijke ding ) dan is boogje....duh.... ziet die hier op het forum dan?????????????????
Ik ga effe roepen hoor FLOOORRRRR ROSANNNEEEE zijn jullie al THUIS!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????????????????????????????????????????????
Ik wil/moet morgen sporten...anders heb ik echt geen IRL meer
Die doet het prima. Heb je ook zo'n suishoofd van al dat gekakel? Moet je je voorstellen dat je het forum zou horen. Kristeneziele dan was ik echt met drie dagen toe aan de ziektewet.
En waar is thee.. de stoere openert van deel 6??????????????
quote:vivafreak1 schreef op 01 november 2009 @ 00:03:

duh..mits respect getoond word he... wel OP lezen

Daar zeg je wat. Ik herinner me vaag dat er in een openingspost stond dat alles off-topic was.

Best wel sjit voor *wiens naam ik hier niet meer durf te tikken*
quote:Mevrouwdekees schreef op 01 november 2009 @ 00:07:

Die doet het prima. Heb je ook zo'n suishoofd van al dat gekakel? Moet je je voorstellen dat je het forum zou horen. Kristeneziele dan was ik echt met drie dagen toe aan de ziektewet. Jaaaa ik heb al paracetemolletje ingenomen....men.. het is hier heerlijk stil.....zalig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@ perma... nee joh.. niks shit.. zag ze bij de nietjes...toen ik liveverslag zocht.... duh! gewoon aandacht...negeren is bij mini ook het beste
heerlijk...weer thuis.. wijntje...sigaretje.... af en toe in een stuip liggen.. mmmm vivaforum..That's life
Ik spreek nu even vanuit mijn "net 40-trauma gevoel" : waren de meeste forummers niet piepjong?

En dan bedoel ik niet zo jong als ons maar echt piepjong?

O, en waren er ook trollen binnengeslopen je weet wel, die nepperts
kaarsjes aan..voor de sfeer..mmmm

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven