ik ben de kluts kwijt..

31-10-2009 15:43 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit hier helemaal ondersteboven achter mijn pc en weet het even allemaal niet meer!. Na een fikse ruzie over eigenlijk iets doms heeft mijn man net zijn spullen gepakt met de mededeling te willen scheiden!. Hij is net weg, en ik ben even helemaal stuk.

Waarom vraag ik me nu al een uur af.. Maar antwoord op die vraag was vaag. "'gewoon ik heb geen zin in ruzie'" dat was alles en daar kan ik het mee doen..

De kinderen kregen een kus en een knuffel en dat was dat..

Wat moet ik hier GVD nou mee!!

Hem bellen?? of gewoon even met rust laten??
quote:domnaiefmutsje schreef op 31 oktober 2009 @ 16:31:

[...]

Dan heb je weer een heel ander probleem als iemand zo iets roept Maar kan wel voortkomen uit hetzelfde gevoel. Geen uitweg zien, paniek enz.
Nou na een nachtje niet slapen en een dof hoofd, rode ogen van het huilen en me zwaar kl*** voelen staan de zaken er nu zo voor....

Gister avond nog een gesprek gehad over het waarom.

Hij heeft het gevoel dat ik hem niet begrijp en hij is bezig zich te ontwikkelen na een rot periode en hij heeft het gevoel dat hij op mij vooruit loopt..Nou ja daar heb ik natuurlijk over nagedacht maar ben het er gewoon niet mee eens..We hadden de afspraak dat ik thuis voor de kinderen zou blijven het zijn nl mijn kids uit een vorige relatie en de oudste heeft behoorlijke gedrags problemen op school, volgens hem blijf ik daar te veel in hangen.. Dus ik ben geen steek verder want het is en blijft mijn kind en ik vind het niet zo vreemd dat ik mij daar vreselijk zorgen over maak... Story Continues'
quote:lovelymissj schreef op 01 november 2009 @ 09:09:

Nou na een nachtje niet slapen en een dof hoofd, rode ogen van het huilen en me zwaar kl*** voelen staan de zaken er nu zo voor....

Gister avond nog een gesprek gehad over het waarom.

Hij heeft het gevoel dat ik hem niet begrijp en hij is bezig zich te ontwikkelen na een rot periode en hij heeft het gevoel dat hij op mij vooruit loopt..Nou ja daar heb ik natuurlijk over nagedacht maar ben het er gewoon niet mee eens..We hadden de afspraak dat ik thuis voor de kinderen zou blijven het zijn nl mijn kids uit een vorige relatie en de oudste heeft behoorlijke gedrags problemen op school, volgens hem blijf ik daar te veel in hangen.. Dus ik ben geen steek verder want het is en blijft mijn kind en ik vind het niet zo vreemd dat ik mij daar vreselijk zorgen over maak... Story Continues'Eh.. jij hoeft het niet met hem eens te zijn om toch samen een oplossing te kunnen vinden. Een discussie starten over wie nou gelijk heeft is niet constructief. Gelijk eindigt niet voor niets op 'lijk'. Nu hij heeft verteld wat hem dwars zit kun je daar beter eerst over nadenken en vervolgens samen verder zoeken naar een oplossing.
Wuiles je hebt helemaal gelijk.. Ik wil graag mijn huwelijk redden en er samen uitkomen. Ik laat hem nou eerst maar even met rust want voor de kids is dit alles niet goed.

En idd het gaat er ook niet om wie er gelijk heeft.

Maar het is zo moeilijk allemaal bah
Je schrijft dat hij erge stemmingswisselingen heeft. Is daar wel eens een onderzoek voor gedaan???

Dát kan namelijk de oorxaak zijn, om even een voorbeeld te noemen: iemand met borderline kan ineens van stemming wisselen en dan dingen roepen die niet zo bedoeld zijn....

Want als er verder nooit iets is gebeurd (behalve de gebruikelijke woordenwisselingen in een relatie) kan ik me namelijk niét voorstellen, dat hij ineens out of the blue wil scheiden. Tenzij -zoals iemand aangaf- hij iets gedaan heeft, waarvan hij niet weet hoe jij zult reageren en daarom maar roept dat hij wil scheiden....

Ik zou even afwachten en dan toch proberen een gesprek aan te gaan. Want hoe leg je dit aan je kinderen uit??? Die zijn (ook) de dupe van dit soort acties...
quote:lovelymissj schreef op 01 november 2009 @ 10:04:

Wuiles je hebt helemaal gelijk.. Ik wil graag mijn huwelijk redden en er samen uitkomen. Ik laat hem nou eerst maar even met rust want voor de kids is dit alles niet goed.

En idd het gaat er ook niet om wie er gelijk heeft.

Maar het is zo moeilijk allemaal bah

Ik denk dat jouw partner duidelijk wil maken dat je veel met de kinderen bezig bent. Zou dat kunnen?

Hij heeft duidelijk aandacht gemist. Je doet er verstandig aan, na een tijdje van rust/ gemoederen bedaren, om niet direct te reageren als hij zijn verhaal doet. Daarna kun ej altijd nog duidelijk zijn over je eigen grenzen. Dat is ook belangrijk! Maar eerst dus heel goed luisteren naar wat hij mist...
Only dead fish go with the flow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven