ik ben de kluts kwijt..
zaterdag 31 oktober 2009 om 15:43
Ik zit hier helemaal ondersteboven achter mijn pc en weet het even allemaal niet meer!. Na een fikse ruzie over eigenlijk iets doms heeft mijn man net zijn spullen gepakt met de mededeling te willen scheiden!. Hij is net weg, en ik ben even helemaal stuk.
Waarom vraag ik me nu al een uur af.. Maar antwoord op die vraag was vaag. "'gewoon ik heb geen zin in ruzie'" dat was alles en daar kan ik het mee doen..
De kinderen kregen een kus en een knuffel en dat was dat..
Wat moet ik hier GVD nou mee!!
Hem bellen?? of gewoon even met rust laten??
Waarom vraag ik me nu al een uur af.. Maar antwoord op die vraag was vaag. "'gewoon ik heb geen zin in ruzie'" dat was alles en daar kan ik het mee doen..
De kinderen kregen een kus en een knuffel en dat was dat..
Wat moet ik hier GVD nou mee!!
Hem bellen?? of gewoon even met rust laten??

zaterdag 31 oktober 2009 om 15:49
zaterdag 31 oktober 2009 om 15:50
Ik zou niet gelijk achter hem aan zitten... schijnbaar zit er bij hem (of in het algemeen) iets dwars wat er nu even niet uit kan.
Misschien draait hij bij, misschien is het serieus. Wie zal het zeggen? Een beetje rust in de tent lijkt nu wel verstandig en als beide weer tot bedaren zijn gekomen eens een gesprek aangaan met elkaar over hoe en wat.
Misschien draait hij bij, misschien is het serieus. Wie zal het zeggen? Een beetje rust in de tent lijkt nu wel verstandig en als beide weer tot bedaren zijn gekomen eens een gesprek aangaan met elkaar over hoe en wat.
zaterdag 31 oktober 2009 om 15:50
Mijn man zit behoorlijk met zichzelf in de knoop soms en hij heeft altijd al vreselijke stemmingswisselingen gehad, ik kon daar altijd goed mee omgaan. Maar vandaag heb ik gezegd dat ik ook wel eens ergens mee zat en of hij ook eens naar mij wou luisteren zonder dat hij mij steeds in de reden valt...Nou dat had ik niet moeten zeggen.
Koffers ingepakt, kids een knuffel en weg was hij??
Koffers ingepakt, kids een knuffel en weg was hij??
zaterdag 31 oktober 2009 om 15:51
Lovely, ik ben het met de andere eens. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat hij om een "kleinigheidje" de deur uit is gegaan.
Maar ik wil ook niet beweren, dat je vergeet te vertellen dat er al langer problemen zijn.
De kans bestaat ook, dat hij al ergens langer mee loopt en het niet heeft verteld.
Ik begrijp je paniek gevoel, maar zou nu niks overhaast doen. Neem even rust en probeer later met hem een gewoon gesprek te voeren, alleen zonder iemand erbij.
Misschien zit iets hem ongelooflijk dwars en is het hem gewoon even te veel geworden, je weet het niet.
Overigens, was het in dat geval slimmer van hem geweest eerder aan de bel te trekken, want dit schiet natuurlijk niet op en jij zit plotseling in een poel van onzekerheid.
Sterkte meid!
Maar ik wil ook niet beweren, dat je vergeet te vertellen dat er al langer problemen zijn.
De kans bestaat ook, dat hij al ergens langer mee loopt en het niet heeft verteld.
Ik begrijp je paniek gevoel, maar zou nu niks overhaast doen. Neem even rust en probeer later met hem een gewoon gesprek te voeren, alleen zonder iemand erbij.
Misschien zit iets hem ongelooflijk dwars en is het hem gewoon even te veel geworden, je weet het niet.
Overigens, was het in dat geval slimmer van hem geweest eerder aan de bel te trekken, want dit schiet natuurlijk niet op en jij zit plotseling in een poel van onzekerheid.
Sterkte meid!
Leef lang genoeg om een probleem te worden voor je eigen kinderen!
zaterdag 31 oktober 2009 om 15:53
Wat een eikel. Nu dan hè? Laffe actie.
Ik zou niet bellen, mijn eer te na. Misschien kan je zelf ook weg gaan, even naar je ouders ofzo. Gezellig voor de kinderen en meneer schrikt zich een rotje als hij in een leeg huis komt.
Hij gaat vast niet meteen nog meer spullen pakken en een ander huis zoeken.
En als bovenstaande geen optie is; pannenkoeken bakken, melige film met de kinderen huren en pas kniezen als ze op bed liggen.
Heel veel sterkte!
Ik zou niet bellen, mijn eer te na. Misschien kan je zelf ook weg gaan, even naar je ouders ofzo. Gezellig voor de kinderen en meneer schrikt zich een rotje als hij in een leeg huis komt.
En als bovenstaande geen optie is; pannenkoeken bakken, melige film met de kinderen huren en pas kniezen als ze op bed liggen.
Heel veel sterkte!

zaterdag 31 oktober 2009 om 15:59
quote:hompeltjepompeltje schreef op 31 oktober 2009 @ 15:51:
Voor het eerst dat hij dit soort dingen roept ? Dat hij wil scheiden? Klinkt behoorlijk heavy, zeker gezien het feit je kinderen het ook allemaal hebben meegekregen. Sterkte
Als mensen emotioneel zijn, roepen ze wel vaker dingen die ze eigenlijk niet echt willen. Dat heet een paniekreactie. Hij moest op dat moment er letterlijk uitbreken, omdat ie het niet kon bolwerken denk ik...
Niet in alle gevallen betekent het ook dat iemand dat echt wil...
Voor het eerst dat hij dit soort dingen roept ? Dat hij wil scheiden? Klinkt behoorlijk heavy, zeker gezien het feit je kinderen het ook allemaal hebben meegekregen. Sterkte
Als mensen emotioneel zijn, roepen ze wel vaker dingen die ze eigenlijk niet echt willen. Dat heet een paniekreactie. Hij moest op dat moment er letterlijk uitbreken, omdat ie het niet kon bolwerken denk ik...
Niet in alle gevallen betekent het ook dat iemand dat echt wil...
Only dead fish go with the flow
zaterdag 31 oktober 2009 om 16:03
quote:amalia schreef op 31 oktober 2009 @ 15:53:
Heel veel sterkte!
Amalia denkt: ik gooi nog eens wat extra olie op dit vuur.
Daar schiet je dus niks mee op!
Heel veel sterkte!
Amalia denkt: ik gooi nog eens wat extra olie op dit vuur.
Daar schiet je dus niks mee op!
Only dead fish go with the flow

zaterdag 31 oktober 2009 om 16:15
laat hem maar even.
als hij thuiskomt krijg je het wel te horen.
zo ging het hier ook,dacht ook van *huh??*
bleek later dat hij was vreemdgegaan,en daarom niet meer wist of hij van voor of van achter leefde.
was de hele weg kwijt,depresieff enz enz..en na dat het gebeurd was,liep hij er maar mee om,en hij wou het me vertellen,maar durfde niet,omdat hij bang was dat ik bij hem weg zou gaan hierdoor.
dus je weet nooit wat er aan de hand is.
kan zoiets zijn als bij ons..
kan ook zijn dat hij alles gewoon even teveel vind,en even rust nodig heeft.
ik zou nog even afwachten.
als hij thuiskomt krijg je het wel te horen.
zo ging het hier ook,dacht ook van *huh??*
bleek later dat hij was vreemdgegaan,en daarom niet meer wist of hij van voor of van achter leefde.
was de hele weg kwijt,depresieff enz enz..en na dat het gebeurd was,liep hij er maar mee om,en hij wou het me vertellen,maar durfde niet,omdat hij bang was dat ik bij hem weg zou gaan hierdoor.
dus je weet nooit wat er aan de hand is.
kan zoiets zijn als bij ons..
kan ook zijn dat hij alles gewoon even teveel vind,en even rust nodig heeft.
ik zou nog even afwachten.
zaterdag 31 oktober 2009 om 16:19
quote:Dreamglasses schreef op 31 oktober 2009 @ 15:59:
[...]
Niet in alle gevallen betekent het ook dat iemand dat echt wil...Nee precies, daarom vroeg ik het ook. Mijn ex riep altijd dat hij zelfmoord ging plegen als het hoog opliep tussen ons. Maar hij stond altijd met een paar minuten weer voor de deur.
[...]
Niet in alle gevallen betekent het ook dat iemand dat echt wil...Nee precies, daarom vroeg ik het ook. Mijn ex riep altijd dat hij zelfmoord ging plegen als het hoog opliep tussen ons. Maar hij stond altijd met een paar minuten weer voor de deur.

zaterdag 31 oktober 2009 om 16:31
quote:hompeltjepompeltje schreef op 31 oktober 2009 @ 16:19:
[...]
Nee precies, daarom vroeg ik het ook. Mijn ex riep altijd dat hij zelfmoord ging plegen als het hoog opliep tussen ons. Maar hij stond altijd met een paar minuten weer voor de deur.Dan heb je weer een heel ander probleem als iemand zo iets roept
[...]
Nee precies, daarom vroeg ik het ook. Mijn ex riep altijd dat hij zelfmoord ging plegen als het hoog opliep tussen ons. Maar hij stond altijd met een paar minuten weer voor de deur.Dan heb je weer een heel ander probleem als iemand zo iets roept