E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
quote:qwertu schreef op 02 november 2009 @ 00:06:

Met uitbundig zwaaien kom je er ook.

Hmmm...

Ik betwijfel eigenlijk of deze meneer homo is. Donkeyshot heeft meer dan een half uur staan wachten, maar toen Mimsey, Pimpel, Lys (toch?) en ik gingen zwaaien, kwam hij op een drafje aangerend.

Ja maar, ik ben ook homo.
Ik had gister trouwens voor de gelegenheid wel een Viva gekocht, zodat ik op een strategisch moment tenminste iets herkenbaars door mijn knoopsgat kon wurmen.

(Was toch maar één euro deze week. )
quote:Courage schreef op 02 november 2009 @ 00:17:

En het leuke is natuurlijk dat Jan Julius nu op zijn vrije dag het Viva-forum heeft ontdekt en nu fijn mee zit te lezen.

Leuk! Gezellig!

(JJ als je je wilt aanmelden om mee te schrijven moet je wel een andere naam bedenken....of gewoon JJ, die naam heeft nog geen ban. )
Pimpel, homomeisjes trekken juist heteromannen aan, dat wéét je toch? Die denken lekker twee geyle grietjes te krijgen voor de prijs van één. En met een beetje mazzel nog maagd ook.
Utrecht!?

Tja, dan heb ik weinig redenen meer om niet te komen, in mijn achtertuin potdorie. Wat zeg ik, gewoon een thuiswedstrijd. Count me in!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
quote:qwertu schreef op 02 november 2009 @ 00:22:

Pimpel, homomeisjes trekken juist heteromannen aan, dat wéét je toch? Die denken lekker twee geyle grietjes te krijgen voor de prijs van één. En met een beetje mazzel nog maagd ook. Ja maar, ik ben een homojóngetje. Ik doe het alleen met jongetjes mannen.
Demo!
Q!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Hmmmm... homojóngetje?

Ik heb definitely de verkeerde staan knuffelen gister.
Nee hoor, ik was underkuffer.
Was jij er vandaag gisteren eergisteren ook bij?
Echt?
Hahaha. Ik heb jullie gemist namelijk, deze keer. Nijnstra liet het ook al op het laatste moment afweten, Loomii meldde een dag later "dat ze best had willen komen, als ze wist dat... [vul hier een smoes in, in de trant van "het gister was" o.i.d.]". Ik bedoel... ik was de énige!

Maar jullie kunnen trots op me zijn hoor. Ik heb het mijn hol met verve verdedigd.
quote:Demoiselle schreef op 02 november 2009 @ 00:28:

Was jij er vandaag ook bij?

Wie?

Ik?
quote:qwertu schreef op 02 november 2009 @ 00:29:

Maar jullie kunnen trots op me zijn hoor. Ik heb het mijn hol met verve verdedigd. Trots!? Ik ben holrétetrots op je! Dat je ons allemaal hebt vertegenwoordigd, chapeau!

(Loomii, als je hier leest, GC is binnenkort weer in den lande!)
Ik beloof plechtig dat ik fijn barpersoneel zal uitzoeken

Al moet ik ze persoonlijk testen
En por que is Nijntje niet geweest?

Dat lijkt me het minste dat je kunt doen Minny, graag appetijtelijk barpersoneel!
quote:minny schreef op 02 november 2009 @ 00:33:

Ik beloof plechtig dat ik fijn barpersoneel zal uitzoeken

Al moet ik ze persoonlijk testen

Ja? Jij offert je wel op voor deze zware taak?

Onze dank is gróót.
Nijn had een of ander smoesje met verhuizen, druk-druk-druk, verzeild geraakt in een doolhof van dozen, PP die met een dwangbuis aan kon lopen, zodat ze niet eens meer kon typen dat ze er niet bij kon zijn, zoiets.
quote:qwertu schreef op 02 november 2009 @ 00:20:

Poez, tenen is me te alto hoor. Bovendien draag ik 's winters mijn teva's niet dichte schoenen. In het haar dan? En dan doen we geen roos, maar een mooie exotische bloem. Exotische vrouwen als we zijn. Een Amaryllis tussen de schouderbladen!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:qwertu schreef op 02 november 2009 @ 00:40:

Nijn had een of ander smoesje met verhuizen, druk-druk-druk, verzeild geraakt in een doolhof van dozen, PP die met een dwangbuis aan kon lopen, zodat ze niet eens meer kon typen dat ze er niet bij kon zijn, zoiets. That would have been my first guess. Logisch!
quote:qwertu schreef op 02 november 2009 @ 00:38:

[...]

Ja? Jij offert je wel op voor deze zware taak?

Onze dank is gróót. Ach ja, onbaatzuchtig als ik ben
Oooh, heeft Nijn afgehaakt? Wat een watje.

oh that purrrrrrrrrfect feeling
Maar wat een k.u.t. smoes zeg!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik op het moment van de meet nog dacht dat Nijn kwam, maar helaas niet blijkbaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven