Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga maar op zoek naar een nieuw gadget denk ik, iedereen heeft de iPhone inmiddels, niks meer aan zo

Ben benieuwd naar ring Suus. Voor geboorte Meetje?

Suus, dames tot 6 maanden krijgen de vaccinatie sowieso nog niet, mochten kinderen onder 4 risicogroep worden.

Kreeg net smsje van moeder van vriendinnetje van Ceetje dat daar op het feestje vorige week een kindje met de Mexicaanse Griep was. Hijs fijn.

Mal fijn dat je Suus nog kraamverband toewenst. Mag toch hopen dat ze dat niet meer draagt nu.

O, nee dus

Ik was er bij Ceetje na een week vanaf, nu duurde het iets langer. Zal wel dus weer een gevalletje 'elke zwangerschap is anders' zijn

Eens met Suze, Amalia en Bam Naat. Gewoon zeggen tegen hem dat je het fijn vindt als hij thuis blijft bijvoorbeeld, zoals gisteravond. Niet leuk dat hij dan gaat stappen.

Amalia, potje op kamer van L voor 's nachts? Misschien is hij net te laat wakker en redt hij de wc inderdaad niet. Ook zielig.

Ow, mosterd

Compu, goed dat je naar de dokter gaat, het is voor een goed doel

Hier ook nog een winterjas en twee rokken voor kind Cin
Zooooo wat een lap tekst, ik lijk Cin wel
Zo, wij hadden Halloweenfeestje aan het einde van de middag, was erg leuk. Allemaal kindjes die verkleed waren, schattig.
Kokos, nu vent de wieltjes eraf heeft gehaald bij Lianne, heeft hij dan ook het zadel naar beneden gezet? Ze moet wel met haar voeten bij de grond kunnen. Misschien kan hij dat morgen doen?

Star, lekker dan van dat feestje met de griep... Ik hoorde B ook al 3x hoesten, ga toch meteen nadenken hoor...Hij heeft ook al de hele week gore luiers, yek. Maar volgens mij hoort dat niet bij de MG

Bam, ja er moet zeker gewerkt worden! Ach, het is altijd wel leuk om te kijken, maar even tijd voor jezelf is ook prettig. Ik ga even op de groep kijken.

Vent is stappen, dus ik heb het bed boven voor hem opgemaakt

Hoef nl niet zo'n snurkie en drankwalm naast me en daarnaast mag hij morgen uitslapen dus dat kan hij lekker op zolder doen. Vond L dat ie wel naast mij kon Had ik ook nog een keer beloofd, dus hij ligt lekker op het plekje van vent. Hopelijk plast ie niet in dat bed! Nouja, het is nu al een heel aantal nachten goed gegaan en nu 2x fout. Kan gebeuren zeg ik maar. Hoop ik maar
.
anoniem_37706 wijzigde dit bericht op 31-10-2009 22:18
Reden: 2x is wel wat overdreven, zo spannend is dit verhaal ook weer niet
% gewijzigd
Bam
Goedemorgen,

even een vraagje. Ik heb gisteren iets stoms gedaan. was even met de katten buiten en toen schoot D voor ik het doorhad over de schutting van de buren. Dus ik in paniek snel door de poort gerend om haar weer te pakken (zonder naar binnen te kijken overigens) maar de buuf was erg boos en wil liever dat ik even aanbel (logisch) maar ik schrok zo dat ik te snel handelde zonder na te denken. Nu gaan we vandaag spullen kopen om de schutting kat-proof te maken. Omdat ze toch alledrie wel graag buiten komen. Zal ik dan nog iets door de deur gooien als excuus, doosje chocola met een kaartje met sorry? Zouden jullie dat waarderen?
Stressed is just desserts spelled backwards
Goedemorguh!

Ik denk dat een excuus ook volstaat, maar als jij er een goed gevoel bij hebt gewoon doen en dan niet in de brievenbus gooien, maar langsbrengen! Ik zou willen dat jij mijn buuf was mjummm
Even Amalia pesten

Bedrijfsuitje van mijn moeders werk in Brussel, hadden een optreden van je vriend van der Boom
Mal, was je niet geweest gister? Had je nog een smsje gestuurd?
O, heb mijn telefoon uit staan. Nee, ben niet geweest, bummer. Voel me nog steeds belabberd. Hardnekkig virusje dit. Alledrie nog aan het blaffen trouwens.
quote:Star schreef op 29 oktober 2009 @ 18:23:

[...]

Jaaaa goed nieuws!

Succes met autojacht! Kom je maar weer melden als jullie iets moois hebben gekocht En hier is ze weer! Ford Mondeo gekocht en mooi huis op het oog, dus laat de duimen maar draaien tot 13 november! We willen het echt heel heel heel graag hebben!
Star, wat leuk dat feestje! Heb je ook een foto van een verklede Ceetje? Oei, niet fijn die griep op dat feestje....

Suze, ik heb na allebei de zwangerschappen best lang gebloed geloof ik, in ieder geval wel een aantal weken, weet niet precies meer.

Compu, wat goed dat je naar de dokter gaat. Heb je al een afspraak? .

Mamax, wat goed dat jullie een auto hebben gekocht. Het blijft toch een bizar verhaal. Oh en spannend van dat huis, link op de groep? Ben wel benieuwd!

Mal, ik denk ook dat een excuus volstaat, maar als ze heel erg boos was is die chocolade toch een idee. Ik vind het wel een beetje overdreven dat ze zo vreselijk boos werd hoor. Beterschap voor jullie, houdt lang aan zeg.

Bam, heb je echt al sint- en kerstdrukte?
Cin, oh wat heerlijk zoveel gekocht. Fijn zeg!

Naatie, eens met de anderen. Het hem goed uitleggen en zeggen hoe jij je er onder voelt .

Kokos, wat ben je stil, heb je een druk weekend?

Enka, is het bij jou ook al weer druk overal? Al bezig voor Pasen ?
Suus, heb even een foto voor je op onze Hyves gezet
quote:mamax schreef op 01 november 2009 @ 12:44:

[...]

En hier is ze weer! Ford Mondeo gekocht en mooi huis op het oog, dus laat de duimen maar draaien tot 13 november! We willen het echt heel heel heel graag hebben!

Jaaaaaaaaaaaaaaaa wat goed, spannend van huis

Link op Hyves???
Mamax, goed van de auto! Hoera. BMW was het toch niet?

Huis, gaaf! Die ene van die open dag? Doe je even een linkje op de groep?

Mal, ik zou niets meer doen bij de buren hoor. Waarom doe je de katten ook al weer niet gewoon buiten? Overlast?

Jemig wat een nacht! L sliep dus naast me. Ik ging om 23.15 naar bed, had meneer weer geplast. Bed verschonen en kind verschonen. Grote handdoek eronder. Nou, dat viel niet goed, hij was woest. Ik zei dat hij kon kiezen; handdoek of luier. Daarna had hij koude voeten maar wilde niet mijn kruik. Toen wilde hij een kussen. Nou, ik was het zo zat! We gingen pas tegen kwart over 12 boos slapen, echt gezellig

Ik kon voor geen meter slapen, hoorde steeds rare geluiden (en had nog wel geen enge Halloweenfilm gekeken!). Viel tegen 1en in slaap, komt vent thuis. Ik weer even wakker. Toen om kwart voor 2: mama, uit, tillen!

B klaarwakker! Komt echt nooit voor. Ik even geknuffeld met hem en om 2 uur wilde hij weer slapen.

3 uur: mama, tillen, uit!

Pff, ik sliep nét. Knuffel, kus en gelukkig, toen was het half 8.

Kort nachtje dus. Conclusie: L gaat niet meer naast me, de groeten.

Vanmorgen naar de Zaanse Schans geweest, zo leuk! B is gek van molens (??? bizar) en door de harde wind stonden ze allemaal aan. Super. Nog in een molen geweest, kraakte en piepte joh! Pannenkoek gegeten en vervolgens bijna in tranen uit gebarsten om de enorm leuke gezinsfoto die ze bij de ingang hadden gemaakt. Heerlijk die zwangerschapshormonen Er was een hele leuke kalender van gemaakt. Nou, meegenomen voor het schoenkado van mama zeg maar.

Nu moe thuis, met regen. Ben blij dat we er al uit zijn geweest ha ha. Vent doet kleine klusjes, heerlijk. Kinderen even voor de tv, en ik ga met een blaadje op de bank. Lekker zondagje.

Star, leuk L vd B!!!

Ja, ben niet jaloers dat dan ook weer niet, maar wel erg leuk. Ik heb gisteren heerlijk De zomer voorbij met Jan Smit gekeken ha ha.
Bam, Compu, Kokos

Cin, lekker verwend zeg met die garderobe aanvulling! Sam ook helemaal blij met haar nieuwe jas?

Mamax, gefeliciteerd met jullie nieuwe auto en hier draaien de duimen hoor

Jin, fijn zeg dat het de laatste tijd zo lekker gaat met jongste. En man nog opgeroepen?

Mal, vandaag een lekkere pyjama dag? Ik zou het wel waarderen als excuus zo'n doosje maar daarentegen zou ik er niet moeilijk over gedaan hebben als je je kat komt halen uit de tuin.

Amalia, lekker hè zo'n woelwaal naast je? Ik doe het ook niet meer hoor. Hoe'st met de ? Helpen de pilletjes al wat?

Naatie, ik zou maar eens een "gesprekje"aan gaan denk ik en de kids een avondje uit logeren brengen.

Wij komen net terug van een wandeling met 20 andere honden en eigenaars. Was erg leuk en gelukkig droog weer. Nu ligt Quispel helemaal uitgeteld op z'n kussen. T keek zijn ogen uit en wilde alle rasnamen weten. L lag gewoon te smilen in de kinderwagen en hobbelde lekker mee, het waren alllemaal van die weilandpaadjes. Dus weer een lekkere work out gehad.

Vrijdag heb ik mijn garderobe en die van T en L wat aangevuld, kunnen ze donderdag in ieder geval knap op de KDV foto. Mijn moeder was hier dus gezellig samen geshopt. T kreeg nog een erg leuk boek, Bout en Moertje heeft een vriendin van mijn moeder gemaakt en die had ze ook nog eens heel leuk laten signeren. T was helemaal blij.

En gister hadden we een ik-heb-behang-nodig-om-de-kinderen achter-te-plakken-dag. Maar vandaag dus gelukkig weer gezellig.
Amalia, leuk he, die nachten. Lijkt me heel vermoeiend als je zwanger bent. Ik vind het zonder zwanger te zijn al een aanslag.

Enka, hoe heb je al die honden met baasjes leren kennen? Van een hondencursus of een vereniging? Heerlijk zo wandelen. Oh, van dat behang wil ik niet weten geloof ik .
Ik gooi de link nu even online, ben er morgen weer wat uitgebreider!
Enka, dank voor je kaart! Heel lief!

Lekker met de honden zo wandelen, heerlijk.

Ik ben vandaag niet misselijk geweest!!! Maar misschien ben ik te moe om het te voelen
Amalia, Jan Smit zou eerst komen maar die had dus een oorontsteking Ik moet altijd zo lachen om die gasten in dat programma en dan die ondertitels erbij.

Pffff, lekker nachtje vannacht zeg. Hopelijk gaat het vannacht wat beter!

Wandelen met 20 honden, reunie ofzo Enka?
Goedemorgen!
Amalia: Lekker nachtje pfff. Vannacht een betere nacht gehad?
Goedemorgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven