Good Luck
maandag 2 november 2009 om 13:46
quote:Star schreef op 02 november 2009 @ 13:39:
Suus, de eerste paar keer lukte het mij ook op tijd op het kdv te komen (was ik er om 08.00 al), begint nu al iets lastiger te worden
Ja maar ik ben georganiseerd, dat zegt Mal toch....
Ik was trouwens binnen uur het huis uit. Viel me nog alles mee (had gerekend op 5 kwartier). Moet wel zeggen dat Meetje niet op moment dat we deur uit liepen haar broek voel poepte (deed Jeetje altijd) dus dat scheelde .
Suus, de eerste paar keer lukte het mij ook op tijd op het kdv te komen (was ik er om 08.00 al), begint nu al iets lastiger te worden
Ja maar ik ben georganiseerd, dat zegt Mal toch....
Ik was trouwens binnen uur het huis uit. Viel me nog alles mee (had gerekend op 5 kwartier). Moet wel zeggen dat Meetje niet op moment dat we deur uit liepen haar broek voel poepte (deed Jeetje altijd) dus dat scheelde .
maandag 2 november 2009 om 14:08
Wel lekker goedkoop in de luiers jou kinderen .
Maar buikpijn sucks dus das dan weer zielig.
Hier ook wel krampjes trouwens al heb ik het idee dat het de laatste 2 dagen wat minder aan het worden is. Ook pukkels zijn trouwens aan het afnemen. Hormonen, hormonen...
Ach gossie, valt ze nu weer op schoot in slaap tijdens voeding. Mijn lekkere dotje (smelt hartje smiley...)
Maar buikpijn sucks dus das dan weer zielig.
Hier ook wel krampjes trouwens al heb ik het idee dat het de laatste 2 dagen wat minder aan het worden is. Ook pukkels zijn trouwens aan het afnemen. Hormonen, hormonen...
Ach gossie, valt ze nu weer op schoot in slaap tijdens voeding. Mijn lekkere dotje (smelt hartje smiley...)
maandag 2 november 2009 om 14:42
Succes met rijmen, dames! Wij zijn altijd zo druk met de Sint, dat ik er niet eens zin in heb grrr.
Naatie, fijn dat man het oppikte! Wel af en toe helpen herinneren he.
Mamax, goed huis zeg!! Ik denk dat ik de onze maar afzeg haha. Was dit huis ook nieuwbouw destijds? Ik duim ook hoor!
Star, leuk halloweenfeestje!
Donderdag mag ik naar dok voor het goede doel (leuke term, Star!). Ben benieuwd hoe dat in zijn werk gaat.
Ik trof CG net aan met een tampon tussen haar benen! (schriksmiley)
Ik moest ook lachen om lekkende Cin en haar konijnenhobby!
Naatie, fijn dat man het oppikte! Wel af en toe helpen herinneren he.
Mamax, goed huis zeg!! Ik denk dat ik de onze maar afzeg haha. Was dit huis ook nieuwbouw destijds? Ik duim ook hoor!
Star, leuk halloweenfeestje!
Donderdag mag ik naar dok voor het goede doel (leuke term, Star!). Ben benieuwd hoe dat in zijn werk gaat.
Ik trof CG net aan met een tampon tussen haar benen! (schriksmiley)
Ik moest ook lachen om lekkende Cin en haar konijnenhobby!
maandag 2 november 2009 om 14:45
maandag 2 november 2009 om 14:48