E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
quote:qwertu schreef op 02 november 2009 @ 01:27:

[...]

Ik heb geen broek nodig.

Ik heb tanden. Dus je bedoelde eigenlijk "straks heb ik een ban in mijn hol"?
En ja, jong. 23 lentes. Plus nog een handjevol. Of twee. Ofzo. Nou ja, een jonge hinde dus. U snapt het.
Oh, ik dacht de geëmancipeerde broek aan. Maar ban aan mijn broek... díe broek kan ook gewoon netjes opgevouwen in de kast liggen, toch? Voor de emancipatie moet je 'm áán. Tenzij je tanden hebt dus. Maar voor een ban toch niet?
.. truste meisjes... .. handjes boven de dekens he..
En ik was weg. Dus.

Dagdag.
Boog, had even een half uur gewacht ofzo. Dit is té obvious.
Hele dag niet online geweest... maar wat cool, meteen weer nieuwe plannen!

Je hebt de smaak te pakken zeker Min
Ik stem op "Misschien". Ik zou wel graag willen komen, maar ik kan nu geen zekerheid geven.

Lieve help, hier zijn al weer 9 pagina's volgekakeld? Hoe DOEN jullie dat? Waar halen jullie de energie vandaan? Ik dacht dat jullie energie na die meeting op was?!
World of Warcraft: Legion
20 mart? Dat gaat lastig worden denk ik :(
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Haha....Utrecht is stukken beter voor me te doen :-)

Dus denk het wel.
Kijk Utrecht. Daar hou ik van, mijn stadje. Hmmm misschien moet ik dan ook maar eens komen. Maar 20 maart is nog zoooo ver weg er kan van alles gebeuren. Ik kan toch dan zomaar ineens de loterij gewonnen hebben ofzo. En dan kom ik niet hoor want dan zit ik lekker met mijn gat ergens in de zon
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Voor nu meld ik me aan.

Echter, 20 maart is inderdaad nog zo ver weg. Je weet nooit hoe en wat allemaal.

Het is iig wel een datum waarop ik niks heb, geen verjaardagen ofzo.

Tegen die tijd zit ik wel met een verhuizing.

Maar als alles goed verloopt, dan ben ik present! En ik spreek ook even voor de rest van het inloophuis, zij ook
Count me in too!
Cool!!! Ik ben dr bij! En Brum ook weer! Nu wel praten he? En je naarm vertellen. Je hebt me nu gezien en ik bijt niet meer. Tenzij je het wilt natuurlijk, dan sta ik tot uwer beschikking

Ik heb dr nu al weer zin in!
Shit, hebben we open dag van de opleiding waar ik werk.....

*stampvoet*
maar dat is vast nie 's avonds Muis...
Ik ben dan wel niet zo'n bekende forummer maar ik vind jullie wel allemaal toffe wijven, dus als ik nou tot 20 maart héél hard ga forummen kom ik misschien ook wel. Da's toch gênant als je je voorstelt op zo'n meet. "Hoi ik ben CoffeePot!" "Wie?! Nooit van gehoord!"

Om zo'n scenario te voorkomen dus eigenlijk
Ik vind 16.00 wel erg laat en rond de 20 maart vier ik voor de vrienden mijn verjaardag...........Ik wil wel maar of ik kan weet ik niet.
Ik zou het ook liever wat vroeger zien, is altijd handiger voor mensen die van ver moeten komen.
JAAAAAAAAAA
Stressed is just desserts spelled backwards
Ah, ik zie een vraag. De mail mag van mij wel, maar de kans bestaat dat je spam krijgt doordat je het emailadres het web op gooit... Maar prima!

Ooooh, ik heb er weer zin in!
Ik ben er ook .

Ga me zo aanmelden bij Minny.

Maar wat ik op live verslagal zie wat een nageklets(tik) Ga straks lezen.

Leuk leuk gezellitg en idd het is woor hwerhaling vatbaar
Ja, als je even een spatie in het e-mailadres zet, dan kan die zoekmachine/spamding er volgens mij niks mee.

Hey, Vinyl, samen de avatar-stickers doen of wat?
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Min, je hebt mail! Ik vond het zo gezellig, wil zeker proberen om weer te komen. Moet alleen even kijken hoe het zit met de skivakantie van man, maar komt vast goed.
Ik ga het weer proberen. Zaterdag was ik noest aan het arbeiden deze keer.

Als er geen werk/kind/familieomstandigheden tussenkomt vind ik het ook leuk om er bij te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven