E=MeetC2 (we meet again!)
zondag 1 november 2009 om 23:07
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
maandag 2 november 2009 om 09:33
quote:Jokejacket schreef op 02 november 2009 @ 09:29:
**Jank jank** Dan kan ik dus alweer niet! En ik wil zoooo graag
Lijkt me zo leuk om bepaalde forummers te ontmoeten (natuurlijk eigenlijk iedereen), maar mn zusje en schoonzusje zijn 20 maart jarig...
**Huilt verder**Dat kunnen ze dan toch zeker wel op zondag vieren? Of kan je niet zeggen dat je een dagje later langswipt?
**Jank jank** Dan kan ik dus alweer niet! En ik wil zoooo graag
maandag 2 november 2009 om 09:38
Ik wil nog even terugkomen op Jan Julius...
Hij kwam lekker tegen me aanhangen en nam mijn bestelling op.... hij was zo aardig en maakte een grap en ik moest lachen en ik maakte een grap en hij moest lachen. 'Wat heb je toch een enige buik' zei hij en keek lief naar de babybuik.
'So fucking Gay' dacht ik.
Normaliter kijken obers altijd naar mijn tieten.
Dus... gay. 100% gay.
Hij kwam lekker tegen me aanhangen en nam mijn bestelling op.... hij was zo aardig en maakte een grap en ik moest lachen en ik maakte een grap en hij moest lachen. 'Wat heb je toch een enige buik' zei hij en keek lief naar de babybuik.
Dus... gay. 100% gay.
DTEEZ!
maandag 2 november 2009 om 09:42
quote:Djoels schreef op 02 november 2009 @ 09:38:
Dus... gay. 100% gay.Ik weet het niet. Ik heb in het mailtje naar de eigenaresse nog wel even benadrukt dat de barman in de smaak was gevallen bij een aantal dames. Ik vond hem ook wel okay maar of hij gay was...zou best kunnen. Hij was volgens mij doodsbang voor me want hij bleef me maar aanspreken met mevrouw en maar vragen of ik alles goed vond gaan.
Dus... gay. 100% gay.Ik weet het niet. Ik heb in het mailtje naar de eigenaresse nog wel even benadrukt dat de barman in de smaak was gevallen bij een aantal dames. Ik vond hem ook wel okay maar of hij gay was...zou best kunnen. Hij was volgens mij doodsbang voor me want hij bleef me maar aanspreken met mevrouw en maar vragen of ik alles goed vond gaan.
maandag 2 november 2009 om 10:02
maandag 2 november 2009 om 10:04
quote:Zwieber schreef op 02 november 2009 @ 09:33:
[...]
Dat kunnen ze dan toch zeker wel op zondag vieren? Of kan je niet zeggen dat je een dagje later langswipt?Het probleem is dat mn zusje in noorden van het land woont, terwijl schoonzusje in westen woont... Het wordt al zaterdag en zondag vieren dus.... Bah ik baal!
[...]
Dat kunnen ze dan toch zeker wel op zondag vieren? Of kan je niet zeggen dat je een dagje later langswipt?Het probleem is dat mn zusje in noorden van het land woont, terwijl schoonzusje in westen woont... Het wordt al zaterdag en zondag vieren dus.... Bah ik baal!
maandag 2 november 2009 om 10:05
maandag 2 november 2009 om 10:06
maandag 2 november 2009 om 10:08
Ik ben ook weer van de partij.
Al moet ik tegen die tijd even zien hoe alles valt.
Zaterdag viel namelijk in mijn tentamenweek, en eigenlijk kwam dat toch niet zo heel goed uit . (heb vanmiddag tentamen, maar dat gaat helemaal goed komen hoor...maar was wel veel gisteren).
Moet ik opnieuw weer een mailtje sturen?
Zaterdag viel namelijk in mijn tentamenweek, en eigenlijk kwam dat toch niet zo heel goed uit . (heb vanmiddag tentamen, maar dat gaat helemaal goed komen hoor...maar was wel veel gisteren).
maandag 2 november 2009 om 10:11
quote:Tinkeldel schreef op 02 november 2009 @ 10:08:
Ga je weer bobben of gaan we samen treinen?
Oh enne...succes vanmiddag!
Ga je weer bobben of gaan we samen treinen?
Oh enne...succes vanmiddag!
maandag 2 november 2009 om 10:23
Hahaha, Djoels, wen d'r maar aan, dat je buik vanaf nu een grotere eye-catcher is dan je tieten. Dat heeft niets met de seksuele geaardheid van de man die kijkt te maken hoor. Of áls dat al het geval is, dan zou ik juist eerder gokken op hetero. Waar er eerst opeens een stel lekkere tieten (met vrouw eraan) voorbij liep, ben je nu opeens een duidelijk, voor iedereen zichtbaar bezette vrouw. Wen d'r maar aan dus.
maandag 2 november 2009 om 10:26
quote:qwertu schreef op 02 november 2009 @ 10:23:
Hahaha, Djoels, wen d'r maar aan, dat je buik vanaf nu een grotere eye-catcher is dan je tieten. Dat heeft niets met de seksuele geaardheid van de man die kijkt te maken hoor. Of áls dat al het geval is, dan zou ik juist eerder gokken op hetero. Waar er eerst opeens een stel lekkere tieten (met vrouw eraan) voorbij liep, ben je nu opeens een duidelijk, voor iedereen zichtbaar bezette vrouw. Wen d'r maar aan dus. AU!
Hahaha, Djoels, wen d'r maar aan, dat je buik vanaf nu een grotere eye-catcher is dan je tieten. Dat heeft niets met de seksuele geaardheid van de man die kijkt te maken hoor. Of áls dat al het geval is, dan zou ik juist eerder gokken op hetero. Waar er eerst opeens een stel lekkere tieten (met vrouw eraan) voorbij liep, ben je nu opeens een duidelijk, voor iedereen zichtbaar bezette vrouw. Wen d'r maar aan dus. AU!
Known to cause insanity in laboratory mice