Bezemtopic deel 4
maandag 2 november 2009 om 14:15
maandag 2 november 2009 om 14:30
maandag 2 november 2009 om 14:36
quote:Zoebie schreef op 02 november 2009 @ 12:51:
[...]
Nee Mamz dat gaat dus ook niet op als je kinderen een eigen toko hebben. Bij mij niet in ieder geval.
Dan bij mij vast ook niet Ik was een enorme slons voordat ik kinderen kreeg.
Mountneverdry is onder controle, was draait, konijnen lopen lekker buiten (ik vind het hier anders knap frisjes), afwas gedaan, gang gedaan, koffie gedronken, ik zou nu aan de kamer kunnen beginnen..
[...]
Nee Mamz dat gaat dus ook niet op als je kinderen een eigen toko hebben. Bij mij niet in ieder geval.
Dan bij mij vast ook niet Ik was een enorme slons voordat ik kinderen kreeg.
Mountneverdry is onder controle, was draait, konijnen lopen lekker buiten (ik vind het hier anders knap frisjes), afwas gedaan, gang gedaan, koffie gedronken, ik zou nu aan de kamer kunnen beginnen..
maandag 2 november 2009 om 14:40
Ik heb er weer he le maal genoeg van.
Ben ik eens lekker bezig..laat ik zo'n glittertjes-lampding uit mijn handen vallen.
Overal waterachtig spul.... en glitters niet te vergeten!
Boehoe! En het ding was al stuk! Waarom gooi ik dat dan niet meteen weg? Even huilen hoor
Oh En Druif..geeft helemaal niks hoor, ik was de vergeten achter mijn post te zetten!
Gedaan:
*plek waar dieren eten in de garage schoongemaakt
*Gootsteentje in garage schoongemaakt
*ook gedweild wegens waterig-glitterspul overal
Oudste haar kamer gestofzuigd (en heb ik met een emmertje sop naar boven gestuurd om zelf de rest te doen)
(Boven is dus klaar op badkamer 2 na....)
*Beneden gedeeltelijk gestofzuigd
Wat heb ik nu nog niet gedaan:
Plee
Badkamer 2
Studeerkamer
Keuken
Edit: En oja, Strijken.
Die komen morgen aan de beurt. Misschien. Als ik nog zin heb.
Ben ik eens lekker bezig..laat ik zo'n glittertjes-lampding uit mijn handen vallen.
Overal waterachtig spul.... en glitters niet te vergeten!
Boehoe! En het ding was al stuk! Waarom gooi ik dat dan niet meteen weg? Even huilen hoor
Oh En Druif..geeft helemaal niks hoor, ik was de vergeten achter mijn post te zetten!
Gedaan:
*plek waar dieren eten in de garage schoongemaakt
*Gootsteentje in garage schoongemaakt
*ook gedweild wegens waterig-glitterspul overal
Oudste haar kamer gestofzuigd (en heb ik met een emmertje sop naar boven gestuurd om zelf de rest te doen)
(Boven is dus klaar op badkamer 2 na....)
*Beneden gedeeltelijk gestofzuigd
Wat heb ik nu nog niet gedaan:
Plee
Badkamer 2
Studeerkamer
Keuken
Edit: En oja, Strijken.
Die komen morgen aan de beurt. Misschien. Als ik nog zin heb.
anoniem_7250 wijzigde dit bericht op 02-11-2009 14:41
Reden: Edit
Reden: Edit
% gewijzigd
maandag 2 november 2009 om 14:45
maandag 2 november 2009 om 14:58
:
@Tante Sjaan ik doe het vandaag anders om heur, ik maak een "gedaan" lijssie, zodat ik eens echt goed kan zien wat ik allemaal gedaan heb.
* Mijn slaapkamer opgeruimd , en gesopt ( wat dan weer helaas het gevolg had dat de mount everwash nog groter werd.... )
* De badkamer
* was in wasmachine.
* Huiskamer gesopt, uitgemest en opgeruimd
* gang opgeruimd en gesopt
* wc opgeruimd en geboend.
* keuken opgeruimd, afgewassen, doekje over het aanrecht. ( Afwas staat te drogen, ik doe niet aan afdrogen )
PAUZE !
@Tante Sjaan ik doe het vandaag anders om heur, ik maak een "gedaan" lijssie, zodat ik eens echt goed kan zien wat ik allemaal gedaan heb.
* Mijn slaapkamer opgeruimd , en gesopt ( wat dan weer helaas het gevolg had dat de mount everwash nog groter werd.... )
* De badkamer
* was in wasmachine.
* Huiskamer gesopt, uitgemest en opgeruimd
* gang opgeruimd en gesopt
* wc opgeruimd en geboend.
* keuken opgeruimd, afgewassen, doekje over het aanrecht. ( Afwas staat te drogen, ik doe niet aan afdrogen )
PAUZE !
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 2 november 2009 om 14:59
maandag 2 november 2009 om 15:04
Die kinderkamers zijn ook gewoon ondankbaar werk trouwens.
Ik negeer het, maak ruzie met tut, dwing haar de zooi op te ruimen, zwicht uiteindelijk en ga ik haar helpen. Maken we er een paleisje van.
100 beloftes, ja mamma, ik ga elke dag even mijn speelgoed \ boeken opruimen. Ja mama ik zal de was in de manden gooien en niet onder mijn bed. Nee mama, ik maak er echt niet meer zo'n bende van.
2 dagen later....
( maar ach, het zit in haar genen, ik ben was ook zo. )
Ik negeer het, maak ruzie met tut, dwing haar de zooi op te ruimen, zwicht uiteindelijk en ga ik haar helpen. Maken we er een paleisje van.
100 beloftes, ja mamma, ik ga elke dag even mijn speelgoed \ boeken opruimen. Ja mama ik zal de was in de manden gooien en niet onder mijn bed. Nee mama, ik maak er echt niet meer zo'n bende van.
2 dagen later....
( maar ach, het zit in haar genen, ik ben was ook zo. )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 2 november 2009 om 15:16
Zoow herkenbaar Boro!
En spaart jouw Tut ook alles? ( doosjes, kurken, elastiekjes, glitterpapiertjes van bonbons, stickers, blikjes, lege kleine flesjes van de shampoo van vanderValk, make-upjes die iemand anders niet meer hoeft, kraaltjes enz enz enz)
Zucht.
Tjeetje, de slaapkamer van de oudste is zo netjes aan kant: het doet gewoon pijn aan mijn ogen joh! Ghe!
En spaart jouw Tut ook alles? ( doosjes, kurken, elastiekjes, glitterpapiertjes van bonbons, stickers, blikjes, lege kleine flesjes van de shampoo van vanderValk, make-upjes die iemand anders niet meer hoeft, kraaltjes enz enz enz)
Zucht.
Tjeetje, de slaapkamer van de oudste is zo netjes aan kant: het doet gewoon pijn aan mijn ogen joh! Ghe!