LGZW Deel V

22-10-2009 11:39 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!

22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Pienienimie moet

alleen nog even

draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!

12 februariHartje!

Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!

25 februariHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli Duftyboy

geboren!

Duftygirl is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Laalbaby

geboren! Luaska3114 aug Luusbaby

geboren! Minie2313 sep Miniemeisje

geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!
Huisje is gelukt! Tenminste... het zijn er twee naast elkaar geworden. Moet goedkomen hoop ik, vanavond hoor ik van iedereen of het lukt. Had een mevrouw aan de telefoon van Landal (de vriendin met de eis dat ze niet in een huisjespark wilde heeft pech , maar er is geen ballenbad/zwemparadijs/andere kinderpret dus het valt mee denk ik) die heeft me echt zo goed geholpen. Ze heeft echt ieder park in NL doorgekeken op zoek naar een geschakeld of 2 onder 1 kap huis. Andere mensen omgeboekt etc. Kortom een aanrader

Mardmeisje mag nu trouwens elke dag op een skippybal oefenen met haar hoofd omhoog houden, ze vindt het wel aardig geloof ik. Ik doe het een beetje voor de grap, want ze gaat onwijs vooruit (ik denk eigenlijk gewoon door haar ontwikkeling en niet omdat wij nu zo trouw oefenen, maar ja... toch gezellig die fysio)

Pientje, wel een beetje rustig aan he. Ik heb ook wel fulltime gewerkt tot het einde (je vroeg dat pas) maar ik ging de laatste 4 weken oid wel eerder naar huis, dus om een uur of 3/half 4. En dan stortte ik op de bank om er nog vanaf te komen om naar bed of in bad te gaan.
Poppedopjes

Kvinjulliezolief

Lieve Duft, ik hoop dat jouw feeeeling klopt hihi. Raar als je zo levensecht droomt he? En verder sluit ik me volledig aan bij de rest; zorg ervoor dat je echt genoeg you-time hebt en family-time. Wij wachten wel tot je weer wat rustiger bent , zijn allemaal belangrijke dingen en niet niks weer dus veel sterkte ook en succes! Als ik jou een beetje in kan schatten gok ik zo dat je behoorlijk tegen het leren van het examen opziet Je kúnt het!!!

Minie, agossie, dikke oogjes dat klinkt heel zielig! Gelukkig maar dat ze ook heel veel gelachen heeft naar de leidsters... En wat lief dat je een kadootje hebt gekocht voor miniman, brengt me op ideeën om die van mij ook weer eens een beetje te verwennen.

Chiek, jeumig wat een ellendige nacht zeg! Pfoe hee!

Heb je vandaag nog een beetje bij kunnen slapen?

Over huizen ruilen gesproken, wij gaan ons daar waarschijnlijk bij zo'n bureau inschrijven voor huisruil. Mijn vader doet dat al jaren en het is echt very cheap vakantie, en nog ontzettend leuk ook! Het is altijd goed gegaan tot nu toe.

Laliefje, meisje, hoe gaat het? Sla je je een beetje door de dag heen? Goh, ik ben benieuwd hoor, hoe je eerste werkdag bevallen is. lekker knuffelen met je mannen straks

Mard, niet fijn dat je je zo rottig voelt! En dan ook nog zoveel drukte, pfff. Goed dat het huisje (de huisjes) gelukt zijn, wel heul erg gezellig zeg! Ik kan niet wachten tot wij ook met vriendengroep mét kinderen weg gaan haha. Alleen vermoed ik dat wij voorlopig de enigen zullen zijn met een kleintje, in de groep van mijn lief dan. Ik heb geen groep, alleen maar losse vriendinnen. Ohja, en jullie

Sproet, ga je straks wel nog op zoek naar een fysio of zou het met de tips enz die zij geeft voldoende moeten zijn om er uiteindelijk heelmaal zelf weer bovenop te komen?

Hier...nog geen spoor van bloed. Wel al 3 keer naar de wc geweest in verband met lichte krampjes. Maar nee, helemaal niets te zien. En ben ik nou al de hele tijd/week weeïg? Of zijn het zenuwen? En moet ik nu vaker plassen? Of is het gewoon omdat mn broek zo strak zit? Pfffttt

Ben wel giga moe nu, maar dat is gewoon een middag-dip. Die heb ik wel vaker. Jammer dat ik nog tot 20.00 uur op school bezig ben met ouderavonden.
Mmmmm 'grappig' dat je dat zegt Mard want ik krijg zojuist te horen dat ik er waarschijnlijk nog een project bij krijg. Tja!

Top van je huisjesjacht trouwens. Ben je nu gelijk wat minder sjaggo. Je klinkt wel weer helemaal vrolijk in ieder geval.

Neempie het blijft spannend he! Enne wat alle gevoelentjes en dingen in je lijf nou betekenen merk je vanzelf wel meis. Lekker makkelijk praten dat weet ik.

Ik heb trouwens ook niet zo'n groepje waar ik bij hoor Pienman wel. Ik heb ook allemaal losse vriendinnetjes.
Wooohooo Nemo!! Zou het?? Ik hoop het zo!
Neem, zullen we anders afspreken dat je morgen test ipv woensdag? Jij wilt woensdag, wij willen nu, dus dan is morgen een goede middenweg toch?

Hoe gaaf zou het zijn als je gewoon keizwanger blijkt?

Van bijslapen is niks gekomen, meisje heeft echt haar dag niet, het is af en aan jammeren, drinken, even slapen, weer piepen...erg vermoeiend. Als man zo thuiskomt ga ik even een rondje lopen, want mijn humeur is inmiddels bedroevend slecht..

Mard, wat goed dat het huis gelukt is! Ik heb ook goede ervaringen met landal (lekker boeien dat dat kennelijk niet-hip is ) (als laal, jij en ik daar komen, is het toch juist helemaal happening zou je zeggen ) In welke provincie ga je? Wij zouden met vrienden gaan, maar dat is niet gelukt dus nu gaan we naar een hotel met zijn drietjes, ik ben benieuwd!

Ben ook al aan het kijken voor vakanties voor volgend jaar. Nog niet zozeer om te boeken, maar het lijkt me zo leuk om met zn drietjes op vakantie te gaan... zo'n klein meisje mee in het vliegtuig met een eigen koffertje (dat ze gaat krijsen als we opstijgen, geen dutje doet waardoor wij dat ook niet kunnen, en vervolgens geen minuut stil kan zitten vergeet ik even voor het gemak )

Laaltje, je eerste werkdag zit er bijna weer op! Bijna laalbaby ophalen, jeeeeejj!!
Neem, misschien ook wel lekker dat je nog tot laat moet werken, heb je wat afleiding.

Mard, mooi dat het nog gelukt is met die huisjes! En wat een aardige mevrouw die jullie heeft geholpen, fijn. Het is altijd zo'n gedoe als je met veel mensen iets wil afspreken, ik heb er vaak na wat heen en weer gebel met iedereen al helemaal geen zin meer in, omdat iedereen weer iets anders in z'n hoofd heeft. Maar jullie gaan met 4 stellen en kids? Wel heel leuk hoor, kun je toch wel en echt feestje met z'n allen hebben en is iedereen ook meteen in de buurt van z'n kinderen, ideaal.

Ik moet m'n principes een beetje laten varen dit jaar en toch maar pepernoten eten voordat de Sint in het land is en een oliebol voordat hij weer weg is. Hebben jullie wel eens goed naar zo'n oliebol gekeken, eigenlijk heel vies, zo'n klont vet deeg. Valt ook net uit te leggen aan buitenlanders.

Ga m'n poppetje even een flesje geven. Ik had hem na z'n wortelhapje mee nar buiten genomen en daarna in bed gelegd. Maar volgens mij wil hij toch ook nog en flesje.
quote:sproet1978 schreef op 02 november 2009 @ 14:08:

Mien, verstrooide professor! Wat lief dat je een cadeautje hebt gekocht voor Minieman, gewoon voor zomaar?

En arme Miniemeis met haar dikke rode oogjes. Niet leuk om haar zo te zien als je haar op komt halen. Is ze trouwens de jongste daar straks? En heb je het via de uni geregeld? Zijn er meer studentenmoeders?

We hebben gewoon een random kdv waar het ons fijn leek gekozen. Op het kdv bij de uni/ziekenhuis mochten we Miniemeis pas vanaf 12 weken brengen, geen uitzondering! Maar bij dit kdv alleen werkende ouders, op ons na.

En het kadootje was voor de zomaar ja. Het is 'Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull' en hij is er blij mee! We hadden hem dus nog niet.
Neempie, wat spannend! En je gaat wel overal op letten nu hè, herkenbaar.

Chiek, over vliegen met je meisje gesproken: jullie hadden toch steeds het plan om naar je schoonouders te gaan als ze vier maanden was? Gaan jullie dat nog doen?

Mien, wat zielig zeg, van die dikke oogjes. Ik snap ook wel dat ze op zo'n kdv niet met zeven baby's in hun armen kunnen lopen, maar dan heb je toch liever dat ze dat met de jouwe wel doen. Wel fijn dat ze gewoon geslapen en gedronken had.

Duft wat een drukte en een nare toestand met je opa en schoonmoeder. Helemaal eens met de anderen: denk op tijd aan jezelf!

Luus, je verzendkosten moeten nog wel van dat bedrag af hè, die betaalt de klant wel aan bol maar bol niet aan jou (plus de bijdrage die bol sowieso vraagt). Soms krijg je opeens pakketvergoeding over boeken die prima door de brievenbus passen, da's dan wel weer leuk. Ik heb het eigenlijk al een hele tijd niet meer gedaan, het is inderdaad best een gedoe met die pakjes opsturen enzo. Terwijl ons postkantoor vijf minuten hier vandaan is. Ben gisteravond wel helemaal los gegaan op kleertjes voor elevmeis op MP, dat was hoog tijd ook, ze had weinig meer om aan te doen dat past en niet te koud is. Goed geslaagd! Het is nog niet binnen natuurlijk, maar ik vind het altijd leuk om goede kwaliteit voor een hemaprijsje te kopen (oilily koop ik bijvoorbeeld nooit nieuw, veel te duur, en dat blijft hartstikke mooi). Oh en vandaag zijn meis en ik naar de stad gegaan en heb ik eindelijk mooie laarzen gekocht! Plus een mooie gebreide tuniek en stapels maillots en panty's etc. Helemaal blij. (winkelen is zo therapeutisch..)

Wat een gezellig idee, Mard, met al die stellen en aanhang in een huisje. Kan iedereen gewoon drinken en hoeft niemand 's nachts meer het halve land door (of op luchtbedjes te slapen). Je moet het alleen wel op tijd bedenken inderdaad, en onze plannen voor Oud & Nieuw zijn meestal pas een weekje van tevoren ofzo definitief. Sproet, zullen we anders met z'n allen bij jou langskomen?

Een hele lieve elevmeis komt me vragen of ik mee doe met stempelen, dus ik brei er een eind aan. Wat een vies weer trouwens!
Volgens mij had je dat al eens verteld, dat jullie bij het andere KDV pas later terecht konden. Sorry, niet onthouden.

En die film vond ik echt hilarisch met een vette 'i' . Echt zo ongelooflijk over de top.
Ja het wordt denk ik echt gezellig. Vieren met dit `groepje` al een jaar of drie oud en nieuw, is een kleiner groepje ontstaan uit een grote groep (man of 30 inmiddels) waarmee we vroeger altijd elk weekend uitgingen en naar festivals etc. Lief en ik kennen elkaar ook via die groep (Lief hoort dan weer van origine bij een andere groep, die groep voetbalde dan weer met de mannen uit mijn groep en zodoende gingen we altijd en masse naar de festivals Volgen jullie het nog? ). Ik merk wel dat groepen bij elkaar houden een beetje afhangt van vrouwen hier, lief heeft zijn groep eigenlijk geluidloos `ingeruild` voor die van mij. Hij ziet zijn vrienden eigenlijk alleen in de kroeg en vindt dat wel best zo. En ik ook gemeen he.

Ik heb een tijdje echt gegrossiert in de groepjes, maar dat vond ik op een gegeven moment niet echt meer leuk en te doen. Ik had het gevoel echt overal achteraan te rennen en nooit ergens echt tijd voor te hebben (ik kan ook geen nee zeggen, dat scheelt ook). Toen heb ik in de groepen vanuit mijn studietijd wel een beetje geselecteerd, alleen nog echt actief contact met die mensen met wie ik echt een goede band had en dat is eigenlijk nog steeds zo. En hier thuis is het eigenlijk vanzelf een beetje uitgeselecteerd, je kunt nu eenmaal niet `beste` vrienden zijn met 30 man. Al zou je eht soms wel willen.

Wat een filosofisch verhaal terwijl ik eigenlijk ging vertellen dat Oud en Nieuw altijd heel leuk is, maar dat niet iedereen meer `s nachts over straat wil met de kids en dat de mensen die dat niet willen ook niet een groot genoeg huis hebben om voor alle kids een slaapplekje te creeeren. Nu gaan we dus een oud en nieuw weekend. En skippen zo dus fijn de familieverplichtingen op 1 januari Ik hoop iedereen zo ver te krijgen om op 2 januari nog even gezellig naar de dierentuin te gaan (gaan naar Drenthe) en dan 3 januari gaan wij iig naar huis.

Oeh Neem wat is het spannend he, en niet eerder testen hoor. Wat Chiek ook zegt!!! (Kijkt streng naar Chiek, pak die nuchtere modus terug )
quote:elev schreef op 02 november 2009 @ 16:40:

Chiek, over vliegen met je meisje gesproken: jullie hadden toch steeds het plan om naar je schoonouders te gaan als ze vier maanden was? Gaan jullie dat nog doen?

Beter nog, ze komen over een paar weken hierheen!

Dus wij schuiven onze plannen ietsje op, en gaan dan naar daar als ze jarig is (zo ongeveer)

Hoe zit het trouwens met jullie reisplannen? Is er al besloten of het spanje of florida wordt?
Moppies!

Neemp, je maakt het wel spannend. Ik ben geloof ik de enige die zegt: nu testen! Hehe, maar ik ben ook een stuk ongeduld! Het is inderdaad slimmer om pas later te testen (maar mennnn wat ben ik nieuwsgierig!)

Ja Elev, wordt het nou florida of spanje?

Leuk Mardie, in een huisje met vrienden! Ik had zelf in oude luusstad een jaarclubje vanuit mijn studentenvereniging, maar heb nu niet veel vriendinnetjes dichtbij wonen. Luusman heeft wel een vriendengroepje, alhoewel die minder hecht is, sinds iedereen kindjes heeft.

Luusbaby loopt helemaal goed qua ontwikkeling, volgens CB-arts. Ze was heel trots op hem!

Hij heeft wel een vrij forse en diepe fontanel, dat gaat ze dus even goed monitoren, maar zegt verder helemaal niks. Groeit alleen wat later dicht omdat ie zo groot is. Ze zat er ook nog best hard op te drukken, terwijl ik er zelf altijd zo voorzichtig mee doe...

Verder heeft ie toch eczeem... boehoe. Ik moet de aankomende week 2x per dag ook met de vaseline lanette op zijn hele lijfje smeren en als het niet minder wordt dan moeten we volgende week naar de gewone huisarts en dan krijgt ie corticosteroïdencreme (hormonencreme). Even een lage dosis voor een tijdje, totdat de eczeem een beetje ingedampt is, en daarna kunnen we dan de onderhoudsdosis vaseline lanette smeren voor enkele maanden... Maar als we nu geen hormonencreme gebruiken dan wordt de eczeem alleen maar erger en is later dan nóg moeilijker aan te pakken. Gelukkig was een vriendin van me mee (die is arts) en zij kon het me beamen. Dus ik voel me er wel goed bij. Wel jammer, t is zo'n gedoe om hem twee keer per dag het hele lijfje in te smeren met een dikke vette creme die zich bijna niet laat uitsmeren.

Met zijn prikjes moest ie weer héél hard huilen. Gelukkig maar heel kort, het was meteen weer over daarna. Wel lag hij mij héél boos aan te kijken vanuit de maxi-cosi toen we terug liepen naar huis. Tijdens het lopen viel hij al in slaap. Maar toen ik hem eenmaal in bed wilde leggen begon ie weer te huilen. Heb hem uiteindelijk maar opgehouden en daarna een flesje gegeven. Nu ligt ie weer in bed en ik denk dat ie wel een flinke ruk gaat maken (had op het kdv ook niet geslapen).
Oeh Laal, hoe was je eerste werkdag!!?? En hoe ging het je af, met kleine laalbaby in het kdv (en vooral jouw gevoel daarbij)??

Ben benieuwd! Volgens mij ben je hem helemaal plat aan het knuffelen nu!
Kwam ook al even checken naar Laal. Maar die heeft het natuurlijk veel te druk.

Lekker knuffelen hoor Laal.

Luus wat goed van jouw ventje dat ie het zo goed doet en ook snel weer bekomen van de prikken. Stoer hoor!

Oh moet eten. Doei!
Chiek, ik denk dat het ook veel fijner is om pas over een jaar ofzo naar je schoonouders te gaan. Lijkt me helemaal niets met zo'n kleintje dat nog zo ongelooflijk veel moet slapen. En dan met die hitte. Wel heel erg leuk dat ze snel hier naartoe komen. Is natuurlijk vooral ook heel leuk voor Chiekman, kan hij eindelijk zijn dochter live aan hen showen (gebruiken jullie vaak Skype oid?)

Luus, toch altijd fijn hè om te horen dat hij het goed doet qua groei enzo (ook al zie je hem zelf de lucht in schieten). Wel enorm balen van z'n eczeem. Je wilt hem waarschijnlijk zo min mogelijk hormooncrème geven (wordt die huid ook weer dun van als je het lang gebruikt), maar het werkt wel als een tierelier en dat is voor Luusbaby wel zo fijn natuurlijk (of jeukt het niet zo?)

Laal, ik ben ook heel benieuwd hoe deze dag voorbij is gegaan. Heb je Laalbaby erg gemist? Maar wel leuk bijgepraat met je collega's?
Het jeukt volgens mij vreselijk. Daarom slaapt ie ook met sokjes aan, hij krabt zich anders helemaal open. Hij zit er, ook mét sokjes, constant over te wrijven. Alles zit hier altijd onder de schilfers. Maargoed, ik heb al goede verhalen gehoord over de hormoonzalf. Schijnt goed te helpen inderdaad.
Oh Chiek, wat leuk dat je schoonouders komen! Ik vond het ook al heel dapper, daarheen met zo'n hele kleine chiekbaby, dus dit lijkt me een supergoede oplossing. Komen ze bij jullie logeren of verblijven ze ergens anders?

Mard, je had wel eens uitgelegd hoe dat zat met jou en mardman en die groepen. Er was me het meeste bijgebleven dat het met festivals te maken had en dat jullie elkaar al héél lang kenden en pas heel laat dachten 'hee, dat is natuurlijk ook een optie'.. Vond ik zo grappig. Wel supergezellig, van die vriendengroepen, maar het is nog best lastig omdat bij elkaar te houden, is mijn ervaring, vooral als sommigen al kinderen hebben en anderen nog vrijgezel zijn bijvoorbeeld. Vriendenclubs die in de studententijd of eerder ontstaan kunnen zo snel uit elkaar vallen doordat iedereen een andere kant opgaat. Wij zien mijn oudhuisgenoten (met aanhang en kinderen een club van 30) nog wel twee keer per jaar, een etentje en een weekend, is superleuk, maar tussendoor spreek ik ze weinig, op een enkeling na. Verder hebben wij allebei ook alleen maar losse vrienden (en tussen mijn vrienden en die van man zit ook nog eens een hele generatie meestal ).

Luusje, fijn dat Luusbaby het hartstikke goed doet, en de prikken weer achter de rug zijn. Die eczeem is minder natuurlijk, maar begrijp ik goed dat als hij nu hormooncreme krijgt hij er later minder last van heeft? Da's wel veel waard natuurlijk.

Laaltje, ik ben ook benieuwd!

Florida of Spanje, tja. Mijn degelijke man wil eerst de stapel rekeningen betalen voordat er een vakantie gekozen wordt, dus die stapel ga ik zo meteen maar eens doen en dan kijken we wel wat er overblijft. Het wordt in elk geval niet langer dan een week, want ik kreeg vanmiddag een nieuwe opdracht die 25 november af moet zijn. Ik zet er even een oproepje over op de groep, om jullie en je vrienden en kennissen te misbruiken, zoals gewoonlijk.
Laal, hoe is het gegaan vandaag?

Vriendengroepen zijn niks voor mij. We hebben van mijn man een jaarclub en wat een stelletje frusten zijn dat. Ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet, pochen alleen maar over de grootte van hun auto en hun piemel en maken er een sport van wie er het meeste verdient. Who care's! Maar goed het is mijn slag mensen ook niet, de meesten zijn gewoon ronduit vervelend. We zijn wel een paar keer met ze op wintersport geweest en dat was dan wel weer leuk, maar dat kwam meer omdat mijn vriendinnetje (heeft dus ook een vent uit die jaarclub) er was en we heel erg recalcitrant waren ("Ja heur, ik heb ook een leidinggevende funcccctttttie, ik geef leiding aan 30 kinderen" ) Nou ja, je had er bij moeten zijn Ik heb allemaal losse vriendinnetjes, dat zijn ook allemaal heel verschillende vrouwen, ik ben zelf ook wel iemand met vele gezichten, dus ik denk dat dat de reden is, ik weet het niet. Maar met iedereen deel ik weer wat anders (werk, muziek, kids, etc.)

En ik was dus eigenlijk aan het leren
Succes Duft, komt goed hoor, met je theorie! Het is echt te doen (zegt elev, die precies zoveel fouten had als mocht en dus slaagde met de hakken over de sloot).
Ook ik ben heel benieuwd hoe het Laal is vergaan vandaag!

Bengman heeft zojuist 1 naam op het namenlijstje gezet. Ik vind t niks zijn suggestie maar heb 'm enorm gestimuleerd om de naam op het lijstje te zetten. Grappige is dat de naam die hij eerst niks vond nu heeft gemarkeerd met een sterretje. Een naam vaak genoeg noemen heeft absoluut nut !

Wij zitten helemaal niet in de vriendengroepjes, ik ben absoluut geen groepsmens. Voel me niet op mijn gemak en word er ook erg dwars van. Bovendien kunnen wij vaak niet meedoen met dingen en dan val je er al snel buiten.... Bij gezondheidsproblemen blijken veel mensen ineens stukken minder sociaal en de term "vriendschap" gebruiken wij dus ook niet veel meer. En...als WAO-er heb je natuurlijk geen carrrrrrrrierrrre en dik vet salaris dus hoor je er ook al niet bij. Wij hebben de mensen wel leren kennen in de afgelopen jaren en zijn bijzonder selectief met vrienden.

Luus, wat fijn dat Luusbaby het zo goed doet! Ik hoop dat zijn eczeem snel onder controle is zodat hij geen jeuk meer heeft. Jeuk is om stapeldol van te worden....

Chiek, wat fijn dat je schoonouders hierheen komen! Dat is een betere optie dan reizen met zo'n klein chocopopje natuurlijk. Dat kan altijd nog als ze wat groter is.
Oh en Duft, succes met je theorie! Gaat goed komen hoor. Ik heb ook zo'n cursus gedaan toen en had 0 fout. En ik was echt te lui om zelf te studeren. 1 dag stampen op locatie en gelijk door op examen, dat was al. Jij kan het heus ook! En die praktijk haal je straks met 2 vingers in je neus en dan lach je iedereen uit.
Duft, is je theorie-examen vandaag al? Heel veel succes!!!! (ik vond het lange wachten op de uitslag en het informatieve filmpje dat je in de tussentijd kreeg eigenlijk het vervelendste van alles)
Goedemorgen!!

Duft wanneer is je theorie? Heeeeel veel succes met leren en maken in ieder geval.

Heb gister heel hard zitten huilen bij GA en ben toen maar naar bed gegaan. Was zoooo moe. En mijn schouders zitten ook helemaal in de knoop. Hoe ik dat nou weer voor elkaar heb gekregen. Maare auw!

Fijne dag allemaal!!!!

(Neempie en Bengie nog 1 nachtje slapen!!! Leuk!)
Elev, zou je echt voor een weekje naar Florida gaan? De temperatuur is dan misschien ok, maar dan zou ik eerder voor de Canarische eilanden ofzo kiezen, dichterbij én geen jetlag.

Pien, werk ze vandaag! (over dat harde werken van jou gesproken, ik werkte tot week 28 36uur en daarna 32 uur)
Nee hoor, Sproet, dat soort ideeën komen van man. Ik wil zo dichtbij mogelijk waar je enigszins goed weer hebt (is alles boven de 15 graden), zeker voor zo kort.

Duft, succes!!

Pienie ik vind ook dat je wel veel hooi op je vork neemt, terwijl er vast genoeg mensen zijn die fulltime doorwerken hun hele zwangerschap, was ik toen (bij meis) blij dat ik maar twee dagen vast deed en de rest op oproepbasis, zodat ik nee kon zeggen als ik wilde. En nu kan ik meis niet uitzetten natuurlijk, als ik moe ben, maar vergelijkbaar met een fulltime baan is het niet, dus hier ook: respect.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven