LGZW Deel V

22-10-2009 11:39 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!

22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Pienienimie moet

alleen nog even

draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!

12 februariHartje!

Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!

25 februariHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli Duftyboy

geboren!

Duftygirl is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Laalbaby

geboren! Luaska3114 aug Luusbaby

geboren! Minie2313 sep Miniemeisje

geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!
Bij mij zat er ook maar 10 dagen tussen eisprong en 1e dag menstruatie.....
Neeem!!!! Ik zit ook al klaar hoor, maar heb best nog 3 nachtjes geduld Wat zou het onwijs gaaf zijn hè? (kan dat nog? onwijs gaaf?) Duimen heb ik al even een warming up laten doen.

Elev, dat is echt zo toevallig dat jij over dat liedje van JJ begint! De eerste keer dat ik hier thuis in de woonkamer zat met Sproetekind op schoot, zette Sproetman die cd op (hadden we al in geen tijden geluisterd) en ik weet nog dat ik zo intens gelukkig was toen ik dat liedje hoorde Alles leek helemaal te kloppen, een slapende baby in m'n armen, de zon in huis en m'n lief die voor ons zorgde. Dat liedje zal voor altijd met Sproetekinds geboorte verbonden zijn.
nope ik test nu nog niet. Is meer omdat ik liever ongesteld wordt dan een negatieve test in handen houden...

Maar, ik denk dat de daadwerkelijke eisprong zondagavond 2 weken geleden geweest is.

Ik weet niet of ik me anders voel eigenlijk, probeer me niet gek te laten maken. Maar,nu denk ik steeds dat mn buik wat gespannen is en menstruatie op komst, maar dat is pas sinds ik eindelijk rustig op de bank zit. En ik heb koppijn, heb ik ook nogal eens voor menses. Maar kan ook van de drukte zijn...

Ik weet niet of ik het tot woensdag hou hoor!

Elev, jouw berichtje , het druipt er vanaf hoor

Maar wel heerlijk toch, dat je zo gelukkig bent!

Slaap lekker Beng leuk dat je zo'n goede dag gehad hebt!

Luus, ik had jou nog niet geknuffeld. Gots wat vervelend zeg, al die troubles met je booby neem jij nog maar gauw een morfinepilletje!
Oeh man, ik ga de aankomende dagen wel in spanning zitten hoor! Pfff... Maar je gaat woensdag dus testen? In de ochtend? Of avond?

*gaat BZV kijken*
Sproet, wat grappig!! Kan me precies voorstellen hoe dat was, en dat je dat gevoel direct weer terughaalt met dat liedje. Past er precies bij, het 'alles is goed, want iedereen die belangrijk is is hier'-gevoel. Ik draai die cd tegenwoordig altijd in de auto (word ik een lekker relaxte verkeersdeelnemer van ) en van dat liedje word ik altijd een beetje sentimenteel.

Neem, heel begrijpelijk. En al die lichamelijke kenmerken waaraan je denkt je ongesteldheid te kunnen voorspellen kunnen ook... Maar dat weet je wel hè. We zullen zien, ik blijf geduldig op mijn tribune zitten. En dat gelukkige is inderdaad heerlijk, al vind ik het ook wat zorgwekkend dat hormonen dat allemaal met je kunnen doen (zeker vergeleken met mijn gemoedstoestand in de eerste drie maanden.. ).

Wie kijkt er nog meer Boer zoekt Vrouw?
Spannend.......

Neempje, wat had je allemaal voor lekkers gemaakt? Nog leuke tips/aanraders voor ons die je op de groep kunt gooien op het receptentopic? Ik ben dol op nieuwe recepten voor hapjes etc.

Ik ga ook BZV kijken, heerlijk.
hihi, Luus houdt haar agenda vast vrij voor Neems test.

Vanavond gaat één van de boeren zijn liefde alvast bekend maken, hè Luus.. Ik vind het bij de meeste al wel vrij duidelijk, maar ze monteren het ook wel zo dat ik nog kan twijfelen. Kiest Wietse nou Neeltje of tóch Iris? Hans > Audrey (denk ik), Jos > Dycke (hoop ik), Peter > Hanneke, Wim > Astrid. Wat denk jij?
Arrgh, ik kan er echt niet tegen dat die Hans heel de tijd van die expliciete vragen stelt en zijn gevoelens en vooral die van de meisjes steeds hardop helemaal binnenstebuiten wil keren.
Ooooh, wat een leuke aflevering!! Al die verliefde kerels. Alleen Peter is nou nog een enorm mysterie, ik kan het me allebei wel voorstellen.
Denk je echt dat Peter voor Hanneke kiest? Ik weet t niet hoor...

Van Wietse weet ik t ook niet. Ik zou Neeltje kiezen als ik hem was....
Hihi, ik heb dus nog nooit één hele aflevering Boer zoekt Vrouw gekeken, maar je kunt je er blijkbaar erg over opwinden Elev! Heerlijk trouwens dat jij in zo'n gelukkige 'flow' zit. Helemaal niet op gereageerd net (was nogal vol van mijn eigen geluk ). Ja, hormonen doen rare dingen met je, maar ik zou me er maar lekker aan overgeven hoor, als ik jou was (is ook wel zo fijn voor Elevmeisje en Elevman).

Ik heb net De Oorlog gekeken. Iemand anders die dat volgt?

Bengie, wat had jij dan eigenlijk voor een feestje vandaag? Ik heb dat geloof ik helemaal gemist.

Luus, wat fijn trouwens dat die bekkenband zo goed helpt tegen de pijn. Ik heb deze week niet gesport en al weer een hele week een zere onderrug. Zou 1 1/2 uur sporten zoveel effect hebben?

Sproetekind slaapt al sinds zijn flesje van 03.30. Dat wordt dus maar 4 flessen vandaag. Hopelijk lust hij straks z'n pap wél.
Wat is het heerlijk gelukkig gezellig hier. Fijn!!!

Hier ook een hele leuke dag achter de rug. Beetje vermoeiend maar ik ga nu heeeeeeele mooie foto's op de groep gooien. Als het lukt tenminste. Ik ben verliefd!!!!!
Laal, werk ze morgen! En heel veel sterkte morgenochtend met het wegbrengen van Laalbaby, het komt goed
Sorry Neem ga ik zo in mijn eigen verhaal op, vergeet ik helemaal hysterisch te doen voor jou.

Wat spannend!!!

En dan nu weer in chill mode.
*houdt LGZW tribune goed in de gaten en duimt heel hard voor Nemo*
Oh, Pien je hebt vandaag je echo gehad!!! Ben heel benieuwd naar je foto's. Konden jullie je inhouden niet te vragen welk smaakje jullie krijgen?
Oeeeh ik ga zo snel foto's spieken!

Wij hadden vandaag deel 2 van verjaardagsfeestje. Gezellig druk. Onze baby is ook nog verwend, heel lief pakje gekregen. Echt leuk!

Sproet, ik vond het ook leuk om te zien dat je zo straalverliefd bent op je jochie. Hij is ook echt om op te vreten, ik smolt ook voor 'm hoor!
Oh ja, helemaal vergeten: Laaltje, veeeeel succes morgen!! Ik denk dat Mard helemaal gelijk heeft, dat je ook weer kunt genieten van op je werk zijn, en dat Laalbaby daarna zien extra extra leuk is.

Beng, Wietse kiest heus wel Neeltje! Hij is het meest relaxt bij haar, en als Iris hem weer eens probeert over te halen tot het stellen van vragen (of praten in het algemeen) kijkt hij alsof hij bij de schooldokter zit. Peter, ik weet het echt niet hoor. (En ja, ik ben hier redelijk vol van, Sproet. )

Pienie, was me helemaal ontgaan. Wat leuk dat het zo leuk was!! Had je trouwens op zondag een echo? Wisniedadakon. Zet je de foto's gauw online? Like... now?
Ik zat ook al op de groep te kijken, ben ongeduldig!

Laal, succes morgen op je 1e werkdag!

Bengman kijkt samen met mij BZV, vind ik best lief van 'm
* Pas ik ook nog op de tribune? Duim voor je nemo! *
Die tribune is groot zat! Alle meelezers passen er ook op.
Peter kiest geen van twee denk ik! Jos gaat voor Dycke (dat is trouwens al uitgelekt, Jos is al verschillende malen bij Dycke's huis gesignaleerd). Hans gaat voor Audrey, overduidelijk. Wim voor Cynthia. En Wietse.... ik weet het niet.... maar als ik toch moet inzetten, dan denk ik Neeltje (vindt ie wel spannend denk ik).

Laal, inderdaad veel succes morgen!! Gaat helemaal goed komen hoor! En gewoon lekker bellen tussen de middag, even vragen hoe het met hem gaat.

Ik ga ook naar de pienmini foto's kijken! Leuk!
Nou gelukt hoor!

Ben wel nog nieuwsgieriger naar ons smaakje maar we hebben ons ingehouden. Een paar keer stopte ze wel abrupt, volgens mij was het toen te zien ofzo.
Welkom Jompels op de LGZW tribune!
*Schrok me dood toen ik net ergens het woord hilarisch las en me bedacht dat ik dat vandaag met een y had geschreven op het forum. Bij controle bleek ik hysterisch te hebben geschreven. Bedtijd voor deze taalnerd.*

P.S. Welkom aan alle gompies en fokkels. Zullen we de wave vast oefenen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven