E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
quote:qwertu schreef op 01 november 2009 @ 23:53:

Lys, niet zo hard dansen, straks floepen ze eruit!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:minny schreef op 02 november 2009 @ 00:33:

Ik beloof plechtig dat ik fijn barpersoneel zal uitzoeken

Al moet ik ze persoonlijk testen

Correctie: ik verzorg de locatie dus ook het barpersoneel. Dat laat ik me niet afpakken, zelfs niet door Minny. Wel ben ik bereid om de deeltaak "selectie mannelijk deel van het barpersoneel" aan haar te delegeren. Daar heb ik wel vertrouwen in.

De rest doe ik zelf
quote:Lys schreef op 02 november 2009 @ 15:53:

[...]

Nu ik jullie allemaal ontmoet heb, durf ík niet meer....En nu ik dit lees, durf ik niet meer
quote:qwertu schreef op 02 november 2009 @ 01:32:

Boog, had even een half uur gewacht ofzo. Dit is té obvious. Wederom
quote:HoiPippiLangkous schreef op 02 november 2009 @ 15:29:

Ik ga vanavond ff tegen Mr N zeggen dat ik het weekend van mijn verjaardag toch een avondje weg ben. Meestal blijven we dan lekker samen, ene avondje lekker eten met z'n 2tjes, andere dag familie en vrienden over de vloer.

Maar ik wil die meet niet missen!

Cool! Lijkt me super om jou 's in real life te zien!
quote:Zwieber schreef op 02 november 2009 @ 09:27:

*gaat nu hard aan het werk maar daarna alvast internet afstruinen op jacht naar een geschikte locatie*Ok, jij doet het voor-onderzoek via Internet en geeft mij de shortlist door; ik ga op locatie inspekteren of het voldoet aan de VMS (Viva Meet Standards)
quote:Donkeyshot schreef op 02 november 2009 @ 15:45:

Bij de HalloMeet heeft iedereen gewoon betaald wat zij/hij bestelde. Dat gaat best.

Misschien regelen we de volgende keer dat je bij binnenkomst een bedrag betaalt waarvoor je dan consumptiebonnen krijgt. Dat is handiger, geen gedoe met wisselgeld. Zijn je bonnen op dan moet je alsnog contant betalen.

Maar het kan ook best dat we het systeem van de HalloMeet voortzetten.Het is compleet afhankelijk van de locatie en wat ik overeen kan komen met de eigenaar, hoe we het gaan regelen met betalen. Ik streef er persoonlijk naar om het systeem van de hallomeet voort te zetten maar ik weet dat dit heel moeilijk is voor veel café's. Je hoort terzijnertijd wel hoe dit gaat.
quote:hompeltjepompeltje schreef op 02 november 2009 @ 15:51:

[...]

Oke, duidelijk word dus gewoon ergens in een horecagelegenheid gehouden. Niet in een partytent bij iemand in het weiland ofzo. Alles kan hoor!
quote:Viva Angel5 schreef op 02 november 2009 @ 10:49:

[...]

Dan kom ik toch maar niet....als ik nu al uitgelachen wordt.....tsssk.Zeker weten dat jij ook komt. Op de HalloMeet werd uitdrukkelijk naar jou gevraagd. Kom je dus niet onderuit
quote:Donkeyshot schreef op 02 november 2009 @ 16:09:

[...]

Ok, jij doet het voor-onderzoek via Internet en geeft mij de shortlist door; ik ga op locatie inspekteren of het voldoet aan de VMS (Viva Meet Standards)Precies, Donk. Ik maak een lijst en contacteer de eigenaren, dan stuur ik jou erop af (undercover wel teverstaan want niemand verwacht een man ) om foto's te maken of het wat is. Mocht er een shortlist van twee of drie eindigen, dan gaan we met zijn drieeen kijken ter plekke welke het wordt. Maar dan hoeven min en ik maar een keer op en neer te reizen in plaats van tig keer. Dus ik ben heel blij dat jij er ter plaatse bent.
quote:Zwieber schreef op 02 november 2009 @ 11:02:

Zeg dames en enkele heren: zijn er nog verbeterpunten die jullie anders willen zien bij deze meet, die ook nog haalbaar zijn?

Yep.

Minder stoelen en tafeltjes lijkt me.

Liever veel statafels en een paar bankjes langs de kant voor wie toch graag ff wil zitten. Lijkt mij.

Dan wordt het dynamischer en wordt het gemakkelijker om te minglen. Als een groepje aan een tafeltje zit en druk met elkaar in gesprek is ga je er minder gauw naar toe dan wanneer ze bij een tafeltje staan.

Tot zover my two cents.
Over oppas: het schijnt dat Artemis heel erg leuke dingen met kinderen doet.

HPL, wederom: goeie actie! (Mens, wat vind ik jou een leuk mens. Dat had ik echt jaaaaaaaaaaaaaren eerder moeten weten! )
Mbt de naamstickers: graag een witte achtergrond en korte duidelijk leesbare namen.

Voor vrouwen is dat nog niet zo'n probleem maar als ik als man te lang naar zo'n bestickerde boezem moet gaan staren voel ik me heul ongemakkelijk
Minder stoelen en tafels en meer gelegenheid tot loeren, daar ben ik vóór. En verder zou ik wel een bezemkast o.i.d. willen opperen. Hoeft niet zo'n grote te zijn hoor. Als Boogje en ik er maar in passen.
quote:Bambi schreef op 02 november 2009 @ 16:04:

[...]

Cool! Lijkt me super om jou 's in real life te zien!

Nu kom ik helemaal, ik zei nog tegen weet ik niet meer wie dat ik jou miste.

Q, idem dito met een sterretje
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Daarom had ik de sticker ook op mijn arm zitten, DS. Puur en enkel om jou op je gemak te stellen.
quote:Donkeyshot schreef op 02 november 2009 @ 15:45:

Bij de HalloMeet heeft iedereen gewoon betaald wat zij/hij bestelde. Dat gaat best.

Misschien regelen we de volgende keer dat je bij binnenkomst een bedrag betaalt waarvoor je dan consumptiebonnen krijgt. Dat is handiger, geen gedoe met wisselgeld. Zijn je bonnen op dan moet je alsnog contant betalen.

Maar het kan ook best dat we het systeem van de HalloMeet voortzetten.Dat werkt m.i. het best.
World of Warcraft: Legion
(had ik al gezegd dat ik het zo leuk vond?)
quote:Donkeyshot schreef op 02 november 2009 @ 16:17:

[...]

Yep.

Minder stoelen en tafeltjes lijkt me.

Liever veel statafels en een paar bankjes langs de kant voor wie toch graag ff wil zitten. Lijkt mij.

Dan wordt het dynamischer en wordt het gemakkelijker om te minglen. Als een groepje aan een tafeltje zit en druk met elkaar in gesprek is ga je er minder gauw naar toe dan wanneer ze bij een tafeltje staan.

Tot zover my two cents.Dan breken er straks rellen uit over de stoelen....
quote:Donkeyshot schreef op 02 november 2009 @ 16:19:

Mbt de naamstickers: graag een witte achtergrond en korte duidelijk leesbare namen.

Voor vrouwen is dat nog niet zo'n probleem maar als ik als man te lang naar zo'n bestickerde boezem moet gaan staren voel ik me heul ongemakkelijk Ghe
quote:Zwieber schreef op 02 november 2009 @ 16:21:

[...]

Dan breken er straks rellen uit over de stoelen....Klapstoelen langs de kant!
quote:HoiPippiLangkous schreef op 02 november 2009 @ 16:21:

(had ik al gezegd dat ik het zo leuk vond?)Jij stuitert ook nog steeds?
quote:Donkeyshot schreef op 02 november 2009 @ 16:19:

Voor vrouwen is dat nog niet zo'n probleem maar als ik als man te lang naar zo'n bestickerde boezem moet gaan staren voel ik me heul ongemakkelijk Als jij die naamstickers gaat vinden en kopen, vind ik het prima.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 02 november 2009 @ 16:22:

[...]

Klapstoelen langs de kant!Precies!
quote:qwertu schreef op 02 november 2009 @ 16:23:

[...]

Jij stuitert ook nog steeds? Ja joh, als een idioot, niet normaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven