E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
*vouwt armen kruislings over elkaar heen en vind nog steeds dat ze een levuhn heeft*
He leuk! ga me ook maar eens aanmelden! ;)
*Schudt hoofd over zoveel ontkenning*
Ik heb gemaild, shpannend...
The time is now
quote:ElleMichelle schreef op 02 november 2009 @ 13:27:

ff vraagje:Komen er ook forummers uit Deventer/Zutphen/Apeldoorn/Arnhem ivm carpolen:-))

Ik heb een hekel aan openbaar vervoer namelijk en ik wil wel rijden,blijf toch aan de cola light,maar ben totaal onbekend in Utrecht,dus handig als iemand de weg weet en de parkeerplaatsen:-))Uhm ik kom uit Raalte. (bij Deventer). Misschien een idee (als ik ga hoor, dat blijft afwachten) om samen te rijden ?
Qua privacy misschien handiger om woonplaatsen en meerijden op de hyves te bespreken, aangezien iedereen hier mee kan lezen
Jaaaaaaaaa, ik kom ook

Het was supagezellug zaterdag, dus zeker voor herhaling vatbaar.

Ennu, de barman was gay als de pest....
quote:La Vie en Rose schreef op 02 november 2009 @ 14:04:

Wel jammer dat de meesten zich met een nick hyves hebben aangemeld. Qua nieuwsgierigheid zeg maar Ik heb nu ook een nick hyves aangemaakt. Mijn prive hyves is toch afgescermd. Dus... qua nieuwsgierigheid kom je toch niet veel verder. Maar... degenen die willen neuzen op mijn gewone hyves... moeten het gewoon ff laten weten. Dan voeg ik je toe.
joehoeeeeeeeeeeeeee

Nu durf ik wel weer hoor!!!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:minny schreef op 02 november 2009 @ 14:47:

Qua privacy misschien handiger om woonplaatsen en meerijden op de hyves te bespreken, aangezien iedereen hier mee kan lezen Moet je wel ff mijn lidmaatschap accepteren. Want ik kan nog niet veel zo op de meethyves.
quote:minny schreef op 02 november 2009 @ 14:34:

Dushi, dat jok je en dat weet je best

Niemand hier heeft een levuhn, niemand. Hoe vaak moeten kersverse en verbolgen TO's in wiens straatje nimmer gepost wordt, jou dat naar je hoofd slingeren voordat je het snapt? Wij zijn allen zielige en onooglijke losers die hier de hele dag wachten tot we iemand met een legitiem probleem (Help, hij smst niet binnen een minuut terug, wat nu? Of stel ik mij aan?) finaal de grond in kunnen stampen. En zo is het!Dat kan ik zeker beamen! Ik bedoel: ik heb daar zo even rondgekeken op die miet en echt, er zat geen normáál mens tussen.
quote:minny schreef op 02 november 2009 @ 13:13:

Mailtjes beantwoord, aanmeldingen geaccepteert

Keb niks gezien...

En ik heb mijn nick toch echt in mijn mail vermeld...

Edit: Oeps, Sorry! Muts is nog niet helemaal wakker vandaag geloof ik...

Ik heb me aangemeld op en wacht op toestemming!
Je zit er alweer bij hoor Hompel
De hyves is niet zichtbaar, op je homepage kun je 'm vinden.
quote:qwertu schreef op 02 november 2009 @ 14:59:

[...]

Dat kan ik zeker beamen! Ik bedoel: ik heb daar zo even rondgekeken op die miet en echt, er zat geen normáál mens tussen. 2 jaar therapie naar de kloten!!! Kan ik weer van voor af aan beginnen...
Komt er trouwens ook een max op of heb je FC Utrecht Stadion paraat staan?
quote:misschicken schreef op 02 november 2009 @ 07:55:

maar dat is vast nie 's avonds Muis...Nee, da's waar, maar ik heb die dag Muizelientje bij me. Tenzij die mee mag??????
Helaas niet Muis, de meet is geen geschikte plek voor kinderen denk ik.
Asjeblieft geen kinderen.

50 vrouwen in een hok is al genoeg!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Dan laat ik mijn baby tzt ook wel thuis.

DTEEZ!
Misschien kunnen we ook een aparte hello-meeting voor de kids regelen.

Er is vast wel een forummert die wil oppassen
quote:minny schreef op 02 november 2009 @ 15:01:

Je zit er alweer bij hoor Hompel Ja was een beetje mosterd. Ik kon hem niet bij mijn hyves groepen zien. Maar via de link in de mail kom ik er wel. Thanks!
quote:Moonlight82 schreef op 02 november 2009 @ 15:18:

Er is vast wel een forummert die wil oppassen Yep......Elninjoo heeft zich vrijwillig aangeboden
Hoe weet ik wanneer ik geaccepteerd ben? Krijg ik daar ook een mailtje over?

*Is verder niet ongeduldig hoor X-D*
The time is now
quote:Moonlight82 schreef op 02 november 2009 @ 15:18:

Er is vast wel een forummert die wil oppassen

El Ninjoooo, klusje voor je!!! Hahahaha (oh sorrie....)

Maar ff zonder gekheid, die moet nu ook maar komen! Kom ie ook Nin? Geen kids, echt waar niet. Wel heel veel lieve leuke volwassenen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven