***** Juli 2009 *****

09-09-2009 19:51 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer ons derde topic. Intussen zijn we supertrotse moeders van de mooiste kindjes van de hele wereld! Om precies te zijn: 10 babyboys en 16 babygirls.

Hieronder de links naar onze eerdere topics:

Juli 2009, deel 1

Juli 2009, deel 2
Mijn hoofd staat nog niet zo naar werken, ik ben veel te veel aan het posten
Jojon: blijf in de gaten houden hoor. en gewoon bellen bij onzekerheid (en blijf die zetpiullen geven, want een koortsstuip is zooo eng! (heb ik bij oudste ooit gehad, dacht echt dat ie doodging, word ik nog steeds wel eens wakker van 'snachts.. )

en ohja: mijn baas.. nou ja, weet niet of ie blij was, maar ik heb m weinig keus gelaten. morgen heb k leenauto, net gehoord van garage dat het ong ¤500 gaat kosten.. bleh! (en het kost me wel vrije dag hoor)

Chica: knap hoor, dat lijnen. ben zo blij dat ik redelijk op gewicht blijf door normaal te eten.. zou niks voor mij zijn!

Lisa: lekker blijven posten hoor! anders wordt het wel rustighier,,

nou, heb de cakejes in de oven, ja.. ben nou toch thuis , en straks lekker gourmetten (met de buuf, die is jarig geweest en dit is ons verjaardagsmaal voor haar). nog gezellig avondje dus!
Kijk Lisa dat is de juiste instelling. Je hebt genoeg nadelen van het alleen zijn dan mag je ook uitgebreid genieten van de voordelen. Zolang zoon maar goed verzorgd word en genoeg liefde krijgt is het helemaal goed.

Ik denk niet dat je voor een ziektedag een dag terug krijgt. Op een KDV zitten altijd per dag het maximale aantal kindjes, er mag dus niet zomaar eentje bij. Wij ruilen bij hoge uitzondering wel eens een dagje. Maar dat moet je ruim van te voren aangeven en dan kan het alleen als er een kindje ziek is of op vakantie. Extra dagen net zo. Kan maar alleen als het mogelijk is en die extra dag krijg je dan gewoon gezellig doorberekend. Wel een beetje flauw, inderdaad, zeker omdat wij altijd per dag voor 11 uur betalen maar er maar hooguit 9 uur gebruik van maken. Moet je eens uitrekenen hoeveel uur en dus dagen dat zijn. Maar ja, geen keus he? En dat weten ze daar trouwens ook.

Ik heb wel een beslissing genomen. Ik wil 2 dagen KDV en 1 dag GO. Zo combineer ik het beste van elkaar. Kan ik eindelijk op woensdag mijn mama dag houden, is iets goedkoper, zijn we toch niet helemaal afhankelijk, kan Anniek met zowel veel kindjes spelen en ook een dag in een wat huiselijkere omstandigheid doorbrengen enz enz.

Nu maar hopen dat zij ook akkoord gaat. Zij heeft trouwens nog plek voor extra kindjes, dus als iemand dit leest die op zoek is naar een leuke, goede GO in Utrecht dan hoor ik het wel. (of mag dit eigenlijk niet?)
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Jojon, hou het inderdaad maar goed in de gaten.

Lisa, ook wel weer lekker dat je dan wat flexibeler wordt door opvang door ex.

Chica, succes met het lijnen.

Vind je kdv en GO niet te veel verschillend?

Hier is kdv inderdaad wel flexibel, je mag max. 2 keer per maand een dag ruilen. En dat mag dus ook als je kind ziek is: dan mag je een andere dag extra komen. Maar dat is geloof ik wel erg luxe! Over kdv gesproken: vandaag heeft kdv-stichting uit eigen stad gebeld dat er vanaf half febr. voor 2 van de 3 dagen plek is en vanaf juni ook de 3e dag. Ik weet alleen niet over welk kdv het gaat. Als het die in mijn eigen wijk is, wil ik het wel doen. Vriend had niet genoeg doorgevraagd!
Jemig, dat bijlezen is hier bijna niet te doen als je even een weekend niet online bent geweest!

Wat me erg bij gebleven is, zijn de zieke kindjes van Jojon. Jeetje, ik kan me voorstellen dat je erg ongerust was/bent. Hoe is het nu met ze? Gaat het beter?

En wiens zoontje was het nu met de erwten in de neus? Pada? Goed dat hij het zelf aangaf, anders merk je het misschien niet eens. Mijn broertje heeft vroeger eens een kraaltje in zijn neus gestopt die er op de eerste hulp weer uitgehaald was. Maar we waren nog niet thuis of hij had er alweer 1 ingestopt. Ik hoop dat jouw zoontje minder hardleers is :-)

Over inenten tegen mexicaanse griep ben ik nog niet uit. Ik wacht eerst maar eens af of het wel een optie is. Anders pieker ik me misschien suf voor niets.

Uk is nog steeds erg verkouden. Ze is nog snotterig en rochelt nog een beetje. Ik heb toch maar een middeltje gehaald bij de Etos. Iets van VSM. Is een kuurtje van 7 dagen die je moet afmaken. Ze krijgt nu 2 x per dag 8 druppeltjes voor de fles. Ik hoop dat dit gaat werken, want vind het zo zielig. Bovendien slaapt ze nu ook veel slechter. Vannacht was ze opeens al om 3 uur wakker. Geen honger, kon gewoon niet meer slapen. Elke keer speen erin werkt wel, maar soms maar voor een half uur. Zo'n nacht is erg vermoeiend.
quote:MissBR schreef op 02 november 2009 @ 08:13:

... dan ben ik ineens zo'n blond afhankelijk ding. bah! moet nu toch zo maar bellen of ze m willen komen halen, maar helemaal geen zin natuurlijk.

en moet ook dag vrij nemen nu, kan natuurlijk niet werken nu. niet zo heel erg hoor, maar toch,

bah bah bah...

ok, ga garage bellen nu (net nog niemand die de telefoon opnam)Mag het ook eens een keer? Ik vind je altijd al een enorm stoere moeder met vier kinderen (ik vind de helft al zo druk...) dus jij mag voor deze keer wel eens blond zijn hoor
quote:Pippa71 schreef op 02 november 2009 @ 10:31:

[...]

Waarom maak je je zo druk daarover? Ik vind het alleen maar eerlijk dat ook dat soort verhalen verschijnt. Waarom nooit eens een verhaal over de ervaringen met fv? Altijd is die bv weer de l*l en nooit hoor je eens vrouwen klagen over voedingstijden, flessen steriliseren, aantal schepjes, maximale hoeveelheden, JBPM en wat hier verder op dit topic allemaal voorbij komt.
Chica: is dat niet erg druk, twee opvangvormen combineren? Ik heb ook nog getwijfeld over een GO, maar tot nu toe haal ik 's middags twee vrolijke en tevreden kindjes op dus het lijkt me dan niet nodig om ze weer uit die vertrouwde situatie te halen.

En zou je dat strenge lijnen wel doen? Uit ervaring weet ik dat je het beste succes behaalt met geleidelijk afvallen. En als je zorgt dat je meer beweegt gaan die kilo's er ook sneller af en voel jij je ook nog fitter.

Carpe Diem: wat zielig van dat gesnotter. Helpt een zelfgemaakte zoutoplossing niet? Kopje lauw water met theelepeltje zout en enkele drupjes in elk neusgat? Babymeis is hier nu één keer fiks verkouden geweest maar die drupjes hielpen enorm!

Tip voor het bijlezen: noteer het nummer van de laatste 'bladzijde' die je hebt gelezen. Of vind ik nu opnieuw het wiel uit

Lisa: ik lees jouw posts met een groeiend gevoel van respect. Ik vind dat je het ontzettend goed doet en wat fijn dat jouw ex wat bij lijkt te trekken, althans hij neemt een dag ouderschapsverlof en dat vind ik wel top!

Jojon: jouw kindjes hebben het wel zwaar te verduren, zielig hoor. Eng he die koorts, die kan zomaar van het ene op het andere moment omhoog jagen. Het is in deze situatie wel een voordeel dat je niet hoeft te werken, of zie je dat anders? Sterkte ermee!

Ik heb het helaas nog niet erg druk op het werk, en dus foto's zitten kijken op onze Hyves. Wat een schatjes allemaal! En Sanloes: wat een prachtig fotowerk! Ik wou wel dat ik m'n dochter zo goed kon fotograferen.

Vandaag heeft ons meiske maar liefst 425 ml gedronken op het kdv. Ze mopperde na de tweede voeding en toen was er gelukkig nog een derde flesje. Maar dat betekent dus wel dat ik thuis ook nog aan de bak mag met m'n kolf.

We zitten hier weer strak in het ritme, de ochtend- en avondspits lopen hier als gesmeerd, maar ik ben wel erg gaar nu. Zometeen maar even lekker bankhangen en televisie loeren!
Meis, ik vond Zwolle echt wel leuk hoor! Leuke kroegjes en lekkere resto's. Wij hebben een keer duur gegeten en een keer (ook niet goedkoop) in Even (op de melkmarkt) (vonden we erg lekker). Maar na een weekendje was het wel genoeg.

Jojon, wat naar zeg! Hopelijk gaat het nu echt de goede kant op!

Wie kan mij trouwens vertellen wat een koortsstuip precies is, ik hoor het wel vaker en klinkt erg eng. Wat moet je in zo'n geval doen?

MissBR, wat een lekkere ochtend zeg (NOT)!

Chica, respect hoor dat lijnen (nou ja eerst nog lukken natuurlijk ),

Nog even BV vraagje: tsr komt opeens heel traag, wat kon ik daar nou ook al voor gebruiken? Hadden niet meer van jullie een dip bij 4 maanden ofoz, geloof dat ik daar nu zit. Kolven gaat gewoon erg lastig.
missy: volgens mij kun je bij de ha een neusspray halen met oxytocine...

missbr: auto's die kapot gaan moeten verboden worden...geen idee hoe ik dat op zou lossen.

Chica: wat sterk...wil dat ook wel maar nu sowieso niet ivm bv

jojon: denk je aan het nemen van rust....

zwolle vind ik ook leuk..niet al te groot ook. Maar ruim een week geleden naar den haag geweest en dat was echt helemaal super!. Ennuh denk ook eens aan maastricht. Heb daar jaren gewoond. Toen waren al die weekend mensen irritant...nu ben ik er zelf een!

Lisa: jij bent wel sterk, dar mag je trots op zijn.

Hier weinig bijzonders.....en over die foto's heb ik nog iets op hyves gezet...moch er belangstelling zijn dan hoor ik het wel. Maar geduld is de belangrijkste factor. En kijk ook eens naar foto's di je mooi vind en ga experimenteren met composities. Een van de belangrijkste tips die ik ergens las je hoeft niet altijd de hele baby of het hele gezicht te fotograferen. soms is een deel mooier.
Dank voor jullie complimenten, dat is echt fijn om te horen (lezen). En goed voor mijn zelfvertrouwen. Vandaag zaten nl. 2 oudere vrouwelijke collega's me nogal glazig aan te staren toen ik uitlegde hoe ik het geregeld heb voor zoon (GO tot 16/12, 1 dag KDV tot 16/12, daarna 3 en de regeling met ex). Vervolgens vonden ze dat toch wel onrustig voor zoon en was dat nou wel goed voor 'm en dat zoon dan na 'n dag opvang nog 'n half uur in de auto moet om naar ex te gaan.. etc.etc.

Vond het niet zo leuk om te horen, want voel me natuurlijk nogal kwetsbaar daarin. Tja, ik had het ook liever anders gezien voor zoon en natuurlijk kan ik af en toe erg verdrietig zijn dat dit het beste is wat ik hem kan bieden. En heb ik ook mijn twijfels of het niet te onrustig is voor zoon. Maar opgroeien in een huis met teveel spanningen is helemaal niet goed voor 'm en ik wil ook dat hij en ex een band kunnen opbouwen. Dus ja, dan is dit de weg die ik moet gaan.

Klinkt misschien wat dramatisch, zo bedoel ik het niet. Maar ik vind het wel moeilijk als mensen op die manier commentaar gaan leveren.

Enne..... volgens mij hebben we een datum, zie hyves.
Jemig Lisa, dat zou ik ook helemaal niet leuk vinden om te horen. Net of heb jij daar helemaal niet over nagedacht maar dat je weinig keus hebt, komt niet in hun op blijkbaar. Eerst maar eens een paar weken aanzien hoe dit gaat toch? Dan kunnen jij en je ex het altijd nog anders gaan regelen, zolang jullie beide maar het beste voor hem willen is er niks aan de hand lijkt me.

Missy: heb je dat alleen tijdens het kolven? ik zou ook om de neusspray met oxytocine vragen, die helpt zeker.
Lisa: niets van aantrekken zulke dingen (ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan). Als er iets is waar mensen altijd commentaar op hebben dan is het wel hoe een ander met zijn/haar kinderen omgaat. Jullie hebben samen voor de best mogelijke optie voor zoon gekozen laat een ander maar lekker lullen, vanaf de zijlijn is het altijd makkelijk praten.

Missy; ik heb dat ook dat de TSR moeilijker komt nu en had het bij zoontje rond deze periode ook. Je kan de neusspray gaan gebruiken, maar wat bij mij goed helpt is met een vlakke hand rondjes draaien over de andere borst/tepel. (ziet er niet uit maar het werkt wel en gelukkig zit ik toch altijd in mijn uppie te kolven).

Ik snap wel wat je bedoelt Wyfke met altijd die negatieve verhalen over BV. Ik heb dat niet specifiek bij BV, maar ook wel over bijv. de eerste 3 maanden met een baby. Toen ik zwanger was van de eerste las/hoorde ik ook alleen maar negatieve verhalen over hoe moeilijk/zwaar/lastig enz. het allemaal wel niet was. Ik had me echt voorbereid op horror, terwijl ik het heerlijk vond en vind. Ook deze keer weer. Ik lees dus echt bijna nergens die "roze wolk" verhalen, altijd alleen maar dat de roze wolk niet bestaat en nu wil ik niet zeggen dat ik de eerste 3 maanden wel op een roze wolke zweef, maar ik vind die periode wel oprecht fantastisch en eigenlijk helemaal niet zo zwaar.

Ik vind het wel goed dat dingen eerlijk weergegeven worden, maar heb bij dat soort blaadjes ook vaak wel de indruk dat alles negatief benadert wordt.

MissBR: balen van je auto zeg, wanneer is hij weer klaar?

Maria: jou KDV klinkt wel goed zeg met dat dagen ruilen enz. En handig van man dat hij niet gevraagd heeft welk KDV precies.

Jojon: hoe gaat het nu met de kindertjes? Beetje goeie nacht gehad?
Wyfke, Pada, het is ook bij het drinken zelf. Maar ik zal de tips in elk geval gebruiken. Vind het nu wel moeilijk om vol te houden, ook omdat ze weer 's nachts wil drinken. Maar ik wil het toch nog even proberen vol te houden.
Even ego. Weer zo'n dramanacht achter de rug. Vannacht werd uk om 3.30 al wakker. Speen werkte steeds maar een kwartier tot half uur. Op een gegeven moment heb ik haar bij ons in bed genomen, maar dat werkte niet beter. Uit wanhoop om 5.00 uur maar de fles gedaan, ondanks dat het niet leek alsof ze honger had. De fles dronk ze wel bijna leeg, maar daarna wilde ze nog steeds niet slapen. Kortom vannacht zijn we dus wakker geweest van 3.30 tot 7.00 uur.

Ik begin echt een beetje wanhopig te worden. Dit ga ik namelijk niet heel lang volhouden. Overdag slaapt ze ook niet hele lange stukken achter elkaar. Zou dit allemaal door verkoudheid komen of lijkt het op iets anders? Ik weet niet wat ik eraan zou kunnen doen. Jullie wel?
Goeiemorgen!

mijn auto moet als het goed is vandaag weer klaar zijn, heb nu mini-huurauto, maar ben weer aan het werk gelukkig!

Lisa: wat een rare reacties. laat ze lekker! ik vind dat je het juist heel erg goed geregeld hebt en dat je het belang van je zoon heel erg voorop stelt! probeer het dus lekker te laten gaan (is moeilijk, snap ik ook wel, maar zal vast beter gaan als je je er zelf zekerder over voelt)

Wyfke: wat lief dat je dat zegt! (dat je mij zo'n stoere moeder vindt). word er helemaal verlegen van.

ik voel me dan ineens zo afhankelijk als er iets met mijn auto is. ik weet daar NIETS van en ik heb er een hekel aan dat ik dan ineens een domme blonde vrouw wordt die afhankelijk is van mannen. ben licht feministisch denk ik (dus als jij me dan stoer vindt, doet me dat wel weer goed!)

CD: wat balen zeg, van die nachten. vooral als niets lijkt te helpen.. ik heb geen oplossing helaas (behalve dan dat hete cht weer overgaat, maar zolang je niet weet wanneer, is dat helemaal geen troost)

Jojon: hoe is het nu? beetje kunnen slapen? en kindjes aan het opknappen? ik hoop het zo voor je!

ok, ik ga even wat doen, achterstallige dingen van gisteren.. tot later!
Even kort: Miss BR je had gelijk! Het gesprek ging goed vrijdag en ik heb gisteravond gereageerd op het salarisvoorstel. Wacht nu dus op hun reactie maar volgens mij heb ik een nieuwe baan! Details als 'wanneer beginnen' staan hopelijk ook in hun reactie. Maar wat een fijn gevoel!

Jojon en CD: sterkte met de zieke kindjes!

Lisa: trek je niets aan van die opmerkingen. Moeilijk want véél makkelijker gezegd dan gedaan maar onthoud dat veel meer mensen het onwijs sterk van je vinden hoe je het doet met zoon. Ik in ieder geval wel.

Junior laat nu wel heel duidelijk merken dat ie het er niet mee eens is dat ie nog geen fles heeft. Tja, is een beetje uit zijn schema.
wow!

gefeliciteerd! helemaal goed hoor en is het ook een baan die je echt wil? spannend!!! wat snel ook, kwamen ze al meteen met een arbeidsvoorwaarden gesprek? leuk leuk leuk! (en erg fijn dat ik gelijk had, vooral omdat dat betekent dat ik dingen aardig inschat. zou voor mezelf ook wel handig kunnen zijn, zit hier nog steeds niet zo lekker, dus wie weet ga ik binnenkort ook wel op zoek!)

nu weer werken..
Pippa, gefeliciteerd!!! Fijn hoor, kan me voorstellen dat het een fijn gevoel geeft.

CD, heb met je te doen! Kan het me zo goed voorstellen. Kun je anders niet met je man / vriend afspreken dat jullie het afwisselen met zoon en dat de ander dan even op een andere kamer gaat slapen of zo? Dan kunnen jullie om de nacht in ieder geval goed slapen.

Ben weer lekker aan het werk, zoon lachte vanochtend bij de GO, dat is toch fijner weggaan dan een pruillipje
Sorry CD, ik bedoel natuurlijk dochter ipv zoon
MissBR: gewoon lid worden van de ANWB of via je autoverzekering pech aan huis of onderweg regelen, één telefoontje en er komt snel iemand aan om je auto te repareren!

Lisa: ons dochtertje trok de eerste keer ook een pruillip op het kdv maar laat het nu allemaal over zich heen komen. Verrassend hoe snel die kleintjes weer vertrouwd raken met een nieuwe situatie.

CD als ik jouw verhaal lees schaam ik me bijna dat ik zo moe ben vandaag, terwijl ik van 23 tot 7.30 uur heb kunnen slapen. Maar wat een rotnacht heb jij gehad zeg. Heb helaas geen tips...misschien om de nacht (dan weer jij, dan weer je partner) met oordoppen slapen? Ik ga er zelden tot nooit heen om te kijken als ik 's nachts eens wat hoor. Helemaal als ze geen nachtvoeding meer nodig hebben. Ik heb het idee dat het erger wordt als je er aandacht aan schenkt.

Solliciteren: lijkt me heerlijk als er eens een leuk baantje voorbij komt! Helaas is dat niet vaak het geval. Hoewel m'n huidige baan z'n voordelen heeft, verveel ik me er toch regelmatig en is het merendeel van m'n werk onder m'n niveau. Althans niet echt uitdagend meer na ruim 5 jaar.
Wyfke, er kwam wel iemand die mijn accu startte, maar de oorzaak van de lege accu, daar ging ie niet naar kijken. en ik had geen zin om op mijn werk 'smiddags weer met lege accu te staan.. daarom dus uiteindelijk naar gagare gegaan. en nu hoor ik net dat ie toch niet vandaag klaar is, maar pas morgen. zucht.. vriendlief wel geregeld dat huurauto morgen voor hun rekening is. dat scheelt alweer..
MissBr, balen he, als dat met je auto gebeurt. Ik had het laatst ook een keer net toen ik met uk naar de dokter wilde gaan. Dan merk je pas hoe afhankelijk je eigenlijk van je auto bent.

Pippa alvast gefeliciteerd! Salaris komen jullie wel uit, toch?

Dank voor jullie medeleven en tips. Afwisselen per nacht wie er gaat kijken, werkt niet. Simpelweg, omdat ik om een poep en een scheet wakker wordt en manlief niet.

En Wyfke, ik ben er inderdaad ook bang voor dat naar haar toe gaan averechts werkt. Ik heb vannacht dan ook geprobeerd om het niet te doen. 2 x heb ik het een half uur kunnen volhouden, maar als ze huilt, kan ik gewoon echt niet slapen....
hey meiden,

Allereerst Pippa: Wat een super goed nieuws van je sollictatie, gefeliciteerd hoor. Toch nog snel gegaan uiteindelijk.

CD: hoop dat het gauw beter wordt. Ben het even kwijt hoor, maar gaf je nu nog bv 's nachts? Je zou kunnen proberen om steeds iets minder bv/fv te geven zodat je meisje went om het met minder te moeten doen 's nachts. En anders: misschien proberen om een vast slaapritueel te maken dat je 's nachts ook kunt doorvoeren? Bijv. met zo'n muziek/projector ding. (nu in de aanbieding bij het kruidvat, van fisherprice. Hoop in ieder geval dat het snel beter wordt.

Hier nog steeds een flink zieke dochter. Zoonlief lijkt aardig opgeknapt gelukkig, geen koorts meer gehad en ook weer wat dikkere poep. En hij drinkt weer beter. Alleen nog wel drama 's nachts (shake hands CD...) Hij wordt wakker maar is dan helemaal overstuur meteen, ook al ga ik er snel heen. Echt gillen en helemaal overstrekken. Niet te troosten ook, wil ook geen borst ofzo. Het enige wat werkt is sussen, rondlopen met hem en 'kontje-kloppen'. En dan valt hij na vijf tot tien minuten gillen valt hij weer in slaap en kan ik hem weer in z'n bed leggen zonder dat hij wakker wordt. En dat een paar keer per nacht. Ik snap er niks van.

Dochtertje is nog wel echt ziek. Ze blijft koortsig, heel wit bekkie, nog steeds die rothoest en gewoon niet fit. Ligt de hele dag maar op de bank voor zich uit te staren en dvd'tjes te kijken en wil niet spelen, zo ken ik haar echt niet. Ik ga dus dadelijk de huisarts bellen, wil voor morgen ochtend een afspraak want dit duurt me echt te lang. Dan maar een kuurtje er tegenaan. (dit weekend is ze jarig, zou het wel erg leuk vinden als ze dan opgeknapt is!) Verder lang leve Bumba, Nijntje, Dribbel, Teletubbies en Sesamstraat!

Gelukkig belde mijn lieve moeder vanmorgen dat ze langs kwam. Die is hier van 11 tot net geweest. Heerlijk ze heeft lekker met dochterlief op de bank gezeten en voor de kindjes gezorgd vanmiddag en mij lekker een paar uur naar bed gestuurd. Wilde ik niet toegeven, maar heb heel vast geslapen dus was wel nodig, even bijslapen. Fijn dat dat zo kon.

Morgen komt schoonmoeder en overmorgen mijn moeder weer. Echt fijn hoor.
quote:MissBR schreef op 03 november 2009 @ 10:14:

wow!

gefeliciteerd! helemaal goed hoor en is het ook een baan die je echt wil? spannend!!! wat snel ook, kwamen ze al meteen met een arbeidsvoorwaarden gesprek? leuk leuk leuk! (en erg fijn dat ik gelijk had, vooral omdat dat betekent dat ik dingen aardig inschat. zou voor mezelf ook wel handig kunnen zijn, zit hier nog steeds niet zo lekker, dus wie weet ga ik binnenkort ook wel op zoek!)

nu weer werken..

Het grappige was dat mijn mail kennelijk net op het juiste moment, met de juiste tekst binnenkwam. Ik was al lang klaar met secretaresse zijn dus had in de mail gezet dat ik ook best bijvoorbeeld personeelsadministratie wilde doen (of nog wat anders maar ben even vergeten wat ik nog meer had verzonnen). En laten ze nou net een vacature hebben voor 24 uur op die afdeling... Precies wat ik zoek dus! Omdat ik ook nogal wat inhoudelijke dingen heb gedaan (programma's screenen, titels bedenken, schrijven voor personeelsblad) benadrukte de HR-dame dat dit echt wel een administratieve functie is. Waarop ik (dankzij tip van de outplacement coach, die ik net vorige week weer had gesproken) zei dat die inhoudelijke dingen niet bij m'n functie hoorden maar dat ik die deed omdat ik er blijkbaar feeling voor had en iemand dat had gezien. En wat denk je, toen bedacht de directeur (dus degene die ooit had gezegd dat ik haar moest bellen) ter plekke dat ze ook nog een intranetsite hebben die gevuld moet worden en momenteel schijnt niemand dat te doen. Dus dat kon ik er ook wel bij doen. Briljant!

Gisteren kreeg ik dus salarisvoorstel (héél netjes voor 3 dagen, als ik bedenk wat ik heb gezien in de korte periode dat ik vacatures zocht) en ik heb nog geprobeerd daar iets bij te krijgen maar dat werd 'm niet. Tja, voor hetzelfde geld was het wel gelukt. Voordeel van de functie is wel dat ik straks prima inzicht heb of mijn salaris redelijk is (en in alle eerlijkheid: dat denk ik wel) en als dat niet zo is gebruik ik dat volgend jaar als we gaan praten over voortzetten of niet.

Maar goed, 1 december begin ik dus aan een nieuw avontuur!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven