***** Juli 2009 *****

09-09-2009 19:51 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer ons derde topic. Intussen zijn we supertrotse moeders van de mooiste kindjes van de hele wereld! Om precies te zijn: 10 babyboys en 16 babygirls.

Hieronder de links naar onze eerdere topics:

Juli 2009, deel 1

Juli 2009, deel 2
oja nog een sinterklaas tip....

rubbabu ..... heb net aan mijn ouders een beest op wieltjes gevraagd.
even snel, wat is leuker voor een dagje/nachtje weg met zijn tweetjes, utrecht of zwolle?
Ik ken Zwolle niet, maar ik vind Utrecht een erg leuke stad! Lekker shoppen, uit eten, wandelen langs de gracht, Hightea-en bij de Bakkerswinkel.
De rust lijkt redelijk wedergekeerd te zijn hierzo. Zoonlief heeft nog 38.5 dus daar ga ik zo maar de laatste zetpil van vandaag maar instoppen en erin proberen te houden (drie is net te weinig op een dag vind ik, ze werken maar 5 a 6 uur en ze mogen er maar eens in de 8 uur een hebben). Maar behalve dat hij veel dunne poep heeft en telkens maar kleine beetjes drinkt, lijkt hij nog redelijk vrolijk.

Dochterlief heeft wonder boven wonder nog redelijk gegeten vanavond, dwz een broodje gezond (waar ze de tomaat en sla vanaf heeft gepulkt...) en een grote bak vla. Ze ligt nu op mijn plekje in bed te slapen dus die ga ik zo direct maar eens verjagen. Nog een laatste zetpil, pufjes en neusspray en dan hopen dat we deze nacht een beetje fantsoenlijk doorkomen.

Ben hardstikke moe dus aan mij zal het niet liggen, ik ga lekker pitten!
Kijken jullie nog even naar de datumprikker op de hyves?
quote:jojon schreef op 01 november 2009 @ 20:51:

De rust lijkt redelijk wedergekeerd te zijn hierzo. Fijn! Gelukkig maar.... Hopelijk blijft dat zo.
Fijn dat het de goede kant nog steeds op gaat Jojon.

Kadotips: inderdaad dat wat Jojon aangeeft, of wat Blog zegt kleertjes vind ik ook leuk. Bedenk je wel dat ze heel snel groot worden en dat ze dus best snel met speelgoed kunnen spelen waar ze bijv. bij moeten zitten.

Zoon vond de ballenbaan van PLayskool erg leuk, heeft hij voor zijn eerste kerst gekregen en speelt hij nu nog vee lmee. Nadeel: batterijen gaan er nogal snel door en het ding maakt lawaai, maar hij giert het er soms bij uit.

Ligt er ook een beetje aan aan wat voor bedrag je moet denken.[
Missy: ik sport ook al weer, ben eerst 6 weken 1 keer in de week naar spinning geweest en vorige week voor het eerst 2 keer. Ga nu proberen dat zo veel mogelijk vol te houden.
hallo, ben ik ook nog weer even voor ik min bed induik (vriendlief morgen weer erg vroeg weg, dus hele ochtendritueel alleen en versneld: moet nl wel zo goed als klaar zijn als ik de deur uitga en da's drie kwartier eerder dan ze normaal klaar moeten zijn.. dan komt oppas, maar die wil ik niet opzadelen met alle aankleed- en ontbijtperikelen)

ben uiteindelijk nog naar mijn ouders geweest vandaag (blog: ik was in de buurt dus) met de twee ukkies. was wel even gezellig, maar bere-slecht weer op de terugweg. was blij dat ik weer thuis was.

sint: ik koop voor hummen niet zoveel denk ik. we hebben al zoooooveel en ze speelt straks toch het liefst met de dingen die eigenlijk niet voor haar bedoeld zijn (de spullen uit de keukenla en de zwaarden van haar grote broers bv ). Heb wel het ideale cadeau voor jongste zoon: een stofzuiger en bezem enzo.. hij is nl helemaal bezig met zuigen en schoonmaken op het moment (maar gewoon de stofzuigerv tevoorschijn is niet meer goed genoeg: de stekker moet erin en hij moet AAN en het liefst op volle toeren..lijkt handig, maar geloof me: je hebt daar weinig zin in de hele dag

ben trouwens nog wel benieuwd of oudste zoon blijft geloven. er zijn al vriendjes die het niet meer geloven, maar hij is weer elke dga aan het vragen of sint al op de boot zit en waar ie dan slaapt enzo. zal nog wel goed komen denk ik!

\ok, ik ga lekker slapen. Jojon, ik hoop dat jij de luikjes al dicht hebt en dat dat de hele nacht zo blijft.. sterkte ermee!

(en ik zal nog even kijken naar de datumprikker)

slaap lekker alvast!
quote:meis73xx schreef op 01 november 2009 @ 20:37:

even snel, wat is leuker voor een dagje/nachtje weg met zijn tweetjes, utrecht of zwolle?

Utrecht natuurlijk! Als je nog tips wilt wat leuk is, hoor ik het wel.

Heb zoon vandaag maatje m van speen gegeven ipv s, dat gaat een stuk sneller zeg. Handig nu ik weer ga werken.
Utrecht natuurlijk hahaha maar voor tips moet je bij Lisa zijn hoor

Jojon: gelukkig maar zeg. Pfoe, ergste weer achter de rug hopelijk

Wyfke: moet er even over nadenken. Wordt morgen, ga zo voeden en dan lekker naar bed.

Ben erg bezig met de mex griep. Info aan het zoeken enzo. Het blijkt dat ze ukken onder de 6 mnd nog niet gaan enten. Dus misschien alleen voor Anniek. Was er net uit. Ik ga voor de inenting dacht ik net. Maar nu begin ik weer te twijfelen. Zucht. As do komt de info van de RIVM. Ben benieuwd.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Utrecht is leuk, Zwolle ken ik niet maar is vast ook leuk. Was Missy niet laatst naar Zwolle geweest voor een weekendje?

Tja, Sinterklaas. Toevallig heb ik vandaag in zo´n boekje van een (belgische) speelgoedwinkel doorgebladerd. Thijs wist het zeker, hij vraagt een skateboord voor Sinterklaas. Voor Nica heb ik treintje waar je vormpjes in kunt duwen aangestipt. Het is voor het Sinterklaasfeest van vriend z´n werk. Hij is een zzp-er en haalt werk voor hun binnen maar is dus niet in loondienst. Vind het erg sociaal dat hij ieder jaar wordt uitgenodigd. Per kind mag je tot 35 euro gaan, echt veel. Zit er dan ook altijd ruim onder, haha.

Hier ook slecht weer. Maar een heerlijk dagje thuis gehad. Baas is op vakantie en ben dus 6 dagen aan de bak waarvan 2 dagen al om 4.30 naar de veiling. Nog 1 weekje en dan zijn ze al weer terug. Tot nu toe valt het me mee moet ik zeggen. Ik had iemand geregeld die voor mij de dinsdag zou werken, maar die is helaas ziek. Vond het dus lekker om de hele dag in huis te hangen. Ik heb pas na het avondeten gedouched. Vooral veel spelletjes gedaan met Thijs. Leuk hoor, hij gaat het nu echt een beetje snappen, memory enzo. Ik heb even uitgerekend, maar Nica heeft ruim 19 uur geslapen vandaag en de 5 uur die overbleven heeft ze alleen maar gelachen. Echt onvoorstelbaar hoe blij dat meisje is. Ze maakt hele verhalen en pakt echt gericht naar speeltjes.

Ik moet nog gaan bijlezen, maar ik begrijp dat er bij Jojon zieken zijn. Beterschap!

Lisa, moet je morgen alweer aan het werk?
hmmm, hoop maar dat Zwolle ook leuk is want manlief heeft daar al gereserveerd! Komt vast goed, en idd missyMB, nog tips? Jij was er vorige week toch?

Wow randy, wat een dagen maak je... word al moe als ik het lees! Grote cadeaus mogen je kids uitzoeken ja! Bij ons is het tot 12,50 euro.

Lisa, werk ze morgen! (straks dus)
zo, even ego hoor, heb ik vanmorgen alles goed voor elkaar, iedereen rustig in de kleren en an de fles en ontbijt enzo. wil ik keurig om half 8 wegrijden, doet mijn auto het niet! aahh!!

wsl lege accu, maar ja, dood is dood.. ik kan er niks mee en vriendlief is weg met andere auto.

en ik ben zo'n muts met auto''s en garages enzo... dan ben ik ineens zo'n blond afhankelijk ding. bah! moet nu toch zo maar bellen of ze m willen komen halen, maar helemaal geen zin natuurlijk.

en moet ook dag vrij nemen nu, kan natuurlijk niet werken nu. niet zo heel erg hoor, maar toch,

bah bah bah...

ok, ga garage bellen nu (net nog niemand die de telefoon opnam)
MissBR, wat balen!!! Dat zijn altijd van die k... dingen, zeker als je alles helemaal op tijd klaar hebt, gebeurt er zoiets...

Nou, ben weer op mijn werk. Het is vanochtend allemaal goed gegaan, was vanochtend zelfs 10 min te vroeg bij GO, goed gepland dus allemaal. Zoon trok wel 'n klein pruillipje toen hij de kat bij GO zag en toen ben ik maar snel weg gegaan. Ik heb het beleid geen nieuws is goed nieuws, zolang ik niks hoor ga ik ervanuit dat alles goed gaat daar.

Jee, echt wel gek hoor om weer zo achter mijn bureau te zitten. Heb grote foto van zoon op mijn bureau gezet, haha... ook wel weer fijn om hier te zijn. Straks gesprekje met leidinggevende wat er allemaal weer moet gaan gebeuren.

Zoon werd vannacht opeens weer om 3 uur wakker, heb geen tijd verspild, maar 'm bij me in bed genomen, speen erin gehouden tot hij sliep en toen sliep ik zelf ook weer gelukkig.

Nou, ga eens even kijken of ik wat kan gaan bijkletsen met collega's.
Lisa, werk ze vandaag. Fijn dat 't vanmorgen in ieder geval goed gegaan is. Verheug je je al op vanavond als je het mannetje op mag gaan halen bij de go?

MissBR balen van je auto. Geen anwb abonnement dus? Hoop dat ze je auto weer snel kunnen oplappen. Wel balen dan he, heb je je daar dan zo voor gehaast vanmorgen!

pffft de nacht overleefd hoor. Vraag me niet hoe alleen. Gisteravond dochter nog getempt en toen had ze 35,2! Veel te koud dus, hoe kan dat nou weer? Koude koorts volgens manlief. Dus toch maar zetpilletje erin gedaan. Ze heeft de hele nacht geslapen tot acht uur vanmorgen dus dat viel me mee. Maar ik ben wel een paar keer eruit geweest om te kijken hoe het ging bij haar. Ze is nog erg hangerig maar een normale temperatuur. En ze heeft net ook wat gegeten en gedronken.

zoonlief ging gisteravond makkelijk slapen maar die heeft me vannacht flink bezig gehouden. Vijf keer wakker geweest, en dan heel hard huilen en ontroostbaar. Niet willen drinken. Leek op buikkrampjes ofzo. Dus maar rondjes lopen en sussen tot hij in slaap viel en dan weer voorzichtig in bed leggen. Om er anderhalf uur later weer uit te moeten voor hem..... Lekkerre gebroken nacht dus. Wilde manlief er ook niet mee storen want die heeft vandaag tentamens dus ik wil dat hij in ieder geval uitgeslapen was.

Anyway, ze hebben nu beide geen koorts meer en zoonlief lijkt nu weer vrolijk. Heb ze wel allebei thuis van de creche vandaag. Toen manlief ze ziekmeldde hoorde hij dat de kinderen van de eigenaar van de creche ook allemaal ziek waren geweest in het weekend. Dus wrsch gewoon een of ander virusje.

Ga straks in ieder geval toch maar even een rondje wandelen buiten, even frisse neus halen. Ze hebben hier in de wijk nieuwe speeltoestellen geplaatst vrijdag, dus dochterlief mag er lekker op gaan spelen. (slaapt ze daarna weer lekker hoop ik )
MissBR, wat een ochtend zo voor jou. Knap dat je in je eentje allevier op tijd klaar had, maar balen dat het eigenlijk voor niks was omdat de auto het begaf. Heb je kinderen nog wel op school gekregen?

Jojon, jij hebt wel heel wat te stellen met die twee kanjertjes van je. Hopelijk is het van zeer tijdelijke aard.

Lisa, jij ook al goed op schema vanochtend. Goed beleid van je dat geen bericht goed bericht is. En wat vreemd op je werk dan he? Hopelijk heb je snel leuke dingen te doen en vliegen de dagen zonder zoon voorbij. Wel jammer dat hij je vannacht nog even uit je slaap heeft gehouden.

Gisteren heeft zoon zich weer als een engeltje gedragen toen er vriendinnen op bezoek waren. Hij ging enorm schreeuwen toen hij honger had, maar liet zich gauw tevreden stellen met een fles met 200 ml (die hij voor het eerst overdag helemaal leeg dronk) en heeft daarna twee uur lang liggen lachen in de wipstoel en op schoot. En vannacht weer prima geslapen, voor het eerst in zijn grote ledikant, tot bijna 8 uur.

Deze week weer een wat aangepaste werkweek, daarna hou ik er voorlopig mee op om te schuiven. Nu vrij i.p.v. vanmiddag en woensdag vrij i.p.v. donderdag.... Gelukkig stelt mijn leidinggevende het heel erg op prijs dat ik zo flexibel ben, maar dat ben ik echt niet altijd! Het zijn wel echt belangrijke bijeenkomsten.

Fijne dag allemaal!
quote:Wyfke schreef op 01 november 2009 @ 14:02:

Ha ha zie net dat er een topic is over het wel of niet laten inenten van je kind. Zal er wel weer heet aan toe gaan daar. Ik ga het niet lezen want dan word ik alleen maar boos. En dat ben ik ook al op de Ouders van Nu. In de nieuwste editie staat wederom een negatief verhaal over het geven van bv. Weer één of andere muts die twee pagina's lang emmert over spruw enm regeldagen e.d.. Zeer ergerlijk. Als je dat als zwangere leest zou je er toch niet meer aan durven beginnen zeg.

Waarom maak je je zo druk daarover? Ik vind het alleen maar eerlijk dat ook dat soort verhalen verschijnt. Het gaat om een ervaringsverhaal van iemand die het heeft volgehouden. Persoonlijk stoor ik me meer aan roze-wolk-verhalen (niet alleen over BV maar alles dat met kinderen te maken heeft) waardoor je het gevoel krijgt abnormaal te zijn als het bij jou anders gaat. In mijn ogen is het schadelijker alleen maar de positieve kant van iets te belichten. De gemiddelde lezer kan echt wel door de negatieve ervaringen van de schrijfster heen prikken. Dan weet je maar wat je te wachten kan staan met spruw, tepelkloven, etc. En krijg je daar niet mee te maken, dan is dat alleen maar fijn!
Dat ben ik eens met Pippa. Maar ik zeg bij voorbaat dat ik het artikel niet heb gelezen, misschien slaat mijn mening dus nergens op. (Het ligt aan de toon van het artikel...)

Ik vind een realistisch verhaal vele malen beter dan een halleluja verhaal. Als je zwangere vrouwen voorschotelt dat borstvoeding alleen maar geweldig fijn is en ze komen er in de kraamweek achter dat het heel hard werken is, kappen ze er in mijn ogen sneller mee. Omdat het zo tegenvalt. Daarom kan je beter een realistisch verhaal in zo'n blad zetten. Met een toon van: 'je moet investeren, maar dat hoort erbij. Alle begin is moeilijk maar als je doorzet (en eventueel deskundige hulp krijgt bij problemen) wordt het steeds makkelijker!

Maar... Als het artikel louter gaat over ellende, een vrouw die slechte begeleiding heeft gekregen, foute informatie heeft gekregen en na drie weken ermee is opgehouden... Waarna ze zegt: 'borstvoeding, begin er niet aan want het is doffe ellende/vreselijk/dramatisch!' Kijk, dan vind ik de toon van zo'n artikel wel verkeerd.

Persoonlijk heb ik ook veel meer aan een eerlijk verhaal. Dan weet je tenminste dat het niet alleen maar roze wolk is, en dat bepaalde 'problemen' bij de meeste mensen voorkomen en echt niet raar zijn.
(Ik had Viva Mama ook gemaild of ze er niet een keer een mooi en vooral eerlijk artikel over wilden maken, maar ik heb nog steeds niets gehoord. Jammer.)

Jojon, wat een nare dagen heb jij achter de rug zeg. Fijn dat het weer wat beter gaat, maar raar dat je dochter nu een ondertemperatuur heeft! Heb je ook nog anaal gemeten? Oorthermometers kunnen in sommige gevallen een compleet verkeerde uitslag geven, als ze net even verkeerd zitten bijvoorbeeld. Anaal is dan veel betrouwbaarder (maar ook minder fijn). Hopelijk knappen je kindjes nu weer op.

Meis, Zwolle is leuk voor een keertje als je er nog nooit geweest bent. (Ik kom er vaak en ben behoorlijk uitgekeken daar.) Maar persoonlijk vind ik Utrecht echt vele malen leuker. Goeie tip voor de volgende keer misschien? (Den Haag is trouwens ook heel leuk, ben je daar wel eens geweest? Of Zandvoort... Groningen...)

MissBR, wat balen van je auto. Grrr, zoiets komt altijd op onverwachte momenten he?

Lisa, veel succes op deze eerste werkdag. Prima tactiek hoor, die heb ik ook. En het werkt goed! Maar... Ik ben na zo'n drukke werkdag ook altijd blij weer naar huis te gaan. Gezellig!
nou... auto staat bij garage inmiddels. hopen dat ze er iets mee kunnen (en dan liefst ook nog vandaag, anders kan ik morgen weer niet werken).

Meis: kinderen naar school ging goed omdat oppas er was om half 8 (zodat ik kon gaan werken natuurlijk), dus die heeft de jongens meegenomen en heeft net ook even opgepast toen ik naar garage moest..nu is het afwachten.

vanmorgen wel voicemail van baas ingesprken, maar zal zo maar even update geven.

ga ik dus maar een beetje genieten van een extra dagje thuis, lekker met mijn twee kleine hummeltjes. poets is net geweest, mijn huis is weer spik en span, hummel ligt naast me te slapen op de bank (zoooo lief! misschien later nog foto op hyves) en jongste zoon staat te dansen met een muziekdoosje. helemaal niet zo erg hoor, zo'n extra dagje!

jojon: wat een nacht! vreselijk. ik heb medelijden met je, hoop dat je straks (als dochter slaapt) ook zelf even de ogen dicht kunt doen. je zult het wel hard nodig hebben.

lisa: succes je eerste dag weer. je zult zien: het vliegt voorbij!
Hier ook alweer 3 nachten die niet zo goed waren. De laatste 2 nachten, Sara 3x voor de speen en vannacht gelukkig maar 2x. Echter begon Anniek vannacht. 3x getroost, 1x kwartier op schoot en toen maar bij ons in bed (doe ik echt noooit was echt verbaasd dat ze ging slapen) en om 0545 wakker.

In totaal dus 7x eruit (ik 5x en man 2x, hij had nog wat tegoed ). Dat is niet echt bevoordelijk voor je nachtrust kan ik je verklappen. Ik ben zoooo blij dat ik nog niet werk. Man ik ben gesloopt en ga zo even tukkie doen.

Vandaag eerste dag van mijn zeer strenge dieet. Zoals de hype nu is, volg ik nu ook het proteine dieet (geen koolhydraten en eeb beetje zoals Atkins). Geen Prodimed (die van Erica Terpstra) want dat vind ik afzetterij maar wel het zelfde principe en veel minder geld (kost wel veel uitzoekwerk). Ben eigenlijk erg tegen crash dieeten (te vaak gedaan en hielp nooit, ben dus al 15 jaar aan het jojoen) ,maar er moet toch echt een begin gemaakt worden anders wordt het nooit wat en ik ben mijn lijf echt zo ontzettend zat. Bij Anniek haar zwschap ben ik toen 25 kilo aangekomen waarvan er nog 10 zitten en bij Saar zit er nog 3 kilo. Die wil er toch wel erg graag allemaal vanaf hebben. Ik hoop dit een maandje vol te kunnen houden en dan toch wel een kilo of 8 kwijt te zijn. Dan dec op gewicht blijven en dan in Jan nog een keer zo streng. Duimen maar.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Chica, succes!!! Maar je moet niet mega-streng zijn voor jezelf hoor, zolang is het toch ook niet geleden dat je bevallen bent en ik vond je lijf er prima uitzien hoor tijdens onze mini-meeting.

Zo, de werkdag gaat wel snel, maar heb nog niet zoveel gedaan, haha... gesprek met leidinggevende was prima, er ligt wel veel te wachten, maar ik laat me niet opjutten zeg maar.

Ik vind het wel een heel andere staat van 'zijn' moet ik zeggen. Terug op het werk, er is niet veel veranderd eigenlijk, maar ik ben wel veranderd. Best gek, maar het geeft me een heel rijk gevoel: ik ben nu moeder
Chica: succes met lijnen! Knap hoor van je. Hou je ons op de hoogte van je vorderingen?

Lisa: ik herken het gevoel. Op het moment dat je weer aan het werk gaat, voel je opeens hoe veel je veranderd bent in een paar maanden tijd. Hoe gaat het nu met de omgangsregeling met je ex? Wordt het vanaf nu verder uitgebreid? En kun je dat aan?

MissBR: relaxte baas heb jij trouwens. Haha mijn baas ziet me al aankomen. Als mijn auto kapot zou zijn zegt ie dan kom maar met het openbaar vervoer, hoe laat ben je er ongeveer? (nu ga ik altijd met het ov, maar je snapt wel wat ik bedoel)

Maria: is jouw kdv ook zo flexibel dan of vangt je partner het dan op.

Net toch maar weer de huisarts aan de telefoon gehad. Maak me met name zorgen om dochterlief, die net weer spugend van het hoesten wakker werd met ruim over de 39 (ondanks zetpil twee uur daarvoor). Die hoest bevalt me niks. En zoonlief met dat slechte drinken en die waterdunne poep de hele tijd.

Assistente was gelukkig aardig en helder. Het kan mex. griep zijn, hoeft niet. Ze kunnen het testen, maar het maakt niets uit voor het verloop en de behandeling. In beide gevalle moeten ze na vijf dagen weer behoorlijk gaan opknappen. Op vaste tijden zetpillen blijven geven om koortspieken te voorkomen (want dan kunnen ze koortsstuipen krijgen) en voldoende vocht blijven aanbieden. Minimaal twee plasluiers per dag, anders aan de bel trekken ivm uitdrogen. (daar ben ik niet zo bang voor, aangezien zoonlief me bijna iedere verschoonbeurt onderplast ) En met name dochters longen erg goed in de gaten houden. Bij twijfel bellen dan komt de huisarts langs (liever niet daarheen ivm evt besmettelijkheid). Ze mogen gewoon weer naar de creche als het beter met ze gaat omdat ze dan ook niet meer besmettelijk zijn.

Ben wel weer gerust gesteld. En het staat nu in ieder geval in hun systeem, dus als ik nu bel weet ik ook dat ik er meteen heen kan.

Alleen van dat slapen is vanmiddag dus niks terecht gekomen. Toen dochter sliep was zoonlief aan het miepen en nu is zij weer wakker en ligt zoonlief te tukken. Schiet niet op zo he? Wel lekker boer zoekt vrouw kunnen kijken wat ik gisteravond had opgenomen. Tot overmaat van ramp is de bumba dvd kapot. Buurvrouw komt dadelijk die van haar zoontje brengen gelukkig.
Jojon, wat vervelend toch met dat ziek zijn van je kindjes. Wel fijn dat je weer wat gerust gesteld bent en idd bij twijfel gewoon bellen. Ben je zelf niet helemaal op nu?

Maria, ik heb dezelfde vraag als Jojon, is jouw kdv zo flexibel? Want dan ga ik ook eens een balletje opgooien bij de mijne. En een dag ziek (dus niet naar kdv gegaan) krijg ik dan een dag extra? Kan het trouwens ook gewoon vrijdag op kdv vragen bedenk ik me nu, haha.

Omgangsregeling gaat vanaf deze idd in met ex. Morgen komt hij zoon om 18 uur halen bij mij, dan slaapt zoon bij ex, is de hele woensdag bij ex (ex heeft dan ouderschapsverlof), slaapt bij ex en do ochtend komt zoon dan weer bij mij. Zie er niet echt tegenop eigenlijk, ben het nu al meer gewend en ik ga wo uit eten met 2 vriendinnen waar ik naar uitkijk. Ik heb tot nu toe - op een paar uitzonderingen na - dag in dag uit voor zoon gezorgd en kon dus weinig anders. Het is wel fijn dat ik ook nu af en toe dingen voor mezelf mag / kan doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven