December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Mette: ik hoop dat het snel allemaal weer beter gaat met je kindjes!

Mainecoon: vervelend maar het is idd niet de eerste keer dat je een kopstoot van Davina krijgt toch?

Falcon: vervelend van de val van M! Leuk dat jullie nog naar de kinderboerderij zijn geweest!

Ik ben vanavond weer terug gekomen van het weekendje paardenpark! Die huisjes zijn echt behelpen, maar het is zo ontzettend leuk om de hele dag een pony te hebben. Je kan naar slagharen als je zou willen, er zijn heel veel speeltuintjes een kinderboerderij en een zwembadje...

het is een soort veredelde camping maar leuk voor kinderen!!!

Foto's op HM...

Y. heeft op de terugweg in de auto geslapen... en is nu nog een beetje aan het rommelen in de slaapkamer... ach, het is tenslotte ook pas 22.45
Nee was niet de eerste keer, ze doet het niet express maar ze kan erg druk en onbehouwen zijn. Ik was inderdaad wel misselijk en hoofdpijn maar vandaag gaat het wel weer ietsje beter. Ben er nog steeds niet helemaal lekker van maar ja lang leve de paracetamol.

Mette kan me voorstellen dat je je zorgen maakt omdat jouw kids meer vatbaar zijn. Hopelijk kunnen ze snel ingeent worden. Ik heb een oproep voor mezelf gehad voor de gewone griepprik en de mexicaanse griep en ga die ook halen. Als we voor Davina krijgen zou ik haar ook graag laten in enten, maar moet dat nog met Den overleggen wat hij daar van vind.
Hoi meiden,

Ik ben vanmorgen weer bij de huisarts geweest, hij was nog steeds zo benauwd vannacht, en weer koorts. Dus de huisarts gaat zo overleggen met Stef z'n kinderarts.

Kort nachtje dus gehad, ik heb bij Stef op de kamer geslapen, vond het toch een beetje eng om hem alleen te laten liggen.

Ik ga even koffie zetten, Stef naar bed brengen, en dan kom ik weer even kletsen.

Tot straks
Morning!

He gets Mette, ik wou dat ik het af en toe even over kon nemen voor je
Nou Mette dat klinkt toch wel eng...

Ik lees mee hier met hoe het nu verder gaat...
Nou Mette dat klinkt toch wel eng...

Ik lees mee hier met hoe het nu verder gaat...
Goeiemiddag meiden.

Kwam even kijken of Mette al langsgeweest was... Wat akelig zeg... slaat de AB niet goed aan..?

En wat Ainne al zegt, wou dat ik het af en toe over kon nemen, al die zorgen

Ga nu ons Y. op bed leggen en dan klussen met R. aan mn kindermeubels

xx
Oh bah geen verbetering dus met Stef. Snap heel goed dat je bij hem op de kamer wilde slapen. De kinderarts zal hem misschien wel willen opnemen??

Dikke kus, meid.
Hoi meiden,

Net de huisarts gesproken, ze had onze kinderarts niet gesproken want ze was vrij vandaag. Ze heeft het met een andere arts besproken, en ze denken toch sterk aan een longonsteking door het RSvirus, en helpt antibiotica dus niet. Dus uitzieken maar. Morgen dus overleg met eigen kinderarts.

Als hij nu nog benauwder wordt vandaag of vanavond dan wordt hij opgenomen en gaat hij aan het zuurstof.

Hij ligt nu lekker te slapen, dus ik hoop dat het zo blijft en niet erger wordt.
Zou je niet haast liever willen dat ie opgenomen werd, misschien dat dat een veiliger gevoel geeft, of zeg ik nu iets raars?
Mette, ik logde helemaal in met mijn oude nick door al dat gedoe met jouw kinderen weer

Kut dat hij waarschijnlijk een longontsteking heeft...

Ik weet nooit zo goed wat te zeggen bij weer een ziek kind of weer iets aan de hand bij jou...

Ik hoop dat het hierna gewoon wat normaler gaat worden qua gezondheid van de kinderen. En zeker voorlopig geen gedoe meer! Zelfs geen snottebel meer!
Ik heb eigenlijk dezelfde vraag als Ainne: ook al is opname helemaal niet tof, ik kan me voorstellen dat het wel een geruststelling kan geven. Hoe sta je daar zelf tegenover nu?
Y. was trouwens ontzettend lief vanmorgen. Bijna geen gepiep bij het aankleden en buiten wilde ze zelf een handje. We moesten een stukje lopen omdat mijn fiets nog op het station staat maar ze vond het geen probleem. In de supermarkt ging het ook keurig...

Volgens mij doet het ons alletwee wel goed af en toe een weekendje weg gaan

Ik krijg trouwens helemaal zin in koffie van dat koffiekopjeplaatje naast het reageerscherm...

Ainne ik zag gisteravond de plaatjes van jouw kinderen en toen snapte ik ineens beter waarom er zoveel heksen en pompoenen waren bij de 'miss pony verkiezing' dit weekend ...
Als het moet dan moet het natuurlijk het ziekenhuis in... maar ik kan me voorstellen dat je daar zonder dokterstoezegging helemaal niet op zit te wachten hoor...

Want het wordt nogal wat om de aandacht over twee kinderen te moeten verdelen als de een in het ziekenhuis ligt... (denk ik dan) maar misschien zeg ik nu wel iets heel raars...
Daar heb je helemaal gelijk in KM, een kwakkelig kind thuis en 1 in het ziekenhuis is natuurlijk ook vreselijk. Maar het lijkt me zo ontzettend eng, zo'n benauwd kind, bah.

Haha, grappig KM, die heksen bij de verkiezing! Wij hebben hier heel veel heksen en monsters aan de deur gehad voor trick or treat. Volgend jaar mag Leah zelf de deuren langs. Wel lief, één van de monsters gaf háár juist snoepjes, ze was helemaal in de wolken, monsters are not scary mammy!
Ziet er inderdaad heerlijk uit KM!

Dat bedoel ik dus ook (wat Ainne zegt) dat het me zo eng lijkt die benauwdheid!

Hier was Halloween erg snel voorbij. Er werd 3x aangebeld en er stonden per keer een stuk of 12 kinderen voor de deur. Dan was het graai graai graai en stoven ze weer weg. Nou ja, oke wel een nette 'dankjewel' dan.
Tja, het is lastig. Maar ze kunnen hem alleen helpen met zuurstof, voor de rest is het uitzieken en puffers gebruiken. En zolang hij ondanks zijn gezaag/gepiep nog wel iets kan spelen, dan denk ik dat het nog niet nodig is.

De benauwdheid is verschrikkelijk om te zien, maar z'n luchtwegverwijdende medicijnen helpen wel, en dan kan hij zelfs weer even spelen in z'n wipper.

Dus nu hij meer van die puffers mag, heb ik de hoop dat hij ook minder benauwd zal zijn, en zie ik niet de noodzaak om hem dan op te laten nemen. En ik denk dat de artsen het daarmee eens zijn.

Als hij mét gebruik van de medicijnen nog ligt te happen naar lucht, als een vis op het droge, ben ik de eerste die hem meteen naar het ziekenhuis brengt.

Maar vooralsnog kijk ik het aan hoe het vanmiddag gaat. Hij eet trouwens wel een heel stuk minder, dus dat hou ik ook goed in de gaten.

Ik ga even bij hem kijken, en dan even een spelletje met Noof doen.

x
Hou je taai Mette en zodra er iets verandert, positief hopelijk, laat het ons weten hoor - we leven met je mee.
Fijn dat hij toch een beetje kan spelen dan en dat de puffers hem veel verlichting geven.

Heleboel kusjes voor jullie daar in het verre noorden!
Oeh, wat moet dat akelig zijn om je manneke zo in ademnood te zien Heel veel sterkte met jullie bink en kom zo af en toe even een up-date geven!

Ga weer verder met mn tafel/stoeltjes. Is erg leuk aan het worden al zeg ik het zelf

Ivoorwit met donkerbruine accenten en tekeningen in het donkerbruin van 'Liefde is...'

Enigste is nog dat ik niet echt een keuze kan maken uit alle afbeeldingen (heb er maar 6 nodig en heb er een stuk of 30 )

Nahja, eerst Y. even uit bed halen en dan duik ik de schuur in met de kids

xx
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 02-11-2009 15:10
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Mette, getsie ik blijf het toch eng vinden die benauwde kleintjes...maar gelukkig heeft hij wel baat bij zijn pufjes en speelt hij nog wat...

Mainecoon, oei, dat klinkt niet lekker!!

Tinus, ik denk toch ook wel dat ik ze ga laten inenten als het zo ver komt...

Falcon, oei dat is schrikken, gelukkig goed afgelopen dus!

KM, klinkt als een geslaagd weekend! Lijkt me ook wel leuk om een keer heen te gaan. Is ze toch nog redelijk snel gaan slapen?

Hier helemaal niks gemerkt van Halloween

Familiereunie ging gisteren niet door omdat er veel griepafmeldingen waren, dus zijn we samen maar bij mijn schoonouders wezen eten...was ook gezellig.

Waren we tenminste ook thuis toen de kinderen thuis kwamen. Ze hadden het erg leuk gehad.

Helaas ligt Amber nu met koorts op de bank te slapen, was vanmiddag al hangerig, dus vertrouwde het al niet... hopelijk gaat het net zo snel over als bij Justin.

Even een update: Het ging vanmiddag best goed, mijn vader kwam even langs Chicken brengen (die had ze laten liggen) en toen ging het wel met Stef. Even op schoot gezeten, gelachen enzo. Toen m'n vader wegging, was hij helemaal op. Hij lag als een ziek vogeltje op m'n borst en heeft zo anderhalfuur gelegen. Daarna kwam Tris thuis, en knapte hij weer wat op. Heeft wat groenten (met wat extra water) gegeten, en nu naar bed. Koorts was wel weer gestegen. Nou ja, we kijken het maar weer aan.
Ik heb wel bijgelezen maar niet gepost...Zal nu even de tijd nemen om te posten.

Mette

arme jij....Ik heb zo met jullie allemaal te doen. Met Stef die zich natuurlijk hondsberoerd voelt, Met Nova omdat zij waarschijnlijk minder aandacht krijgt dan nromaal...Met Tris omdat hij gewoon moet werken en jullie zo moet achterlaten...Met jou omdat ik me zo kan voorstellen dat je het helemaal gehad hebt met alles...LIverd, ik wilde dat ik wat dichterbij woonde, dan zou ik echt heel vaak komen helpen, al zou ik Noof maar mee nemen om je ietwat te ontlasten...Weet dat ik heel veel aan jullie denk! Ik hoop en duim wat af!

Marloes

Amber dus ook ziek aan het worden.....

Balen!!!

Beterschap alvast! Jammer dat het weekend niet doorging, maar dus wel gezellig wezen eten!

Nursie

je geknutsel klinkt leuk!!!

Wel binnenkort een foto hoor!!!

Kletsmajoortje

wat een ontzettend leuke foto's hahahahahaha!!!

Die vent! Wat een giller!!!

Ainne

Wat een heerlijke grietjes heb je toch! Zelfs in Halloweenoutfit zijn ze om op te vreten!

Meike zit sinds gisteren op de Nutrilon Pepti en dat gaat goed.....ze wilde vanaaf alleen geen groentenhapje eten, dus vanaaf zal ik er wel een fles in gooien, ze was bekaf en lag na 1 tel in bed al te slapen...zonder eten op te hebben...
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Mette sterkte ermee maar weer! Het lijkt net goed te gaan dus. Gelukkig heeft hij wat gegeten. Vervelend hoor steeds die zieke kinders.Zeker die benauwdheid is een rot-gezicht en gehoor en gewoon eng. Hee rare vraag zomaar tussendoor. waarom nou steeds die mondkapjes bij de hap? Ze hebben m toch al wel getest voor de mexicaanse griep (benauwdheid + koorts).

Hoe is het nu met Noof? is zij weer helemaal beter?

Ik ben weer beter gelukkig, nog wel een beetje last van mn maag en hoofdpijn maar ik functioneer weer.

Peet is nog steeds niet lekker en ziek thuis.

De kinderen zijn allemaal weer gezond denken we. Maar ja kan iedere dag weer omslaan omdat wij natuurlijk ziek zijn / zijn geweest.

Nou ik wou nog een heleboel reageren maar ik kom morgen of zo nog even terug. Nu gaan we even op zoek naar een lamp voor boven de eettafel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven