Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil je Ceetje graag laten enten dan? Ivm Eetje?
Ook. Maar ook voor haar zelf.
Star, kan jij hem niet nemen ipv C? Ceetje krijgt hem ws toch wel als ik de berichten moet geloven. En dan doe je C gewoon moedermelk met chocolade smaak ofzo?
Heb ik ook aan gedacht, dat ik de prik van mijn moeder neem dan
Mogge trouwens.

Naat, plemp je brief (of opzetje) op de groep (voor echt goed advies vacature ook ) en dan kijk ik met alle liefde even.
quote:Star schreef op 03 november 2009 @ 09:26:

Heb ik ook aan gedacht, dat ik de prik van mijn moeder neem dan Ik zeg doen! Ik zal trouwens mijn ouders ook eens vragen wat ze er mee gaan doen....
Ik vind het zo lastig. Nou ken ik ook niemand waar ik de prik van over kan nemen, moeder wordt niet opgeroepen, vader wel, maar die neemt hem zelf. Max heeft wel al een dag of drie last van z'n keel en begint nu wat te hoesten. Zou dat voor jullie al reden zijn ze thuis te houden? Heb hem net wel naar school laten gaan.
WIl jij alleen jezelf laten inenten of Jeetje ook?
quote:mamax schreef op 03 november 2009 @ 09:32:

Ik vind het zo lastig. Nou ken ik ook niemand waar ik de prik van over kan nemen, moeder wordt niet opgeroepen, vader wel, maar die neemt hem zelf. Max heeft wel al een dag of drie last van z'n keel en begint nu wat te hoesten. Zou dat voor jullie al reden zijn ze thuis te houden? Heb hem net wel naar school laten gaan.Nee, want griep bouwt niet zo langzaam op.
Ik neig nu naar alleen mezelf. En J aan de mm (desnoods vermomd als aardappelpuree ).
quote:mamax schreef op 03 november 2009 @ 09:32:

Ik vind het zo lastig. Nou ken ik ook niemand waar ik de prik van over kan nemen, moeder wordt niet opgeroepen, vader wel, maar die neemt hem zelf. Max heeft wel al een dag of drie last van z'n keel en begint nu wat te hoesten. Zou dat voor jullie al reden zijn ze thuis te houden? Heb hem net wel naar school laten gaan.Nee hoor dit is geen griep, dat gaat veel sneller. En als het toch griep is ben je dus al te laat met thuis houden toch?
Dat ze kinderen ook in gaan enten is er nog niet door toch? Duurt dus sowieso nog een paar weken.

Ben je dan van het ene op het andere moment doodziek?
Hij heeft ook geen koorts ofzo. Vind het ook lastig met z'n verjaardag, we vieren het zondag en er komen ook een aantal kleine kinderen. Waaronder eentje van 6 weken als het goed is. Ik kijk het wel even aan, mocht hij zaterdag nog zo hoesten dan bel ik ze wel dat ze beter thuis kunnen blijven (die van 6 weken).
Donderdag wordt er een beslissing genomen over kinderen.
quote:Suze2 schreef op 03 november 2009 @ 09:35:

Ik neig nu naar alleen mezelf. En J aan de mm (desnoods vermomd als aardappelpuree ).

Lekker.

Waarom J niet? Vind je de vaccinatie toch niet betrouwbaar genoeg?
Zo, eens kijken of er nog een rel te forceren valt op het verjaardagen topic
Mamax, ik zou het waarderen als je me zou bellen idd. Kunnen die mensen zelf beslissen wat ze doen toch?

Maar idd lastig. Iemand al Mex griep op kdv of bij collega's hier?
quote:Star schreef op 03 november 2009 @ 09:45:

[...]

Lekker.

Waarom J niet? Vind je de vaccinatie toch niet betrouwbaar genoeg?Ik weet het qua hulpstoffen nog niet... Maar wat ik gisteren al aangaf: ik ben nog niet voldoende ingelezen om nu te beslissen. Maar eerst de beslissing van donderdag maar eens afwachten.
Ow, op post van 9.45 dus.
Suze, op het kdv van Ceetje nog niks. Vorige week op verjaardag van Ceetjes vriendinnetje dus wel een kindje wat de dag daarna ziek werd.

Als je over hulpstoffen wil weten, geef een gil dan plemp ik hier mijn links neer die ik gevonden heb (van de WHO enzo, dus betrouwbaar m.i.)
Het is ook hun eerste, dus kindje komt verder ook niet in aanraking met virussen via ouder broertje/zusje. Ik bel ze sowieso wel even, er komen nog 8 kinderen in de leeftijd van 8 maanden tot 6 jaar. Die gaan allemaal naar KDV, PSZ of school. Misschien sowieso niet heel handig om te komen dan.

Nog geen zieken gehoord, zowel niet op mans werk als op de PSZ of school. Bij jou al wel?
quote:Star schreef op 03 november 2009 @ 09:52:

Als je over hulpstoffen wil weten, geef een gil dan plemp ik hier mijn links neer die ik gevonden heb (van de WHO enzo, dus betrouwbaar m.i.)Gil!!!
Hier ook nog niet.

Doe idd maar Star, zal ik er eens even op mijn dikke kont voor gaan zitten (die al aardig begint te slinken trouwens, ik val nog een kilo per 3 dagen af, is dat lekker!).
De hulpstoffen waar de meeste controverse over bestaat zijn thiomersal en squaleen.

Hier de bijsluiter van Focetria (weet nog niet welk vaccin hier gebruikt gaan worden, maar dit is er eentje van)

http://www.emea.europa.eu ... /emea-combined-h710nl.pdf

De WHO over squaleen:

http://www.who.int/vaccin ... questions_and_answers/en/

De FDA over thiomersal:

http://www.fda.gov/Biolog ... cineSafety/UCM096228#pres

Een arts uit Boston over de hulpstoffen bij kinderen:

http://childrenshospitalb ... l-and-h1n1-flu-questions/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven