LGZW Deel V

22-10-2009 11:39 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!

22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Pienienimie moet

alleen nog even

draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!

12 februariHartje!

Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!

25 februariHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli Duftyboy

geboren!

Duftygirl is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Laalbaby

geboren! Luaska3114 aug Luusbaby

geboren! Minie2313 sep Miniemeisje

geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!
*nog maar wat zen en positive vibes voor nemo*
Dus Zuid-Spanje was meer jouw idee, Elev. En als je alles boven de 15 graden al lekker vindt, dan is dat natuurlijk wel heel dichtbij.

Oja, Sproetekind heeft vannacht alweer zo geweldig geslapen! Laatste flesje om 20.30 en om 07.15 maar uit z'n bedje gehaald.

Hij was wel mega-sacherijnig gisteravond. Luid protesteren bij het verschonen en heel hard huilen omdat hij even op z'n flesje moest wachten. We hebben het idee dat er iets staat te gebeuren, waarschijnlijk z'n eerste tandje want hij kwijlt ook en lag vanmorgen met z'n gezichtje half onder het dekentje omdat hij daar op lag te sabbelen.

Laal, ik heb hem de afgelopen dagen jouw tuttelpopje gegeven om op te sabbelen in bed. Hij is er heel blij mee.
Ja, het hoeft helemaal niet warm hoor, voor mij (voor man wel iets meer), als het maar droog is en we niet in the middle of nowhere zitten. Ik denk dat we straks eens in de aanbiedingen van mans werkgever duiken.

Wat goed van Sproetekind! Echt lekker zeg, eindelijk..

Fijne dag allemaal!
Woei Sproet, die heeft een lekkere nacht gemaakt!

Heb je al gevoeld aan zijn kaakje? Als je dat nu al doet, kun je ook goed voelen wanneer er echt een tandje aan komt.

Luusbaby had gisteren om 16.30 fles gehad en ging om 17.00 uur slapen.... tot...... 04.30 vanmorgen!!! We hadden hem gewoon laten liggen (luusman is ziek, heeft griep, dus ik zou de 'laatste' fles van hem overnemen... maar ik vond het wel welletjes, dus heb hem gewoon laten liggen).

Gewoon 12 uur tussen twee flesjes. Knap! 'Vo voor luusbaby!

Ik moet vanmiddag naar het ziekenhuis, maar ga van tevoren nog even de stad in. Even kijken of ik een leuke spijkerbroek kan scoren. Wachten tot dat die buik weggaat....duurt me te lang. Ik wilde nog even wachten met spijkerbroek kopen, tot ik meer was afgevallen (minder buik had)....maar dat gaat volgens mij nog eeuwen duren.
Wow, Luusbaby ook! Denk je eens in dat het dan lukt om hem bijvoorbeeld op een ritme van 21 tot 9 uur te krijgen... Heerlijk!
Ja precies! Maar dát lukt dus vaak niet... Hij gaat meestal na zijn fles van 15.00-16.00-17.00 uur langggggg slapen. Maar liever heb ik, dat ie dan nog één keer wakker wordt om 2100 uur, en dan langggggg gaat tukken. Mja.,.. dat doet ie dus niet.
wordt gewoon beetje verlegen van al die aandacht, ook van de jompels en foppies doet enorm goed!

Gisteravond dacht ik heel even: ik word ongesteld, heeeeel klein inimini beetje bruine afscheiding. Vanmorgen heeeel klein drupje bloed. Maar t zet echt niet door, geen kramp en nu weer niets.

Zou ik het tegenhouden? Ik denk dat ik nu eigenlijk op dag 15,5 of 16 zit.

Maar misschien heb ik het compleet mis en was er helemaal geen ei. Kortom; ik word haast gek

Heeeel misschien vanavond testen maar denk t niet, mijn lief is namelijk pas laat thuis. Dus dan toch morgenochtend, ik geef het bloed nog even kans...

Sorry dat ik zo ego ben, zit een beetje in een bubbel ofzo...

Gaat het goed met jullie?
Oeh mennn wat spannend Neemp!

Pff.... morgenvroeg testen is wel beter, want dan is je urine meer geconcentreerd. Ik zit hier morgenvroeg al heul vroeg klaar hoor!!

En hey, je hebt alle reden tot ego-berichten nu!!

Ik doe nog een dansje en liedje:

Go eitje, Go zaadje! Maak dat mooi karweitje!!

Nemomoppie tuurlijk mag jij ego doen. Je zit opeens in iets waar je voorheen alleen maar van kon dromen. En daar moet je logisch even aan wennen en vooral van genieten natuurlijk.

Het is retespannend en je bent er dan met je hoofd niet helemaal bij. Geeft niks hoor. Vind het wel schattig.

Luus je mini heeft dus wel het goede idee te pakken alleen nog niet helemaal de goede timing. Werkt het niet als je het lange slaapje uitstelt? Of hem tussendoor even wakker maakt en dan kijken of ie moe genoeg is om door te slapen? Geen idee of dit logica is wat ik nu zeg. Alsof ik er verstand van heb.

Elev wat heerlijk dat er toch nog wel een vakantie in het verschiet zit. Ik heb ook zo'n zin in leuke dingen doen met Pienman. Maar helaas dat gaat buiten de weekenden om niet meer gebeuren voorlopig. Mag ook echt niet klagen na dit jaar natuurlijk

Heb niet zo'n zin vandaag. Ben zooooo traag. En moet echt even alle motivatie uit het puntje van mijn tenen halen. Dus af en toe een schop onder mijn kont mag wel denk ik.
*reserveert plekje op tribune morgenochtend*. wow, zou toch mooi zijn als je allereerste ei ooit gelijkt gepakt is door een zwemmertje?
Pien, same here. Ik wil alleen maar in joggingbroek onder een dekentje op de bank zitten en dvd's kijken. Niet omdat ik me niet goed voel, maar mentaal. Helemáál geen zin om dingen te doen, terwijl ik gisteravond nog zo actief was met de administratie enzo (de vakantie kan er nog af, gelukkig ). Zullen we tijdens de lunch onszelf extra verwennen? Hete chocomel met slagroom in plaats van thee, kroket op brood in plaats van kaas (alsof ik kroketten in huis heb, maar jij kunt dat misschien daar wel eten?), zoiets.

Neempie, ik duim me lens (met zo'n grote achterban moeten het er wel twee zijn )!
Pien en Elev, volgens mij heerst het een beetje, mentale moeheid... Het idee van warm dekentje en bank en dvd's vind ik een heul goeie. De kinderen doen helemaal niet wat ik wil vandaag en ik voel me echt politieagentje. Zooo vermoeiend!! Denk dat ik straks naar huis race en dan dat plan alsnog ga uitvoeren. Ik voel me ook niet lekker, dat helpt ook niet.
Wat leuk! Luusbaby kan al in de tripp trapp stoel!!

Plaats vanavond even een foto op de groep.
Neem, niet tegen die kinderen zeggen dat je je net een politieagentje voelt hè? Ik vond dat altijd zo irritant als juffen dat zeiden (weet eigenlijk niet waarom, maar vond dat gewoon heel stom, zoals je wel meer dingen gewoon stom vindt op die leeftijd).

En je houdt de spanning er wel in hoor met dat ene druppeltje bloed. En jij mag misntens de komende 24 uur alleen maar ego-berichten schrijven hoor!

Luus, kan hij al zo goed zitten dan? Maar volgens mij moet je hem er niet te vroeg in laten zitten hoor (dagelijks dus), schijnt niet zo goed te zijn voor die heupjes.
Ik was vanmorgen trouwens op mijn oude werk met Sproetekind. Was erg leuk, want hij was meteen naar iedereen aan het lachen. Dus ze vonden hem erg schattig. Maar nu ligt hij weer te piepen in bed. Sinds hij zulke goede nachten maakt is het weer mopperen geblazen met slapen overdag. Terwijl hij toch echt moe was toen ik hem er in legde. Nou ja, je kunt niet alles hebben denk ik maar.
Neem, wat spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mmmmmmmm Elev zie je berichtje nu pas. Helaas te laat. Hoewel mijn gezonde lunch toch echt wel smakelijk was. Warme chocomel heb ik daarentegen wel al op.

Ben vanavond alleen thuis dus dan komt er vast nog wel meer chocomel tevoorschijn (heeft Pienman heel lief voor mij meegenomen gister). Ben verder opvangmogelijkheden aan het bekijken want de favoriet wordt het waarschijnlijk niet. Vinnik echt niet leuk. Maar ik houd hoop!

Neem mag ik dan tegelijk met jou naar huis?
Pienie, van mij mag je tegelijk met Neem naar huis en lekker onder een dekentje kruipen op de bank!

Het blijft nog even spannend Neem.....ik zit morgenochtend ook vroeg klaar hoor!

Luus, hoe hoog is jullie eettafel? Wij hebben nl. een best hoge eettafel en willen evt. ook een triptrap aanschaffen maar twijfel of we goed uitkomen qua hoogte.

Wij gaan straks misschien even langs een drukker voor kaartjes. Moet ook geregeld worden...en ik moet nodig een begin gaan maken met een adressenlijst want heb geen idee hoeveel kaartjes ik nodig heb. En heb geen adres in orde natuurlijk.
Oh ja, over kaartjes gesproken, wat is normaal voor het laten drukken/printen van een kaartje als je zelf het bestand drukklaar aanlevert? Sproetje, wat hebben jullie betaald (want die van ons wordt ook dubbel) per kaartje, weet je dat nog?

Elevmeis' vriendin is er, en die gesprekken zijn soms zo leuk. Ze hoort de centrifuge draaien, vraagt wat dat is. Elevmeis: de wasmachine. Vriendin: Hebben jullie ook een wasmachine? (Toon alsof dit het grootste toeval ooit is): wij ook!

Heb jij echt een wasmachine die ook nog kan centrifugeren elev?? En dat durf je ook nog op viva te zetten?!
Neem Tot nu toe klinkt het zeer hoopvol hoor!!

En hou eens even op met het "sorry dat ik ego ben" gepiep, dat is nu juist VERPLICHT! Ga jij maar lekker bubbelen in je bubbel, en laat ons heerlijk meegenieten en in spanning zitten met jou, dat is juist superleuk!

Is het al woensdag trouwens? Ja toch?!

Luus, onze baby's doen hetzelfde; als ik om 18.00-19.00 de laatste voeding geef valt ze in een coma tot vaak 4 uur of later, maar als ik dan om 21.00-22.00 de laatste voeding geef, komt ze om een uur of 3 Hoe kan dat toch? Ik had die truc van doorschuiven (zoals elev zegt) ook al bedacht, maar daar is ze het nog niet bepaald mee eens helaas...

Allemaal lekker aan het cocoonen dus, het is er ook echt weer voor, dus ik doe gezellig mee! Ga zo (hoe fout kun je zijn ) oprah kijken denk ik, met een beetje geluk interviewt ze brad pitt ofzo , maar ik zal wel weer pech hebben en een aflevering over veiligheid op straat of iets anders heul saais

Elev, ik zou trouwens gerust voor een weekje naar florida gaan hoor, zo ver is dat toch niet? Maar zuid spanje is natuurlijk ook super (dat had ik voorgesteld ) en écht maar 3 uur vliegen. Vindt elevmeisje vliegen leuk eigenlijk?
Elev, hebben jullie zelf een kaartje ontworpen? Ben benieuwd!

Lijkt 'ie op het kaartje van elevmeisje? Dat is zo'n schattig en zoet kaartje

Dacht dat jullie wel weer iets van die site zouden kiezen, bewust niet gedaan?

En weet je.... je gelooft het nooit.... wij hebben óók een wasmachine; hoe toevallig is dát?!

I
Ha Chiekje. Vannacht weer iets beter geslapen?

We hebben het kaartje niet zelf ontworpen hoor (geen enkel grafisch talent in deze familie), maar ik heb een vlaams designerskoppel ingeschakeld dat hele coole ansichtkaartjes en andere producten maakt. Ik wilde iets dat lijkt op een ansichtkaart die ze hebben, en voor een schijntje (75 euro) maken ze daar een geboortekaartje van. Ben zo benieuwd of wat ik wil ook mooi is.

Ik heb wel weer uitgebreid gezocht op diezelfde site, maar de dingen die ik mooi vind lijken dan erg op het kaartje van meis, en dat vind ik dan toch niet zo leuk. Dezelfde stijl, oké, maar ik denk dat veel mensen anders denken dat het precies hetzelfde kaartje in andere kleuren ofzo is. Ik ontdekte wel laatst dat er een ansichtkaart van meis' geboortekaartje gemaakt is! hihi.

En die wasmachine, ja, mijn anonimiteit is natuurlijk volledig naar de haaien.. Ik wil eigenlijk vooral niet naar Florida omdat ik in Nieuw-Zeeland na anderhalve week nog last had van de jetlag, en dat was natuurlijk wel 12 uur en Florida niet (6 ofzo?), maar als we dan maar een week hebben... Nou vind ik het ook milieutechnisch niet zo nodig, maar als man graag naar mauritius wil ofzo (hoe hij daar nou bij komt??), vind ik het al minder erg vanwege gebrek aan jetlag. En ik heb jouw tips ter harte genomen natuurlijk!

Elevmeis heeft heel veel zin om eens te vliegen ('met papa mee' dan wel), de laatste keer herinnert ze zich niet (was NZ denk ik, najaar '07). Was heel schattig trouwens laatst, toen mijn zus naar Cuba was, en ik uitlegde dat het ver was en dat ze met het vliegtuig was gegaan. Toen ze zei: 'maar hoe kan het dat tante x met het vliegtuig is als papa gewoon thuis is?'
Nou ja, en de mijn draait nu ook

Sproetekind had overgegeven net in bed. Ik vermoed dat het z'n eigen schuld was omdat hij steeds z'n hand heel ver in z'n mond steekt. Evengoed natuurlijk wel heel zielig. Heb hem meteen even in bad gedaan en z'n lakentjes nu in de was.

Elev, wij hebben onze kaartjes bij logi print (aan elkaar) laten drukken. Ik weet niet hoeveel het was, maar het viel mij heel erg mee weet ik nog in vergelijking met andere sites. De kaartjes worden gedrukt (dus niet geprint) en ik vond de kwaliteit erg goed.
Mijn god, ik zit nu naar een jodelend meisje van 13 te kijken.... weinig brad pitt bij oprah vandaag dus..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven