LGZW Deel V
donderdag 22 oktober 2009 om 11:39
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!
22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Pienienimie moet
alleen nog even
draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!
12 februariHartje!
Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!
25 februariHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli Duftyboy
geboren!
Duftygirl is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Laalbaby
geboren! Luaska3114 aug Luusbaby
geboren! Minie2313 sep Miniemeisje
geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!
22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Pienienimie moet
alleen nog even
draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!
12 februariHartje!
Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!
25 februariHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli Duftyboy
geboren!
Duftygirl is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Laalbaby
geboren! Luaska3114 aug Luusbaby
geboren! Minie2313 sep Miniemeisje
geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
dinsdag 3 november 2009 om 17:36
Wat goed zeg, van Luusbaby. Misschien ging hij daarom een tijdje altijd huilen als hij plat liggend moest slapen. En wat zielig van Sproetekind dat hij moet overgeven door zijn eigen handje!
Man was bij de huisarts (in D) vandaag en die vond het een heel goed idee als hij zich laat inenten tegen de mexicaanse griep. Blijkbaar kun je het niet overdragen als je zelf resistent bent, en hij komt natuurlijk met verschrikkelijk veel mensen in aanraking elke dag (en vooral met cabin-collega's die met veel mensen werken), Op die manier brengt hij het niet mee naar huis. Toen de huisarts hoorde dat ik zwanger was en zelf nauwelijks risico loop zei hij: dan zou ik het zeker doen. Volgende week is hij aan de beurt.
Man was bij de huisarts (in D) vandaag en die vond het een heel goed idee als hij zich laat inenten tegen de mexicaanse griep. Blijkbaar kun je het niet overdragen als je zelf resistent bent, en hij komt natuurlijk met verschrikkelijk veel mensen in aanraking elke dag (en vooral met cabin-collega's die met veel mensen werken), Op die manier brengt hij het niet mee naar huis. Toen de huisarts hoorde dat ik zwanger was en zelf nauwelijks risico loop zei hij: dan zou ik het zeker doen. Volgende week is hij aan de beurt.
dinsdag 3 november 2009 om 18:08
voor Luusbaby, zo knap dat ie al zo goed kan blijven zitten! Maar jij heeft dan ook een heul knappe mama
Leuk hoor, vind het ook zo fijn te lezen dat jij eindelijk echt kunt genieten van je manneke
Hoe is het nu met je borst?
Elev, ik kan me wel indenken dat je man maar beter een vaccin kan krijgen. Ik wist niet dat je ook niet kon verspreiden als je gevaccineerd bent!
Leuk hoor, vind het ook zo fijn te lezen dat jij eindelijk echt kunt genieten van je manneke
Hoe is het nu met je borst?
Elev, ik kan me wel indenken dat je man maar beter een vaccin kan krijgen. Ik wist niet dat je ook niet kon verspreiden als je gevaccineerd bent!
dinsdag 3 november 2009 om 18:16
dinsdag 3 november 2009 om 18:35
nou... als ik morgen ga testen (wat ik wel ga doen als ik niet ongesteld word natuurlijk) dan zal ik hier denk ik zo om 7 uur komen posten! Dus vroeg jullie nesten uit
Hmmppfff nog steeds met kleine vlagen een heel klein beetje bruinige afscheiding. Maar net nog iets vaags, 2 uur geleden wezen plassen en nu pies ik bij een nies half in mn broek
Vet erg
Hmmppfff nog steeds met kleine vlagen een heel klein beetje bruinige afscheiding. Maar net nog iets vaags, 2 uur geleden wezen plassen en nu pies ik bij een nies half in mn broek
Vet erg
dinsdag 3 november 2009 om 18:39
Luusman denkt dat ie mex griep heeft, maar hij heeft geen koorts en hoest ook niet. Hmm, hij is wel een échte man nu...zeuren en zielig doen. Hij vond het ook zwaar niet oké dat ik was gaan winkelen vandaag (1 uurtje langer weg geweest dan mijn ziekenhuisbezoek duurde). Ongelooflijk hoe zielig hij kan zijn nu... ik moet alle voedingen doen... tjemig, ik heb flink goede pijnen gehad in mijn borst en nooit gevraagd (oke, muv de eerste dagen na operatie) of ie een voeding of badje wilde overnemen omdat het zo pijnlijk is voor mijn borst. Kerels.....
Nou, de pijn zit er nog. Het is de hele dag aanwezig. Vandaag weer alleen pcm genomen en daarmee gaat het best goed. Autorijden, koken, iets hoogs pakken, luusbaby vasthouden, dat zijn dingen waarbij het even wat meer pijn doet.
Goede nieuws is, dat de arts vanmiddag door de opening de achterkant van de wond kon zien!! Het is nu nog ongeveer 1,5 cm diep. Jeuj! Het schiet een beetje op!
Nou, de pijn zit er nog. Het is de hele dag aanwezig. Vandaag weer alleen pcm genomen en daarmee gaat het best goed. Autorijden, koken, iets hoogs pakken, luusbaby vasthouden, dat zijn dingen waarbij het even wat meer pijn doet.
Goede nieuws is, dat de arts vanmiddag door de opening de achterkant van de wond kon zien!! Het is nu nog ongeveer 1,5 cm diep. Jeuj! Het schiet een beetje op!
dinsdag 3 november 2009 om 19:02
Mannen die ziek zijn zijn vreselijk, het is maar goed dat zij niet hoeven te baren
Oh, en luus, ik ben alláng wakker om 7 uur, maar of ik dan al online ben is even de uitdaging, tussen het luier verschonen, voeden, douchen, aankleden, ontbijten door. Ik kan wel wachten, maar baby heeft niet zoveel geduld
Maar ik ga echt mijn best doen hoor neem!!
Oh, en luus, ik ben alláng wakker om 7 uur, maar of ik dan al online ben is even de uitdaging, tussen het luier verschonen, voeden, douchen, aankleden, ontbijten door. Ik kan wel wachten, maar baby heeft niet zoveel geduld
Maar ik ga echt mijn best doen hoor neem!!
dinsdag 3 november 2009 om 19:09
fu*ckerdefu*ck, werkzaamheden om acht uur...oooh ik hoop dat ik op tijd online ben morgen! Wil HET grote nieuws natuurlijk niet missen.
Anders ook op de groep posten Neem?
Leuk geshopt Luus, klinkt goed wat je hebt gescoord. Enne, ik heb even gemeten qua hoogte eettafel, iets lager bij mij en ik ben 167 en heb heeeeele korte benen.
Zieke mannen zijn vreselijk idd, ik heb gelukkig een uitzondering in huis. Hoewel, als hij een soort griepje annex verkoudheid heeft is hij heeeeel zielig en moet ik rumgrog voor 'm maken enzo.
Neem hoe is het met je hand? Niet over je verband piesen he !
Anders ook op de groep posten Neem?
Leuk geshopt Luus, klinkt goed wat je hebt gescoord. Enne, ik heb even gemeten qua hoogte eettafel, iets lager bij mij en ik ben 167 en heb heeeeele korte benen.
Zieke mannen zijn vreselijk idd, ik heb gelukkig een uitzondering in huis. Hoewel, als hij een soort griepje annex verkoudheid heeft is hij heeeeel zielig en moet ik rumgrog voor 'm maken enzo.
Neem hoe is het met je hand? Niet over je verband piesen he !
dinsdag 3 november 2009 om 19:19
Oh dat gaat eigenlijk heel goed, mijn hand, ik ben vandaag zelfs met de auto naar het werk gegaan! Shitty Ov had ik al snel genoeg van en het gaat zo goed...Morgen de hechtingen eruit, zal nog wel even navragen bij de dokter of ik niet al te enthousiast ben.
Gotsieknetter, ik zit al de hele tijd gereed voor Grey's, kom ik erachter dat het gisteren was. Ben ik nou een echte fan??
Béétje verstrooid...zal wel door de ouderavond zijn gekomen.
En het was nog de één na laatste aflevering ook.
Gotsieknetter, ik zit al de hele tijd gereed voor Grey's, kom ik erachter dat het gisteren was. Ben ik nou een echte fan??
Béétje verstrooid...zal wel door de ouderavond zijn gekomen.
En het was nog de één na laatste aflevering ook.
dinsdag 3 november 2009 om 19:20
Luusman is weer naar bed. Heb wel mijn avondje zo mooi vrij!
Ik moet zeggen dat ik wel al sinds vanmiddag keelpijn heb en begin nu hoofdpijn te krijgen. Hmm, ik heb écht nooooooit griep. Ik zou echt raar staan te kijken als ik nu wél griep zou krijgen. Ik kan namelijk 2 weken lang samen met een flink zieke luusman het bed delen en niks oplopen.
Wat een lage eettafel heb jij dan, Beng. Of heb ik zo'n hoge? Hmm, mijn benen zijn ook niet lang hoor, ook vrij kort. Ik kan niet met mijn voeten bij de grond als ik op een eettafelstoel zit. Misschien is die van ons gewoon hoog dus. Maar btw, je kan tripp trapp gewoon verstellen he?
Ik moet zeggen dat ik wel al sinds vanmiddag keelpijn heb en begin nu hoofdpijn te krijgen. Hmm, ik heb écht nooooooit griep. Ik zou echt raar staan te kijken als ik nu wél griep zou krijgen. Ik kan namelijk 2 weken lang samen met een flink zieke luusman het bed delen en niks oplopen.
Wat een lage eettafel heb jij dan, Beng. Of heb ik zo'n hoge? Hmm, mijn benen zijn ook niet lang hoor, ook vrij kort. Ik kan niet met mijn voeten bij de grond als ik op een eettafelstoel zit. Misschien is die van ons gewoon hoog dus. Maar btw, je kan tripp trapp gewoon verstellen he?
dinsdag 3 november 2009 om 19:26
Ik woon wel vlakbij Neem idd, maar geen idee waar Momo woont ! Maar het betreft werkzaamheden op het forum.
Willen jullie nog even schieten op namen? Ongezouten meningen zijn welkom op de groep. En ik heb een mogelijk geboortekaartje neergezet. Twijfel nog een beetje. Het is wel errug Hollands zullen we maar zeggen.....
Willen jullie nog even schieten op namen? Ongezouten meningen zijn welkom op de groep. En ik heb een mogelijk geboortekaartje neergezet. Twijfel nog een beetje. Het is wel errug Hollands zullen we maar zeggen.....
dinsdag 3 november 2009 om 19:33
Oh voor 8en ga ik net wel of net niet redden. Maar hoe spannend!!! Ach anders ga ik gewoon aan de sms.
Hier een beetje last van algehele malaise. Zo irritant!!! Of gewoon ziek of niet maar niet zo'n raar vaag gevoel. Daar kan ik erg slecht tegen. Pienmini maakt het niet uit die danst al de hele dag op mijn blaas.
Hier een beetje last van algehele malaise. Zo irritant!!! Of gewoon ziek of niet maar niet zo'n raar vaag gevoel. Daar kan ik erg slecht tegen. Pienmini maakt het niet uit die danst al de hele dag op mijn blaas.
dinsdag 3 november 2009 om 19:53
Hola Chica's
Ik ben ondertussen weer bijgelezen, maar heb geen idee meer wat er allemaal geschreven is
Ik heb in ieder geval erg gelachen om het wasmachine verhaal en dat lijkt me een geweldige topictitel, ik wist wel dat er een speciale reden was dat wij zo'n klik hebben...en nu weten we het...we hebben allemaal een wasmachine
Ik ben in ieder geval wel op de hoogte van de story rondom Neem op mijn werk kan ik niet meer op de vivasite Ik kan niet eens meer bijlezen...snappen ze dan niet dat dat essentieel is! Gelukkig ben ik zelf wel een beetje handig en heb ik nu een omweg gevonden om heel af en toe even te spieken, vraag me niet hoe, maar ik kom er...al moet ik wel kopiëren naar Word om te kunnen lezen
Maar goed Neem, ik zit morgenochtend klaar lieffie!!! Zoooooooooo spannend!!!
Luus en Sproet wat lekker dat de mannen gaan doorslapen...hier ook de afgelopen twee nachten...naar bed om 19:30 en dan maken we Laalbaby wakker om 06:45...hopelijk vannacht weer! Dan kan ik hier morgen mooi om 07:00 uur zijn
Chiek...jouw nacht
Ik ben ondertussen weer bijgelezen, maar heb geen idee meer wat er allemaal geschreven is
Ik heb in ieder geval erg gelachen om het wasmachine verhaal en dat lijkt me een geweldige topictitel, ik wist wel dat er een speciale reden was dat wij zo'n klik hebben...en nu weten we het...we hebben allemaal een wasmachine
Ik ben in ieder geval wel op de hoogte van de story rondom Neem op mijn werk kan ik niet meer op de vivasite Ik kan niet eens meer bijlezen...snappen ze dan niet dat dat essentieel is! Gelukkig ben ik zelf wel een beetje handig en heb ik nu een omweg gevonden om heel af en toe even te spieken, vraag me niet hoe, maar ik kom er...al moet ik wel kopiëren naar Word om te kunnen lezen
Maar goed Neem, ik zit morgenochtend klaar lieffie!!! Zoooooooooo spannend!!!
Luus en Sproet wat lekker dat de mannen gaan doorslapen...hier ook de afgelopen twee nachten...naar bed om 19:30 en dan maken we Laalbaby wakker om 06:45...hopelijk vannacht weer! Dan kan ik hier morgen mooi om 07:00 uur zijn
Chiek...jouw nacht