Zou jij willen leren om een mannenfluiseraar te worden?

03-11-2009 16:16 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees en schrijf al een tijdje mee..en probeer zinnig mee te denken met jullie allen. En waar ik kan probeer ik met EEN goede oplossing of in ieder geval een ander inzicht van het probleem te komen.

Iedere dag komen er weer nieuwe topics bij hier op het relatie topic en op het seks topic. En de rode draad is de man die niet duidelijk zegt wat hij wilt/denkt of niet lijkt te willen luisteren. Veel vrouwen lijken "de man" maar niet te kunnen doorgronden maar zouden dat graag willen. Het maakt ze soms zooo verdomd onzeker, dat vervelende vage gedrag van de man. De zelfverzekerde vrouw verandert ineens in een onzeker aan alles twijfelend meisje...

Mijn vraag is nu eigenlijk wat snappen jullie nu niet aan mannen.

En zou jij naar een workshop gaan om mannen beter te leren begrijpen?

Zeg maar een soort hoe word ik een goede mannenfluisteraar ipv paardenfluisteraar

Zou je dit echt willen leren? Zijn mannen echt zo vaag voor jullie?

ondoorgrondelijk? Ik krijg soms namelijk het idee dat mannen jullie verdomd onzeker weten te maken. Mannen zijn wat mij betreft helemaal niet ondoorgrondelijk of mysterieus of wat dan ook. Ze zijn eigenlijk vrij simpel. Misschien communicatief lang niet zo sterk als vrouwen en daar zit volgens mij dan ook een groot deel van het probleem. Het verschil in communiceren.

Ik ben overigens serieus met dit topic.

Maar goed zou jij een mannenfluisteraar willen worden en wat snap je niet aan de man?

En ja er is serieus een boek uit HALLO TARZAN en een site mannenfluisteraar.nl die daarbiuj hoort. Hebben jullie dit nu echt nodig?
en nee het is dus niet dat je wil weten wat ze denken maar meer gedrag beter leren begrijpen

het is meer als mannen komen van mars en vrouwen komen van venus.

en nogmaals ik was serieus....maar helaas word het niet op prijs gesteld...

Vindt het prima...maat het kwam voort uit oa. het volgende...een vriendin heeft haar relatie uitgemaakt omdat hij maar nergens initiatief innam...dat had ze ook aangegeven aan hem maar er veranderde niks...

dus uitgemaakt.\

Hij in zak en as en snapte er niks van want het ging toch beter? ze hebben het nadat het bespreekbaar werd gemaakt ook niet meer over gehad dus zal het wel weer goed zijn dacht hij. Ik heb haar daarop gewezen zo van als je ervoor kiest om eraan te werken zal je bij sommige mannen helaas echt op de momenten dat jij zegt van gets nu word ik gek van je het op dat moment moeten benoemen zodat zijn gedrag voor hemzelf op dat moment direct inzichtelijk wordt. Tis ontzettend vermoeiend en kost veel tijd kracht en moeite om als juf bijna je vent bij de les te houden maar goed ze heeft het wel gedaan en hij snapte nu veel beter wat ze bedoelde door hem direct op drat moment op de irritatie te wijzen ..en nu zijn ze weer happy terwijl ze eigenlijk dacht hij verandert nooit meer en hij was zich van geen kwaad bewust.
Begrijp dit niet zo goed...

Als jij DE vrouw zo goed kan helpen, dan los je dat toch binnen die topics in 1x op?! geef je het bevrijdende antwoord aan de TO is alles opgelost!

toch??
en voor de rest doe met dit topic wat je wilt....

en je kan rustig mijn historie hier terug lezen en dan zal je zien dat ik hier niet hengel maar serieus probeer te zijn..en ach niet alle mannen en vrouwen zijn hetzelfde dat lijkt me nogal logisch...

en uiteraard heb ik de waarheid ook niet in pacht..maar wie wel?
mijn vraag is slechts ZOU JIJ EEN MANNENFLUISTERAAR willen zijn en wat snap je dan niet aan mannen?

zo duidelijk genoeg?

en ik reageer altijd in de topics zelf

dit kwam bij me op nav het boek wat net uit is HALLO TARZAN!

en site die daarbij hoort.

DUIDELIJK NU haha?
Ga je ook zo naar doen op de workshop?
quote:Magichands schreef op 03 november 2009 @ 16:16:

Ik lees en schrijf al een tijdje mee..en probeer zinnig mee te denken met jullie allen. En waar ik kan probeer ik met EEN goede oplossing of in ieder geval een ander inzicht van het probleem te komen.

Iedere dag komen er weer nieuwe topics bij hier op het relatie topic en op het seks topic. En de rode draad is de man vrouw die niet duidelijk zegt wat hij zij wilt / denkt of niet lijkt te willen luisteren. Veel vrouwen mannen lijken "de man vrouw" maar niet te kunnen doorgronden maar zouden dat graag willen. Het maakt ze soms zooo verdomd onzeker simpel, dat vervelende vage simpele gedrag van de man. De zelfverzekerde vrouw man verandert ineens in een onzeker aan alles twijfelend meisje jongetje...

Mijn vraag is nu eigenlijk wat snappen jullie nu niet aan mannen vrouwen.

En zou jij naar een workshop gaan om mannen vrouwen beter te leren begrijpen?

Zeg maar een soort hoe word ik een goede mannen vrouwenfluisteraar ipv paardenfluisteraar

Zou je dit echt willen leren? Zijn mannen vrouwen echt zo te vaag simpel voor jullie?

ondoorgrondelijk dommig? Ik krijg soms namelijk het idee dat mannen vrouwen jullie verdomd onzeker weten te maken. Mannen vrouwen zijn wat mij betreft helemaal niet ondoorgrondelijk of mysterieus of wat dan ook. Ze zijn eigenlijk vrij simpel intelligent. Misschien communicatief lang niet zo sterk "iets" sterker als vrouwen mannen en daar zit volgens mij dan ook een groot deel van het probleem. Het verschil in communiceren.

Ik ben overigens NIET serieus met dit topic. Ik werk NIET heel veel met vrouwen en praat daardoor met veel vrouwen mannen en ben tegenwoordig een soort van relatietherapeut gabber geworden...en ik vind het eigenlijk wel leuk om vrouwen mannen op weg te helpen in doorgronden van het mannelijk vrouwelijk brein. Ik krijg echt steeds meer het idee dat er vrouwen mannen zijn die maar geen bal(len) van snappen hebben. Overigens andersom ook hoor. Mannen Vrouwen vinden vrouwen mannen ook vaag simpel...veel gehoord is dan ook vrouwen mannen geven GEEN hints en zeggen niet duidelijk wat ze nu willen!

Maar goed zou jij een mannen vrouwenfluisteraar willen worden en wat snap je niet aan de man vrouw?

voorbeelden?? altijd leuk om op in te gaan...
Hmm, ik zie mannen als individuen hoor. Dus een workshop zal niet werken. Ik val op mannen die meer zijn dan hun sekse dus dat is weggegooid geld. Overigens tref ik nu juist altijd mannen die aan me vragen wat ik denk, liefde en seks niet kunnen scheiden en die ik zo een arm kan breken. Help!
zucht vrouwen..haha

ik bedoelde er niks negatiefs mee was gewoon serieus nieuwsgierig.
eh, even een vraagje: jij bent, zo schrijf je, een een soort van relatietherapeut geworden Wat is dat precies??? Bedoel je dat je een soort van Lieve Mona bent voor je collega's?
Ik zit nog eens naar je nick te kijken en ik zie ineens dat het helemaal geen franse nick is, maar engels! En ik me maar afvragen wat (een) magi-chands zijn (is). Ratattata....
Ik begrijp de meeste mensen wel maar mezelf niet. Hoe kan ik Digifluisteraar worden?

Wat ik dan niet begrijp van mannen is waarom sommige exemplaren zichzelf zo verlagen om continu aan je kop te zeiken om je nummer of om seks of weetikveelwat, als je al te kennen hebt gegeven dat je geen interesse hebt. Of waarom mannen het normaal vinden te joelen naar je of opeens je aura binnenstormen met de pakkende zin 'wauw jij bent lekkuuuuur.' Leg dat maar eens uit want ik ben vooralsnog voor een preventief nekschot.
Lijkt me overigens weinig meer aan als we van elkaar precies alles zouden weten...
oke, dan NEE

Ik zou niet willen weten wat er in wiens hoofd dan ook omgaat en dus ook niet in die van mannen. Ik wil dat zelf ontdekken,met alle obstakels van dien. Juist die zoektocht en die communicatie lijkt me belangrijk. En ja, dat zou ik wel willen leren.
Ik vind trouwens de meeste mannen in mijn omgeving vrij duidelijk, heb meer moeite met het doorgronden van vrouwen die het een zeggen maar denken dat het dan logisch is dat ze iets anders bedoelen, of vinden dat je maar moet aanvoelen wat er aan de hand is...

Misschien kan ik dan ook beter wachten op de vrouwenfluisteraar workshop...
gewoon altijd hetzelfde, met iets meer moeite, iets minder zorgen;

just put the dots real close together for them ;)
quote:Summerdance schreef op 03 november 2009 @ 16:26:

[...]

Eensch, maar ik denk niet dat dat per definitie aan de man ligt.

Ik geloof namelijk best dat mannen duidelijk zijn, alleen kiezen veel vrouwen er bewust voor om juist naar de afgegeven signalen NIET te luisteren...

één van de meest gehoorde "klachten"is dat de man al eerder aangaf niet toe te zijn aan een relatie, maar ze hebben wel al 4 dates gehad, nu kapt hij af en dat wordt dan niet gesnapt

Ik denk dan persoonlijk....dan heb je toch ergens niet opgelet dame want de meneer heeft wel degelijk gezegd wat hij dacht...Precies, kijk en als je dit soort dingen niet snapt. Heb je ook geen fcuk aan een cursus mannenfluisteren. Ik vind mannen over het algemeen heel duidelijk, geen hints, geen omslachtig gedoe. Ze zeggen (diegene die ik dan altijd ontmoet, mee omga of date) gewoon wat ze bedoelen. En ik ben daar zooooooooo blij mee!
Geweldig idee voor een vrijgezellenfeestje! En bij score 10 (op schaal van 1 tot 10) krijg je een strippende man cadeau. Fluister hem naakt......
Overigens bestaat DE MAN niet dus is een cursus ook geen optie om DE MAN beter te leren begrijpen! Onnodig om te vermelden dat je dus gewoon beter zelf duidelijkheid kunt vragen als je dat wilt. Alleen ga geen vragen stellen waar je liever het antwoord niet op wilt hebben. De waarheid kan namelijk hard zijn.
Ow en Tarzan doet het hem echt niet hoor. Er zijn er die veel lekkerder zijn
Mijn vent is al vrouwenfluisteraar, dus ik hoef de mannencursus niet meer te volgen. Lekker makkelijk!
Als ik mijn man in zijn oor fluister vindt hij dat kriebelen. Er valt dus weinig te fluisteren in onze relatie
Hahaha Robo, ik zie een lief tafereeltje (Robo en man zitten in leuk restaurant met een fles Bordeaux, Robo fluistert in oor van man, man roept keihard 'je wil met me neuken en m'n harde pik in je kut voelen???!') voor me

Wie gaat het presenteren? Je hebt die film de paardenfluister, Derek Ogylvie als babyfluisteraar en wie speelt de mannenfluisteraar? Katja Schuurman fluistert hees en halfnaakt wat in een man z'n oor en hij krijgt een stijve? Zoiets?
quote:Digitalis schreef op 03 november 2009 @ 17:15:

Katja Schuurman fluistert hees en halfnaakt wat in een man z'n oor en hij krijgt een stijve? Zoiets?Mijn man dus niet, die gaat alleen maar lachen en zeggen dat het jeeuuuuheeuuukt
Ik vind de combi "mannen willen leren begrijpen" en een bijbehorend boek getiteld "HALLO TARZAN" dan wel weer heel humoristisch.
Loomii

Ghe Robo, nou waar sta je dan met het advies over De Man. Elke man wordt toch geil van een halfnaakte Katja? Shit, nu klopt de hele theorie niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven