Babyshower?

03-11-2009 18:27 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
2 vriendinnen van ons zijn zwanger, nu willen wij natuurlijk een babyshower gaan geven..........................

voor de aanstaande vaders!

Met alles er op en er aan, zoals het proeven en herkennen van verschillende potjes voeding ed. Doordat ze met zijn 2en zijn kan er in wedstrijdverband geshowerd worden!

Wie heeft er leuke tips om het een geslaagd feest te maken.
Wedstrijdje luier verschonen. Je kunt met voornoemde potjes voeding een aardige immitatie van een spuitluier creëren...twee babypoppen, ieder lekker de broek vol en dan de heren maar laten verschonen. Wie het eerste zijn kind weer proper in de kleren heeft, wint.
Quiz om de aanstaande vaders babykennis te testen.
Weet je zeker dat de vaders dat leuk zullen vinden? Ik heb heel wat aanstaande vaders in mijn omgeving, maar die zouden dit echt niet waarderen.
quote:gizz schreef op 03 november 2009 @ 18:48:

Weet je zeker dat de vaders dat leuk zullen vinden? Ik heb heel wat aanstaande vaders in mijn omgeving, maar die zouden dit echt niet waarderen.

Haha, 1 van de aanstaande moeders heeft zoiets al bij haar 1e kind gehad. Had haar schoonzus georganiseerd (wij zijn met zijn alle braaf gegaan, maar wisten dat ze dit niets zou vinden, en wij ook niet)

Haar man vond dit zo vreselijk leuk dat zij dit moest doen, en niet hij!

Een soort payback dus (heel fout ik weet het)

Alle mannen in de vriendengroep hebben hun vriend(en) er wel voor over. Ze zijn wel van de practical jokes! Andersom zouden de aanstaande vaders dit ook voor een van hun vrienden kunnen verzinnen.
Owwww wat erg.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dat klinkt al beter.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het boekje 'Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' van kluun is dan ook leuk om te geven!
wat een leuk idee! het is altijd alleen gericht op de mama's io dus het werd tijd!

ik heb er ook 1tje gehad en we hebben toen memory gedaan met van alle aanwezigen een babyfoto en een recente foto! heel grappig want je moest dus eerst raden wie de baby op de foto is..

en idd een weetjes lijst.. en dan wel gekke onverwachte weetjes!

succes
LEEF!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven