Ik baal van mezelf!

03-11-2009 20:37 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aargh... ik baal zo van mezelf!

Ik zit de hele avond al redenen te zoeken om vanavond niet te gaan zwemmen, heb geen zin in de stage die volgende week begint, en voel me tegelijkertijd nutteloos omdat ik niks uitvoer!

Pfff ik wil iets dóen, een ritme hebben, en tegelijkertijd vind ik het ook heerlijk om een hectisch weekje te hebben. Oftewel: het is nooit goed :( En het regent ook nog...

Ik zou het liefst... even weg gaan, even ergens heen waar ik me niet druk hoef te maken of ik mn vriendinnen wel genoeg zie, of ik wel een interessant leven heb, tussendoor mn vriendje nog wil zien, ook nog studiepunten moet halen, etc etc

Pf er zit geen structuur in mn verhaal en ik denk dat niemand het snapt maar het lucht wel op!
Ik snap je volkomen hoor! Zit met hetzelfde, alleen is mijn relatie dan net even 5 dagen achter de rug. Dat hakt erin na een half jaar.

En het helpt zeker om het af en toe van je af te schrijven.

Ik zit tegenwoordig op dat 'hyves'. Ik doe er niets mee, alleen af en toe even wat opschrijven. Helpt zoo!!
eh... volgens je eigen motto moet je naar buiten
Haha hmmmm, goeie Een tijdje geleden had ik er inderdaad minder problemen mee, maar ik wil uit die stomme dip! Toen fietste ik vrolijk om half 10 nog naar het zwembad en takke enden naar de sportschool, maar nu... bah!
Verstand op nul en alsnog de regen in! Er teveel over nadenken werkt averechts, dan bedenk je steeds meer redenen om thuis te blijven zitten.
waarom geniet je niet even van een avondje niks? Even geen eisen aan jezelf!
quote:anna761 schreef op 03 november 2009 @ 20:47:

waarom geniet je niet even van een avondje niks? Even geen eisen aan jezelf!Maar ik heb al zo veel avondjes niks :(
in het zwembad heb je nog meer druppels op je huid :D

pff, ja soms gaat alles je makkelijk af en de volgende dag kost zoiets als tandenpoetsen ineens de grootste moeite

maar ook dat zou ik gewoon blijven doen trouwens...

succes!
Lonkaa, ik ken t wel, en het enige wat echt helpt is jezelf een schop onder je kont geven en toch gaan. Je bent niet van suiker dus regen is niet erg. En straks ben je trots op jezelf en voel je je goed!
Misschien moet je toch nog even het zwembad induiken!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
't Is volle maan, daar komt 't van! Vast.

Zou toch kunnen?
I blame de donkere dagen, het rot weer en de tijd van het jaar....

Ik hoor alleen maar negatieve berichten van iedereen... mensen zijn allemaal ziek, hebben problemen en ga zo maar door.

Bah....geen idee hoe we nu weer door deze fase van het leven moeten komen.
herkenbaar!

ik moet eigenlijk studeren of sporten.. maar doe de hele dag geen flikker en vervolgens verveel ik me.. terwijl ik genoeg te doen heb

En die scriptie moet nog steeds gemaakt worden.. aan de ene kant haat ik niets doen aan de andere kant doe ik het continue :S

Wat ik wel sinds 2 weken doe, is meer met vrienden afspreken Heb de komende weken al aardig wat dingen in mn agenda staan, ben meestal te lui om zelf initiatief voor afspraken te tonen, maar ben nu op de goede weg.

Daarnaast heb ik relatietwijfels. ben mezelf echt aan het gekmaken...
nog gegaan lonkaa?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven