LGZW Deel V
donderdag 22 oktober 2009 om 11:39
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!
22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Pienienimie moet
alleen nog even
draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!
12 februariHartje!
Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!
25 februariHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli Duftyboy
geboren!
Duftygirl is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Laalbaby
geboren! Luaska3114 aug Luusbaby
geboren! Minie2313 sep Miniemeisje
geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!
22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Pienienimie moet
alleen nog even
draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!
12 februariHartje!
Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!
25 februariHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli Duftyboy
geboren!
Duftygirl is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Laalbaby
geboren! Luaska3114 aug Luusbaby
geboren! Minie2313 sep Miniemeisje
geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
woensdag 4 november 2009 om 10:15
Lieve, lieve Neempie. Ook al voel je je er wel oké onder, natuurlijk is het toch een teleurstelling Nu gaan we gewoon heel hard duimen dat je ongesteld wordt. Alhoewel ik natuurlijk hoop dat je het scenario van Luus en Caat volgt en gewoon over een paar dagen alsnog positief test! Meis, echt er komt een dag dat je 2 blauwe streepjes ziet, echt!
woensdag 4 november 2009 om 10:25
Wat een ongelooflijk lieve reacties, dat doet al heel goed!
Zojuist is de hel losgebroken dus hoera het werkt!
Dan is mijn theorie van gisteravond waarschijnlijk wel kloppend geweest, heb ik écht mijn ei lichamelijk gevoeld én ook nog eens gezien op een staafje, alleen kwam ie wat later dan verwacht. Dat is erg goed nieuws en ik ga zondag aan de hoogste dosis clomid.
Natuurlijk was ik liever zwanger geweest maar ondanks dat voel ik me toch overwegend positief. Lief en ik grapten ook al dat het wel jammer zou zijn als de baby-making seks nu al voorbij zou zijn
Heel erg bedankt, nogmaals, en ja Michigan ik vind het alleen maar ontzettend lief dat je even komt posten speciaal voor mij
Volgende keer zal ik er twee dagen bijtellen na het hebben van mn ei, dat scheelt wel wat overbodige stress al veel te vroeg denk ik
Zojuist is de hel losgebroken dus hoera het werkt!
Dan is mijn theorie van gisteravond waarschijnlijk wel kloppend geweest, heb ik écht mijn ei lichamelijk gevoeld én ook nog eens gezien op een staafje, alleen kwam ie wat later dan verwacht. Dat is erg goed nieuws en ik ga zondag aan de hoogste dosis clomid.
Natuurlijk was ik liever zwanger geweest maar ondanks dat voel ik me toch overwegend positief. Lief en ik grapten ook al dat het wel jammer zou zijn als de baby-making seks nu al voorbij zou zijn
Heel erg bedankt, nogmaals, en ja Michigan ik vind het alleen maar ontzettend lief dat je even komt posten speciaal voor mij
Volgende keer zal ik er twee dagen bijtellen na het hebben van mn ei, dat scheelt wel wat overbodige stress al veel te vroeg denk ik
woensdag 4 november 2009 om 10:47
Jeej, voor de goed functionerende cyclus van Neem!!
Dat vind ik ook écht wel een cheer waard hoor!
Je lichaam doet nu wat de bedoeling is, dus een (tweeling ) zwangerschap kan nu heus niet lang meer op zich laten wachten!
Dus je mag de komende maand weer lekker aan de baby-making-sex!
Beng, veel plezier met kijken naar jullie meisje!
Over meisjes gesproken, die van ons heeft het weer heel goed gedaan afgelopen nacht, ze heeft geslapen van 21.15 tot 05.45, en haar mama ook, zalig!
Luus, rustig dagje houden dan maar, lekker middagdutje doen als je de kans krijgt en gezond eten, hopelijk blijf je de griep dan de baas!
Dat vind ik ook écht wel een cheer waard hoor!
Je lichaam doet nu wat de bedoeling is, dus een (tweeling ) zwangerschap kan nu heus niet lang meer op zich laten wachten!
Dus je mag de komende maand weer lekker aan de baby-making-sex!
Beng, veel plezier met kijken naar jullie meisje!
Over meisjes gesproken, die van ons heeft het weer heel goed gedaan afgelopen nacht, ze heeft geslapen van 21.15 tot 05.45, en haar mama ook, zalig!
Luus, rustig dagje houden dan maar, lekker middagdutje doen als je de kans krijgt en gezond eten, hopelijk blijf je de griep dan de baas!
woensdag 4 november 2009 om 11:04
Neempie, wat jammer nou... Maaaaar, je klinkt positief en dat is goed, want alles doet het en we duimen gewoon rustig verder voor de volgende keer. En babymaak-sex is echt bijna de leukste sex ever, door het romantische aspectje zeg maar, dus het zou inderdaad heul zonde zijn als het nu ineens alweer voorbij was
woensdag 4 november 2009 om 11:07
Minieman heeft een thuiswerkdag omdat vanochtend de aannemer kwam voor een lek bij de buren waardoor wij een vlek op onze muur hebben.
En nu zit hij dus met een kop thee achter zijn werklaptop, ik met een kop thee en koekjes op de bank en ons meisje lachend en rondkijkend in haar nieuwe vibrowipstoel met speeltjes. Ze lacht en kijkt dus naar die speeltjes. De vrolijke geluidjes die eruit komen zijn zó ongelooflijk schattig. Ben helemaal verliefd op mijn meisje. Vannacht heeft ze het ook goed gedaan (niet zo goed als Chocochiek, maar voor haar doen echt heel goed) want ze sliep van 22:00 tot 4:00, van 4:30 tot 7:00 en van 7:30 tot 9:30. En ze heeft gisteren weer 100 cc gedronken, dus het gaat nog steeds goed.
Bengie, heel veel plezier met het gluren naar jullie meisje!
En nu zit hij dus met een kop thee achter zijn werklaptop, ik met een kop thee en koekjes op de bank en ons meisje lachend en rondkijkend in haar nieuwe vibrowipstoel met speeltjes. Ze lacht en kijkt dus naar die speeltjes. De vrolijke geluidjes die eruit komen zijn zó ongelooflijk schattig. Ben helemaal verliefd op mijn meisje. Vannacht heeft ze het ook goed gedaan (niet zo goed als Chocochiek, maar voor haar doen echt heel goed) want ze sliep van 22:00 tot 4:00, van 4:30 tot 7:00 en van 7:30 tot 9:30. En ze heeft gisteren weer 100 cc gedronken, dus het gaat nog steeds goed.
Bengie, heel veel plezier met het gluren naar jullie meisje!
woensdag 4 november 2009 om 11:45
Voordat ik even boodschappen ga doen, Luusbaby heeft super geslapen vannacht! Flesje om 14.30, daarna pas om 21.30 en vervolgens kwam ie pas weer om 07.00!!! Yeah! Dus ik heb wel goed geslapen.
Nah, ik ga even boodschappen doen. Luusman wil zelf kippensoep maken met een eigen gemaakt bouillon.... nah... mag ie lekker zelf maken, want ik wil geen uren in de keuken staan.
Fijne dag! Toedels!
Nah, ik ga even boodschappen doen. Luusman wil zelf kippensoep maken met een eigen gemaakt bouillon.... nah... mag ie lekker zelf maken, want ik wil geen uren in de keuken staan.
Fijne dag! Toedels!
woensdag 4 november 2009 om 12:21
Du toch ongesteld geworden, maar hee...je lijf snapt het nu dus wel helemaal! En dat is toch ook wel heel fijn! Dus op naar volgende maand...
Beng...veel plezier!
Hier trouwens ook weer een goede nacht van Laalbaby! Heerlijk zeg...
Luus ik kan me je angst voor dat griepje wel voorstellen hoor...ze zijn ook nog zo klein. Stel dat Luusbaby wel grieperig zou worden gewoon bellen op het moment dat jij twijfelt. Als Laalbaby grieperig zou worden, zou ik ook niet weten hoe of wat hoor. Ik zou dan gewoon de HA bellen voor informatie, of het CB.
Over het CB gesproken, daar kom ik nu net vandaan. Laalbaby is weer helemaal goedgekeurd Goed gegroeid en de tweede ronde prikken gehad. De kanjer liet weer bijna niets horen! Alleen als hij morgenochtend nog koorts zou hebben, dan liever niet naar het KDV brengen. Dus als dat zo is, dan doe ik dat ook maar niet...zou ik trouwens ook wel zielig vinden.
Sproet, leuk trouwens dat Sproetekind zijn tut-popje leuk vindt Ik was eigenlijk bang dat je het niet meer zo leuk zou vinden, aangezien hij al weer wat groter is natuurlijk...maar ja het stond ook al een tijdje in de kast
Beng...veel plezier!
Hier trouwens ook weer een goede nacht van Laalbaby! Heerlijk zeg...
Luus ik kan me je angst voor dat griepje wel voorstellen hoor...ze zijn ook nog zo klein. Stel dat Luusbaby wel grieperig zou worden gewoon bellen op het moment dat jij twijfelt. Als Laalbaby grieperig zou worden, zou ik ook niet weten hoe of wat hoor. Ik zou dan gewoon de HA bellen voor informatie, of het CB.
Over het CB gesproken, daar kom ik nu net vandaan. Laalbaby is weer helemaal goedgekeurd Goed gegroeid en de tweede ronde prikken gehad. De kanjer liet weer bijna niets horen! Alleen als hij morgenochtend nog koorts zou hebben, dan liever niet naar het KDV brengen. Dus als dat zo is, dan doe ik dat ook maar niet...zou ik trouwens ook wel zielig vinden.
Sproet, leuk trouwens dat Sproetekind zijn tut-popje leuk vindt Ik was eigenlijk bang dat je het niet meer zo leuk zou vinden, aangezien hij al weer wat groter is natuurlijk...maar ja het stond ook al een tijdje in de kast
woensdag 4 november 2009 om 13:22
Bengie, veel plezier vandaag!
Ik weet ook niet goed wat ik zou doen als V. ziek zou zijn. Ik was vanmorgen bij de huisarts (bloeddruk nog steeds te hoog, weer nieuwe medicatie, kutterdekut) en ik vroeg nog even wat de procedure is. Als je kind koorts heeft direct bellen en dan verwijzen ze door naar een kinderarts voor een kweekje. Alleen maar snotterig heeft niets met mex. griep te maken, maar koorts dus wel... Voor volwassenen mag koorts, maar duurt het langer dan 3 dagen dan ook doorverwijzen naar ziekenhuis. Ze zijn hier dus best resoluut...
Ik weet ook niet goed wat ik zou doen als V. ziek zou zijn. Ik was vanmorgen bij de huisarts (bloeddruk nog steeds te hoog, weer nieuwe medicatie, kutterdekut) en ik vroeg nog even wat de procedure is. Als je kind koorts heeft direct bellen en dan verwijzen ze door naar een kinderarts voor een kweekje. Alleen maar snotterig heeft niets met mex. griep te maken, maar koorts dus wel... Voor volwassenen mag koorts, maar duurt het langer dan 3 dagen dan ook doorverwijzen naar ziekenhuis. Ze zijn hier dus best resoluut...
woensdag 4 november 2009 om 13:27
Ik verwacht dat Laalbaby wel weer koorts krijgt vandaag...door de prikken. Als dat morgenochtend niet over is, dan blijf ik thuis...en als het morgenavond niet over is, dan bel ik naar de HA.
Als Laalbaby op enig ander moment koorts zou krijgen, dan bel ik direct naar de HA...en dan bel ik net zo lang totdat ze wel wat doen. En anders ga ik naar het ziekenhuis...met een griep neem ik op dit moment geen enkel risico!
Als Laalbaby op enig ander moment koorts zou krijgen, dan bel ik direct naar de HA...en dan bel ik net zo lang totdat ze wel wat doen. En anders ga ik naar het ziekenhuis...met een griep neem ik op dit moment geen enkel risico!
woensdag 4 november 2009 om 14:11
Hai!
Neem, balen zeg, maar wel heel sterk van je dat je er zo positief tegen aan kijkt. Inderdaad je lichaam snapt nu wel hoe het werkt! Ik duim weer verder voor je!
Beng, vandaag weer een echo? Have fun!
Luus beterschap!!
Laal, wat een stoer kereltje, bijna geen kick geven met z'n prikjes. Hopelijk heeft ie er niet te veel last van.
Chiek en Minie, fijn dat jullie goede nachten hebben gehad en dat het goed gaat met jullie meisjes!!
Voor iedereen verder een dikke , moet weer aan het werk.
Neem, balen zeg, maar wel heel sterk van je dat je er zo positief tegen aan kijkt. Inderdaad je lichaam snapt nu wel hoe het werkt! Ik duim weer verder voor je!
Beng, vandaag weer een echo? Have fun!
Luus beterschap!!
Laal, wat een stoer kereltje, bijna geen kick geven met z'n prikjes. Hopelijk heeft ie er niet te veel last van.
Chiek en Minie, fijn dat jullie goede nachten hebben gehad en dat het goed gaat met jullie meisjes!!
Voor iedereen verder een dikke , moet weer aan het werk.
woensdag 4 november 2009 om 14:42
woensdag 4 november 2009 om 15:17