LGZW Deel V
donderdag 22 oktober 2009 om 11:39
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!
22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Pienienimie moet
alleen nog even
draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!
12 februariHartje!
Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!
25 februariHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli Duftyboy
geboren!
Duftygirl is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Laalbaby
geboren! Luaska3114 aug Luusbaby
geboren! Minie2313 sep Miniemeisje
geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!
22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Pienienimie moet
alleen nog even
draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!
12 februariHartje!
Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!
25 februariHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli Duftyboy
geboren!
Duftygirl is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Laalbaby
geboren! Luaska3114 aug Luusbaby
geboren! Minie2313 sep Miniemeisje
geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
woensdag 4 november 2009 om 16:03
Neempie, ik was vanmorgen al even op de groep (of ook al hier? weet het niet meer), maar hier ook nog een en thumbs up voor je positieve instelling. Het voelt natuurlijk helemaal niet als de eerste ronde, dus ik vind het heel knap dat je het wel zo kunt benaderen. En het is natuurlijk ook gewoon waar: de kans op raak de eerste ronde is natuurlijk niet bijzonder groot, en het is gewoon hartstikke fijn dat je lijf het licht eindelijk gezien heeft, cyclus-technisch. Op naar ronde twee!
Beng! (Ben ik nou de enige hier die niet aan pretecho's doet?)
Chiek, ik ben ook heel benieuwd! Ga gelijk kijken. Ik ben zo braaf aan het werken vandaag joh, best wel lekker. De dag vliegt om en ik heb het gevoel dat ik voor drie dagen werk verzet heb. Straks weer naar fysio (ik vond het toch leuker om 'pufclub' te zeggen, maar dat dekt hier de lading echt niet want er wordt niet gepuft).
Beng! (Ben ik nou de enige hier die niet aan pretecho's doet?)
Chiek, ik ben ook heel benieuwd! Ga gelijk kijken. Ik ben zo braaf aan het werken vandaag joh, best wel lekker. De dag vliegt om en ik heb het gevoel dat ik voor drie dagen werk verzet heb. Straks weer naar fysio (ik vond het toch leuker om 'pufclub' te zeggen, maar dat dekt hier de lading echt niet want er wordt niet gepuft).
woensdag 4 november 2009 om 16:05
quote:elev schreef op 04 november 2009 @ 16:03:
Ben ik nou de enige hier die niet aan pretecho's doet?)Nee hoor, wij hebben ook geen pretecho gehad...omdat wij het geslacht al wisten, wilden wij niet weten hoe ons kindje er uit zou zien...Niet dat je alles al heel goed kunt zien, zo bedoel ik het niet...maar je krijgt toch een beetje een idee
Ben ik nou de enige hier die niet aan pretecho's doet?)Nee hoor, wij hebben ook geen pretecho gehad...omdat wij het geslacht al wisten, wilden wij niet weten hoe ons kindje er uit zou zien...Niet dat je alles al heel goed kunt zien, zo bedoel ik het niet...maar je krijgt toch een beetje een idee
woensdag 4 november 2009 om 16:06
Bah.... even ego bericht.
Luusbaby huilt al een tijdje, dus ik vroeg aan luusman of ie het héél even over wilde nemen, maar luusbaby is nu nog veeeeeeeeeeeel harder aan het huilen. Krijsen zeg maar, bij mij huilde hij slechts zachtjes. Maar nu wil luusman het alleen doen, terwijl ik luusbaby heeeeeel hard hoor krijsen al een half uur. Net een discussie gehad boven met luusman... godver, ik kan niet tegen zijn ontroostbare gekrijs en dan ook niks mogen doen....godver de godver....
Luusbaby huilt al een tijdje, dus ik vroeg aan luusman of ie het héél even over wilde nemen, maar luusbaby is nu nog veeeeeeeeeeeel harder aan het huilen. Krijsen zeg maar, bij mij huilde hij slechts zachtjes. Maar nu wil luusman het alleen doen, terwijl ik luusbaby heeeeeel hard hoor krijsen al een half uur. Net een discussie gehad boven met luusman... godver, ik kan niet tegen zijn ontroostbare gekrijs en dan ook niks mogen doen....godver de godver....
woensdag 4 november 2009 om 16:12
Luus, even tot 10 tellen. Je moet het nu echt even over laten aan Luusman. Hoe moeilijk het ook is. Je kunt niet én aan hem vragen het over te nemen én het zelf willen doen. Zeker als je wilt dat hij het wat vaker van je overneemt. En zeker niet nu in discussie gaan. Als Luusbaby vanavond weer lekker slaapt, kun je het er wel over hebben, hoe jij het zou hebben aangepakt. want een krijsende baby is niet fijn.
woensdag 4 november 2009 om 16:16
Ach Luusje, bah. Ik herken het wel trouwens, dan heb ik het even hélemaal gehad, en moet elevman het doen, maar als hij het dan (in mijn ogen ) niet goed doet, wil ik me er wel weer mee bemoeien. Zo werkt het helaas niet, ben ik bang. Maar wel heel begrijpelijk.
Laal, jullie ook geen pret-echo dus. Ik vind het ook een beetje engige beelden eerlijk gezegd, die 3D-dingen, maar misschien is dat anders als je ze live ziet bewegen. Heb er ook niet zoveel behoefte aan nu, omdat ik haar voel. Maar weten dat je baby veel haar heeft is natuurlijk wel leuk.
Laal, jullie ook geen pret-echo dus. Ik vind het ook een beetje engige beelden eerlijk gezegd, die 3D-dingen, maar misschien is dat anders als je ze live ziet bewegen. Heb er ook niet zoveel behoefte aan nu, omdat ik haar voel. Maar weten dat je baby veel haar heeft is natuurlijk wel leuk.
woensdag 4 november 2009 om 16:27
Och Luusje...dat is inderdaad frustrerend. Maar inderdaad, laat Luusman maar even, hij is tenslotte de vader en hij weet ook vast wel wat hij doet
Ik betrap mezelf er ook wel eens op dat ik Laalman verbeter, "schat je kunt beter dit en dat..." heel irritant van mezelf...van geen twee mensen zijn hetzelfde.
Enge beelden vind ik het niet echt, maar ik had er niet echt heel erg behoefte aan. De eerste keer dat ik Laalbaby zag staat werkelijk in mijn geheugen geprint. De VK gaf hem aan en dat bekkie en die ogen kan ik me nu nog herinneren. Ik dacht dat ik dat beeld op een foto had gezien, maar achteraf bleek daar helemaal geen foto van gemaakt te zijn. Dat beeld zit gewoon in mijn hart gesloten
Ik betrap mezelf er ook wel eens op dat ik Laalman verbeter, "schat je kunt beter dit en dat..." heel irritant van mezelf...van geen twee mensen zijn hetzelfde.
Enge beelden vind ik het niet echt, maar ik had er niet echt heel erg behoefte aan. De eerste keer dat ik Laalbaby zag staat werkelijk in mijn geheugen geprint. De VK gaf hem aan en dat bekkie en die ogen kan ik me nu nog herinneren. Ik dacht dat ik dat beeld op een foto had gezien, maar achteraf bleek daar helemaal geen foto van gemaakt te zijn. Dat beeld zit gewoon in mijn hart gesloten
woensdag 4 november 2009 om 16:31
Elev ik vond dat ook altijd van 3D echo's maar op de een of andere manier vond ik die van ons alleen maar zo lief en mooi dat ik het niet meer eng vond/vind. En je komt achter leuke weetjes die je anders niet had geweten.
Ik denk dat het geslacht wel of niet weten ook wel een rol speelt. Zo snap ik Laal's beredenering heel goed. En was ik ook een beetje bang dat zo'n echo teveel prijs geeft ofzo (buiten het geslacht om) maar ik vond het dus gewoon hartstikke leuk. Ben echt blij dat we het gedaan hebben. .
Ik denk dat het geslacht wel of niet weten ook wel een rol speelt. Zo snap ik Laal's beredenering heel goed. En was ik ook een beetje bang dat zo'n echo teveel prijs geeft ofzo (buiten het geslacht om) maar ik vond het dus gewoon hartstikke leuk. Ben echt blij dat we het gedaan hebben. .
woensdag 4 november 2009 om 16:36
Hier ook geen pretecho hoor, wel 2 keer een ectra gewone echo, voor mijn gemoedsrust Ach ja, je moet doen waar je je goed bij voelt toch?
Luus, wat de anderen ook al zeggen; laat luusman maar even, het komt heus goed. Ga anders even een rondje lopen buiten zodat je luusbaby niet hoort huilen, en je tegelijkertijd lekker een frisse neus kunt halen (als het tenminste even 5 min niet regent ) Vaders weten óók wat ze doen, ook al doen ze hetniet op onze manier. Bovendien moet je hem ook de kans geven het op te lossen, dat is ook goed voor zijn zelfvertrouwen. En lalie, ik doe dat ook hoor, man verbeteren, maar probeer het zo min mogelijk te doen (want net of ik voor "ouder" geleerd heb... we moeten het allebei leren)
Luus, wat de anderen ook al zeggen; laat luusman maar even, het komt heus goed. Ga anders even een rondje lopen buiten zodat je luusbaby niet hoort huilen, en je tegelijkertijd lekker een frisse neus kunt halen (als het tenminste even 5 min niet regent ) Vaders weten óók wat ze doen, ook al doen ze hetniet op onze manier. Bovendien moet je hem ook de kans geven het op te lossen, dat is ook goed voor zijn zelfvertrouwen. En lalie, ik doe dat ook hoor, man verbeteren, maar probeer het zo min mogelijk te doen (want net of ik voor "ouder" geleerd heb... we moeten het allebei leren)
woensdag 4 november 2009 om 16:41
quote:chica1978 schreef op 04 november 2009 @ 16:36:
En lalie, ik doe dat ook hoor, man verbeteren, maar probeer het zo min mogelijk te doen (want net of ik voor "ouder" geleerd heb... we moeten het allebei leren)
Precies! Al vind ik het dan wel weer heel leuk als ik kan zeggen "dat zei ik toch"
Pien, als wij het geslacht niet hadden geweten, hadden wij waarschijnlijk wel een pretecho gedaan, dus ik snap jou ook heel goed
En lalie, ik doe dat ook hoor, man verbeteren, maar probeer het zo min mogelijk te doen (want net of ik voor "ouder" geleerd heb... we moeten het allebei leren)
Precies! Al vind ik het dan wel weer heel leuk als ik kan zeggen "dat zei ik toch"
Pien, als wij het geslacht niet hadden geweten, hadden wij waarschijnlijk wel een pretecho gedaan, dus ik snap jou ook heel goed
woensdag 4 november 2009 om 17:10
Ik wilde graag een keer extra spieken, en Bengman wilde echt 3D/4D met DVD etc. En we hebben de moeders dus meegenomen, die vonden het helemaal geweldig. Nog nooit een echo meegemaakt etc. Schoonmama is/was ook erg ongerust over deze zwangerschap en die heeft nu met eigen ogen kunnen zien hoe goed ons meisje het doet.
Van mij hoefde het niet zo nodig, maar ik ben heel blij dat we het toch gedaan hebben. Vond het toch wel erg leuk. Vooral ook omdat ik de eerste 20 weken helemaal niet blji ben geweest met deze zwangerschap en me niet kon hechten. En nu geniet ik WEL van dit dotje. Zal s kijken of ik snel wat online kan zetten. Ben net wakker, heerlijk getukt net
Van mij hoefde het niet zo nodig, maar ik ben heel blij dat we het toch gedaan hebben. Vond het toch wel erg leuk. Vooral ook omdat ik de eerste 20 weken helemaal niet blji ben geweest met deze zwangerschap en me niet kon hechten. En nu geniet ik WEL van dit dotje. Zal s kijken of ik snel wat online kan zetten. Ben net wakker, heerlijk getukt net
woensdag 4 november 2009 om 18:01
woensdag 4 november 2009 om 18:50
woensdag 4 november 2009 om 18:56