Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 04 november 2009 @ 10:39:

Kwam er nog wat fatsoenlijks uit ook Suus?

80 cc uit de tiet die ik half 9 nog gegeven heb. Minuut of 5 werk. De moeite dus :-)
Ow ok, wel beter idd met twee koters achterin.

Mwa, mooie opbrengst

Ik ga zo ook even aan de bak als ik mijn pink ontkoppelt heb. Vanavond naar This Is It. Papa's vuurdoop alleen met de dames voor langer dan een uurtje
Nou, hier zit de prik erin bij beide mannen. Ik vind het wel spannend hoor. Jonathan was weer lekker eigenwijs en trok de naald eruit toen hij er net in zat. Dat deed zeer natuurlijk. Daarna lukte het wel. Huisarts zei dat ik er goed aan deed zo en dat als hij nu toch besmet wordt, dat het veel milder verloopt. Ik hou Jonathan maar wat extra in de gaten vandaag. Malman vond de prik helemaal niet pijn doen, zoals beweerd werd in de media.

Star, veel plezier bij This is it!!! Met wie ga je, met Compu?
Stressed is just desserts spelled backwards
Benieuwd wat Meetje met die fles gaat doen! Maar iig fijn dat de tieten het nog snappen. Ah, sneu, zulke nare dromen... Mare ligt 's nachts vaak te kletsen en heeft 's morgens de meest fantastische verhalen (vannacht was er een beer in haar kamer die achter muisjes aanzat, de muisjes heeft ze snel onder haar deken verstopt, die kropen lekker tegen haar aan, en voor de beer een dode muis (?!) neergelegd zodat hij die kon opeten, toen was 'ie weer blij....) maar ze wordt er niet naar van. Ik kan me wat Compu zegt wel voorstellen, misschien een manier om veranderingen te verwerken.

Hoe gaat 't bij jou met kolven en flesje Star, al bezig?

Mmm, ik heb zo te lezen echt mazzel gehad met m'n zwangerschap. Niet misselijk geweest (beetje wee 's morgens, maar geen kokhalsneigingen), geen rare voorkeuren of walgingen, geen gekke dingen geroken en geen moeite met tandenpoetsen. Maar goed, ruim dertig kilo aangekomen, dat was dan wel weer een beetje jammer, haha!

Enka, klinkt erg saai maar ik vind het dus wel echt heel knap dat je dat kan, een site bouwen! Wanneer is 'ie klaar? Galbulten, jee, hoe kom je daar nou aan? Wat een zegen dat die jeuk weg is! Party is vrijdag. En ik ga niks kopen. Echt niet.

Kokos, goed dat je het piekeren kunt laten. Heeft inderdaad ook nog geen zin zolang je niks weet, maar het valt niet altijd mee om er dan niet aan te denken....
Fijn Mal, hopelijk geen zieke mannen later met zere armen enzo.

Met Starpapa en Starmama, met wie ik ook naar een concert ben geweest in 1996
Ow leuk naar This is it Star! Vriend gaat ws do. Laat je weten hoe 'ie was?

Mal, arme Mr J, die denkt natuurlijk wegwezen met die prikkert... Gelukkig is het achter de rug.
Goeiemorgen!

Vanmorgen uit pure wanhoop m'n stapel strijkwas maar weggewerkt, kon toch niet op Viva.

Jin, die egeltjes hadden ze op school geknutseld. Stal inderdaad wel altijd alles uit. Af en toe ruim ik dan weer op, maar dat vind ik wel moeilijk hoor!

Werd vanmorgen nog door de gemeente op m'n vingers getikt, had voor schoonmoeder een uittreksel uit het GBA aangevraagd. Mocht niet. Had ze zelf moeten doen. Tss. Maar goed, verder was ze wel aardig. Eigenlijk had ik 5 werkdagen moeten wachten tot het bij haar binnen was, maar aangezien ik maandag voor 12 uur alles bij de makelaar in moet leveren mag ik het ophalen. Ik vind het echt zo spannend!
Whahahahaha die Mare is wel een slimme tante, zo die beer om de tuin leiden

Kolven gaat ok. Doe het af en toe (Cin, schiet eens op met dat elektrische apparaat ). Eetje heeft tot nu toe twee keer een flesje gehad en ging schoon op.
Jawel Hel, je gaat een memobord kopen. Hastikke hip en handig.

Leuk, This is it! Fijn dat Mr J z'n prik achter de rug heeft. Naar dat Amalia steeds moet spugen, ik had het ook met allebei. 80 cc na de voeding kolven En arme kindertjes met nachtmerries
Gemeentes en regeltjes zijn stom idd.
Fijn dat ze er in zitten Mal! Dat hebben de heren dan maar weer gehad.
quote:Suze2 schreef op 04 november 2009 @ 11:15:

Jawel Hel, je gaat een memobord kopen. Hastikke hip en handig.

Ghe ghe
Meisje is naar psz. Ik heb net met de juf overlegd dat 16 december de laatste dag is

We zouden vandaag trouwens te laat zijn geweest als ze naar de basisschool zou zijn gegaan. Te laat uit bed en traag met alles. En Tim op het laatst nog een poepluier.

Tim heeft er weer 2 tandjes bij. Hij krijgt er steeds 2 tegelijk door.

Mamax en Star, ik begrijp dat jullie het zien als 'meedenken' (schoonzus). Zij zegt veel vaker dit soort dingen. Zo kwam ze een keer binnen terwijl Lianne nog een boterham zat te eten. Lianne liet een knutselwerkje van de psz zien en schoonzus zegt vervolgens:"En ga nu maar weer op je stoel zitten en eet je boterham op". Het gaat mij om de toon en de manier waarop het wordt gezegd. Als ze had gezegd:"Ik kom gezellig bij jou aan tafel zitten", dan komt dat heel anders over.

Het is niet de eerste keer dat zij en mijn broer tegen haar zeggen dat ze haar beker moet leeg drinken/ eten opeten terwijl wij erbij zijn. En dat stoort me.

Compu, wat lekker dat het helemaal rond is van de school.

Hel, een memobord party? Ik kijk nergens meer van op . Wanneer is dat?

Suus, voor Jeetje en voor jou. Lianne heeft het een tijdje geleden gehad, duurde een week. Ik weet nog steeds niet waarom.

Enka, constant jeuk; volgens mij wordt je er helemaal gek van. Enig idee wat de oorzaak is van die galbulten?

Amaal, ik was bij Tim ook behoorlijk misselijk en dan is het inderdaad snel, snel die tandenborstel erdoor en half kotsend spoelen.

Mal, ha, ha, dat klinkt inderdaad logisch; een tv ipv UGGS.

Sterkte voor Mr. J. met de prik.

Mamax, ik zit hier minimaal 4x in de week te kleien met Lianne. Sluit me aan bij de klei-fanclub

Jin, ik moest vreselijk lachen om je 'heel Libbele' - uitspraak.
Eetje is wild. Check filmpje op mijn Hyves. Zo ligt ze nu ook te drinken
quote:Suze2 schreef op 04 november 2009 @ 10:33:

Morgen Kokos.

Hoe is het met je? nog voor alle toestanden op jou bordje!Dank je. Het gaat wel beter, kan weer het één en ander meer relativeren nu.
Hmmm, ik zie het nog steeds niet zoals jij Kokos

Als mijn ouders bijvoorbeeld komen als we aan het eten zijn en Ceetje rent van tafel om iet te laten zien ofzo, dan zeggen ze ook dat ze eerst moet gaan eten.
Dat kan Star.

Al gekneusde ribben van al het getrappel van Eetje?

Oh, het is alweer tijd om Lianne op te halen. Ciao.
Ze ligt nu weer in de wagen te mopperen.
En ik ook niet. Ik ben zelfs zo erg dat ik opa en oma naast de kinderen zet zodat ik ook eens een keer ongestoord kan eten .

Ik ga Eetje eens bekijken.
Nah, ze hebben Eduard naar huis gestuurd op zijn werk!

Hij was vanmorgen maar even gaan melden dat ik vermoedelijk de mexicaanse griep heb (met attest van de HA hier) en een uurtje later kwam Hoofd PZ hem naar huis sturen met de mededeling dat hij pas maandag weer terug mag komen.

Hij 'mocht' wel thuiswerken maar het hoeft niet eens (doet ie wel hoor anders heeft ie er natuurlijk alleen zichzelf mee ook) en hij hoeft er ook geen vrije dagen voor in te leveren, het is een voorzorgsmaatregel.

Jemig!

Ik heb trouwens zeker de mex. griep. Mijn moeder heeft net een uurtje geleden de uitslag van d'r bloedtest binnen en die heeft idd mex. griep. Dus daar heb ik het van.

De HA hier gaat ook geen bloed prikken, vindt ie niet meer nodig.

Gelukkig ben ik iets minder benauwd, vannacht vond ik het geen feest. Nu gaat het wel weer.

Wat een gedoe dit, zeg!
Bah, naar Cin!!! Hopelijk knap je snel op. Ik snap wel dat ze Eduard naar huis sturen, straks is het hele kantoor tegelijk ziek. Kun je je lekker laten vertroetelen door je vent, fijn toch!
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:mamax schreef op 04 november 2009 @ 11:44:

En ik ook niet. Ik ben zelfs zo erg dat ik opa en oma naast de kinderen zet zodat ik ook eens een keer ongestoord kan eten .

He ben jij mij?
Hmmm da's minder Cin. Wat doe je nu met de kinderen? Zoveel mogelijk uit de buurt bij je?

Hoe is het met de mannen daar Mal?
Nouja, ze zijn nu op de BSO. Maar nu we zeker weten dat het mexicaanse griep is gaat Eduard dat zo bij het ophalen wel even bespreken. Dus ik ga ervan uit dat ze deze week wel niet meer zullen mogen komen. Ze hebben helemaal geen klachten.

Verder geef ik nu even geen kusjes (maar zij mij wel op de wang) en mogen ze niet komen knuffelen.

Dat is het eigenlijk wel.

Is dat erg om de kinderen bij opa en oma te zetten om zelf rustig te kunnen eten? Nee toch zeker?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven