Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat wij nu weten dat Malman kleit op de pot...

Ha ha.

Goeie tv!

Is NL 1, 2 en 3 nu standaard ondertiteld of heb ik weer een of andere rare instelling op mijn tv? En ik dacht dat DWDD altijd live was, maar dat is ook ondertiteld. Vreemd....

Baaaaah, iemand nog tips tegen gasvorming (lekker fris)? Ik eet normaal, niet te veel en niet anders dan eerst. Ik klei () wel gewoon hoor.

En nog tips tegen kokhalzen bij het tandenpoetsen? Ben vanmorgen van ellende zelfs vergeten mijn tanden te poetsen, yek! Dat gebeurd me echt nooit!
mamax, vriendinnetje van mij maakt van die borden! Heb toevallig net vanmiddag gezegd dat ze er een voor me mag maken, want ik wil idd ook voor de kinderknutsel er een hebben boven de kast (is nog net een stukje vrij). Vrees alleen dat vent het nogal chaotisch ga vinden...
Amalia, misschien heeft Malman nog tips :
Ehh, ja die stickers komen van mij. Maar ik had alleen Mare gestuurd hoor!

Ik wil verder ook nooit never ever meer een kettingbrief oid. Maar ben hier maar mooi ingetrapt. Ach, het enige velletje van Mare die hier kwam (per abuis) daar was L wel zo ontzettend blij mee. Dat is dan wel weer onwijs schattig. maar ik denk niet dat er 36 binnen komen....Alleen al omdat mijn zus het ook meteen bande en ik dus maar 5 brieven heb uitgedeeld
quote:Jinny schreef op 03 november 2009 @ 19:45:

Amalia, misschien heeft Malman nog tips :

Proest!

Nou, het hoeft er nou ook weer niet meteen uit te spuiten!!!
quote:mamax schreef op 03 november 2009 @ 19:38:

Ketnet, dat is van onze Zuiderburen toch? Klinkt als iets wat mijn mannen ook leuk vinden.

Ja, de zuiderburen dus het is ook met een zachte G. Maar Jonathan vindt die pratende hond echt hylarisch, zit te schateren achter de TV.

Zoebie is forummer van de maand
Stressed is just desserts spelled backwards
Tegen gasvorming, niet te gekruid eten, geen kool en uisoorten eten.... verder geen tips!
In het kader van verstandig ( topic over dat sinterklaasgelduitgeefgedoe) ben ik zojuist in de stromende regen een singalong cd toestand gaan halen via marktplaats.

Ben ik nu goed bezig of niet?

Hij zag er wel nog echt uit als helemaal nieuwe, dus ben wel happy ;)
Ik had vanochtend de broer van een vriendje over de vloer. Hij heeft zijn been gebroken en moeders kon geen vrij krijgen. Dus bammie ontfermt zich wel even ;)

Leuk hoor een ouder kind, dat heeft echt ook wel wat en kletsen dat hij kan, hahaha heb nog nooit zoveel tekst uit dat mannetje horen komen. Lief kind!

Vanmiddag cakejes gebakken, was ook een succes vooral voor de hond, hahaha heel de vloer lag bezaaid met versiersels
Jinny, er wordt niet vervelend gereageerd maar ik begin het wel heel vervelend te vinden. Overigens is het hier in Belgie gebruikelijk dat dokters attesten schrijven en ik heb ook aangeboden er 1 te overleggen dat hij mex. griep vermoedt maar in NL heb je dat helemaal niet nodig.

Ik heb echt al idioot veel verzuimd de afgelopen jaren. Tijdens de zwangerschap van Cas bijna 7 maanden plus mijn gewone verlof (ok, dat is dan geen verzuim) en vorig jaar eigenlijk vrijwel het hele schooljaar.

En dan ook nog een 'gewoon' zwangerschapsverlof.

En dat alles in nog geen 3.5 jaar tijd.

Amalia, ik heb in mijn zwangerschappen geen tandenborstel in mijn mond kunnen steken, dan ging ik direct spugen. En dat mocht weer niet. Ik snap nu waar de uitdrukking 'ieder kind kost een tand' vandaan komt want het is slecht gesteld met mijn gebit.
Tandenpoetsen deed ik onder de douche. Want dan kun je veel beter staand poetsen. Als je het bij de wastafel doet dan sta je al sneller in de comfortabele kotshouding misschien een tip. Je kan ook verschillende smaakjes tandpasta gebruiken. Ik vind aquafresh met 3 streepjes lekker, terwijl ik van de gewone prodent kotsmisselijk werd.
Onder de douche poetsen was weer niet zo'n feest, want ik vond het warme water niet aangenaam op het kokhalsmoment

Ik heb wel heel lekkere tandpasta: prodent met munt jummie.

Cin, die uitdrukking bedacht ik me vanmorgen ook al haha.

Het is ook psychisch, want nu ik aan tanden poetsen DENK voel ik mijn maag al samentrekken.

Mss maar een mouthwash kopen. Net een weggegooid omdat ik die nooit gebruik. Handig.

Ik doe het nu zo: ik poets heel snel onder en boven, zodat alles iig is aangeraakt. Elke seconde extra die ik het nog volhou is meegenomen.

Ooh, te erg.

Hoop dat jij dit probleem ook snel hebt Mal
Ohh gatver, ik moest ook altijd kokhalsen/overgeven toen ik zwanger was. brrrr

Duurt nog maar 7 maanden Amalia
Ik had toen ik zwanger was een enorme antipathie tegen bepaalde luchtjes. Ik kan bijvoorbeeld normaal gesproken al niet goed tegen mensen die naar zweet ruiken maar toen ik zwanger was, was het helemaal erg. Niet het normale werk of sportzweet, maar echt zure-'ik heb me 4 dagen niet gewassen en al 4 dagen dezelfde kleren aan'-zweet. Als ik dan zo iemand rook in de supermarkt ofzo, en als je zwanger bent dan ruik je dat al op 20 meter afstand, dan stond ik bijna te kotsen. Herkenbaar?
7 mnd.....
Oh wat een ellende die misselijkheid, Amalia!

Maar wel grappig omschreven hoe je snel alle zijden poetst. :-)

Heb je al veel mensen ingelicht?

Dank voor jullie leuke reacties op de goedkeuring.

Ik straal de -positive vibe- door naar Mamax, die kan 'm dan weer doorgeven!
Ik was deskundig in het ruiken van ontstekingen in diverse monden haha!! Kon zo geld verdienen bij de tandarts als speurhond.
quote:compu schreef op 03 november 2009 @ 21:50:

Ik was deskundig in het ruiken van ontstekingen in diverse monden haha!! Kon zo geld verdienen bij de tandarts als speurhond.Haha, ik zie het al voor me. Werd je daar ook misselijk van of kon je het alleen beter ruiken?
Te goor voor woorden, dus absoluut misselijk.

Amalia, hang je al over de wc?

Ik kan al zien bij welke kindjes CG in de klas komt, ze staan allemaal op de site. Vind je dat raar, Mal? Ik een beetje wel eigenlijk.

Heb nog een keer je Hyves verhaal gelezen en goed joh. Hoop dat er gauw allemaal goede berichten komen en dat je dan snel kunt starten met alles..!

CMV is in CG's klas wel bekend trouwens.
Dat vind ik wel een beetje raar dat de kindjes met foto op een site staan. Op het KDV van Mr J zijn ze daar heel voorzichtig mee en moeten ouders overal toestemming voor geven.

Ik had echt nog nooit van CMV gehoord. Wat zijn er toch veel ziektes. Het is gewoon een wonder als je helemaal gezond bentm lijkt het wel!
Goedemorgen, wakker worden allemaal!
tsss was al heul lang wakker, maar kon niet op viva....

Goedemorguh
Nou ik was maandag trots dat ik op tijd was, toch?

Vandaag niet
hahahaha Suze

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven