Ben ik zwanger?

03-11-2009 19:44 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum, heb me net aangemeld. Heb een vraagje. Ben nu 1 dag overtijd. Heb sinds kort btje rare verschijnselen. Ben enorm onrustig, slaap raar en heb het 's nachts enorm warm (dacht eerst lijkt wel koorts ofzo) Ik heb ook steeds soort pijnscheuten in mn maag en lager (darmen ofzo) Als ik wat eet komt er zo'n scheut en blijft nog lang nazeuren. Vandaag een test gedaan maar negatief, Gebruik alleen condoom en heb deze maand 1x onveilig gevreen toen ik dacht dat mn eisprong voorbij was. Denken jullie dat dit zwangerschapsverschijnselen kunnen zijn?? Ik ben zo benieuwd en zit mezelf helemaal gek te maken. Zou wel echt superleuk zijn als ik zwanger ben!
Samenvatting: Woellie is zwanger van een Mexicaanse baby.
-Ga op een schommel zitten en maak vaart.

-Kantel je hoofd naar achter.

-Maak spuug, slijm en snot aan door te rochelen.

-Spuug omhoog.

*Eindigt het goedje op de grond; helaas, je bent niet zwanger.

*Eindigt het goedje in je haar; het wordt een meisje.

*Eindigt het goedje in je mond; het wordt een jongen.
quote:extramama schreef op 03 november 2009 @ 20:50:

Ik heb even een heel belangrijke vraag. Mijn zoon ligt op dit moment op de bank, hij is wat onrustig en heeft last van zijn maag en steken in zijn buik. Denken jullie dat hij zwanger is?

LOL!! Die van mij is daarbij ook nog eens erg gassig, laat enorme scheten... Vast een tweeling.... Leuk is z'n broer/zus die nog geboren moet worden gelijk oom/tante.

Nu kan ik de vraag verwachten hoe ik wist dat ik zwanger was; had precies dezelfde symptomen als TO, alleen ik voelde het al bij de bevruchting.... My god... hoe kom je erbij dit op een forum te plaatsen!
quote:WishfulThinking schreef op 03 november 2009 @ 21:26:

-Ga op een schommel zitten en maak vaart.

-Kantel je hoofd naar achter.

-Maak spuug, slijm en snot aan door te rochelen.

-Spuug omhoog.

*Eindigt het goedje op de grond; helaas, je bent niet zwanger.

*Eindigt het goedje in je haar; het wordt een meisje.

*Eindigt het goedje in je mond; het wordt een jongen.Als ik een schommel had ging ik het meteen proberen... Je wil toch zekerheid hè... Als ik het nou doe terwijl mijn vriend me bij m'n armen pakt en me rondjes door de kamer slingert.. is het dan ook betrouwbaar en moeten we dan tegen de klok in of met de klok mee?
Waaaahahaha ik zag dit topic vanavond geopend worden, en dacht: dat wordt gezellig! Deze vraag leidt nooit, ik herhaal nooit, tot een zinnig antwoord en altijd tot een vloedgolf aan desondanks hilarische reacties.

Tip met stip voor Woellie: over 9 maanden (want jaja, het is overduidelijk raak bij je) moet je eens een topic over borstvoeding openen. Ook altijd zo'n warm bad. En dan het liefst een overduidelijk standpunt voor of tegen innemen. Zie je dan!
O en welkom op het forum. Maar het zal een kort uitstapje zijn bevroed ik.
Nooit sexen voordat je voorlichting hebt gehad. Dan weet je namelijk ook hoe het werkt met zwanger worden enzo. En dan wordt je niet verwezen naar een forum nadat je een negatieve test hebt gedaan. Wij kunnen geen baby in je buik blazen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Vishnu schreef op 03 november 2009 @ 19:56:

Oh sorry, mijn koffiedik lag verkeerd om.

Nee je bent niet zwanger, je moet poepen.

Gadverdamme, hierdoor verslik ik me dus in de theebladeren die ik zodadelijk wilde gaan raadplegen in mijn kopje!

*peutert drab uit neus*

Ik ga even poepen... of bevallen, ik kijk wel wat er uit komt, want ook ik heb het vannacht zo warm gehad!

*neemt voor de zekerheid gekookt water en handdoeken mee naar de wc*
Dames, zijn jullie nu alles vergeten wat we ooit al hadden bewezen als betrouwbaarste methode voor dit soort dingen? Als de glazen bol geen uitsluitsel biedt is er altijd nog het Oewiebord.

Gewoon een paar slijmdraden trekken op het letterplankje, en dan met je Oewie in je hand en je andere hand op je tiet een paar mantra's zeggen. Binnen de kortste keren heb je antwoord op al je vragen... Het kan ook met een glas en geen hand op je tiet en geen mantra's maar da's minder spiri....

Oh, t kan ook met een zwangerschapstest. Maar da's nog minder spiri...
(Met het risico dat ik allerlei forummers over me heen krijg die pas na een week een positieve zwangerschapstest in handen hadden om nog maar te zwijgen van het risico dat de t.o. dit helemaal niet meer leest omdat ze is afgehaakt): Ik zou zeggen dat als je gister ongesteld moest worden en je hebt getest, met een negatief resultaat, dat je niet zwanger bent, maar dat je menstruatie gewoon wat later is. Zo zou ik in ieder geval een negatieve test interpreteren. Maar misschien ben je toch wel iemand die pas een week nadien een positieve test in handen krijgt. Ik zou zeggen wacht nog een paar dagen, ben je dan nog niet ongesteld: gooi er een nieuwe test tegenaan. Succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven