Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Morgen ga ik daar antwoord op geven .. zal ff een uittrekseltje maken vannacht op mijn werk .. En dan hierheen kopieren ..

Best geinig..
ok leuk !

ik ga nu dolly dots concert kijken wat ik gemist heb eind mei en dan op tijd slapen...bye bye....werkze !
Des, dus je hebt je vader aan het werk gezet ? En .. dat doet hij dan ook allemaal graag? En wat heeft ie ontdekt?

Summer, natuurlijk moet je een afspraak met vriendinnen niet afzeggen voor een man. Dan pas je je direct al teveel aan. Laat hij zich maar aanpassen aan jou. En dat is natuurlijk voor een bezette man moeilijker, tja..

Gisteravond opeens weer smsje van Saaimans. Ja, hij had mijn voicemail bericht gehoord en ja hij was richting noorden gereden. Nou, dat was dan wel een antwoord twee dagen na mijn vraag. En als een vrouw jou voor het eerst belt dan reageer je niet pas twee dagen later: ik heb je bericht gehoord. Dus ik eerst niet reageren. Hij stelde weer voor elkaar te ontmoeten, hij wou meteen vandaag weer naar me toe rijden. Ik smste terug dat ik eerst nog wat vragen voor hem had, bijvoorbeeld of hij nu na deze reactie van mij weer pas over twee dagen terug zou reageren, en waarom hij dat steeds zo doet. Daar kreeg ik zowaar antwoord op:" we kunnen elkaar zien, kan alleen mislopen als we van elkaar schrikken en vragen.. ja, die heb ik ook wel aan jou..."

Daarop bedacht ik dat ik hem die vragen beter face to face kan stellen.

Maar niet op zijn tijdstip van "meteen". Dus heb ik morgen voorgesteld in de stad die voor hem aardig eindje rijden is, voor mij met de trein drie kwartier.

Ik heb nu 3 dates:

- morgen met Saaimans dus, natuurkundeleraar en een beetje vreemd in reactiegedrag, op terras.

- komende zaterdag met G., interimmanager met de villa waar Des naar zoekt in mijn eigen woonplaats, eerst wat drinken en dan uit eten.

- 31 e met Cman, die ik dan eindelijk na 1 jaar eens ga zien! Waarschijnlijk in 1 van de randsteden, alleen wat drinken en kletsen hebben we afgesproken.

en als 1 date erg goed valt, behoud ik me het recht voor de andere af te zeggen.

Des, nog dates in de planning, of even rustig aan? Al een keus gemaakt wb banen?

Mir, je gaat dus een leuk weekend tegemoet!

Summer, afspraak met Spanjaard wordt dus weer later?

Cardhu, alles goed?

Noa, hoe gaat het?

En waarom hoor ik niets meer van Various, Tweeling, Badmeester etc.. etc..? Al die nieuwen die hier zich melden, wel leuk als ze ook blijven!
[fgcolor=#0000FF]Hello ladies, het forum is wel erg vaak onbereikbaar zeg.. Super irritant!! /fgcolor]
hola! hier niks te melden, wilde alleen laten weten dat ik dit vreemde verse forum probeer te volgen. leest niet echt lekker, nee..maar ach.

geen dates met losers of pannekoeken die niet kunnen communiceren hier..wel rustig zo.

gisteren een mega pannekoek in stamkroeg tegengekomen..mijn god..dat die neanderthalers nog gemaakt worden..hij zag er wel erg erg lekker uit..precies mijn type.. maar weinig communicatief (en dat kwam niet door te veel bier want was nog vroeg op de avond).

Toch maar minder naar uiterlijk kijken en toch eens bedenken of ik premiumlid ga worden op parship. jullie ook veel succes in het reallife gamen..whoehhahha
Zoo Shape jij heb heel wat dates in t verschiet zie ik hehe .. Mijn vader heeft t huisje vandaag ontdekt denkt ie .. Maar hij gaat ff de foto uitprinten en vergelijken.. haha hilkarisch dit

Hehe ik schoot al helemaal in de stresss, moest net wel erg lachen om mij zelf..

LRPman had zichzelf op afw3ezig gezet op RP, dacht huh waarom is dat nou ? Had al t ergste doemscenario in mijn hoofd haha krijg ik net een mailtje van hem binnen dat ie zichzelf op afwezig heeft gezet omdat zijn abbo morgen afloopt..

Morgen komt een vriend langs , zijn relatie is sinds gisteren uit . Heb voorgesteld om lekker samen in de hangmat te hangen en te keuvelen over t wel en wee van vrouwen (en mannen)
Oh wat jobs betreft. ga a.s maandag weer naar huidige werkgever en ff babbelen als zij met een beter voorstel komen dan .. blijf ik daar denk ik maar gewoon
wat is het mooi weeer buiten ... straks de hangmat maar ff induiken en verder lezen waarom mannen niet bellen
Hier is het alweer aardig aan het dichttrekken... veel bewolking!

Ik moet zeggen dat het nieuwe forum niet echt aanlokt om te schrijven zeg... dan is ie weer buiten gebruik en ik blijf het super onoverzichtelijk vinden...
quote:liefmeisje2 schreef op 11 augustus 2007 @ 16:32:

Hier is het alweer aardig aan het dichttrekken... veel bewolking!

Ik moet zeggen dat het nieuwe forum niet echt aanlokt om te schrijven zeg... dan is ie weer buiten gebruik en ik blijf het super onoverzichtelijk vinden...Dat merk je over het hele forum, er wordt zoooo weinig geschreven.
ja stom hè, laat ze het maar weer terugveranderen...

waar vind ik trouwens de smileys?? :-)
quote:liefmeisje2 schreef op 11 augustus 2007 @ 19:27:

ja stom hè, laat ze het maar weer terugveranderen...

waar vind ik trouwens de smileys?? :-)Als je gaat reageren zie je een gezichtje staan, als je daar op drukt komen ze allemaal tevoorschijn.
Des, er zijn talloze boeken in die stijl, waarom mannen liegen en vrouwen schoenen kopen enzo.. en het boek Mannen liefde en seks, van David Cinkcenzo, verzameld uit enquetes geeft ook wel een goed beeld. Toch, als je die boeken niet steeds bij de hand hebt, snap je er af en toe niet veel van.

Zo heb ik een sterk vermoeden dat Saaimans of getrouwd is, of in de dagen dat hij opeens onbereikbaar is, de andere vrouwen van zijn lijst misschien zit af te werken...? Anders snap ik niet waarom hij of niet of heel laat reageert op mij als ik gewoon reageer nb op een vraag van hem!

Maar .. ik hoop het morgen te horen bij de date, en ik ga het gewoon vragen!

Des: Heeft je vader een foto van het huis genomen.. oei.. heeft hij dat wat ongemerkt gedaan.. ? G. heeft wel gezegd dat het een wat oudere foto was, dat de tuin inmiddels al gedaan is terwijl je op de foto nog een vlakte ziet.

Wie is die RP man ook alweer waar je nu over schrijft?

Summer, wat heb je morgen voor leuks, waardoor je bezet bent voor Spanjaard

? Heb je al weer wat van hem gehoord trouwens?

Liefmeisje, die smileys zie je alleen wanneer je op het rode woordje "reageer" klikt, als je direct gaat typen in het vakje onder de tekst, dan niet.

Angrycat, leuk dat je weer even schrijft. Ga je wel op die dure site? Het kan natuurlijk wel wat opleveren, je weet nooit..

Ik ben aan het kijken: wat staat me leuk.. jeetje mijn zoon wist daar ook geen antwoord op... wat trek ik morgen aan?

En nog snel wat snelbruiner op mijn benen smeren morgen..

Cman begon opeens te vragen: was je gisteren uit? Hoe laat was je thuis dan? Waar was je dan? Hoe kwam je thuis? En toen ik zei dat ik thuisgebracht was,: door wie werd je thuisgebracht? En was het gezellig? Enz enz..

Ik heb hem zelden zoveel vragen zien stellen. Op een of andere manier begint hij opeens wat op me te letten...
... [/fgcolor]
Hallo allemaal!

Ik ben benieuwd hoe Miranda het heeft met AM. En ik zag net dat buurman een meisje op bezoek heeft. Zijn Berliner Bol denk ik.

Naja... Zo leuk was ie eigenlijk niet Maar wel confronterend, toch...

Shape, ik vind Saaimans maar verdacht hoor. Maargoed, je ziet hem dus al snel, en wie weet. Wel leuk, allemaal dates gepland!

En Summer vind ik stoer! Goedzo, laat ze maar niet denken dat je op komt draven als het hun een keer uit komt, hehehe!

Gister heeft SV/V+ zich weer gemeld, dus die heeft weer wat punten gescoord. Maar nog niet genoeg. Ik ging uit en zei hem dat ie langs moest komen (ik ging naar een kroeg precies tussen zijn en mijn huis in, dus ideaal!) voor een make-out sessie, maar hij was net terug gekomen van vakantie en was te moe

Wel positief dat ie meteen wat liet horen, maar verder ben ik dus nog steeds sceptisch.

Dus ik ging uit gisteravond. Was leuk. Veel leuke mannen ook wel, maar ze waren allemaal zo klein!! Echt niet normaal. Dus helaas, niet gescoord

Maar nu baal ik toch wel weer een beetje van de buurman.
Owh Miran had vandaag haar date met AM?? Dan willen we morgen wel verhalen horen!

Jee Jannek, kan me wel voorstellen hoor dat je teleurgesteld bent in buurman...beetje vervelend nu ook dat hij je buurman is, want je ziet ook alle dames zijn huis betreden, zou natuurlijk ook zomaar kunnen dat het gewoone en vriendin is?? Of zeg ik nu iets heeeeeeel raars? :-)

Thanks Summer, ik zal voortaan in het andere scherm reageren, toch weer een beetje vaag dat dat dan alleen daar kan.... nou ja zal wel aan mij liggen dat ik geen logica in dit nieuwe forum kan ontdekken... :-)

Saaimans, klinkt inderdaad wel vaag hoor... Maar 3 dates dus voor de boeg, way to go girl!!

Hier een beetje een duf weekend, ben een beetje ziekig en dat terwijl het eindelijk weer eens mooi weer is

Rustig hier wederom...
Wel positief dat ie meteen wat liet horen, maar verder ben ik dus nog steeds sceptisch.
[quote]liefmeisje2 schreef op 11 augustus 2007 @ 22:43:

Hier een beetje een duf weekend, ben een beetje ziekig en dat terwijl het eindelijk weer eens mooi weer is

Beterschapjes!
voor Liefmeisje.. volhouden, er komen betere tijden!

Summer, goed bezig..

Janneke.. Je bent wel streng voor je SV.. direct na een vakantie kan je soms best moe zijn m aar hij dcht wel aan jou..

En buurman weet niet wat hij mist... krijgt nog wel spijt..

Ik ben zo benieuwd naar Saaimans... en het verhaal dat hij heeft over zijn vreemde gedrag.. want ik ga wel doorzagen daarover.. en welke vragen hij voor mij heeft. ja eerlijk is eerlijk ik heb ook andere mannen.. ga ik ook eerlijk zeggen als dat het is wat hij wil weten.
Shape, veel plezier met je date vandaag! Ben benieuwd...
Het was super.......lekkere AM.. lekkere rose, lekker gegeten met de anderen die van niets weten..., samen op mijn fiets door de stad, op de terugweg met fles rose in m'n hand, lachen..heerljke nacht.....nu afkicken....hij is net weg.

Fijne zonnige dag voor allemaal en shape veel plezier met je date! spannend
Jannek, jammer van de kleine mannen.....en idd.....berliner bol...haha....en hoe zag het eruit? Niet?? :-)
Jeeeeeeee die Miran... klinkt super, geweldig....maar ook zo gevaarlijk

Maar je weet wie het zegt hè?! Geniet ervan...but be careful..

Shape, veel plezier met je date vandaag!

Ik ga zo de stad in met een vriendinnetje, beetje genieten van het mooie weer, en afleiding zoeken..

have fun iedereen!
Oh Miranda, fijn dat het zo leuk was met AM!

Gevaarlijk, dat wel. Maarja...

Shape veel plezier met de date vandaag!! Ben heel benieuwd.

De Berliner Bol zag er best leuk uit. Gewoon, leuk meisje. Wat ik er van kon zien. Geen super-stoot gelukkig

Voel me een beetje allenig vandaag. Niemand om mee in het park te hangen of naar de Parade te gaan. Echt zo'n single-zondag.

Dat je van ellende dan maar het huishouden gaat doen en op de bank hangen met een boek. Moet ook nog klussen aan mijn huis vandaag en hardlopen. Genoeg te doen dus, dat wel. Maar toch... Het voelt nu even alsof de hele wereld vrienden heeft en leuke dingen te doen en ik niet.
Heerlijk weer.. ga zodadelijk t bos in

erg veul zin an

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven