ik wil het niet!!!!!!
donderdag 5 november 2009 om 10:36
donderdag 5 november 2009 om 12:57
'zegt ik heb geen sex, ik bedrijf de liefde'....
Owwwww vreselijk!!!! Ik heb zo'n vriendje gehad. Bah bah. Sex was een verboden woord. Wij bedreven de liefde. Getverdemme. Ik wilde ook weleens gewoon geneukt worden! En het werd dus echt een probleem tussen ons. Ik kon er NIET mee omgaan.
Maar ohhhhhh dat verliefde is wel helemaal geweldig!
Owwwww vreselijk!!!! Ik heb zo'n vriendje gehad. Bah bah. Sex was een verboden woord. Wij bedreven de liefde. Getverdemme. Ik wilde ook weleens gewoon geneukt worden! En het werd dus echt een probleem tussen ons. Ik kon er NIET mee omgaan.
Maar ohhhhhh dat verliefde is wel helemaal geweldig!
donderdag 5 november 2009 om 13:01
quote:parapluutje schreef op 05 november 2009 @ 12:57:
Owwwww vreselijk!!!! Ik heb zo'n vriendje gehad. Bah bah. Sex was een verboden woord. Wij bedreven de liefde. Getverdemme. Ik wilde ook weleens gewoon geneukt worden! Ik vind t wel romantisch... En misschien kan ie ook wel gewoon neuken, dat weten we toch nog niet? Klinkt helemaal als mijn type, ik zwijmel mee JufDoortje!
Owwwww vreselijk!!!! Ik heb zo'n vriendje gehad. Bah bah. Sex was een verboden woord. Wij bedreven de liefde. Getverdemme. Ik wilde ook weleens gewoon geneukt worden! Ik vind t wel romantisch... En misschien kan ie ook wel gewoon neuken, dat weten we toch nog niet? Klinkt helemaal als mijn type, ik zwijmel mee JufDoortje!
donderdag 5 november 2009 om 13:04
Wat het is
het is onzin
zegt het verstand
het is wat het is
zegt de liefde
het is ongeluk
zegt de berekening
het is alleen maar verdriet
zegt de angst
het is uitzichtloos
zegt het inzicht
het is wat het is
zegt de liefde
het is belachelijk
zegt de trots
het is lichtzinnigheid
zegt de voorzichtigheid
het is onmogelijk
zegt de ervaring
het is wat het is
zegt de liefde
Ik moest meteen aan dit gedicht denken. Je bent bezig controle te houden over gevoelens en gedachten. Waarom het niet gewoon laten zijn wat het is. Zonder dat je denkgeest zich er zo nodig mee moet bemoeien en er een oordeel over heeft.
het is onzin
zegt het verstand
het is wat het is
zegt de liefde
het is ongeluk
zegt de berekening
het is alleen maar verdriet
zegt de angst
het is uitzichtloos
zegt het inzicht
het is wat het is
zegt de liefde
het is belachelijk
zegt de trots
het is lichtzinnigheid
zegt de voorzichtigheid
het is onmogelijk
zegt de ervaring
het is wat het is
zegt de liefde
Ik moest meteen aan dit gedicht denken. Je bent bezig controle te houden over gevoelens en gedachten. Waarom het niet gewoon laten zijn wat het is. Zonder dat je denkgeest zich er zo nodig mee moet bemoeien en er een oordeel over heeft.
donderdag 5 november 2009 om 13:13
Doortje, hoe oud ben jij als ik vragen mag?
Je opent eerst heel veel topics over hoe je een leuke man kunt leren herkennen en nu dat je verliefd bent. Ik volg je eerlijk gezegd niet meer.
Kijk, als jij vlinders hebt moet je daarvan genieten. Dat je hem pas één keer hebt gezien. Het zij zo. Gewoon genieten en bedenken dat jij nu even gaat uitzoeken of hij echt wel zo leuk is als jij denkt. Dan houd je de verwachtingen het laagst en hoef je straks niet verdrietig te zijn als het niets wordt.
Niet zo moeilijk doen als het ook makkelijk kan
En ga je al helemaal niet druk maken over wat hij voelt, want misschien voelt hij nog helemaal niets. Hij heeft jou ook pas 1 keer gezien, remember? Zo iets mag ook de kans krijgen om eventueel te groeien, of niet.
Je opent eerst heel veel topics over hoe je een leuke man kunt leren herkennen en nu dat je verliefd bent. Ik volg je eerlijk gezegd niet meer.
Kijk, als jij vlinders hebt moet je daarvan genieten. Dat je hem pas één keer hebt gezien. Het zij zo. Gewoon genieten en bedenken dat jij nu even gaat uitzoeken of hij echt wel zo leuk is als jij denkt. Dan houd je de verwachtingen het laagst en hoef je straks niet verdrietig te zijn als het niets wordt.
Niet zo moeilijk doen als het ook makkelijk kan
En ga je al helemaal niet druk maken over wat hij voelt, want misschien voelt hij nog helemaal niets. Hij heeft jou ook pas 1 keer gezien, remember? Zo iets mag ook de kans krijgen om eventueel te groeien, of niet.
donderdag 5 november 2009 om 21:47
quote:yette schreef op 05 november 2009 @ 11:08:
Ben je bang om de controle te verliezen Door?
Hier heb ik lang over na moeten denken....heftige vraag is dit...
Ik verlies die controle over mezelf steeds als ik zoiets aan de hand heb....en daar baal ik zo ontzettend van! Ik weet met mijn verstand hoe het 'moet', maar dan ook zó handelen en écht die knop omzetten, dat lukt me slecht. En hoe harder ik ertegen vecht, hoe moeilijker de strijd is.....
Iemand zei hier al: is allemaal leuk als je jezelf er maar niet verliest. En dat is nou net wat er gaat gebeuren als ik de controle niet hou, dus dat is geen optie.
Ben je bang om de controle te verliezen Door?
Hier heb ik lang over na moeten denken....heftige vraag is dit...
Ik verlies die controle over mezelf steeds als ik zoiets aan de hand heb....en daar baal ik zo ontzettend van! Ik weet met mijn verstand hoe het 'moet', maar dan ook zó handelen en écht die knop omzetten, dat lukt me slecht. En hoe harder ik ertegen vecht, hoe moeilijker de strijd is.....
Iemand zei hier al: is allemaal leuk als je jezelf er maar niet verliest. En dat is nou net wat er gaat gebeuren als ik de controle niet hou, dus dat is geen optie.
donderdag 5 november 2009 om 22:21
Ik probeer zelf steeds meer te leven in 'het moment.' Zo had ik het twee weken geleden superleuk met iemand die mij al eerder opviel als erg lief en leuk. Een soort 'filmachtige' zoenpartij gehad in de regen onder een grote kastanjeboom om 02.30 uur 's nacht, midden in de week. En toen weer naar huis. En daarna niet meer gezien, want hij ging in november op vakantie. Dat was het moment. En het was een erg leuk moment waar ik op teer en hij waarschijnlijk ook. En ja, ik kom hem vast ooit weer tegen. En dan zie ik wel. Als ik dan 's avonds in mijn badje lig, zeg ik tegen 'het Universum'; "Dank u wel!" in plaats van "Ik wil hem hebben hebben hebben."
donderdag 5 november 2009 om 22:29
donderdag 5 november 2009 om 22:38
donderdag 5 november 2009 om 22:41
quote:Madhe schreef op 05 november 2009 @ 22:38:
Geef jezelf een schop onder je kont, iedere keer dat je beseft dat je het groter maakt dan het is, dat je vooruit gaat plannen of verwachtingen hebt. Dan leer je de gewoonte jezelf te verliezen in dromen enzo ook af.
Maar mijn vraag, wil je die nog beantwoorden; Ben je verliefd op de aandacht?Nee, dat is het niet. Ik kan aandacht genoeg krijgen....die wil ik wel, maar ik wil daar ook LIEFDE bij
Geef jezelf een schop onder je kont, iedere keer dat je beseft dat je het groter maakt dan het is, dat je vooruit gaat plannen of verwachtingen hebt. Dan leer je de gewoonte jezelf te verliezen in dromen enzo ook af.
Maar mijn vraag, wil je die nog beantwoorden; Ben je verliefd op de aandacht?Nee, dat is het niet. Ik kan aandacht genoeg krijgen....die wil ik wel, maar ik wil daar ook LIEFDE bij
donderdag 5 november 2009 om 22:58
klinkt erg herkenbaar hoor doortje.. 'jezelf verliezen' veranderen in zo'n onzekere miep, en bij mij komt daar dan altijd nog eens bij kijken dat ik dat onzekere gevoel op persoon in kwestie afreageer door zo'n ontzettende zeurvrouw (zeikwijf) te worden! Zo 1 waarvan als je het in je omgeving ziet, denkt 'nou zo zou ik erg zou ik me nooit laten kennen hoor'... dus wel :S
vrijdag 6 november 2009 om 11:20
Je bent denk ik heel bang on teleurgesteld te worden.
Maar als ik het allemaal zo lees lijkt het me geen verkeerde vent.
He is toch alleen maar mooi als tie er niet meteen bovenop duikt.
Laat het gewoon op je afkomen en kijken wat er gebeurt bij de volgende date. Laat hem lekker voor je gaan koken en laat je lekker in de watten leggen toch?
Verliefdheid doe je trouwens toch niks aan dat BEN je of niet.
Het is een ziekte namelijk......
Maar als ik het allemaal zo lees lijkt het me geen verkeerde vent.
He is toch alleen maar mooi als tie er niet meteen bovenop duikt.
Laat het gewoon op je afkomen en kijken wat er gebeurt bij de volgende date. Laat hem lekker voor je gaan koken en laat je lekker in de watten leggen toch?
Verliefdheid doe je trouwens toch niks aan dat BEN je of niet.
Het is een ziekte namelijk......