Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe ziet hij eruit? Mijn ouders willen dat misschien nog wel, die gaan verhuizen naar een appartement binnenkort.
Stressed is just desserts spelled backwards
zal even kijken of ik op marktplaats een fotootje vind wat er op lijkt.
http://huis-inrichting.marktplaats.nl/k ... otoGallery
Hij lijkt op bovenstaande, maar dan is die van ons van blank eikenhout.
Grrr, man is nog niet thuis, heeft nog niet gebeld én de tv doet het niet. Oh, ik hoor het nu thuiskomen. stomme vent. Zit hier toch zwanger op de bank en met 2 kinderen in bed. Dan bél je toch even dat je later bent? Tsss. Kan wel een ongeluk hebben gehad.

En nee, ik ga niet bellen...

Zo, mopperdemopper.
deze is het zo goed als
quote:bambino schreef op 05 november 2009 @ 19:35:

Hij lijkt op bovenstaande, maar dan is die van ons van blank eikenhout.wat wil je er voor? Ik zal het eens laten zien aan mijn ouders. misschien doen ze het ook niet hoor, maar ze moeten het anders indelen in huis straks, vandaar.
Stressed is just desserts spelled backwards
Stond laatst een heel artikel in de Vrouw (bijlage Telegraaf) over een kind dat overleden was na een inenting. Schijnt best vaak voor te komen, maar de conclusie wordt bijna nooit gelegd. Daarnaast wordt het stevig ontkent en weegt het aantal kidneren dat NIET ziek wordt (geen hepatitis en vanalles waar ze voor ingeënt worden) zwaarder. Lekker belachelijk. Alsof omdat je 1 miljoen kinderen redt er wel 5 dood mogen gaan.
Of je stopt de stekker erin. Tv

Simpel zeg...
daar zou ik ook niet blij van worden Amalia.

laat hem je maar verwennen.
deze heb ik ook nog in de aanbieding
quote:Maleficent schreef op 05 november 2009 @ 19:39:

[...]

wat wil je er voor? Ik zal het eens laten zien aan mijn ouders. misschien doen ze het ook niet hoor, maar ze moeten het anders indelen in huis straks, vandaar.

daar heb ik nog niet over nagedacht. als ze interesse hebben zien we het dan wel.

Wij doen hem weg omdat ik hem zat ben, haha

Manlief heeft vanmiddag een laptop gekocht, dus de gewone pc gaat eruit.
quote:amalia schreef op 05 november 2009 @ 19:36:

Grrr, man is nog niet thuis, heeft nog niet gebeld én de tv doet het niet. Oh, ik hoor het nu thuiskomen. stomme vent. Zit hier toch zwanger op de bank en met 2 kinderen in bed. Dan bél je toch even dat je later bent? Tsss. Kan wel een ongeluk hebben gehad.

En nee, ik ga niet bellen...

Zo, mopperdemopper.

Whoehahahahahaaha gaat dit negen maanden zo door? Arme ziel

En wie die arme ziel is, laat ik in het midden
Tja, ben niet echt gezellig hoor. En in bed is het ook al niet leuk. Vind het zo erg, maar ik kan het gewoon niet. Ben zo moe. Ën als hij een biertje heeft gedronken ga ik al half over mijn nek. Lekkere vrouw ben ik dus nu. Arme arme vent.

Eerst iedere dag om dat kind te verwekken, en nu mag ie niet meer.

Lekker intiem ha ha. Kan het wel delen hier hè? Oh shit, de Sintgedichten komen er nog aan... slik. Dit mag niet worden gebruikt!

Hmm, moet nog kadootjes bedenken trouwens.

Oh, hij had wel gebeld maar de telefoon was niet opgeladen en de andere stond in de kast dus die hoorde ik niet. Was de kinderen naar bed aan het brengen.

Ik heb het hem alweer vergeven.
Kijk je Mamax?
quote:amalia schreef op 05 november 2009 @ 20:29:

Tja, ben niet echt gezellig hoor. En in bed is het ook al niet leuk. Vind het zo erg, maar ik kan het gewoon niet. Ben zo moe. Ën als hij een biertje heeft gedronken ga ik al half over mijn nek. Lekkere vrouw ben ik dus nu. Arme arme vent.

Eerst iedere dag om dat kind te verwekken, en nu mag ie niet meer.

Lekker intiem ha ha. Kan het wel delen hier hè? Oh shit, de Sintgedichten komen er nog aan... slik. Dit mag niet worden gebruikt!

Hmm, moet nog kadootjes bedenken trouwens.

Oh, hij had wel gebeld maar de telefoon was niet opgeladen en de andere stond in de kast dus die hoorde ik niet. Was de kinderen naar bed aan het brengen.

Ik heb het hem alweer vergeven. Genotuleerd bij deze
Lekker wijf ben je Amaal.
quote:Star schreef op 05 november 2009 @ 20:51:

Kijk je Mamax?

lekker cryptisch?

waar kijkt mamax naar?
House.
owdat
Morgen afspraak in z'huis Bam?
quote:Star schreef op 05 november 2009 @ 20:57:

Morgen afspraak in z'huis Bam?Ja!
DNA onbekend gekeken, viel een beetje tegen.

Ik snap niet wat jullie leuk aan House vinden. Heb het maar 1x gezien hoor, maar ik vond het niet leuk.

Ooh, gisteren zitten snikken bij die film op RTL8, die met Famke Jansen en Micheal Douglas. Had hem al gezien maar toen was ik geen moeder en niet zwanger. Oooh, dat knuffeltje in de kist, boehoeoeoe. Heel stil hoor, anders gaat vent me weer stom aankijken...

Iemand die film ook gezien?
quote:bambino schreef op 05 november 2009 @ 21:15:

[...]

Ja!Succes!
quote:Star schreef op 05 november 2009 @ 21:30:

[...]

Succes!dank!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven