Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Gijs het redelijk snel geleerd heeft straks want op z'n loopfiets is hij echt heel erg snel en handig. Gijs krijgt een nieuwe fiets en het loopfietsje kan dan mooi naar Cas. Hoppekee, en alles is weer aan de fiets.

(Sam kon het met 4, bijna 5, geloof ik)
Haha, idd 1 grote folder hier!!

Jullie zorgen voor een einde aan de kredietcrisis met z'n allen. :-)

Sterkte met Meetjes 1e verkoudheid, Suus!

Iets gehoord van Bridges?

Dok gaf gelijk doorverwijzing en CV moet voor de keuring.

Vond het alleen wel shocking dat er wel expliciet bij vermeld staat dat onze dochter syndroom huppeldepup heeft. Toen voelde ik me wel even falende. Dus op CG's school lekker van me af gejankt, het was even teveel. Nu voel ik me wel weer o.k.

Star, goed dat je het zegt, ik neem zaterdag mijn zakdoek mee!! Ouders ook genoten?
Oh lieve Compu toch... Je krijgt wel even wat verwerk momenten voor de kiezen deze dagen. Een hele dikke voor jou!

Niks van Bridge, zal dus wel werkdag zijn (dat kan ik niet van iedereen onthouden....).
Zo, hier ook zon. Wij gaan boodschappen doen. Bis later.
Ah, voor jou, compu. Kan me voorstellen dat het teveel wordt.
Nou niet allemaal gaan knuffelen hoor. :-) Het komt vast allemaal goed, daar gaan we vanuit!

Kreeg net een telefoontje dat CG's bed binnen is. Een blankhouten. Dus ik wil daar een leuk overtrek op, maar weet nog niet welke kleur haar kamer wordt, rose of niet? Luxe probleem..

Jee Compu, dat is weer confronterend. En zo'n bezoekje aan de dokter is al niet voor de lol. Wel "blij" met de aktie?

Bam, wat een lief aanbod van het LP vliegtuig, dankjewel! Ik ga het even overleggen en laat je weten. Ik herinner me nog dat je het scheef, anderhalf jaar terug ofzo, dat Juul er niks mee deed met de LP. Is ook niet meer gekomen dus?

Roze borstelsetje voor het peerd, MAAK ME GEKKKKK!! In H op de markt is een kraam waar ze ze verkopen, dus die gaat er sowieso komen, haha! Wat fijn dat jullie zo meedenken....

Enka, lukt het met de codes??

Mamax, hoe is 't met Mini? Gelukkig geen Mexicaanse griep gesignaleerd in de buurt. Maar sneu, koortsig mannetje.... Klinkt moooooi, je nieuwe keuken! Man al ingelicht?

Ik negeer jullie verder met de memoborden hoor (ow, ik begon er zelf over he...)!
Ksssst, weg knuffel! Tuurlijk komt het goed! Leuk overtrek... Maar jah, matcht niet met roze he?
Jahoor, wel blij. Ze raadde veel, maar dan ook veel intimiteit aan (grijzende smiley)! En om het vooral ook leuk te houden.

Ja, makkelijk gezegd he.
Daar had CV vast minder moeite mee dan met het feit dat hij gekeurd moet of niet;-) ?

Hel, man al laten zien, volgens mij vond hij me vooral voorbarig

Nog bedankt voor jullie kaartje trouwens, Maxi was er erg blij mee!
Pfff nu pas maandag uitsluitsel over vaccins voor kinderen.
En toch voor jou Compu. Wel fijn dat jullie meteen doorverwijzing kregen.
quote:[message=4337231,noline]Helenita2 schreef op 05 Leuk overtrek... Maar jah, matcht niet met roze he?Wel joh, roze en rood kan hartstikke leuk samen!
quote:Star schreef op 05 november 2009 @ 16:51:

[...]

Wel joh, roze en rood kan hartstikke leuk samen!Eens!
Compu, je krijgt het wel even snel zo op je bordje hè? Hier toch ook een knuffel voor jou hoor!
Hier een niet knuffel voor Compu
Julian krijgt ook wel eens wat tussendoor hoor, maar geen grote dingen zoals keukens zeg maar.

En idd ieder het zijne.
Net voor het eerst de ouderbijdrage voor de kleuterschool overgemaakt. Kost voor een jaar 22 euro, wij gaan een geld overhouden zeg als Mini ook gaat!

En vanmiddag het inschrijfformulier bij de makelaar langs gebracht. Maxi en Mini er eerst een kus op laten geven, hopelijk brengt dat geluk .

Star, ik hoorde het op de radio. Traag gedoe, voor de beslissing genomen is en ze begonnen zijn met vaccineren is het hele virus alweer over. Ach, scheelt mij dan weer een beslissing nemen .
http://www.volkskrant.nl/ ... s_overleden_na_vaccinatie

En mijn mopje moet volgende week
quote:mamax schreef op 05 november 2009 @ 17:13:

Net voor het eerst de ouderbijdrage voor de kleuterschool overgemaakt. Kost voor een jaar 22 euro, wij gaan een geld overhouden zeg als Mini ook gaat!

Tssssssk da's een goedkoop provincieschooltje

Hier rond de 300 euro dacht ik.
En dan te bedenken dat ik voor L 120 euro en voor B 80 euro per maand voor de psz betaal! Genoeg geld dus straks om die 3e ook flink te verwennen
300 euro!! Dat is wel heel veel meer dan. Wat verschrikkelijk van die kindjes. Denk je er goed aan te doen ze te laten enten... Ben blij dat die van mij ze grotendeels gehad hebben.
He Compu, wat een narigheid om zo met je neus op de feiten gedrukt te worden. Soms komt het extra hard aan he. Fijn dat je je hart kon luchten op schooltje van CG.

En meer actie tussen de dekens dus, ik plaats geen knuffelsmiley maar een andere voor jou:
Stressed is just desserts spelled backwards
Nog even in de tabel gekeken voor ouderbijdrage is een beetje onduidelijk want weet niet of het belastbaar inkomen wat genoemd staat per maand of per jaar is
Ik schrok al toen ik het bericht las Mamax, dacht dat het om de laatste inentingen ging.

Tja, ik heb het niet meer op de Prevenar. Als er bij ons nog 1 bij komt dan krijgt die deze prikken niet. Bij Jonathan begon de epilepsie na de tweede Prevenar prik, en hoewel ik al vaak ben gerustgesteld vertrouw ik die prik niet meer.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven