Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Prevenar toen ook laten geven aan Ceetje. Zal eens Googlen, want hij zit niet bij de DKTP in, dus kan 'm nog even uitstellen natuurlijk.
Bevat difterietoxine en thiomersal als conserveermiddel

Goh, verrassend.....daar issie weer.
quote:Star schreef op 05 november 2009 @ 18:05:

Ik heb Prevenar toen ook laten geven aan Ceetje. Zal eens Googlen, want hij zit niet bij de DKTP in, dus kan 'm nog even uitstellen natuurlijk.Volgens mij staat er ook in het artikel dat ze er voorlopig mee stoppen. Ik heb Prevenar ook zelf laten geven omdat het niet in het pakket zat. Omdat er nog steeds nooit is aangetoond waaróm Jonathan epilepsie en een stofwziekte heeft gekregen, en omdat hij kerngezond was voor die tijd, vind ik het toch raar en verdacht. Zou er bij ons een tweede komen dan zou ik de Prevenar niet meer doen. En ook de K niet meer van de DKTP. Dat is weer een bekende epi-trigger.
Stressed is just desserts spelled backwards
Zo, dat shot krijgt dotje dus niet. Klaar.....
Star, ouderbijdrage is hier (godzijdank) inkomensonafhankelijk.

Prevenar heeft Mini zeker wel gekregen? Is dat die die vanaf 1 april 2006 standaard werd?

Mal, ik kan me voorstellen dat je ze bij een volgende niet meer zou geven. Voor de K krijgt hij/zij dan een andere variant toch?
Ja vanaf 1 april 2006 standaard inderdaad. Heb 'm Ceetje toen laten geven omdat ik als de dood was voor meningitis. Ik denk dat ik hetzelfde doe als Suus, laat maar zitten die pneumo.

Mal, de K kan toch niet zomaar uit DKTP? Ik bedoel is toch een 4 in 1 prik?

Godzijdank
quote:mamax schreef op 05 november 2009 @ 17:13:

Net voor het eerst de ouderbijdrage voor de kleuterschool overgemaakt. Kost voor een jaar 22 euro, wij gaan een geld overhouden zeg als Mini ook gaat!

En vanmiddag het inschrijfformulier bij de makelaar langs gebracht. Maxi en Mini er eerst een kus op laten geven, hopelijk brengt dat geluk .

Star, ik hoorde het op de radio. Traag gedoe, voor de beslissing genomen is en ze begonnen zijn met vaccineren is het hele virus alweer over. Ach, scheelt mij dan weer een beslissing nemen .

ja dat gaat hier ook een hoop schelen denk ik zo....

betaal me helemaal blauw aan de psz..

Wanneer hoor je het mamax? Spannend.
Ik dacht dat ik me blauw betaalde Amalia maar jij zit ook aarig hoog. Betaalde 255 per 3 maanden en dat wordt 330 ofzo

schoolgeld is 45 euro.

Buurjongetje zit op een school waar zo,n duizend euro schoolgeld betaald dient te worden. hebben boeken met een gouden randje denk ik.
Die hebben vast dure uitstapjes
wij hadden vanmorgen gesprek en rondleiding op de school van Juultje. Leuk hoor!

Hahaha van de 5 juffen heb ik er 1 al meteen afgeschreven en 1 half. haha en dan zal je zien dat hij bij 1 van die 2 terecht komt.

Juul zijn beste vriend had ook gesprek iets later op die school haha sprongen elkaar meteen in de armen, je had die juf moeten zien kijken... humor..
quote:Star schreef op 05 november 2009 @ 18:51:

Die hebben vast dure uitstapjes ook met een gouden rand eraan denk ik..
jakkie van die prik, dat heb ik nooit geweten dat daar kindjes aan kunnen overlijden ( zal wel kop in het zand methode zijn geweest denk ik)
quote:Star schreef op 05 november 2009 @ 18:38:

Mal, de K kan toch niet zomaar uit DKTP? Ik bedoel is toch een 4 in 1 prik?

Ja, dat kan wel. Kindjes met epilepsie mogen de K niet meer hebben. Ze kunnen dat apart geven als je dat vraagt.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:bambino schreef op 05 november 2009 @ 18:56:

wij hadden vanmorgen gesprek en rondleiding op de school van Juultje. Leuk hoor!

Hahaha van de 5 juffen heb ik er 1 al meteen afgeschreven en 1 half. haha en dan zal je zien dat hij bij 1 van die 2 terecht komt.

Juul zijn beste vriend had ook gesprek iets later op die school haha sprongen elkaar meteen in de armen, je had die juf moeten zien kijken... humor..

Nou ben benieuwd, zal wat worden met jou en de juffen

Ceetje komt niet bij haar vriendinnetje in de klas.
quote:Maleficent schreef op 05 november 2009 @ 18:59:

[...]

Ja, dat kan wel. Kindjes met epilepsie mogen de K niet meer hebben. Ze kunnen dat apart geven als je dat vraagt.

Ah ok, zo.

Wij hebben hier net na lang beraard (NOT ) besloten dat de Prevenar er even niet in gaat. Alleen DKTP dus volgende week.
nou die ene die vind zichzelf nogal interresant geloof ik en gaf Juul geen blik waardig.......... ja dan wordt het zeker wat met mij....
Dat is ook niet aardig natuurlijk als je zo tegen kindjes doet.
quote:Star schreef op 05 november 2009 @ 18:59:

[...]

Nou ben benieuwd, zal wat worden met jou en de juffen

Ceetje komt niet bij haar vriendinnetje in de klas.

ohh had je welgevraagd?

meen me te herrineren dat je dat toch ook niet zo,n probleem vond?
quote:Star schreef op 05 november 2009 @ 19:02:

Dat is ook niet aardig natuurlijk als je zo tegen kindjes doet.Opzoutuh dus...
zow vanmiddag verjaarskado voor manlief gekocht.

Ik ben zo bijster origineel dat het een naamplaat voor de voordeur is geworden.

Man heeft al paar keer opgemerkt dat Juul er nog steeds niet bijstaat.. nou meteen klaar dus ;)
Ik heb het niet aangevraagd omdat ik het inderdaad niet zo'n probleem vind, heb je goed onthouden

Ooooo dat vind ik een goed idee Bam, naamplaat voor deur, die hebben wij ook niet! Zet ik meteen op ons lijstje voor kerst
Sjonge jonge, ik wil weer iets duurs zo te zien

Engels emaille en dan het liefst een uithangbord. Wel cool
quote:Star schreef op 05 november 2009 @ 19:06:

Ik heb het niet aangevraagd omdat ik het inderdaad niet zo'n probleem vind, heb je goed onthouden

Ooooo dat vind ik een goed idee Bam, naamplaat voor deur, die hebben wij ook niet! Zet ik meteen op ons lijstje voor kerst Ik heb er ook 1 aan manlief gegeven op de dag dat wij gingen trouwen (lees: oplaten hangen voordat manlief mij kwam halen) bijna 5 jaar geleden dus. Vandaar mijn opmerking heel origineel, haha
quote:Star schreef op 05 november 2009 @ 19:15:

Sjonge jonge, ik wil weer iets duurs zo te zien

Engels emaille en dan het liefst een uithangbord. Wel cool Was hier ook geen grappig prijskaartje. Ik zei tegen die vent druk maar snel op de verzendknop voordat ik me bedenk, haha
iemand nog interesse toevallig in een houten pckast?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven